A HR 50 YTA rendszámu IK 226 ost vágták szét 2011 májusa után, ugyanis ekkor még le tudtam fotozni a telepen ez rajta van a volansoldalak nevű honlapon, illetve az AAR 448- HR 51 YTA rendszámu ik 256-ost 2005 táján vágták szét. 2004 táján bontottak szét még 266 ost ha jol emlékszem, de 2 256-ost, és 2-3 266 ost eladtak Moldvába, még 2004 táján. A jelenlegi csikszeredai állomány a fenti honlapon megvan, (kivéve az 50, 51 es rendzámu buszok) csak ne sikerült akkor mindenikről fotot készitenem
Pontosabban:ASER TRANS S.R.L BOROD 2009.10.27-én JLZ-398(IK266),JLZ-438(IK266) majd utána 2009.11.10-én JLZ-410(IK260),JLZ-396(IK266),JLZ-440(IK266),JLZ-449(IK266).
Bocsi rosszul írtam,mert nem Nagyszalontára,hanem Nagyváradra!!!
AKD-588(1987-es) 2008.07.03 SCDOXAUTOMOBILE
CCM-596(1985-ös)2008.07.03 SCDOXAUTOMOBILE
Debrecenbe került a volt paksi helyijáratos kocsink a CJF-057(1987-es)2008.03.11 PRIM-VOL-TRADE KFT. és ott utána mi lett a sorsa fogalmam sincs,de ő is lehet,hogy Erdélybe került Debrecenből!?
A JLZ-442(IK256,1986-os évjárat) valamikor 2006 őszén került ki Háromfaluba felújítottan Szekszárdról.
Hát sajnos nem tudom,hogy ott kint kaptak e egyáltalán rendszámot(mert lehet ,hogy néhányat csak alkatrésznek vitték ki) és azt sem,hogy ha igen,akkor milyent!:((
A Gemenc volántól,Szekszárdról is kerültek ki Erdélybe anno Ikarus 200-asok:JLZ-442 Háromfaluba(IK256),JLZ-457 Brassóba(IK256),JLZ-393 Lugosra(IK260) és még Borodra JLZ-410(IK260) meg még 5 db 266-os(JLZ-438,JLZ-449,JLZ-398,JLZ-396,JLZ-440),sőt még Nagyszalontára is kettő amiből az egyik csuklós volt!
AR 38 PTO CKE-813 ex. Tisza Volán BC 36 YTA DUC-702ex. Szabolcs Volán BC 62 YTA BOX-114? ex. Tisza Volán BC 64 YTA BSE-695 ex. Tisza Volán BH 28 ULR AVD-033 ex. Tisza Volán HR 27 CSA CCV-653 ex. Nógrád Volán HR 05 ZXF CCV-441 ex. Nógrád Volán HR 28 CSA BSN-521ex. Nógrád Volán