Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.07.14 0 0 9841

sziasztok!

 

2005 ös évjáratú Atlantic Sprint 250 es karbisnál a kulcs nélkül mindig világítania kell a piros immobilizer jelzésnek?

A műszerfalban nem megy az óra és a tartalék benzinszint jelzője, hogy lehet ezeket könnyen cserélni? Műszerfalat hogy lehet kiszedni?

peti9620 Creative Commons License 2020.07.12 0 0 9840

Üdv

 Komar 1,2 3, villanyak átmérő méreteire lenne szükségem , ha valaki meg tudná adni.

Külső-belső átmérő kellene, illetve, hogy a különböző villák nyakai kompatibilisek-e egymással.

Egy 1"-os villanyakú elsővilla  helyére építeném be egy kerékpárba, .....

frakciós Creative Commons License 2020.07.05 0 0 9839

Szia!

Ha az ék a helyén van akkor lehet pontatlan utángyártott megszakító vagy kóválygó főtengely. Lehet kissé növelni a megszakító hézagot azzal nő az előgyújtás. (S38 blokkba a kocka blokkos főtengely  ék poziciója nem passzol.)

Előzmény: rostiron2 (9837)
frakciós Creative Commons License 2020.07.05 0 0 9838

Szia!

A 9809 nél van hírdetve.

Előzmény: András 10 (9836)
rostiron2 Creative Commons License 2020.07.05 0 0 9837

Sziasztok.

 

Ha az alaplap ütközésig van balra (óramutató járásával ellentétesen ) forgatva, és az előgyújtás még nincs 3 mm , mi lehet a hiba ?

András 10 Creative Commons License 2020.07.05 0 0 9836

Sziasztok! Komár találkozó lessz valamikor? Ebben az évben?

frakciós Creative Commons License 2020.06.30 0 0 9835

Megszakítóhézagnak elég a 0.3 -0.35  mm. Ez a legnagyobb nyitás. A nyitás kezdete a holtpont előtt 3 mm.  Jobbra forgatva a lendkereket. Gyertyahézag 0.4 -0.45 mm 225-240 hőértékű a gyertya.

Előzmény: rostiron2 (9834)
rostiron2 Creative Commons License 2020.06.30 0 0 9834

Szia.

 

Leírnád a gyújtásbeállítás pontos lépéseit ?    

 

A megszakító kalapácsok között mikor kell 0.4 mm nek lenni ? A FHP előtt 3mm-el ? Vagy a FHP-on ? Vagy 3mm-el a FHP előtt kell elkezdenie nyitni ? Mi a pontos beállítási sorrend. 

Előzmény: frakciós (9833)
frakciós Creative Commons License 2020.06.30 0 0 9833

Egy komplett első teló fog kelleni. (korai Romet Kadeté is jó) Szemmel láthatóan görbe is.

Hátsó teló túl erős mert ha jól látom Pannóniáé.

A gyújtás nem trafós volt. Egy gyújtótekerccsel oldották meg.

Előzmény: rostiron2 (9832)
rostiron2 Creative Commons License 2020.06.29 0 0 9832

Szia.

 

Közben megnéztem a tábláját és igen, 2352W    

A felföggesztést megpróbálom  visszacsinálni , jól gondolom hogy előre komplett villát kellene szereznem ? A gyújtás is fura, mert a tank alatt van a trafó. Szerintem azt is variálták.

Előzmény: Törölt nick (9831)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.29 0 0 9831

Romet Komar 3 as! MR-2352

 

A felfüggesztése furcsán át lett alakítva, elöl és hátul is!

 

Előzmény: rostiron2 (9830)
rostiron2 Creative Commons License 2020.06.28 0 0 9830

Sziasztok.

 

Sziasztok.

 

Kaptam egy komár motort, megtudnátok mondani milyen és mennyi olaj kell bele. Melyik tipus lehet ez ?

 

cseszy2 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 9829

Köszönöm szépen az istrukciókat!!!😊

Előzmény: frakciós (9828)
frakciós Creative Commons License 2020.06.15 0 0 9828

Ilyen árnyalatú kék nem volt. Gyárilag világosabb.

A kormány bilincsei alatt volt távtartó (két vastag lapos alátét). Az anyák egy lemezzel vannak elfordulás és kiesés ellen biztosítva.

Előzmény: cseszy2 (9827)
cseszy2 Creative Commons License 2020.06.14 0 0 9827

Ez a szín kombó ami tetszik a legjobban.

Néztem,gyárilag a villa is bordó volt nekem.

Bocsi,hogy fárasztalak benneteket a kérdéseimmel...de lenne még egy..

A kormány bilincsei alatt nem kellene lenni távtartónak? Mert nekem most nincs,és a kormány beleér egy csavarba,ami az első lámpafejet fogja.

A kormány bilincsek csavarja pedig jó hosszú,és az anyák alul jól hozzáférhetetlenül vannak..Ez természetes lenne?

Előzmény: frakciós (9826)
frakciós Creative Commons License 2020.06.14 0 0 9826

Szerintem inkább fekete szokott lenni az első villa. Az, hogy kék volt-e 72 ben azt nem tudom. De nem lenne szentségtörés" gyári árnyalatú kékre fényezni ha az tetszik. Egyébként ha már gömbölyű blokkos Komar akkor a 2351 tetszik. Itt már rendes" első teló, berúgó és ugye hátsó teló is van. Nálunk még nem láttam ezt a típust.https://www.youtube.com/watch?v=yzTDZHabtCs

Előzmény: cseszy2 (9825)
cseszy2 Creative Commons License 2020.06.13 0 0 9825

Nézegetek képeket,videokat..abban nem térek napirendre,hogy az első villa mikor színrefújt,és mikor fekete pl.a meggypirosnál? A 72-es évjáratnál nem is volt kék-fekete összeállítás? Pedig az tetszene.😁

Előzmény: frakciós (9824)
frakciós Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9824

Típus tiszta a motorod. Komar 2330. A gáz szektor nem odavaló. Az ülés szürkés vajszínű műbőr volt valamikor. 1972 től kapható volt nálunk is. 1978 ban a Komar 2352 váltotta.

https://www.youtube.com/watch?v=4PWqzMReqbs

Előzmény: cseszy2 (9823)
cseszy2 Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9823

Sajna nem tudom,volt-e ilyen egyáltalán. Viszont minden elemnek az alsó színe egyforma. Akitől vettem,csak használta. Nem cserélgetett rajta semmit. Így vette. Csak a motorját újították egyszer,kb.20 éve,lerakás előtt nem sokkal..

Előzmény: mistar (9822)
mistar Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9822

Szép :)
Ez amúgy itthon viszonylag ritka nem? Elől még lemezvillás, hátul már rugózott ...  

Előzmény: cseszy2 (9813)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9821

Én behegesztettem egy oldaldeknit igaz csak kifúrva volt nem repedve, de utána csiszolni és polírozni kellet sokat míg teljesen eltűnt a javítása.

Ne vacakolj vele, vegyél bontotta és kész!

 

https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/Komar_Alkatreszek_Eladok__104704575.htm

frakciós Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9820

Egyszer próbáltam hegesztetni ilyen repedt blokkot de szanaszét húzódott. Inkább ragasztás (jó 2k alura való epoxi)ha kicsi a repedés. De a legjobb keresni egy épet. A korábbi évjáratú S38 blokk a pedáltengelynél erősebb, máshogy is néz ki és nem reped. Ezek a gyengített évjáratok a berúgós megoldással jöttek ki. A berúgó ha találkozik a talajjal akkor már nagy a baj. Viszont a pedál könnyen leér és repeszti a gyenge öntvényt.

Előzmény: cseszy2 (9819)
cseszy2 Creative Commons License 2020.06.10 0 0 9819

Ma mellé guggoltam,és szemügyre vettem a blokkházat.Frakció csoporttárs említette a repedést,természetesen ott is baj van...repedt...úgyhogy kezdem úgy érezni,hogy ebből nem lesz szerelem.😅

Km.óra...igen...ott is gond van. Új felni szerintem nem lesz. Szerintem motor ki-és szét-szerelés lesz. Ha találok aluminiumot hegeszteni tudó embert..

Előzmény: Törölt nick (9818)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.10 0 0 9818

Utángyártott bowdenekkel nekem a forrasz végével volt a gond, konkrétan hamar leestek vagy leszakadtak.

Lehet ezen a motoron új felniket , küllőket cserélni de előtte számolj utána megéri e?! 

Simán rá lehet plusz 100e Ft ot költeni főleg a krómozott alkatrészek drágák! Inkább néznék jobb állapotban lévő bontott kerekeket.

A km órán mindegy mi van mert hiányzik a mutatója! Cserés az is. :)

cseszy2 Creative Commons License 2020.06.10 0 0 9817

Köszönöm a segítséget! Ha lesz még kérdésem fel fogom tenni. Köszi mégegyszer!

Előzmény: frakciós (9816)
frakciós Creative Commons License 2020.06.10 0 0 9816

Akkor 72 es lehet a gép. Utángyártott felni kapható. Sajnos a rövid lengőkaros első villa semmilyen jó tulajdonsággal nem rendelkezik. Nagy stabilitást ne várjál.

Előzmény: cseszy2 (9815)
cseszy2 Creative Commons License 2020.06.09 0 0 9815

Évjáratot el is felejtettem írni,a lendkerékben 1971 van,az órában 72 van ütve. Szín valóban bordó volt. Csak kicsit világosabb mint jelenleg. Felnik lehet homokszórás után festve lesznek,de még semmiben nem döntöttem. Egyenlőre biztonságos próbakör a cél,kiderül egyenesen fut-e vagy sem.😁

Előzmény: frakciós (9814)
frakciós Creative Commons License 2020.06.08 0 0 9814

Az biztos, hogy ez tényleg nagyon fellelt állapot. Piros nem lehetett gyárilag. Bordó fekete vagy kék fekete. Korai darab mert a 74 esemben már a modernebb km óra van. A felnik is menthetetlenek ebből már egy csiszoló sem szedi ki a rozsdát a króm előtt. Meg ahogy írod sok a gányolás is. Remélhetőleg a blokk nem repedt a bal oldalon a pedáltengely tövében. Alkatrészek beszerzése többek között:

https://auto.jofogas.hu/fejer/Romet_Komar_Pony_uj_es_bontott_alkatreszek__104177930.htm https://futarmotorosbolt.hu/termek//komar-i-ii-markolat-parban-vaj----12790

A bowdenek hosszával valóban baj szokott lenni. De megoldható forrasztással.

Meg persze a veterán börzék is jó alkatrész lelőhelyek..

Kíváncsi leszek milyen évjárat derül ki.

Előzmény: cseszy2 (9813)
cseszy2 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 9813

A képek a fellelt állapotot mutatják. Azóta kicsit tisztult,kiderült,hogy eredetileg piros volt. A lengővilla tengely fészke hegesztve van,kipufogó tartó hegesztve van,sőt a hátsó fék karocskája a bordás tengelyre is hegesztve van. Utóbbi pontos megnevezését sajna nem tudom,nem találtam eladót sem eddig.

Bowdenek,karbi felújító,markolat-gumi/műanyag sőt gáz markolat is kelleni fog majd.

Szeretnék kérdezni,mely webshop az,ahol talán még minőségben elfogadható alkatrészeket lehet vásárolni? Gondolok itt pl.bowden méretre,mert olvastam többeknek probléma volt az utángyártott bowden.

Köszönöm!😊

Előzmény: cseszy2 (9812)
cseszy2 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 9812

Köszönöm szépen a segítséget,megnézem az alkatrészeket,és ha sikerül,küldök képeket. Kicsinyítenem kell.😅

Előzmény: frakciós (9811)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!