Keresés

Részletes keresés

demeterattila Creative Commons License 2017.12.23 0 0 5084

Köszi, gyanítottam, hogy ez a helyzet, de mostmár tiszta.

A gond az, hogy én kétszer ennyit is áldoznék rá , de használtan nem igazán kapni, újon meg 500 Euró körül mozognak..

Előzmény: Kori 93 (5083)
Kori 93 Creative Commons License 2017.12.22 0 0 5083

Szia Attila,

szerintem az ilyeneknek semmi értelme, csak a környezeted fog megutálni. Nem véletlenül kerül ennyibe és nem véletlenül csattog durrog. Nem ehhez a modellhez tervezett kipufogó, csak két kazáncső összehegesztve, totál összekavarja a kipufogó gázlengéseit, azért durrog annyira. Rendőröknek se fogsz tetszeni vele, műbizonylat, E-jel semmi, Magyarországon még elmegy, de nyugatra ne próbálj meg vele menni.

Ha egy tisztességes nem gyári kipufogót szeretnél MT-re, akkor még használtan is legalább kétszer ennyire kell a zsebedbe nyúlni szerintem.

 

Oszipeti, ment az email a címedre. :)

 

OsziPeti Creative Commons License 2017.12.21 0 0 5082

osztenyi.peter96@gmail.com

Előzmény: Kori 93 (5079)
demeterattila Creative Commons License 2017.12.21 0 0 5081
demeterattila Creative Commons License 2017.12.21 0 0 5080

Sziasztok emtések ! :D 

Mi a véleményetek erről a kipufogóról ? 

A tulaj azt mondta, hogy nem használja, csak egyszer próbálta ki, de nagyon hangos,meg durrog :D

Nem használja, ezért adná el.

Megérné megvenni szerintetek ?

Kori 93 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 5079

Írj egy email címet és megbeszéljük privátban. 

OsziPeti Creative Commons License 2017.12.21 0 0 5078

Hali Kori!

 

Van megoldás, tesóm Pesten dolgozik, el tudna érte menni, csak elérhetőség kéne.

kb. csak emiatt regisztráltam a fórumra, így nem tudom, hogy lehet privátban írni, ha lehet.

Előzmény: Kori 93 (5077)
Kori 93 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 5077

Szia, az a gond, hogy a postaköltség majdnem több lenne, mint az egész bigyó, de szólj ha van jobb megoldás :)

OsziPeti Creative Commons License 2017.12.20 0 0 5076

Szia Kori,

 

engem érdekelne az emelőszem, csak vagy Miskolcon vagy Túrkevén vagyok

 

Üdv Oszi

Előzmény: Kori 93 (5075)
Kori 93 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 5075

Sziasztok,

 

érdekelne valakit az alábbi hátsó emelőszem?

Aliról rendeltem, de véletlenül két párral sikerült egy helyett...

Beszerzési áron továbbadnám, 2500 forint. Átvenni személyesen Pest 13. kerületben, vagy Gödöllőn lehetne.

Saját gépemre már felraktam, szerintem mutatós darab, csavar hossza is pont MT-hez való, csak betekered és kész :)

 

Üdv,

Kori

foveon Creative Commons License 2017.11.29 0 0 5074

nem mondanam hogy egyetertek a cikkiroval, sztem egyik gepen se ult meg...

 

http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2017/11/29/a2-es_motort_venni_tenyleg_ilyen_nehez/

 

 

Rocso Cafe Creative Commons License 2017.11.27 0 0 5073
Rocso Cafe Creative Commons License 2017.11.17 0 0 5072

Ezt én nem akartam leírni, mert valaki ( általánosságban értem) számára félreérthető lenne az egyenesség.

Pedig ez a lényeg.

Előzmény: foveon (5070)
foveon Creative Commons License 2017.11.16 0 0 5071

sztem az mt nem racionalis dontes, ha valaki ilyet vesz az nem azert teszi mert jozanon vegigszamolja az elonyoket meg a hatranyokat, mert ha ugy nezem akkor csak hatranya van :)
viszont allat jo filing, marha jol nez ki, az egy henger durva meg nehezen kezelheto (es ez mar egy korszeru kiegyensulyozott blokk), szoval es erv nem nagyon van mellette de akkor is marha jo gep :)

en ugy vettem meg hogy igazabol ki sem probaltam, tudtam hogy nekem ez kell...

 

 

Előzmény: Rocso Cafe (5065)
foveon Creative Commons License 2017.11.16 0 0 5070

akinek motorvasarlas elott nincs 150e-je egy nap kauciora az inkabb ne akarjon motort venni ;)

 

 

Előzmény: joevagyok68 (5069)
joevagyok68 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 5069

Ez ugye nem nekem szólt ?  :-)

 

Amúgy a "tesztnap" semmit nem jelent ! Túl "rövid"..

(SV650N-t próbáltam/próbaköröztem.. elsőre nem volt kényelmetlen, nyomaték/dinamika nagyon is ok volt.. Vettem egyet.. Hosszú távon nem volt/lett kényelmes ! variáltam kormánykiemelővel/másik kormánnyal..úgysem volt ok. ..eladtam..)

 

Ha 1 napra kibéreled, az már ok lehet...csak le kell tenni 100-150 ezret kauciónak..

 

 

Előzmény: Rocso Cafe (5067)
joevagyok68 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 5068

jav.

Az első 6 sor az MT-re vonatkozott !

ÉS szubjektív..

Előzmény: joevagyok68 (5066)
Rocso Cafe Creative Commons License 2017.11.13 0 0 5067

"Sajnos" A motor nem állítható annyi helyen mint az autó (max kisebb nagyobb összeg ráfordítása esetén), ezért csak a próba marad.

Nekem eddig a legkényelmesebb motorom a Buell XB9SX. Még egyszer sem szálltam le úgy róla, hogy elgémberedtem volna. Erre nem is számítottam amikor megvettem.  

 

Ha beütöd a keresőbe "motorkölcsönző", akkor több lehetőség közül is választhatsz. Én még nem soha nem béreltem, ezért nincs is tapasztalatom.

A forgalmazók időnként tartanak nyílt teszt napokat, érdemes azt is nézni.

 

A DL650-et mindenhol dicsérik, többszörös tesztgyőztes. Szerintem az nem lehet nagy mellényúlás. A blokk kellően nyomatékos, de nem veti meg a fordulatot sem. Az MT ezt biztosan nem tudja. 

Előzmény: joevagyok68 (5066)
joevagyok68 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 5066

Főleg agglomerációból a városba ill. vissza,

erre OK

meg Magyarországon

erre még talán...

és a környező országokban való túrázásra használnám.

erre már necces !

 

Amúgy a kettőt nem csak motorikusan DE üléspozícióilag SE lehet összehasonlítani !

Mik lennének a peremfeltételek ilyen szempontból ?

 

HA több lenne a túra  - amihez azért már nem árt

- az egyenesEBB üléspozíció

- a "több"henger..

Érdemesebb lenne túraendúrókat nézegetni.. DL650, versys650 

A versys "keskenyebb"...városban is ok lehet..

 

szerintem

DE a - hosszabb - próba lenne a megoldás..

Van ahol lehet kölcsönözni motorokat 1 napra is..

Előzmény: Törölt nick (5063)
Rocso Cafe Creative Commons License 2017.11.13 0 0 5065

Más véleménye alapján nem lehet dönteni. Próbáld ki és megtudod....:-)

Amikor magunkban túráztunk két személlyel akkor elég volt a 90-120-as kényelmes tempóhoz. Amikor csoportban mentünk (két személy) külön kértem, hogy én lehessek a felvezető motor mögött, mert a sor végén már komolyan nyúzni kellett a gépet. Mindezt annak ellenére mondom, hogy a normál utazó tempó az előbb említett 90-120-as sebesség volt.

Szerintem ráz mindenhol, nem lehet kiemelni a 120 feletti tartományt, de a sor4 olyan semmilyen mellette. Városban kis távon ingázni az MT biztosan jobb.

Nekem a gyári akra volt fent azzal nem volt melegedési gond.

 

A motort mindenki a saját érzelmei alapján választja. Lehet racionálisan venni gépet, de akkor lehet elveszik a boldogság faktor. 

Előzmény: Törölt nick (5063)
Tommmer Creative Commons License 2017.11.10 0 0 5064

egy 1 hengeres 50lóerő körüli gépet hasonlítasz össze egy sor4-es 600-assal ami kb dupla annyi lóerő.

való igaz az 1 hengeres ráz, ergo nekem hosszú távon kényelmetlen, egy sor4 sokkal simábban jár, ingázni én az mt03-at venném túrázáskor már lehet karcsú lenne, nem írtad hány kg vagy de ha 100 hoz közeli egy túrán megpakolva+utas az mt03 igencsak gyenge lenne.

Előzmény: Törölt nick (5063)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.10 0 0 5063

Sziasztok,

a nevem Dani, és komolyan fontolgatom, hogy vásároljak egy MT 03-at (használtan, 2006/2007 környékit). 28 vagyok, és első motor lesz. Ez, és a Honda 600-as Hornetje között vacilálok. Főleg agglomerációból a városba ill. vissza, meg Magyarországon és a környező országokban való túrázásra használnám. Az MT jobban tetszik, de akárhány cikket olvastam róla, mind említette hogy az egy hengerből adódóan a motor egy bizonyos sebbesség felett (főleg 120 környékén) zavaróan rezonál. Negatívumként fel volt tüntetve a kényelmetlen és elulról hamar átmelegedő hátsó ülés is.

A kérdésem felétek, tulajdonosok felé az, hogy ezeknek az állításoknak mennyire higgyek, tényleg ennyire rázna a motor? Továbbá ha lennétek kedvesek leírni miért választottátok ezt a típust, azzal sokat segítenétek.

 

Köszönettel,

Dani

foveon Creative Commons License 2017.10.13 0 0 5062

rafolyt a telo olaj mikor kifosta es ez egy eleg erdekes fajta, nem nagyon oldja semmi, nehezen jon le.

 

 

Előzmény: Rocso Cafe (5061)
Rocso Cafe Creative Commons License 2017.10.12 0 0 5061

Az első sárvédőn ragaszkodós olaj????

Előzmény: foveon (5060)
foveon Creative Commons License 2017.10.12 0 0 5060

a levegosnel persze fontos a ventilla, tegyel ra kell tenni egy kapcsolot hogy direktben fujja.

lassan finisel a gepem, az elso sarvedorol le kene mosni az olajat mert ez nagyon ragaszkodos fajta.

 

 

Előzmény: Rocso Cafe (5059)
Rocso Cafe Creative Commons License 2017.10.05 0 0 5059

Én sem akartam elhinni, hogy leteszed a gépet, de a szöveg alapján elbizonytalanodtam.

A következő gép egy Ducati 696 lesz. Remélem ott már figyelmesebb leszek a vásárlásnál.

Itt is voltak megérzéseim, de nagyon akartam és elkövettem az amatőr hibákat. Tanuló pénznek fogom fel.

 

Annak ellenére, hogy léghűtéses a motor, minden nyári gurulás után bekapcsol a ventilátor ezért létkérdés, hogy jó legyen.

A hátsó henger nagyon zárt helyen van ezért muszáj leszívni róla a meleg levegőt.

Előzmény: foveon (5058)
foveon Creative Commons License 2017.10.05 0 0 5058

hol irtam hogy iden telen nem megyek? :)

csak annyit hogy jovore is lesz egy jopar dolog amire kolthetek, de attol meg hasznalom ha rendben lesz.

amikor vettem a mocim akkor a csakonak ducatija volt. az mondta hogy imadja el nem cserelne semmire, de szerviz igenyes es surun kb ketszer olyan surunk kell hordani szervizbe mint egy japot. ez alap ha valaki ilyet akar, mas kerdes hogy sokan megveszik aztan arra mar nem tellik hogy olajat csereljen benne, nemhogy rendesen szervizelje.

ez a hutoventillator nalam is erdekes. nekem meg egyszer be nem kapcsolt amiota megvan. meg a legdurvabb melegben sem. pont ezert egyszer kiprobaltam hogy mukodik e de jo, csak soha nem kapcsolt meg be. nekem van vizhomerom is es azon latom ha gaz van (pont e miatt tettem az automba is es volt hogy egyszer kontaktos volt a gomba es nem kapcsolt be, de mivel lattam a homeron hogy nagyon meleg es tudtam hogy kb milyen allas felett mar be kellett volna kapcsolnia igy meg tudtam elozni a bajt).

 

 

 

Előzmény: Rocso Cafe (5057)
Rocso Cafe Creative Commons License 2017.10.05 0 0 5057

Igen tudom, hogy a használtban benne van a hiba lehetőség, de olyanokra gondolok mint amikor a hibás hűtőventilátor miatt kiég a biztosíték ami hibakódot ad. Ezt lekezelték úgy, hogy biztosítékot cseréltek, ami egészen addig hibamentes állapotot mutat amíg a ventilátor el nem indulna, mert akkor újra kiég a bizti és megjelenik a hibakód. A motort télen vettem emiatt nem igazán jelentkezett a hiba a vétel napján... ez a kis csere 70ezer volt. Hasonlóan gondolkodtam mint Te. Ha keresek a neten valami bontottat (ami annyival nem olcsóbb) jövőre lehet cserélhetem újra. Vagy az hogy egy kifelejtett seeger gyűrű miatt szétdarálta a kuplung kosarat. Ennek a költségét le sem írom mert elsírom magam...

A TPS szenzor is megadta magát, de az betudható a motor korának, az nem is idegesített.

 

Szerintem ezért mondják pl. a ducati-kra is hogy szarok, mert a csóró sokadik tulajdonosok már nem adják meg a motornak ami jár neki, de szükségük van a menő motorra. Utána könnyebb azzal takarózni, hogy szar olasz, mint bevallani mások előtt, hogy az alibabán vásárolt, használt befőttes gumiból készült vezérműszíj elszakadása miatt ment szét a blokk.

 

Ha jól értetettem amit írtál akkor idén télen már nem is motorozol? Öregszel? :-)

Előzmény: foveon (5056)
foveon Creative Commons License 2017.10.04 0 0 5056

hasznaltnal ez mindig benne van a pakliban. sztem az semmit nem jelent hogy az elado mit mond. nem fog dicsekedni a barmolasokkal, inkabb letagadja. amugy is aki olasz motort akar az fizessen :)

nem idegenkedem az utangyartottol, de nem szeretnem a telot szetszedegetni ezert inkabb megvettem a gyarit. van egy ismi o nem vette meg hanem vett utangyartottata es a szimering eleg hamar feladta, szedhette szet ujra. most azt gondolom hogy inkabb adok egy kicsit tobbet minthogy szereljem fel ev mulva. persze lehet hogy az utangyartos is jo, nem tudom. nyilvan a yamaha sem tart gumifakat a gyar udvaron es nem ott vulkanizaljak a gyuruket, hanem ok is beszallitotol veszik, de azert a ket szimmering meg a csuszo legyen gyari, a tobbit meg mar csak nem akartam kulon rendelgetni ha itt van egybe. meglassuk, olaj is mar megvan. abbol viszont nem tudom mi a gyari, mert a manual annyit ir hogy szabvanyos 10w-s fork oil de meg azt sem hogy asvanyi vagy szintetikus. most vettem egy jonak tartott castrol szintetikust, nem a legolcsobb de nem a legdragabb, sztem jo bele.

jovore meg jon a vizsga, kene uj gumi is, plusz olaj es szurocsere is esedekes lesz.

 

 

 

 

Előzmény: Rocso Cafe (5055)
Rocso Cafe Creative Commons License 2017.10.04 0 0 5055

Ne tudd meg mennyit kötöttem nyáron, az eladó által hibátlannak mondott "új" motoromra.

Még a szakszervizben is azt mondták milyen fasza kis gép, aztán csak jöttek elő a gondok.

Csak új gyári alkatrészeket vettem, de már rosszul voltam a számláktól.

Csak az romlott el amit "javítottak" előtte.  

Talán mos már az ígért állapotban van a gép.

Előzmény: foveon (5053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!