szerintem az ilyeneknek semmi értelme, csak a környezeted fog megutálni. Nem véletlenül kerül ennyibe és nem véletlenül csattog durrog. Nem ehhez a modellhez tervezett kipufogó, csak két kazáncső összehegesztve, totál összekavarja a kipufogó gázlengéseit, azért durrog annyira. Rendőröknek se fogsz tetszeni vele, műbizonylat, E-jel semmi, Magyarországon még elmegy, de nyugatra ne próbálj meg vele menni.
Ha egy tisztességes nem gyári kipufogót szeretnél MT-re, akkor még használtan is legalább kétszer ennyire kell a zsebedbe nyúlni szerintem.
sztem az mt nem racionalis dontes, ha valaki ilyet vesz az nem azert teszi mert jozanon vegigszamolja az elonyoket meg a hatranyokat, mert ha ugy nezem akkor csak hatranya van :) viszont allat jo filing, marha jol nez ki, az egy henger durva meg nehezen kezelheto (es ez mar egy korszeru kiegyensulyozott blokk), szoval es erv nem nagyon van mellette de akkor is marha jo gep :)
en ugy vettem meg hogy igazabol ki sem probaltam, tudtam hogy nekem ez kell...
Amúgy a "tesztnap" semmit nem jelent ! Túl "rövid"..
(SV650N-t próbáltam/próbaköröztem.. elsőre nem volt kényelmetlen, nyomaték/dinamika nagyon is ok volt.. Vettem egyet.. Hosszú távon nem volt/lett kényelmes ! variáltam kormánykiemelővel/másik kormánnyal..úgysem volt ok. ..eladtam..)
Ha 1 napra kibéreled, az már ok lehet...csak le kell tenni 100-150 ezret kauciónak..
"Sajnos" A motor nem állítható annyi helyen mint az autó (max kisebb nagyobb összeg ráfordítása esetén), ezért csak a próba marad.
Nekem eddig a legkényelmesebb motorom a Buell XB9SX. Még egyszer sem szálltam le úgy róla, hogy elgémberedtem volna. Erre nem is számítottam amikor megvettem.
Ha beütöd a keresőbe "motorkölcsönző", akkor több lehetőség közül is választhatsz. Én még nem soha nem béreltem, ezért nincs is tapasztalatom.
A forgalmazók időnként tartanak nyílt teszt napokat, érdemes azt is nézni.
A DL650-et mindenhol dicsérik, többszörös tesztgyőztes. Szerintem az nem lehet nagy mellényúlás. A blokk kellően nyomatékos, de nem veti meg a fordulatot sem. Az MT ezt biztosan nem tudja.
Más véleménye alapján nem lehet dönteni. Próbáld ki és megtudod....:-)
Amikor magunkban túráztunk két személlyel akkor elég volt a 90-120-as kényelmes tempóhoz. Amikor csoportban mentünk (két személy) külön kértem, hogy én lehessek a felvezető motor mögött, mert a sor végén már komolyan nyúzni kellett a gépet. Mindezt annak ellenére mondom, hogy a normál utazó tempó az előbb említett 90-120-as sebesség volt.
Szerintem ráz mindenhol, nem lehet kiemelni a 120 feletti tartományt, de a sor4 olyan semmilyen mellette. Városban kis távon ingázni az MT biztosan jobb.
Nekem a gyári akra volt fent azzal nem volt melegedési gond.
A motort mindenki a saját érzelmei alapján választja. Lehet racionálisan venni gépet, de akkor lehet elveszik a boldogság faktor.
egy 1 hengeres 50lóerő körüli gépet hasonlítasz össze egy sor4-es 600-assal ami kb dupla annyi lóerő.
való igaz az 1 hengeres ráz, ergo nekem hosszú távon kényelmetlen, egy sor4 sokkal simábban jár, ingázni én az mt03-at venném túrázáskor már lehet karcsú lenne, nem írtad hány kg vagy de ha 100 hoz közeli egy túrán megpakolva+utas az mt03 igencsak gyenge lenne.
a nevem Dani, és komolyan fontolgatom, hogy vásároljak egy MT 03-at (használtan, 2006/2007 környékit). 28 vagyok, és első motor lesz. Ez, és a Honda 600-as Hornetje között vacilálok. Főleg agglomerációból a városba ill. vissza, meg Magyarországon és a környező országokban való túrázásra használnám. Az MT jobban tetszik, de akárhány cikket olvastam róla, mind említette hogy az egy hengerből adódóan a motor egy bizonyos sebbesség felett (főleg 120 környékén) zavaróan rezonál. Negatívumként fel volt tüntetve a kényelmetlen és elulról hamar átmelegedő hátsó ülés is.
A kérdésem felétek, tulajdonosok felé az, hogy ezeknek az állításoknak mennyire higgyek, tényleg ennyire rázna a motor? Továbbá ha lennétek kedvesek leírni miért választottátok ezt a típust, azzal sokat segítenétek.
csak annyit hogy jovore is lesz egy jopar dolog amire kolthetek, de attol meg hasznalom ha rendben lesz.
amikor vettem a mocim akkor a csakonak ducatija volt. az mondta hogy imadja el nem cserelne semmire, de szerviz igenyes es surun kb ketszer olyan surunk kell hordani szervizbe mint egy japot. ez alap ha valaki ilyet akar, mas kerdes hogy sokan megveszik aztan arra mar nem tellik hogy olajat csereljen benne, nemhogy rendesen szervizelje.
ez a hutoventillator nalam is erdekes. nekem meg egyszer be nem kapcsolt amiota megvan. meg a legdurvabb melegben sem. pont ezert egyszer kiprobaltam hogy mukodik e de jo, csak soha nem kapcsolt meg be. nekem van vizhomerom is es azon latom ha gaz van (pont e miatt tettem az automba is es volt hogy egyszer kontaktos volt a gomba es nem kapcsolt be, de mivel lattam a homeron hogy nagyon meleg es tudtam hogy kb milyen allas felett mar be kellett volna kapcsolnia igy meg tudtam elozni a bajt).
Igen tudom, hogy a használtban benne van a hiba lehetőség, de olyanokra gondolok mint amikor a hibás hűtőventilátor miatt kiég a biztosíték ami hibakódot ad. Ezt lekezelték úgy, hogy biztosítékot cseréltek, ami egészen addig hibamentes állapotot mutat amíg a ventilátor el nem indulna, mert akkor újra kiég a bizti és megjelenik a hibakód. A motort télen vettem emiatt nem igazán jelentkezett a hiba a vétel napján... ez a kis csere 70ezer volt. Hasonlóan gondolkodtam mint Te. Ha keresek a neten valami bontottat (ami annyival nem olcsóbb) jövőre lehet cserélhetem újra. Vagy az hogy egy kifelejtett seeger gyűrű miatt szétdarálta a kuplung kosarat. Ennek a költségét le sem írom mert elsírom magam...
A TPS szenzor is megadta magát, de az betudható a motor korának, az nem is idegesített.
Szerintem ezért mondják pl. a ducati-kra is hogy szarok, mert a csóró sokadik tulajdonosok már nem adják meg a motornak ami jár neki, de szükségük van a menő motorra. Utána könnyebb azzal takarózni, hogy szar olasz, mint bevallani mások előtt, hogy az alibabán vásárolt, használt befőttes gumiból készült vezérműszíj elszakadása miatt ment szét a blokk.
Ha jól értetettem amit írtál akkor idén télen már nem is motorozol? Öregszel? :-)
hasznaltnal ez mindig benne van a pakliban. sztem az semmit nem jelent hogy az elado mit mond. nem fog dicsekedni a barmolasokkal, inkabb letagadja. amugy is aki olasz motort akar az fizessen :)
nem idegenkedem az utangyartottol, de nem szeretnem a telot szetszedegetni ezert inkabb megvettem a gyarit. van egy ismi o nem vette meg hanem vett utangyartottata es a szimering eleg hamar feladta, szedhette szet ujra. most azt gondolom hogy inkabb adok egy kicsit tobbet minthogy szereljem fel ev mulva. persze lehet hogy az utangyartos is jo, nem tudom. nyilvan a yamaha sem tart gumifakat a gyar udvaron es nem ott vulkanizaljak a gyuruket, hanem ok is beszallitotol veszik, de azert a ket szimmering meg a csuszo legyen gyari, a tobbit meg mar csak nem akartam kulon rendelgetni ha itt van egybe. meglassuk, olaj is mar megvan. abbol viszont nem tudom mi a gyari, mert a manual annyit ir hogy szabvanyos 10w-s fork oil de meg azt sem hogy asvanyi vagy szintetikus. most vettem egy jonak tartott castrol szintetikust, nem a legolcsobb de nem a legdragabb, sztem jo bele.
jovore meg jon a vizsga, kene uj gumi is, plusz olaj es szurocsere is esedekes lesz.