8475 Ft volt nekem az 1. szerviz (olajcsere) előző hónapban. 20W50-et raktak bele, ha jól hallottam, azóta kb. lehetetlen megtalálni az ürest benne :'D
Illetve nem tudom, hogy az olajtól vagy a melegtől, de még könnyebben fullad motorfék utáni kuplungolás során. És ami külön rossz, hogy ilyenkor azért kell is rá indítózni 1-2 mp-et, nem indul be azonnal.
Jujj, akkor nagyon belehúztál, a Te Keewayed méltó a régi Keewayek "jó" híréhez.:(
Viszont a kötelező szervized nagyon olcsó volt. Én a Petőfi hídnál lévő Hosuba Garázsnál (elvileg ők is hivatalos Keeway szervíz) 30 ezer körül fizettem, ha jól emlékszem. De a te esetedből kiindulva a garanciaidő végéig márkaszervízbe fogom hordani, jól jöhet még az a garancia.
Nem sajnos , az elsőre kb 7000 Ft fizettem még csak 18xx km van a gépben, síró fütyülő hangot ad az első kerék , szitál a kormány 50-70 között , ha keresztbe meg van gyürve az út kitépi a kezemből szinte, a többi meg csak hab a tortán , úgy hogy azt hiszem buszozni leszek kénytelen ...
Gratula, nekem is ez a színkombó tetszik a legjobban.
Kár, hogy nincs a TNT-ben fokozatkijelző, különben nagyon elgondolkodtam volna egy ilyenben, de ahhoz ragaszkodom, ráberhelni meg nem tudom mennyire lehet egy garis motornál.
Sajnos itthon csak a 125-ös kapható......Fehér -piros -szürkét választottam....persze jön még bele egy kis zöld szín ,had legyen meg a nemzeti trikolor...üdv zs
Ha beválik akkor jöhetnek a nagy testvérek.........főleg az IMPERIÁLE 400.....
Én eddig RKS-t még nem is láttam forgalomban, csak egy RKV-t. Meglepően ritka itt maga a Keeway márka is Budapesten, csak a régebbi 50-es modelljeiket látni.
Én az ára és a kinézete miatt választottam a V-Strom 250-et. Egy ABS-es 125-ös 1,1-1,2 MFt-tól indul (Suzuki GSX-S125), de az átlag 1,4 MFt-tól indul (Honda CB125R, Duke 125). A V-Strom meg 1,5MFt most akciósan. Listaáron, ami 1,8MFt lenne, már nem ezt választottam volna. A Honda CB500X 2,189 MFt, ami viszont még kb. 700 ezerrel drágább, meg nem tetszik úgy, mint a kis V-Strom. Nézegettem a 650-es V-Stromot is, de az sem olyan arányos, szép motor, mint a 250-es...
Kihasználni én sem fogom, de akartam egy új motort, ésszerű áron... :-)
Bár tegnap volt egy hete, hogy átvettem, már 560 km van benne, aktuális egy láncápolás... :-)
Hát nem is a tankolástól lesz drágább egy nagyobb motor :) Viszont ha nincs szükség 250-esre, akkor azért ki lehet számolni, hogy kicsit mindenhol drágább (főleg a vételárban).
Anno én is nagyon szemeztem a 250-es V-Strommal (0% THM ugye..), de városban nem adott volna sok pluszt. Illetve onnan már nincs annyira messze a CB500X, ami azért más liga, viszont azt meg már végképp nem használtam volna ki, inkább csak vágyom rá (bár a Suzuki amúgy jobban tetszik külsőre) :) (nekem évi 1-2 túrára olcsóbb lenne bérelni).
Én is elégedett vagyok vele. Hozzáteszem azért, hogy kifejezetten óvatos használatról (4000-4500 körül már felkapcsolok) és zömében folyamatos, de alacsony sebességű örszágúti poroszlálásról van szó, minimális várossal...
Hasonló használatban az YBR 125 2,1-2,2 l/100 km fogyasztott, ahhoz viszonyítva tényleg nem jelentősen több a fogyasztása......
Hú, ez tök jó egy ilyen géptől. Kár, hogy nincs csak A1-esem, mert ezek szerint nem sokkal nagyobb költség 250-essel járni, mint a 125-ösökkel. (nekem a CBF-be 8,6 l körül ment 410 km után.)
Ma én is tankoltam. 390,7 km megtett út után 10,02 liter ment bele, a beöntőnyílásban lévő furat tetejéig, ahogyan először is tele lett tankolva. Ez 2,56 l/100 km. A műszerfalon kijelzett átlagfogyasztás 2,9 volt. Ez zömében 55-60 km/h tempó volt, bár az utolsó 100 km alatt már inkább 65-70 km/h volt a sebesség. Tankolás után még gurultam vagy 80-90 km-t, most 2,7 a kijelzett átlag. Kiváncsi leszek az eltérésre a következő tankolásnál. Az autóm (Renault Fluence 1.5 dCi) számítógépe is hasonlóan pesszimista, ha 4,5 átlagot ír ki, akkor visszamérve 4,1-4,2 szokott lenni a valós fogyasztás.
Megtettem 2x90 perc alatt 140 km-t a Keeway-emmel (meglepően korrekt utazórobogó, pedig a nógrádi dombok nem is olyan alacsonyak), el sem hiszem, hogy konstans 50-80 közötti sebesség mellett elmegy saccra a mutató alapján 4 literből 140-et, míg a városban, gyakori kigyorsítások mellett 105-öt. Még sose volt olyan robogóm/motorom, ahol ennyire eltért volna a városi és az országúti fogyasztás.
2-gumi gyűrűs láncok.....köznéven o-ring,x-ring, vagy vx -ring....ezeket csak speciális hozzá való spray-al szabad kezelni ,különben károsodnak a tömítőgyűrűk!!!!
jómagam 1500km után szoktam fújni a láncot ,röpálló teflonos lánc sprével.....este lefújom ,és reggel megyek vele....kell neki 2-3 óra mire rászárad a láncra a kenőanyag...
Valamit jól csinálhatok mert 37500km-nél még a gyári lánc szett van fenn a gépemen....
Ökölszabájként mondhatom: TILOS gőzborotvázni a láncot,és ESŐ után mindig rögtön le kell ápolni a láncot/persze száradás után....../
A jó lánc kenőanyag esőben öntisztul,hiszen vízzel tisztítható a teflonos felület...így mosogatni nem nagyon kell....hál istennek....
A normál láncomat...Monkey-428 -as 10000km -nél eldobtam ....mosogassa a faxom....4900ft egy ujj a JT-től......egy brigéciol meg 3500ft/liter
A fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni. A kijelzett fogyasztás nem biztos, hogy pontos.
A GS 500 esetén a legkisebb fogyasztásom 3,05 volt, a legnagyobb pedig 4,35 l/100 km.
Ez a 250-es szerintem olyan 3 liter körül fog fogyasztani (a gyári megadott érték 3,2 l/100 km)...
Én a láncot 500 km-enként szoktam ápolni, fogkefével és gázolajjal vagy petróleummal szoktam lemosni úgy, hogy egy pet-palacknak levágom az alját úgy, hogy a hátsó részét magasabban meghagyom, hogy ne csapódjon semmi a gumira, a lánc alá tartva abból mosom a láncot (a mosó folyadék a petpalack alján van), közben középállványon forgatom a kereket. Egy kis idő után, ha lecsöpögött, akkor pedig lefújom a láncot láncspray-vel (Yamalube). Ilyenkor egy kartonlapot teszek a lánc és a gumi közzé...
Kicsit macerás, de ahogyan "A Zen és a motorkerékpár ápolása" c. könyvben is megmondták "Japáni motorkerékpár ápolása nagy lelki békét kíván" :-))))))))
Nekem sajna utána sajog pár napig a fenékcsontom. Betudom annak, hogy ez a motorozás ára, de azért örülök, hogy a robogóm ülése kényelmesebb, azzal megyek többet.
Annyira nem vagyok otthon a 250 cm3-ben. A 2,9 az az átlagos, vagy van olyan típus, ami kevesebbet is tud? A Hondám viszont meg kell dícsérnem: Mentem vele 410 km-t, és nagy nehezen tudtam bele 8,6 litert beletenni. Bezzeg a Keeway, múltkor 100 km után ment bele 3,6 liter. :( Ahogy nézem, az növeli eléggé a fogyasztását, amikor fullgázos rajttal kilövök a lámpától, felgyorsulok 60-ig, aztán fék, vagy araszolás. Ha ezt megcsinálom sokszor, érezhetően rosszabb az átlaga, mint amikor konstans megyek 70-80-al.
A szerszámkészleted jó teljesnek tűnik. Más kérdés, hogy én pl. még sose szereltem a gyárilag adott szerszámkészlettel, mindig a saját bejáratott szerszámokat használom.
A lánctisztítással kapcsolatban eszembe jutott valami: Az eladó azt mondta, hogy a Hondám láncát cserélték gariban 2000 km-rel ezelőtt. Ehhez képest nemrég azt mondták a gumicserénél a szervizesek, hogy kissé rozsdásodik a lánc itt-ott, majd kell vele foglalkozni. Lekezeltem láncspray-jel, de a teljes megtisztításhoz egyelőre nem volt kedvem. Ha fújkálom láncspray-jel az elég lehet, vagy egyszer le kéne szedni róla mindent, aztán leápolni? Egy lánccsere munkadíja mennyi szokott lenni? Ahogy néztem, a lánc ára azért kibírható, ha kibír egy lánc 5000 km-t, ami nekem simán 2 év, és kijön a csere mindenesetől 30e-ből, az nekem megfelelne, akkor nem ápolgatnám folyton, max. néha megfújkálnám.
Igen, zömében 50-60 km/h-val, néha felmegyek 65-ig. Sajnos felénk azok az utak, ahol ezt a gyér forgalom miatt kivitelezni is lehet, elég ramaty állapotúak...
280 km körül eltünt a második mező is az üzemanyag-szintjelzőn, a számítógép szerint az átlag 2,9 l/100 km. Kíváncsi leszek, hogy a valós érték mennyi lesz visszatankoláskor.
Kibontottam a szerszámkészletet is, megnéztem mi van benne... :-)