Vajon a korai előfizetéshez a Berlietet, vagy a Liazt küldik? Mindenhová a Liaz van kiírva, viszont a weboldalon (azóta már eltűnt) képen egy Berliet volt.
A lengyeleknél tudtommal nem volt korai előfizetéshez modell, a Berlietet a prémium előfizetés első ajándékaként kapták.
A csehek a Berlietet kapták a korai előfizetéshez, a Liazt pedig prémium előfizetéssel a 60. számnál kapják majd meg.
Mi tényleg ilyen "könnyen" megkapnánk egy nyerges Liazt? Ráadásul hamarabb, mint a cseh prémiumot fizetők.
Valaki kérdezte már az ügyfélszolgálatot, de érdemben nem tudtak neki segíteni.
Nagyon is jó az irány. :) Nagy reménységre ad okot, hogy ez nem valami agyszülemény, hanem maga a kiadó küldi el emailben, annak aki kéri, így megbízhatónak gondolom. Persze bármikor megváltoztathatják, ezt hozzá is tették az üzenetben. Ha beválik, akkor igazán megérte előfizetni a prémiumra!
Sajnos több infóm nekem sincs. Az is lehet ez csak egy munkaanyag, és amit fel tudnak kutatni az lesz. Lehet az a Csepel 752, az 755 lesz aminek a képét beraktam az előző hozzászólásba. Majd meglátjuk, ha elkészült. Minden esetre az irány nagyon jónak tűnik.
Szokatlan, hogy a Deagostini (illetve a Suvet) kérésre bárkinek kiadja a tervezett listát.Vajon mit takarhatnak a Rába S26/K26, Csepel d-469.05 concrete mixer (erről nem igazán találtam fotókat, talán egy arra hajazót), Csepel D452 chest, Csepel D752 garbage truck (ilyen típusú kukásautóról sem találtam képet)?A Csepel felsővezeték-szerelő biztos, hogy lesz? Azt nem látom a felsorolásban.A képen lévő tűzoltóautó pedig a Csepel D-752 TU 1.1 Metz lenne a listából?
Úgy néz ki elkezdték a magyar piacot is komolyabban venni. Talán el jutunk oda, hogy nem a más országokban kiadott sorok maradékjait hozzák ide, hanem a magyar igényeknek megfelelő palettát kínálnak. Jó az irány.
Valakinek van infója a Hachette 1:43 szolgálati autók sorról? Jó lenne, ha az összerakós Lada után elindulna.
Engem megvettek! Minden 3. vagy 4. modell Csepel vagy Rába. Hol kell aláírni? Már csak azért is tetszik a dolog, mert a korábban Lengyel és Cseh sorozatból megvett kb. 50+ darab modellel nem lesz nagy az átfedés. Csak tényleg így legyen! :D
Egy fokkal jobb, de a végeredmény ugyanaz. Nem azért nem láthatja a nagy közönség mert összetörték / kidobták, hanem mert ellopták. Ezeknek a modelleknek a megőrzéséről a gyár vezetőségének gondoskodnia kellett volna. Át lehetett volna adni a közlekedési múzeumnak.
Ez mondjuk a gyári múzeum esetében pont nem igaz, hogy megsemmisítették, vagy kidobták volna őket. Szabad préda lett.
A megszűnéskor több Ikarus-os ismerőst (a kerület lakosainak nagy része ott dolgozott és én is a Margit utcai gyártól pár száz méterre lakom) és a (szintén Ikarus-ban dolgozó) nagybátyámat is kértem, hogy szerezzen belőlük, de pillanatok alatt széthordták őket. Én is ismerek olyan egykori dolgozót, akinél van három darab modell.
És ezeket a nagy értékű ipartörténeti műkincseket az Ikarus bezárásakor javarészt megsemmisítették/szemétredobálták. Ez jellemző annak a kornak a fejetlenségére. Én ismerek innen valakit akinél van még néhány darab eredeti Ikarus modell.
Nincs, és jobb ha nem is álmodozunk róla. A realitás maximum egy 1:43-as ÁMG pótkocsiról enged álmodozni, amivel ki lehetne egészíteni a meglévö 620-asokat. De az is csak az álom kategória.
Érdekes az utóbbi pár sorozatnál a Deag hozzáállása, régen ami nem ment el a következő szám megjelenéséig, azt beszedték, amikor jött az új. Mostanában pedig - ahogy írod - 3 lapszámmal korábbiak mellé kerül a friss. Ez a módszer szerintem célravezetőbb, viszont aggasztó, mert ezek szerint nem nagyon fogynak. (Vagy az Ikarusokból kiindulva túlszámolták magukat, és mégsem lett akkora őrület a Rába vontatón kívül?)
...meg még a sorozat legelső Rábája és a csatonatisztítós Csepel is! Épp ma délután láttam mindhármat kitéve az újságosomnál. Ott porosodnak nála, kifüggesztve. Nem vicc...
Az első gumiütközőkkel mi volt a megoldás? Próbálom azt az egy képedet értelmezni, de nem jövök rá, viszont engem is zavar (bár még nem tartok ott az összeszereléssel)