Semmiképpen a gyárit, szerintem az valami kemping bringáé lehetett olyan gagyi. Csak kúpgörgős. Iszonyú szopás a csere főleg az alsó alig lehet hozzáférni
hát rendesen szét kell bontani a jobb hátsó traktust. Mivel a lengőkar vége egy csapágyban végződik a fedél közepén azt is le kell bontani. Nem nagy etvasz, egy délelőtt alatt megvan kis sámlin ülve. A csapágyat mindenképpen ellenőrizD zsírozd. Majd nekem is meg kell csinálnám, de majd csak kari környékén. Jó fajta tömítő paszta lehetőleg hőálló és start spray a zsírtalanításhoz. A dekli levételénél lesz egy fogaskerék ami lehet kihullik ne ijedj meg a szabadonfutóé megtalálod a helyet visszarakod és mehet vissza tisztítás után.
A mai olajcserénél tapasztaltam némi olajpárát a lent leírt módon. Kérdésem, hogy ha jól értem itt nincs tömítés gyárilag sem. Az újra tömítéshez a hátsó lengőkar nyúlványán kívül mennyire kell szétszedni a lengőkart? Van ott egy hajlított burkolat ami a generátor fedél közepén megy át. Csak ezt kell leszedni vagy a lengőkart is?
Szerintem nem túl sok gond van vele. Olajcserét meg kell neki adni és szerintem nincs vele gond. Én még nem mértem fogyasztást, de szerintem 5,5 körül lehet, de előfordulhat (itt a fórumon olvastam) 6 l is. Többiek majd kijavítanak.
Köszönöm.Mekkora a különbség fogyasztásban?A maja 5 körül fogyaszt nem kímélve.Szervizigény nagyobb a 600on?Amúgy milyen a gép?Nem mentem még vele csak nagyon tetszik.
Szia! Nekem 600 cm3-es Silver Wing -em van. Általában utas nélkül szoktam motorozni. Nem vagyok hajtós. Úgy érzem, hogy nekem elég lenne a 400 cm3 -es verzió is. Ha te inkább 2 személlyel szoktál motorozni és szereted húzni a fülét, akkor javallott a nagyobb verzió vétele. Viszont ennek ára van, mégpedig a fogyasztás.
Üdv mindenkinek!Segítsetek ki légyszi némi infóval. 600AS 400AS között vacillálok.volt burgmanom 400as,most majesty van 400as szeretnék váltani hondára. Alapjában véve elég nekem a 400 ,de ha már váltok nem érdemesebb e 600 as-t venni?Mekkora különbség van köztük.Köszönöm előre is ha megtiszteltek a válasszal.
Van itt a fórumon Kiskunfélegyházáról valaki? Tegnap összefutottam egy úriemberrel ott, aki nagy megelégedéssel beszélt Silver Wing -jéről. Sajnos nem kérdeztem rá, hogy fórumon fent van-e.
Helló! Nekem csak FJS 600-hoz van német nyelvű szervizkönyvem letöltve. Azon csak villogás van megadva. Ez a villogás elég sok hibát jelenthet sajnos. Valószínű, hogy az SWT szoftvere már okosabb. Minden esetre feltöltöm amit az enyémről találtam.
Sw-t400-as mostanában menet közben bevillan a fi lámpa és ha megállok akkor kettőt hosszan majd egyet röviden villan újraindítom és semmi baja megy tovább.
Megosztó lehet a motorolaj ajánlása. Mindenesetre én az oldalon a sorban az utolsó előtti Scooter 5W40-es olajat preferálom mivel hideg időjárásban is használom a gépet. Egyébként teljesen megfelelő a Sintetico 10W40-es (első) vagy ennek a 4l-es verziója (utolsó). Motul 7100-as lenne a legtutibb de sajnos eléggé drágán mérik. 5100-as nem igazán ajánlott SW-hez.
Ezeken kívül van még néhány típus ami hasonlóan jó lehet.
Simán alulról felnyúlsz, elfordítod 15 fokkal és kiveszed foglalatostól. Nem kell semmit lebontani. A vezeték enged annyit, hogy lejjebb húzd és úgy ki tudod cserélni, majd ugyanígy visszateszed. Kisebb kézzel előnyösebb. Szerelőablak a hátsó izzóknál van.
2.
A motorba full szintetikus 4T 10W40 vagy ha hidegben is használod akkor 5W40 viszkozitású 2,2liter jó minőségű motorkerékpár motorolajat kell betölteni. Olajszűrőből megfelelő a Hiflo HF204 vagy HF951 és simán kicserélhetőek házilag. Szükséges lesz hozzá egy szűrő leszedő szerszámra amivel hozzá is lehet férni, pl. egy ilyen pántos megoldásúra.
A leeresztő csavar feletti rugóra és kis fémszűrőre érdemes odafigyelni és leeresztés után ugyanúgy visszaszerelni ahogyan eredetileg volt.
Levegő szűrőből szintén megfelelő a Hiflo gyártmánya. A típusa HFA1616. Cseréjéhez le kell óvatosan bontani a jobb oldalon az ülés melletti/alatti idomot. Ha jól emlékszem hátul a rendszám felett, az ülés pereménél és az első részénél fogja egy-egy csavar plusz néhány "lerántós" patent, illetve a hátsó lábtartót magában foglaló fém elemet is le kell szerelni.
Olajat és szűrőket a linkelt boltból rendelve 10000 forint feletti rendelés esetén díjmentesen kiszállítják neked.