Én úgy látom, hogy mióta a 150-es vasútvonal felújítási munkái zajlanak és Kecskemét is elég nagy szerepet kap az 51-es út és térségének autóbuszos kiszolgálásában, azóta sokkal több feladatuk és fordájuk van, ami egyáltalán nem jár be Kecskemétre. De az ott szolgálatot teljesítő buszvezetők állományilag kecskemétiek, a buszok szintén és valószínűleg ezekkel a csereberékkel oldják meg, hogy a járművezetők és a buszok bejussanak Kecskemétre.
Köszönöm a helyesbítést, annyi helyen jár, hogy azt hittem levették a fordáról. Egyébként az Izsáki/Soltszentimrei/Kunszentmiklósi/Szabadszállási buszok egymás fordáin járásának milyen okai vannak?
Ez a 2 busz a Keko telephelyén van donor buszként. Vagyis legalábbis én úgy tudom.
Más (szintén keko, off): elvileg 5 darab MOD- Citaro-tól 2024 12 31-én el búcsúzhatunk majd. Mivel 2025 01 01-én 5 darab új csuklós Merci fog az állományba kerülni, továbbá 2026 01 01-én 6 darab új csuklós Merci áll forgalomba, és 2027 01 01-én szintén 6 darab új csuklós Merci fog állományba kerülni.
Szolgáltató tekintettében most egy kicsit OFF leszek. De valaki tudja,hogy ez a két Francia eredetű hibrid Citaro tényleg Kecskeméten van? Jelenleg merre vannak?Mert nem találok róluk több infót,gondolom alkatrésznek vették őket.
KNL a vasútállomásnál parkol. JDY tázlári kintalvós, de régóta nem dolgozott, IAN-706-> JKR-551-> RWA-142-> JDY-994 után most éppen RTR-764 van helyette.
Jó estét! Vasárnapi napokon Jánoshalmán a KNL-245-t hol keressem? És a JDY-991 az vasárnaponként merre van? Vagy az is kint alvós? Ha igen akkor merre találom? Előre is köszönöm!