Ez a fórum a többi láncfűrészes mellett elsősorban a LÁNCFŰRÉSZEKET gyűjtő,javítgató,barkácsoló,valamint felújító embereknek szól.
Hogy miért?
Csupán azért mert az eddigi láncfűrészes fórumokon az ilyen jellegű kedvelők folyamatos megvetésnek és lekezelésnek voltak alanyai.
Így bízok abban,hogy azok akiknek nem jelentenek semmit a régi láncfűrészek,azok itt ezen a fórumon talán nem találnak kivetnivalót.
Így kicsit célzottabban,a Profi fakitermelőktől függetlenül is lehet megosztani ilyen jellegű tapasztalatainkat.
(Nemzetközileg a "Láncfűrész gyűjtők" éppúgy akár a veterán autó gyűjtők,kicsivel több elismerést kapnak)
Sziasztok! Tajga 245 alkatrészeket keresek. Elsősorban membrán készletet, vezetőlapot, csillagkereket és fogantyút-rezgéscsillapító rugót.Akinek van, vagy tud, kérem szóljon.
Ismét segítségre lenne szükségem.Husqvarna 266-os gépem nem olajoz.Cseréltem rajta olaj csigát olaj pumpát csövet és szűrőt is.Míg nem vágtam vele fát jött belőle az olaj ahogy vágtam vele száraz volt a lánc.Néztem videót róla hogy is kellene kinéznie és azt vettem észre, a kuplung kosár alatt nincs meg a porvédő illetve egy nagy alátét.Okozhatja ezek hiánya a problémát?Köszönöm.
Kb.15 évvel ezelőtt nekem nem tünt viccesnek amikor a hibátlan új láncal felszerelt 660-ast megfogta az 50cm es csontszáraz jappánakác, ami azelőtt vagy 25 évig száradt fészerben semilyen kártevő nem volt benne.
Most is megvannak a gernedáim belőle nagyon sűrűszálú 1mm sem vetemedett azóta amit abrichteren és vastagolón gyalultam meg akkor, maximálisan komolyan írtam.
Az Orosz ugyanúgy újként új láncal megette a fákat , egyébként az öntött gyújtása szart be és beszerzhetetlen.
Ha megtudnám javítani el nem adnám, most is van 35-40cm száraz tölgy rönköm amit a kis gépem nem igazán tolerál szálirányú vágásnál-hosszára , azaz nehezen 2,5 KW os.
Az Orosszal mindegy hogyan szálára keresztbe, száraz dió bükk nem vizes! vitte mint a vajat amíg meg nem állt. Garantáltan gyújtáshiba.
Eladó Ural2 öntött gyújtás alaplapú, ami az egytlen hibája a jó állapotú gépnek és az eladás oka 20000 ft Budapesten.
Sajnos nem tudok az ukrán forrásokhoz hozzáférni ezért válnék meg tőle tökéletesen üzemelt , egyébként nem adnám. 50 cm3 404 lánc másfélszeres lassítóátétellel,néhány alakalommal a 660-as munkáját fejezte be mert az nem bírta!
Segítségetekre lenne szükségem.Van egy husqvarna 266-os gépem, melyen törött a fékkar (még a régi fém verzió).Szeretném cserélni de a stiftet nem tudom hogy lehetne kiszedni.Esetleg valaki javított már ilyet?Köszönöm.
Olajzásával bajlódok. Kitakarítottam a tartályt, és töltöttem bele való lánckenő olajat. A helyzet nem változott. Fellevegősödik a rendszer. Használat előtt egy csomót kell pumpálni a kézi pumpával hogy olajozzon.
Egy kérdésem lenne a Zid Tajgásokhoz. Nincs szikrám, és fejtegetném tovább, hogy mi a rossz benne, a trafó, vagy esetleg valami más, de ugye nincs cseredarabom amivel kipróbálnám. Nem stimmel esetleg valamilyen más gépé hozzá?
Tisztelt forumozok olyan ugyben kernem a segitsegeteket hogy,orokoltem egy Solo 670 lancfureszt meg mindig jo,uzemkepes hasznalom is de par alkatreszre szuksegem lenne pl:levegoszuro,szivatogomb,ronktamasz,olajtank es benzintank sapka ezek az idok folyaman elvesztek vagy tonkrementek,helyetesitve vannak nem epp odavalo dolgokkal pl a szivato egy darab drot.
Esetleg hol tudnek ilyeneket beszerezni hozza?
Tudna valaki segiteni?
Lancot es vezetot mar vettem hozza ezeket nem volt problema beszerezni.