Keresés

Részletes keresés

foxbed Creative Commons License 2016.03.12 0 0 1154

etniez

https://www.facebook.com/groups/685155144936917/

Ha jól linkeltem be,de keresőben:

Honda VT250, Xelvis Spada tulajok.

 néven megtalálsz minket.

Féktárcsa: már nem emlékszem melyik CB 600 évjárat,sztem a Sportmotor.hu Xelvis cimű fórumán olvastam vki hozzászólását.

Viszont lehet a Spadaéval egyezik,mert ott főleg olyan tulajok voltak,meg VTZsek...amié szintén nagyon hasonló a Spadaéhoz, de még nem csekkoltam le az enyémeken.

Tény hogy úszó mindkettőé,a Xelvisé viszont fix.

vbzska85 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 1153

Hali!

 

Köszi a választ. Út közben megoldottam a dolgot. Igazság szerint csak kellett a verbális/ írott megerősítés. Hasonlóképp csináltam én is a dolgot. Vettem lánctisztító sprayt, meg lánckenőt. Tisztítóval végignyálaztam. Vártam 10percet. Utána fogkefe+rongy. Pont, ahogy írtad.  :)

 

Köszönet!

Előzmény: etniez (1149)
etniez Creative Commons License 2016.03.05 0 0 1152

Szia, a lánc 5-6mm-ig zöld, utána csere.

Előzmény: nagylaci32 (1144)
etniez Creative Commons License 2016.03.05 0 0 1151

Áttúrtam a netet és szerintem a 20 éves, CBR600F2 hasonlít csak.

A felni szerintem ugyanaz, a féktárcsa viszont nem teljesen, bár eléggé hasonló:

 

http://www.misiu.spinet.pl/CBR%20F2/1%20016.jpg

Előzmény: etniez (1150)
etniez Creative Commons License 2016.03.04 0 0 1150

Melyik évjárat cbr600-é ugyanaz?

Előzmény: foxbed (1146)
etniez Creative Commons License 2016.03.04 0 0 1149

Szia!

 

Veszel lánctisztító sprayt (ezerféle gyár, én Motult ajánlom vagy WD40-et), vastagon megfújod és egy-két perc várakozás után ledörzsölöd egy ronggyal. Ha nagyon rá van épülve, akkor fogkefe. Brigéciolt ajánlanak egyesek, én nem ajánlom.

 

Utána megvárod, míg megszárad majd megkened a láncot.

 

A rozsda nem fog lejönni, nekem angliában mindig rozsdás lesz egy kicsit a széle, de az nem baj, felületi. A lényeg, hogy a gyűrűk meg legyenek kenve középen, ott ne rozsdásodjon.

Előzmény: vbzska85 (1145)
etniez Creative Commons License 2016.03.04 0 0 1148

Holnap lemérem, régen jártam erre.

Előzmény: nagylaci32 (1144)
etniez Creative Commons License 2016.03.04 0 0 1147

Tudsz adni linket a facebook oldalhoz?

Előzmény: foxbed (1146)
foxbed Creative Commons License 2016.03.01 0 0 1146

Sziasztok

Féktárcsa üt: tudtommal nem javitható,de a cbr600-é ugyanaz tudtommal,azt meg bontottan olcsóbban meg lehet kapni. Más fórumon legalábbis ezt ajánlották.

Láncot én nem olajozom,hanem molibdénes zsírral kenem meg.

Kis tégelyben viszek magammal túrára is, meg egy fogkefét,amivel felviszem.

FB-on van egy csoportunk: Honda VT250,Xelvis,Spada tulajok néven,szivesen látunk márkatársakat!

vbzska85 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 1145

Sziasztok!

 

Olvasgattam, de lehet felületes voltam, mert nem találtam lánckenés témakörben sok mindent. Az van, hogy hiába a hideg, azért elkezdtem hajtani a kis vasat. Hazamentek kiccsaládomhoz, meg vissza az cirka 400km. Közben azt vettem észre h van 1 rozsdás szem a láncon. Mindenképp időszerű lesz a lánc levakarása (főleg, h volt sár rendesen) meg ugya a 400 az majdnem 500km. A szervízkönyv meg azt írja, h 500anként illik kenni a láncot. Ti milyen láncolajat/spray-t bármit használtatok. Etnieznél olvastam valahol, hogy Motult. A szervízkönyv azt írja, h SAE 80 vagy 90 váltómű olajjal kell kenni. Tudtok súgni ebben a témában? Még sosem ganyéztam láncot, és még nem is kentem. Köszi Előre is!

Áldás, Békesség!

nagylaci32 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 1144

Sziasztok!

Segítséget kérnék a 2000-es évjáratú mc33-as motorkódú VTR-emhez. Valaki akinek megvan még a motorján a gyári matrica a hátsó hajtás oldali villán, megmérné, hogy az új lánc és a kopott lánc helyzetét jelző vonalak között mekkora a távolság? Ez gondolom az újabb európai modelleken és az én belpiacos MC33-asomon megegyezik. Amit szeretnék még tudni -mivel hiányzik a gyári hűtőtúlfolyó sapkája is- , hogy mennyire nyúlik be a szintjelző nívó minimum és maximum vonala a töltőnyílás szájának teteje alá. Aki teheti, legyen szíves mérje meg ezeket nekem. Köszönöm.

etniez Creative Commons License 2016.01.23 0 0 1143

Igen, a láncra már mindent kipróbáltam. Érdemes rá erősített DID láncot venni, többet fog bírni és annyival nem drágább. A sima láncok max 20.000 km-t bírnak. Vagy kevesebbet.

Előzmény: p3z (1138)
etniez Creative Commons License 2016.01.23 0 0 1142

Isten hozott, jó motorozást!

Előzmény: vbzska85 (1140)
etniez Creative Commons License 2016.01.23 0 0 1141

Nekem is üt az első fékem, következő fékbetét cserénél kicserélem a tárcsát is. Nem lesz olcsó, de én indultam el egyszer, amikor a zár még fent volt :) Így lesz kb 200 font...

Előzmény: kisszumi (1136)
vbzska85 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 1140

Sziasztok!

 

Üdvözlök Mindenkit! Idén sikerült bekerülnöm abba a viszonylag szűk körbe, akiknek VTR-jük van :). Nagyon sok hasznosat olvasgattam már most itt a fórumon, és tök kösz hogy ez így összegyűjtve egy helyen megvan! Egyébként Etniez blogjáról sikerült idetalálnom. Azt is ajánlom mindenkinek, mondjuk gondolom ismeritek. 
A vasat múlt hét csütörtökön hoztam el, és a jó időjárásnak köszönhetően még aznap bele is pakoltam kb 100 kilcsit. Az van, hogy hát eddig is imádtam, de ezzel fel lett téve az i-re a pont azt hiszem. Pillanatnyilag - habár szeretem a telet - IRGALMATLANUL várom, hogy megszűnjenek a talajmenti fagyok, és nagyobb bátorsággal merjem elkezdeni az aktív használatát a kis édesnek. 
Nem kizárt, hogy a jövendőben majd kérdezek, de előbb igyekszem magam végigrágni a teljes fórumon.

Addig is Áldás, Békesség! Meg széles utat, gumifákat és persze jó időt!

 

Üdv: VB

zékari Creative Commons License 2016.01.03 0 0 1139

Minden kedves Vtr márkatársnak Boldog Újesztendőt és mielőbbi gondmentes motoros idényt kívánok....

p3z Creative Commons License 2015.12.02 0 0 1138

Szia!

 

Szia!

 

Ezt a motort elsősorban a kezdők veszik, ezért is sok a sérült. Minden országban vannak egyébként ilyen típusok pl. Németországban az A1-re korlátozott nagyobb teljesítményre képes gépek. Sajnos Magyarország olyan amilyen, sok a simli mindenhol.

 

Azoknál is 20e körül lett a láncszett cserélve, akik nagyon ügyeltek a karbantartásra. Szerintem a túramotor:

  • sor4 nem V2, ami szakaszosan nyújtja a láncot
  • tipikusan csak jó időben szokták használni nem mindennapi szaladgálásra, télen-nyáron, esőben, fagyban
  • másra van méretezve
Előzmény: Khoi (1137)
Khoi Creative Commons License 2015.11.30 0 0 1137

Sziasztok!

 

3 éve adtam el a VTR-emet, de azóta is folyamatosan nézegetem az eladó példányokat, és egyszer szeretnék újra visszatérni hozzá (most nagyobb motorom van).

Úgy látom, elég sok sérült motor van a piacon, és még a márkakereskedők sem megbízhatók (elaprózzák, vagy meg sem említik a sérülést, még akkor sem, mikor szemmel látható).

 

Most igazából kopást illetően lenne kérdésem, mert én 22e km-el adtam el az enyémet, akkor cseréltem rajta gumit, de máshoz nem kellett hozzá nyúlni (fékbetéten kívül persze).

Most látok olyat, hogy VTR eladó 20 000 km-el, még gyári gumi van rajta (vagy legalábbis nekem az az utolsó infóm, hogy ezt a gumit nem lehet már kapni), és láncot kellett cserélni.

Ez HOGY??!

Egy 1000-es túramotoron nem kell 20e-nél láncot cserélni. Mi lehet ennek az oka?

 

Mondjuk szomorúan látom, hogy már párezer kilométerrel lehet sérült motort találni. Ahogy a szerelőm mondani szokta, semmit ne vegyünk meg bevizsgálás nélkül :(

kisszumi Creative Commons License 2015.09.29 0 0 1136

Nálam nem, esetleg az előző tulajnál, csak akkor még nem volt ennyire érezhető vagy nem tűnt fel!. Igazából most már mindegy eső után köpönyeg, csak azon fáj a fejem és bosszant a dolog, hogy gyakorlatilag nem is volt használva a motor és már most beszaladtam ekkora költségbe.

Egyelőre egy ésszerű megoldáson dolgozok, vagy ennyivel olcsóban adom el!    

 

Előzmény: p3z (1135)
p3z Creative Commons License 2015.09.29 0 0 1135

Féktárcsazár volt használva a motoron?

Előzmény: kisszumi (1134)
kisszumi Creative Commons License 2015.09.28 0 0 1134

Most eladásnál derült ki, hogy üt az első fék, valakinek van valami ötlete?  A motorba csak 3 700 km van, valószínű valamikor megsérülhetett, de érdekes, hogy a motoron semmi nyom. Egyáltalán milyen behatás szükséges ehhez? 

Fel lehet ezt még szabályozni, vagy kuka?  

Nem szeretném ilyen fékkel tovább adni, illetve közeledik a műszaki is!

zékari Creative Commons License 2015.09.06 0 0 1133

Hát 600 km után azért már volt súlypont áthelyezés:-),egyébként tényleg átépített az ülés,sokkal jobb mint a gyári volt....

Előzmény: etniez (1132)
etniez Creative Commons License 2015.09.05 0 0 1132

Ülésen van valami extra párnád? :)

Előzmény: zékari (1124)
MonsterVic Creative Commons License 2015.09.01 0 0 1131

Sziasztok, 

 

a Párom VTR250 -ese eladósorba került ha valakit érdekel:

 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_250-9314124

zékari Creative Commons License 2015.08.31 0 0 1130

Szia!

Sajnos szilánkosra van törve,pont ez kapta telibe az ütést.Szívesen oda adtam volna,de ez sajnos nem ok.

üdv zk

Előzmény: akessz (1128)
akessz Creative Commons License 2015.08.30 0 0 1129

A lemaradt kép


akessz Creative Commons License 2015.08.30 0 0 1128

Sziasztok !

Zékari,a régi törött műszerfaladból esetleg nem használható a képről a 8-as számú műszerfal belső burkolat(37130-KFK-631)
:

Egy ilyenre lenne szükségem, újonnan 35-40 ezer Ft.

Köszi

Előzmény: zékari (1124)
kisszumi Creative Commons License 2015.08.28 0 0 1127

Küldtem egy mailt a számommal, vasárnap délután vagy hétfő reggel beszéljünk!

Előzmény: Törölt nick (1126)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.28 0 0 1126

Szia!

Privit nem tudtam elérni.

Enyém: pataki.m64@gm.il.com (behelyettesítve .=a)

Váltsunk üzenetet, mert érdekel.

Pénzem kevés alkuval csak a különbözetre volna, ha a 11 hónapos SH150-em 8-ért elmenne (amire azért nagyon reális árat gondoltam).

Előzmény: kisszumi (1123)
etniez Creative Commons License 2015.08.28 0 0 1125

Örülök, hogy segíthettem, sok balesetmentes kilométert kívánok a továbbiakban is.

Előzmény: zékari (1124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!