"There has been a flight schedule change or cancellation affecting your original trip, but don't worry, we've automatically rebooked you on the flight(s) below. If the change to your itinerary includes a flight cancellation or significant delay and you are not satisfied with this updated itinerary, you may be eligible to change your flight(s) at no extra cost.
If you would like to learn about other available flight options, click Modify Flight then start flight change.
If you need to speak with a Reservation Specialist, for the fastest assistance please click the Message Us, opens in new window button on the Help Center, opens in new window page and select 'Representative' from the messaging menu and a Specialist will support you.
For non-U.S. based customers, please message or call the Delta Reservations phone number for your country found under the Contact Us, opens in new window section of the Help Center, opens in new window page.
If we are unable to accommodate a previously purchased seat upgrade, or other trip purchases, please Contact Us, opens in new window and a Reservations Specialist will assist you
If you no longer wish to travel and want to cancel your ticket, click 'Modify Flight' then 'Start Flight Cancellation.' Your ticket value becomes an eCredit that can be used to book future travel. (Conditions Apply)"
Tudja valaki hirtelen, hogy milyen lehetőségeim vannak, amennyiben a Delta megváltoztatta a visszautam indulási időpontját? Lemondhatom, áttehetem esetleg máskorra? Nem tragikus a változtatás (kb. 3 óra), csak tudni szeretném. Meg, hogy ne süllyedjen el a topik! 😀
Nekem e-mailben ment a dolog, igaz oly módon, hogy inkább felhívtak.
A történet:
Volt adott relációra szóló járat. Valamiért a KLM átrakott egy plusz átszállásosra ATLon át DLre, miközben a közvetlen AMS-SEA megmaradt a KLMnél. Ez nekem nem tetszett, kértem rakjanak vissza.
Szóval felhívtak, hogy a rendszer nem engedi, biztos törölni fogják - de ő se érti, hogy miért rakott át. Ok, akkor rakjon egy nappal korábbra, mert akkor is van KLM járat, közvetlen, sőt, DL is.
Ezt csak ráfizetéssel lehet.
Kérdezem - miért, mikor jelenleg az a jegy olcsóbb, mint amennyiért az eredetit vettem?
A rendszer ezt hozza, hogy +72.000 Ft.
Ok - lemondhatom-e ezt az utat, és ha igen, a vócser mikor jön meg?
Lemondhatom, és pár perc.
Akkor intézzük.
Eltelt 5 perc zenélés, és már meg is jött a vócser. Addigra már be volt minden adat pötyögve az új járatra, ami 24.000 Ft-al olcsóbb lett, mint az eredeti járat. Rögvest be is írtam a vócsert, és meg is volt a jegy. És van a mai napig 24.000 Ftnyi vócser.
Ez a holgy abszolut tudta mit csinal es tok segitokesz volt, igaz nem tudta elintezni a modositast viszont ez nem az o hibaja volt, de torolni tudta. Igaz majdnem fel oraig zenet halgattam mire sikerult elerni.
Ideális az lenne, ha hozzájuk se kéne szólni... De a KLMnél többször ír hibát, és, hogy hívjam fel őket, semmint, hogy minden zsír. Delta különben ugyanez.
Koszonom. Megprobalom majd telefonon. Igazabol (naivan) azt gondoltam hogy a KLM is ugy mukodik mint a Turkish magyar ugyfelszolgalata, ott mindenki hibetetlen segitokesz es profi.
+36 14 292 244 Ezt az AF oldalán találtam de az AF KLM egy cég sztem jó lesz A magyar ügyfélszolgálaton van egy kezdő csaj és egy profi srác is. Ha a csajt kapod érdemes újrapróbálni.
Sokkal egyszerűbb töröltetni a jegyet, és megvenni magadnak az újat... Más kérdés, hogy találsz e olyan ügyintézőt, aki kompetens, tudja mit csinál, és törli is első kérésre, és még a ""vócser""t is kiküldi...
Koszonom. Hat ez nem valami jol hangzik. Gondolom EMD-t csak a kulonbozetre kuldenek es nem kell az egesz jegeyt torolni majd ujjat venni? Nem nagyon ertem hogy ezeket a modositasokat miert nem lehet online megcsinalni ha mar flex a jegy.
Lehet próbálkozni telefonon, de ahhoz sok sikert, e-mailben, illetve ha ráér, hogyha 4-5 naponként válaszolnak, akkor messengeren, whatsappon, twitteren.
Esetleg valaki tudja hogy mi van akkor ha modositom a jegyem (KLM) uticeljat es az uj olcsobb akkor a kulonbseggel mi tortenik? Azt tudom ha dragabb akkor a kulonbozetetet ki kell fizetni de ha olcsobb?
Valakinek esetleg van valamilyen e-mail cime a magyar ugyfelszolgalathoz?
Közben változtak a dolgok. A Wizzaír irreális időpontokra módosított ezért kuka. Vettem AirFrance jegyeket de ők is módosítottak így nem érném el a csatlakozást és közben nem lettek jók az időpontok se, szintén kuka. Most vettem Lufthansa jegyeket és úgy látszik ők maradnak. Még 6 nap és megyünk.