Keresés

Részletes keresés

Nomadik3 Creative Commons License 2017.01.17 0 0 428

Sziasztok!

Nagyon kezdő vagyok ezért ruháztam be elsőre egy geeetech i3 b nyomtatóba.

Nagyából egy napos szerelés után... 😂😂 sikerült összerakni.

Viszont még nem sikerült vele nyomtatni semmi értelmeset... 

És most jönne a gond.. az y tengely valamiért "berreg" és a stepper nem forog.

A másik gond, hogy mikor elkezdem a nyomtatást a második, harmadik réteg után az y tengely előre ugrik 2-3 centit és ott folytatja a nyomtatást amíg ki nem ér az asztal végéig..

Valami ötlet valakinél hogy ez miért lehet? 

Esetleg megoldás a problémára? 

 

 

hatodrangu Creative Commons License 2017.01.14 0 0 427

Köszi szépen. Lassan kapizsgálom, hogy hogyan is működik ez az egész. Aztán majd látjuk, hogy az enyémen milyen upgrade-et kell majd végrehajtani :)

Előzmény: baltech (426)
baltech Creative Commons License 2017.01.14 0 0 426

Hello!

 

Az eredeti adagolófejet szétszedtem, csak a darabjáról tudtam fotót készíteni, de a neten sem találtam pont ilyet.

A lényege az, hogy a motor végén van egy ricnis kerék, és az mellet egy kis hézaggal a támasztókerék, ami a képen is látszik, ami fix, tehát nem rugó nyomja.

A motor gyenge ahhoz hogy direktbe vigye a filamentet, főleg ha az néhol kicsit vastagabb.

Rendeltem a kínaiaktól egy adagolófejet, és nagynehezen nyomtattam hozzá egy fogaskerekes továbbítót:

Előzmény: hatodrangu (425)
hatodrangu Creative Commons License 2017.01.13 0 0 425

Köszönöm, már ez is nagy segítség. Idő közben találtam egy másikat kicsit drágábban, annak a vázszerkezete 8mm-es műanyag lapból van. Nem tudom az mennyivel lehet erősebb.

Az adagolófejről tudnál küldeni egy képet vagy linket? Ha csak ennyi baja van azt könnyen tudom orvosolni.

Előzmény: baltech (424)
baltech Creative Commons License 2017.01.13 0 0 424

Hello!

Csak a saját szubjektív véleményem:

Kb egy hónapja vettem én is egy ilyen masinát.Szerintem ár-érték arányban jó választás.