Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
f3nyv3s3rd0 Creative Commons License 2019.06.26 0 1 574

8475 Ft volt nekem az 1. szerviz (olajcsere) előző hónapban. 20W50-et raktak bele, ha jól hallottam, azóta kb. lehetetlen megtalálni az ürest benne :'D 

Illetve nem tudom, hogy az olajtól vagy a melegtől, de még könnyebben fullad motorfék utáni kuplungolás során. És ami külön rossz, hogy ilyenkor azért kell is rá indítózni 1-2 mp-et, nem indul be azonnal.

Előzmény: I.Blasius (571)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.26 0 0 573

Jujj, akkor nagyon belehúztál, a Te Keewayed méltó a régi Keewayek "jó" híréhez.:(

 

Viszont a kötelező szervized nagyon olcsó volt. Én a Petőfi hídnál lévő Hosuba Garázsnál (elvileg ők is hivatalos Keeway szervíz) 30 ezer körül fizettem, ha jól emlékszem. De a te esetedből kiindulva a garanciaidő végéig márkaszervízbe fogom hordani, jól jöhet még az a garancia.

Előzmény: koliz (572)
koliz Creative Commons License 2019.06.26 0 0 572

Nem sajnos , az elsőre kb 7000 Ft fizettem még csak 18xx km van a gépben, síró fütyülő hangot ad az első kerék , szitál a kormány 50-70 között , ha keresztbe meg van gyürve az út kitépi a kezemből szinte, a többi meg csak hab a tortán , úgy hogy azt hiszem buszozni leszek kénytelen ...

Előzmény: I.Blasius (571)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.26 0 0 571

Eljött a kötelező olajcsere időpontja, vagy elromlott a motor? Egy kötelező olajcsere nem tudod véletlenül, mennybe kerül Szentendrén?

Előzmény: koliz (569)
koliz Creative Commons License 2019.06.26 0 0 570

Szia

 

Mik azok a motorok az első képen ?

Előzmény: gzsolt1969 (564)
koliz Creative Commons License 2019.06.26 0 0 569

Szaisztok

 

Megint szervizben ....

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 568

hátaslovam.......csak mellék utakon!!!

 

nem autópályáztunk!!! A karlovac -rijeka úton 200km alatt 3000-kanyar kombináció van.......3-as út maga a csoda....többször jártam már rajta.

CsA Creative Commons License 2019.06.25 0 0 567

Nagyon szép képek! Köszönjük!

Mivel voltál, repülővel? Motor nincs a képeken... :-(

Az a trafi olyan mint egy madáretető... Csak gonoszabb... :-)

Előzmény: gzsolt1969 (566)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 566

Köszönöm...közben lenyomtam egy 2200km-s Adriai túrát,ami nagyon sok mindent letisztázott bennem.....ízelítőben pár kép...üdv zs

 

1600db figyeli a turista utakat...főleg 40-50-60 tábláknál....és hát utána jön a csekk....csak ésszel....óvatosan....

 

ez lejtő kéremüdv zs

CsA Creative Commons License 2019.06.25 0 1 565

Gratulálok! :-)

Előzmény: gzsolt1969 (564)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 564

sziasztok.....megjött a jó idő és máris elindultak az eladások.....köztük az én kis madaram is....várja a bejáratást........

 

+ a sajátom üdv zs

 

 

I.Blasius Creative Commons License 2019.06.19 0 0 563

Gratula, nekem is ez a színkombó tetszik a legjobban.

 

Kár, hogy nincs a TNT-ben fokozatkijelző, különben nagyon elgondolkodtam volna egy ilyenben, de ahhoz ragaszkodom, ráberhelni meg nem tudom mennyire lehet egy garis motornál.

Előzmény: gzsolt1969 (562)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 562

Sajnos itthon csak a 125-ös kapható......Fehér -piros -szürkét választottam....persze jön még bele egy kis zöld szín ,had legyen meg a nemzeti trikolor...üdv zs

 

Ha beválik akkor jöhetnek a nagy testvérek.........főleg az IMPERIÁLE 400.....

 

 

I.Blasius Creative Commons License 2019.06.18 0 0 561

"Soroksàri úton rendszeresen összefutok keeway-es kollégàkkal.. Superlight,rks,rkv, tx, és a minap még egy benelli tnt 125-el is."

 

Lehet, hogy épp a csepeli kereskedésbe tartanak?:)

 

TNT125-öt vagy 135-öt rendeltél? Melyik színűt?

Előzmény: gzsolt1969 (560)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.06.18 0 0 560

Sziasztok..... Soroksàri úton rendszeresen összefutok keeway-es kollégàkkal.. Superlight,rks,rkv, tx, és a minap még egy benelli tnt 125-el is.

Hosszas gondolkodàs utàn , megrendeltem az ujj mini motoromat a benelli-töl. 26-àn àtadàs.majd rakok föl fotokat.

Addig is lenyomok egy 2000km-es adriai túrácskát,hogy gyorsabban teljen az idö.

Aznap amikor megvettem motorkàmat,még 4 ember vásárolt nagymotort.

Üdv zs

 

I.Blasius Creative Commons License 2019.06.17 0 0 559

Én eddig RKS-t még nem is láttam forgalomban, csak egy RKV-t. Meglepően ritka itt maga a Keeway márka is Budapesten, csak a régebbi 50-es modelljeiket látni.

Előzmény: koliz (558)
koliz Creative Commons License 2019.06.15 0 0 558

Sziasztok

 

Ma találkoztam egy márkatárssal 11 óra körül Budaörs és Törökbálint között---

koliz Creative Commons License 2019.06.09 0 0 557

Az egy éhező művész nem úgy mint a Keeway indokolatlanul fogyaszt ....

Előzmény: I.Blasius (553)
CsA Creative Commons License 2019.06.08 0 0 556

Én az ára és a kinézete miatt választottam a V-Strom 250-et. Egy ABS-es 125-ös 1,1-1,2 MFt-tól indul (Suzuki GSX-S125), de az átlag 1,4 MFt-tól indul (Honda CB125R, Duke 125). A V-Strom meg 1,5MFt most akciósan. Listaáron, ami 1,8MFt lenne, már nem ezt választottam volna. A Honda CB500X 2,189 MFt, ami viszont még kb. 700 ezerrel drágább, meg nem tetszik úgy, mint a kis V-Strom. Nézegettem a 650-es V-Stromot is, de az sem olyan arányos, szép  motor, mint a 250-es... 

Kihasználni én sem fogom, de akartam egy új motort, ésszerű áron... :-)

Bár tegnap volt egy hete, hogy átvettem, már 560 km van benne, aktuális egy láncápolás... :-)

Előzmény: f3nyv3s3rd0 (555)
f3nyv3s3rd0 Creative Commons License 2019.06.08 0 0 555

Hát nem is a tankolástól lesz drágább egy nagyobb motor :) Viszont ha nincs szükség 250-esre, akkor azért ki lehet számolni, hogy kicsit mindenhol drágább (főleg a vételárban).

Anno én is nagyon szemeztem a 250-es V-Strommal (0% THM ugye..), de városban nem adott volna sok pluszt. Illetve onnan már nincs annyira messze a CB500X, ami azért más liga, viszont azt meg már végképp nem használtam volna ki, inkább csak vágyom rá (bár a Suzuki amúgy jobban tetszik külsőre) :) (nekem évi 1-2 túrára olcsóbb lenne bérelni).

Előzmény: I.Blasius (553)
CsA Creative Commons License 2019.06.07 0 0 554

Én is elégedett vagyok vele. Hozzáteszem azért, hogy kifejezetten óvatos használatról (4000-4500 körül már felkapcsolok) és zömében folyamatos, de alacsony sebességű örszágúti poroszlálásról van szó, minimális várossal...

Hasonló használatban az YBR 125 2,1-2,2 l/100 km fogyasztott, ahhoz viszonyítva tényleg nem jelentősen több a fogyasztása......

Előzmény: I.Blasius (553)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.07 0 0 553

Hú, ez tök jó egy ilyen géptől. Kár, hogy nincs csak A1-esem, mert ezek szerint nem sokkal nagyobb költség 250-essel járni, mint a 125-ösökkel. (nekem a CBF-be 8,6 l körül ment 410 km után.)

Előzmény: CsA (552)
CsA Creative Commons License 2019.06.07 0 0 552

Ma én is tankoltam. 390,7 km megtett út után 10,02 liter ment bele, a beöntőnyílásban lévő furat tetejéig, ahogyan először is tele lett tankolva. Ez 2,56 l/100 km. A műszerfalon kijelzett átlagfogyasztás 2,9 volt. Ez zömében 55-60 km/h tempó volt, bár az utolsó 100 km alatt már inkább 65-70 km/h volt a sebesség. Tankolás után még gurultam vagy 80-90 km-t, most 2,7 a kijelzett átlag. Kiváncsi leszek az eltérésre a következő tankolásnál. Az autóm (Renault Fluence 1.5 dCi) számítógépe is hasonlóan pesszimista, ha 4,5 átlagot ír ki, akkor visszamérve 4,1-4,2 szokott lenni a valós fogyasztás.

Előzmény: I.Blasius (551)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.06 0 0 551

Köszi a tanácsot! Akkor nekiállok majd a láncnak. 

 

Megtettem 2x90 perc alatt 140 km-t a Keeway-emmel (meglepően korrekt utazórobogó, pedig a nógrádi dombok nem is olyan alacsonyak), el sem hiszem, hogy konstans 50-80 közötti sebesség mellett elmegy saccra a mutató alapján 4 literből 140-et, míg a városban, gyakori kigyorsítások mellett 105-öt. Még sose volt olyan robogóm/motorom, ahol ennyire eltért volna a városi és az országúti fogyasztás. 

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 550

Tisztelt motorostársaim..... fontos lenne külön választani a két lánc típust......mind kettőnek más az ápolása ,és a tisztítása.....

 

1--normál görgős lánc:  kenhető mindenféle kőolaj származékkal ...akár zsir+ ecset formátumban is...lásd motul .....tisztítható oldószeres felszerelésekkel.....

 

2-gumi gyűrűs láncok.....köznéven o-ring,x-ring, vagy vx -ring....ezeket csak speciális hozzá való spray-al szabad kezelni ,különben károsodnak a tömítőgyűrűk!!!!

 

jómagam 1500km után szoktam fújni a láncot ,röpálló teflonos lánc sprével.....este lefújom ,és reggel megyek vele....kell neki 2-3 óra mire rászárad a láncra a kenőanyag...

 

Valamit jól csinálhatok mert 37500km-nél még a gyári lánc szett van fenn a gépemen....

 

Ökölszabájként mondhatom:  TILOS gőzborotvázni a láncot,és ESŐ után mindig rögtön le kell ápolni a láncot/persze száradás után....../

 

A jó lánc kenőanyag esőben öntisztul,hiszen vízzel tisztítható a teflonos felület...így mosogatni nem nagyon kell....hál istennek....

 

A normál láncomat...Monkey-428 -as 10000km -nél eldobtam ....mosogassa a faxom....4900ft egy ujj a JT-től......egy brigéciol meg 3500ft/liter   

 

BEVÁLT LÁNC KENŐ SPRAY MÁRKÁM:   https://www.premiumolaj.hu/motorkerekpar/motorkerekpar_lanckeno/motorex_chainlube_road_strong_500ml       üdv zs

CsA Creative Commons License 2019.06.04 0 0 549

A fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni. A kijelzett fogyasztás nem biztos, hogy pontos.

A GS 500 esetén a legkisebb fogyasztásom 3,05 volt, a legnagyobb pedig 4,35 l/100 km.

Ez a 250-es szerintem olyan 3 liter körül fog fogyasztani (a gyári megadott érték 3,2 l/100 km)...

Én a láncot 500 km-enként szoktam ápolni, fogkefével és gázolajjal vagy petróleummal szoktam lemosni úgy, hogy egy pet-palacknak levágom az alját úgy, hogy a hátsó részét magasabban meghagyom, hogy ne csapódjon semmi a gumira, a lánc alá tartva abból mosom a láncot (a mosó folyadék a petpalack alján van), közben középállványon forgatom a kereket. Egy kis idő után, ha lecsöpögött, akkor pedig lefújom a láncot láncspray-vel (Yamalube). Ilyenkor egy kartonlapot teszek a lánc és a gumi közzé...

Kicsit macerás, de ahogyan "A Zen és a motorkerékpár ápolása" c. könyvben is megmondták "Japáni motorkerékpár ápolása nagy lelki békét kíván" :-)))))))) 

Előzmény: I.Blasius (547)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.04 0 0 548

Nekem sajna utána sajog pár napig a fenékcsontom. Betudom annak, hogy ez a motorozás ára, de azért örülök, hogy a robogóm ülése kényelmesebb, azzal megyek többet.

Előzmény: CsA (546)
I.Blasius Creative Commons License 2019.06.04 0 0 547

Annyira nem vagyok otthon a 250 cm3-ben. A 2,9 az az átlagos, vagy van olyan típus, ami kevesebbet is tud? A Hondám viszont meg kell dícsérnem: Mentem vele 410 km-t, és nagy nehezen tudtam bele 8,6 litert beletenni. Bezzeg a Keeway, múltkor 100 km után ment bele 3,6 liter. :( Ahogy nézem, az növeli eléggé a fogyasztását, amikor fullgázos rajttal kilövök a lámpától, felgyorsulok 60-ig, aztán fék, vagy araszolás. Ha ezt megcsinálom sokszor, érezhetően rosszabb az átlaga, mint amikor konstans megyek 70-80-al.

 

A szerszámkészleted jó teljesnek tűnik. Más kérdés, hogy én pl. még sose szereltem a gyárilag adott szerszámkészlettel, mindig a saját bejáratott szerszámokat használom. 

 

A lánctisztítással kapcsolatban eszembe jutott valami: Az eladó azt mondta, hogy a Hondám láncát cserélték gariban 2000 km-rel ezelőtt. Ehhez képest nemrég azt mondták a gumicserénél a szervizesek, hogy kissé rozsdásodik a lánc itt-ott, majd kell vele foglalkozni. Lekezeltem láncspray-jel, de a teljes megtisztításhoz egyelőre nem volt kedvem. Ha fújkálom láncspray-jel az elég lehet, vagy egyszer le kéne szedni róla mindent, aztán leápolni? Egy lánccsere munkadíja mennyi szokott lenni? Ahogy néztem, a lánc ára azért kibírható, ha kibír egy lánc 5000 km-t, ami nekem simán 2 év, és kijön a csere mindenesetől 30e-ből, az nekem megfelelne, akkor nem ápolgatnám folyton, max. néha megfújkálnám.

Előzmény: CsA (545)
CsA Creative Commons License 2019.06.04 0 0 546

Kb. 70 km és másfél óra után nekem is meg kellett állni, mert elültem a fenekem. Pár perc pihi után gond nélkül ment a maradék 30 km a mai körből...

Előzmény: I.Blasius (544)
CsA Creative Commons License 2019.06.04 0 0 545

 

Igen, zömében 50-60 km/h-val, néha felmegyek 65-ig. Sajnos felénk azok az utak, ahol ezt a gyér forgalom miatt kivitelezni is lehet, elég ramaty állapotúak...

280 km körül eltünt a második mező is az üzemanyag-szintjelzőn, a számítógép szerint az átlag 2,9 l/100 km. Kíváncsi leszek, hogy a valós érték mennyi lesz visszatankoláskor.

 

Kibontottam a szerszámkészletet is, megnéztem mi van benne... :-)

Előzmény: I.Blasius (544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!