Minden, a BKV- hoz tartozó autóbuszgarázsnak nyílt külön topik, az elmúlt napokban... hát... Ne feledkezzünk el, az utolsó belvárosi trolibusz és autóbusz garázsról sem, amely a belváros főbb autóbusz vonalait látja el. Szívesen veszünk ebben a topikban minden egyes információt (képek, videók) a garázs autóbusz-kocsiparkjáról, de persze, a trolis barátaink se fogják vissza magukat, nyugodtan (mivel igenis köze van hozzá:P) osszák meg velünk a napi észrevételeiket (rendszámok és miegymás)... Szóval, jó szórakozást topiklakók:)
A fene sem tudja már. Össze-vissza téma ez is. Legutóbb a 00-40-et láttam a 120-ason, ami vagy pótlás volt (a homlok táblatartó alatt volt egy A/4-es papír, amire tollal volt feltüntetve a viszonylatszám), így esélyes, hogy ezt a kocsit is megkapta Troli a nyár idejére.
A 01-41-nek mi a baja? Az, hogy még nem borították be a Dunába. Komolyra fordítva szvsz hűtő cserére vár, mert amikor átjött Óbudáról, akkor folyamatosan cserélték le, mert főzte a vízet. Ha nem ennek okán áll, fogalmam sincs. Ha ennek okán áll, sokáig nem is fogod látni.
Viszont a 12-31 meglehetősen jobban megy, mint pár hete. Akkor nagyon vérzett a torka. Úgy látszik, hogy végre sarkára állt a gazdája, mert azelőtt azt is naponta zavarták gar.-ba.
'13 januárjától a ZIU-kat nem kívánják menetrendszerűen utasforgalomba bevonni. Lesz 1, amit megőriznek múzeumi célokra. Valamint másik 5 db, amit egyéb üzemi célokra, a többi selejtezve lesz. Egyelőre ez a terv. Gyakorlatilag majd meglátjuk mi lesz februárban, mert jelenleg nem olyan üzembiztos a szóló állomány, hogy a Ziu-kat csak úgy ki lehessen őket venni az üzemből. Lényeg a lényeg egyelőre 6 db járművel terveznek. A 927-nek volt egy laprugó törése, majd miután azt vázig lebontották elég durván nézett ki, de sejteni lehetett hogy ő lesz az első szemlés Ziu. Gyakorlatilag azóta egyszer kirakták a 6-osba és visszavitték a C-be, azóta nem hallottam felőle. Így nem tudom a további sorsát se.
614 és a 615 jók? A 615 ismerősnél fél kanyart bírt megcsinálni egy délutános műszakban 30-ason. 614 me gmár korábban is volt nálunk évekig, soha nem volt egy elit autó most se az.
Annál lényegesen több tábla van bent, mintha csak 1 kocsi szerelne át.
Más:
1; Most újra van 120-as viszonylat? Egy időben, amíg tartottak a meleg napok, addig elvették a vonalat, mert a 83-ason nem bírták az alacsonypadlós trolik, kvázi odakellettek a helyükre a Ik.260-asok.
2; Újabb kocsik a garázsban: 06-14 és 06-15 Dél-Pestről. Meglehetősen jók. A 17-58-at és a 19-95-öt sajnos visszavitték Kelenföldre.
Azon filóztam, hogy meglehetősen sok a 21-es/21A j. viszonylatokra a tábla a garázsban.
Lehetséges, Kelenföldtől elveszik, Kőbánya és a VT-Transmann adja majd közösen?
A 472-t még jóval a 23.-ai szombat előtt láttam a 7E j. viszonylaton.
A 758-at határozottan láttam a garázsban.
A sorompós történetet nem láttam, csak hallottam, de lehet alapja, mert a Pongrácz út felőli bejáraton, jobb(!) oldalon sokáig nem volt sorompókar.
Szombaton még garban volt nem a szektorban, ha azóta kiadták akkor nem szóltam! 1758-at nem kapta meg KB. Sorompó lebontós törénetről sem tudok a telepen...
Nah, a 669 az tényleg jó autó. De csak azóta, hogy az Óbudás balesete után felújították, elötte az sem volt egy elfogó vadászgép. Jónak mondanám még a 11-98-at, 12-67-et, és a 13-02-t.
Amik jöttek Óbudáról mostanság (01-41, 01-61, 03-81), nem igazán remekelnek.
gratula a sofőröknek, 173E -n rendszeresen utazom, és a kőbányai buszok sokkal hamarabb elvisznek az úticélhoz, mint a kelenföldiek :D (busztípustól függetlenül, nem csak azok a ... volvok lassabbak, valahogy a kelenföldiek gyávábban vezetnek xD )
bárcsak átvenné Kőbánya az egész 7E - 173E -t (tudom Kőbányának nincs elég busza ehhez Kelenföldnek meg feleslege lenne tehát ez csak édes álom :D )