Sajnos nem vált be azért adtam el, nem szeretném senkinek elvenni a kedvét az autótól de van egy két konstrukciós hiba ami engem nagyon zavart.Amit imádtam benne az a fogyasztása és a mérete, városban nagyszerű volt.
Autóbeszámítással adtam el nem volt gond reális áron ment el.
Eladtam az ignisem, megmaradt 4db 175/65R15 négyévszakos Goodyear gumi felnivel,guminyomásmérő szenzorral disztárcsával, nagyon megkimélt állapotban fél ár alatt,ha valakit érdekel jelezze.
Azoktól kérdezem, akik panaszkodtak télen a féksípolásra és külön téli-nyári szettel járnak: nektek is elmúlt a sípolás?
Nálam ugyanis amióta visszarakattam az alufelniket, azóta ritkábban kezd nyivákolni a fék és akkor is tolerálható módon (nem annyira idegőrlően, ahogy télen).
Viszont, ha ez másnál is így van, akkor mi lehet az oka? Hogyan függhet össze a sípolás a felnivel? Vagy a külső hőmérséklettel lehet kapcsolatban?
Sziasztok 2018 as Ignisem van, normális e , hogy amikor vettem pótkereket, és becsavartam a leszorítócsavart, akkor alul a csomagtartó fenéklemezén, volt egy elvékonyított rész (mint a konzerveknél), és szépen kinyomott a leszorítócsavar csavar egy csavar méretű lemezdarabot szabályosan kör formába. És alul ha az autó alá nézek látszik a leszorítócsavar vége. Ennyit szerettem volna megtudni, köszönöm megtisztelő válaszotokat!
Hát nekem semmivel nem lassabb, mint a normál váltás. Tény, hogy ha tojáshéjjal a lábad alatt vezetsz, akkor gyorsan fölvált, de ha normálisan tolod, akkor kihúzza jóval tovább. Ha még egyszer venném, ugyanilyen lenne. Meg kell tanulni vezetni vele. Ráadásul valamennyit tanul az elektronika is, mivel ha sokszor tolod neki, akkor az óvatos vezetésnél is jobban kihúzza egy darabig. De elég korlátozott lehet a memória, mert viszonylag hamar el is felejti. Mentem CVT-vel, nem igazán volt különbség. Illetve azt nem tudom, hogy az miért fokozat nélküli, mivel kb. ugyanolyan váltásérzete van. Mintha átlépnél egy másik lépcsőfokra.
A régi Toyota robotizáltnál klasszisokkal jobb. De azt még a Lada robotizált váltója is nagyon megveri. Hozzáteszem, az sem rossz.
Egy ilyen autó vásásrlásán gondolkozom. Esetleg tudna valaki adni jótanácsokat mit nézzek rajta mire figyeljek oda esetleg tipusbetegségek vannak? Érdekelné még az átlagfogyasztás is(láb függő persze de egy átlag körüli érdekelne ami elfogadható)? 4x4 lenne számomra a legideálisabb így elsősorban. Ezeknek a váltója mennyira megbízható érdemes ilyet választani? Magyul minden érkelne róluk amit érdemes megemlíteni hibáktól kezdve minden pár mondatban. Természetesen használtban kellene elrohangálósnak, óvatos horgászatra, stb.
Ha valaki segítene ezekben azt nagyon megköszönném előre is!
Ja, igazad van. És ráadásul nagyon kicsi tartály férne be, tehát sokat kellene gázkúton lógni. Nagyobb tartálynál meg nem marad csomagtér. Én korábban Grand Vitarát gázosítottam nagytartállyal, de később szívtam a fogam, mert az elvette a fél csomagteret, ami néha hiányzott. A nagytartály kb 450 km-re volt elég. Tudom, más a fogyasztás az Ignis vs GV esetében, de a beszerelhető gáztartály méretek is.
Nekem van lpgs kocsim. Nagy kocsim. De ebbe a játék autóba gázt? 4 literes benzin fogyasztáshoz? Ember ...normális vagy??? Egy jó gáz szett 350eft. És ugrik a garancia....ennyire rosszul megy!? 4 milláért új autó,de tankolni nincs pénz??
Várhatóan még emelkedni fognak a benzinárak, mi a véleményetek LPG lehetőségről? LPG most 240 Ft körül van, kicsit többet fogyaszt mint a benzinből. Lehet-e illetve megéri-e beépítetni, ha igen, akkor mennyibe kerül, és hol?
Nem hülyeség azért a hátsó ülések tologathatósága. A 16-os nyári szettet simán bepakoltam a csomagtartóba az ülés előredöntése nélkül. Nyilván persze ilyenkor nincs hátul lábtér és meredekebbre kellett állítani a támla dőlését.
Kíváncsiságból megnéztem a méreteket (hosszúság x szélesség x magasság mm-ben): VW Up 3600 x 1645 x 1504 /
Toyota Yaris 3945 x 1695 x 1510 / Suzuki Ignis 3700 x 1660 x 1595
Azaz hosszúság alapján jól belőtték a Yaris és az Up közé, de az tény, hogy az Uphoz van közelebb. Ami szerintem nagyon hasonló méret, az a Fiat Panda - 3653 x 1643 x 1551.
De igazából nehéz mihez hasonlítani az Ignist, mert eléggé különc autó.
A Suzukinál gyakori, hogy a modelljei kategóriák közötti átmeneteket fednek le. Az általad említett VAG-kisautók (vagy bármely hasonló kategóriás városi modell) olcsó alapkiviteleit vásárlók számára a márka a Celerio-t kínálja (ahol kapható), az erösebb motorral, gazdagon felszerelt kiviteleket keresöknek pedig az Ignist.
Az utastér térkínálata összemérhetö a Yaris-éval (vagy tetszöleges B-szegmensbe tartozó autóval), a kidolgozás, menetkomfort stb. már véleményes lehet.
Sziasztok.valamelyik tesztben azt hallottam, hogy az új Ignis aVw up, és skoda city go vetéytársa,pedig szerintem inkább Yaris méret. Ti ezt hogy látjátok?
Ma sikerült találkoznom egy hülyével. Zöld pickup, lakott területen jött szembe és ahogy meglátott fel-le kapcsolgatta a ködlámpáját, meg villogtatott, amikor pedig a elment mellettem, akkor gyűlölködő arccal mutogatott. Kizárásos alapon - nem volt a közelben traffi és azt amúgy sem szokták ennyire érzelemgazdagon jelezni - az nem tetszett neki, hogy ragyogó napsütésben nappali menetfénnyel megyek, amit gondolom ő ködlámpának nézett és ezt sérelmezte.
Még szerencse, hogy viszonylag ritka az Ignis, mert agyvérzést kapna szegény, ha ez ennyire felzaklatja.