Peoguet V-clic em van az lenne a gondom vele hogy melegen nem pörög fel a motor csak alapjáraton röcsög aztán leál 1 óra mulva már felpörög gázhúzás után kb 20 mp mulva.
Mi lehet a probléma ?
A másik kérdésem hogy milyen motor van benne mien motorszámú nem találtam sehol.
Neked is ajánlom, hogy gyere a Keeway Robogók index fórumára!
Érdekes, hogy az eladók amikor vevő van az árura, akkor nem mondják, hogy ne vegye, mert silány minőségű a termék!
Ez még kétütemű, vagy már négyütemű robogó? Mikor nem akar indulni a motor? Csak hosszabb állás után, vagy ha lehül, esetleg közvetlenül leállítás után sem? A választ a Keeway robogók és motorok index fórumára, vagy privátba kérem! Gondolom, hogy a Simsont is indítottad úgy, hogy a gyertyanyíláson keresztül egy kis benzint juttattál a hengerbe! Igaz, hogy a robogónál ez egy kicsit körülményesebb, de ezzel az eljárással a gyújtáshiba kizárható, amennyiben így indul a motor!
Elektromos szivató: a járó motor által termelt vátóáram működteti. Alaphelyzetben szivat, s ahogy a beépített hőelem felfűt. egy termosztát segítségével lezár a szivató. Ha leállítod a motort: lehül a rendszer, s újra szivat indításkor
Ékszíjnak is nevezik a variátor-szíjat, de azzal nem pótolható! Önmagát feszíti, 8,...,12ekm lefutása után cserélni kell, csak az eredeti méretű, s legalább olyan minőségű kerülhet a helyére!
A tanácsotokat kérném. Láttam ezeket a 125ccm robogókat (www.neco.be) és éppenséggel az ára és a kinézete nagyon megtetszett. De persze nem tudok róluk semmit, tesztet sem találtam..
Van valakinek bármi infója ezekről a robogókról? Gondolom kínában gyártják, de ez egyben azt is jelenti, hogy ócskavas?
Illetve havi cca 1000km-es használatra belemerjek vágni egy ilyenbe? Vagy ti mit ajánlanátok (márka, típus)?
segítsétek ha tudtok. van egy 'jin lun' nevű 50ccm csodám jl139QMB blokkal szerelve ami apró darabokra darálta az ékszíját. Már egy hete keverek kavarok de nem tudja senki mekkora kell rá......./néhányat már fel is próbáltam.../
Helósztok! Volna egykis problematikám. Adott egy 4t motorblokk (139QMB GY6). A probléma a következő: Az önindító recseg,ropog nem akarja beindítani. A bendix nem illeszkedik rendesen,mert az a lyuk amibe a tengelyét beledugom elrepedt,és ovális alakú... Gondoltam arra hogy felperselyezem házilag,csak ez jó megoldás? Vagy aluhegesztés,esetleg blokkfélcsere a megoldás(amit nagyon nem szeretnék) A kérdés végülis az hogy teljes blokk szétszedés nélkül megoldható hogy újra pontos legyen a bendix furata?
nagyobb henger nagyobb fuvóka! nekem 2 üteműm van azokat gyárilag 0,60-as fuvókával adják. sz@r is :))) szegény keverékkel elérik a gyári 2 literes fogyasztást. de melegszik is ! aztán 70-es henger meg egy nagyobb karbi meg egy 0,85-ös fuvóka meg egy rezonátor kipufogó, és alázom az apriliásokat a lámpánál:)))
visszatérve próbálkozz a karburátornál: nagyobb torok átmérő, nagyobb fuvóka, ha esetleg a gyujás elektronikád "leszabályozott"?
Érdeklődnék hogy a Garelli Tiesse Four 50 4T robogomon most cseréltem hengert 80ccm-re (henger, dugattyu) a hengerfej meg a karbi az 50-es maradt.Olyan problémám van hogy kb. 65 Km/h-nál rángat, de sztenderen hibátlanul müködik csak terhelés alatt csinálja.Én arra gondolok hogy a hengerfej kicsi a 80-as hengerhez (szelepek).Az 50-es hengerel is ment 65-öt de nem volt vele gond. Probáltam állitani a benzin szinten is de semmi változás. A gyujtás és a gyertya jo.Erő van benne. Ötleteket kérnék hogy mi lehet a gond? Előre is köszönöm a válaszokat!!!!
Eladnám Keeway Matrix 125 motoromat. A motórt 2007-ben vettem, 4600 km van benne, semmiféle sérülés nincs rajta, tavasszal kapot egy új akkut, illetve szintén tavasszal volt olajcserés.
Családos ember vagyok, így fölleg autóval közlekedünk, ezért nem sok értelme van a motor tárolásának, így inkább eladnám. Ha valakit érdekel szívessen válaszolok telefonra, emailra.
A gép rendszám nélküli, 50-es biztosítás van hozzá.
Eladó, két éve Magyaroszágon (Praktikerben) vásárolt,
pillanatnyilag üzemképtelen, kevesett használt (1600km), négyütemű,
nagytestű robogó! A jobb oldalán enyhén sérült. !!Nem törött!!
Ár-110e tel:06 20 231 1014
Mailban képet küldök......
Teljesen amatőr kérdésem van: a 49 cm3-es robogókhoz kismotorokhoz kell műszaki, kötelező biztosítás, rendszám ? Vagy nem kell semmi ? Ilyet szándékozok vásárolni és hol ezt hol azt mondják. Illetve ugyanez 50 cm3-nél hogy néz ki ?
talán ide illik amit kérdezni szeretnék: a praktiker újság utolsó oldalán hirdetnek robbanómotoros kerékpár néven 35cm3 kétütemű motorral szerelt biciklit. (gondolom én, hogy kinai) szerintetek megér 100ezer forintot? Valakinek van esetleg ilyennel tapasztalata?
Törökbálinti Nyárköszöntő Robogós TalálkozóA rendezvény célja:
A környezetkímélő közlekedés, a kerékpáros, segédmotor-kerékpáros, és motoros sport népszerűsítése. A kétkerekű járművek használói közötti személyes kapcsoltok kialakítása, erősítése, a közlekedési kultúra fejlesztése. A közúti közlekedés új, a kétkerekű járművekre vonatkozó szabályainak megismertetése, a közlekedési tolerancia fejlesztése. A rendezvény nem titkolt célja az agglomeráció motorsportra is alkalmas természeti környezetének, Törökbálint városának, valamint az ott működő motoros cégeknek a bemutatása.
A rendezvény ideje: 2010. június 5. szombat 14. 00-18. 00A rendezvény helyszíne:
Törökbálint KIKA- áruház előtti gépjárműparkoló területe
Szervezők:
- Törökbálint, Munkácsy Mihály Művelődési Ház
- Budaörs Városi Rendőrkapitányság
- RANG Autósiskola
Védnök:
-Törökbálint Város Önkormányzata
Előzetes program:Előzetes regisztráció alapján internetes jelentkezés és fotópályázat a kétkerekűekről (MMMH)KRESZ-TESZT Motoros ügyességi versenyek - pálya, lassulási szakasz, motortoló verseny Cikázás a traffipaxok között Motoros táncverseny Moto-rock - karaoke vetélkedő Javítsd meg! technikai vetélkedő Motoros liba, ööö... labdakergetés :-) /foci, kapura rúgás/ Robogós szépségverseny Elsősegélynyújtás Motoros bemutatók /Mad Scooter Team, .../ Rendőrségi motoros bemutató Ismert emberek futama (Frabato, Kiki, Berkes Gábor, Zentai Márk, ...)Motorkerékpár szimulátor Vigyázz magadra! - baleset-megelőzési dokumentumfilm Zárókoncert (meglepetésvendég/ek)Motoros kellékek, alkatrészek, tartozékok bemutatója, vására Szabó Kuksi SE:-minimotor bemutató, -minimotorosok versenye -versenyrobogók bemutatója -motoros versenyszabályok-tesztTombola Büfé
Robogó, kategóriaváltás miatt eladó. Érdeklődni privátban.
Baotian Peugeot viva city négyütemű. Új akkumulátor, görgők, ékszíj. Vezetett szervízkönyvvel, eredeti papírokkal. Tökéletes városi robogó, nem kistestű. Extra felni csíkok, matrica, ajándék bukósisakkal!
FELSZERELTSÉG 12 V rendszer, automata váltó, középsztender, lábtartó, tárcsafék. EGYÉB INFORMÁCIÓ Garázsban tartott, keveset futott, második tulajdonostól, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv.
Vételár:105.000 Ft Évjárat:2007/10 Futott km:4.293 km
Azt hinnénk hogy felújíthatóak, ill. a csapágy ilyesmi nem megy tönkre, mert az kemény anyag. Babettában lógtak a kerékcsapágyak 22 év után, a kerékagy is "kiszopósodott" vettem bele új USA Bearings fedőnevű csapágyakat gyanúsan olcsón, beragasztottam véglegesre a csapágyházba, a következő 22 évre. 3 hónap normál használat után a kerék úgy kotyog hogy belever a sárvédő pálcába. Felxekben a csapágyból kiperegtek a golyók, fúrógépben is. Rövid használat után. Viszont van akit látok KYMCO Agilyty-n járni régóta, Keeway 200-as endúró is van kollégának igaz nem mindennapi használatra.( utcán és csak óvatosan).
Persze mind Honda , Yamaha blokkos, esetleg ezek koppintása, de legtöbb eredeti honda motoros!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))) Láttam motovell kínai fost aminek a gazdáját meggyőzték hogy osztrák motor, Aprilia blokkal csak 280-ért az eredeti Aprilia meg 500 és gyakorlatilag ugyan azok, mondani sem kell ismerem a motorokat nem is úgy néz ki a minarelli blokk köze nincs hozzá, és 320-ért van pl : piaggio Fly olasz 3-év garival. De a 125-ös Pitbike-ok szédítettek meg 120-ért jó ár lenne de ha csak 3 hónapig megy rábaszás.
Ja. És amikor lejár a garancia? Dobd el? Mert ahhoz képest drága. Illetve ugyanazt a silány minőségű alkatrészt teszik bele újra és újra.
Van egy 1984-es Honda MBX 80-asom. 75000 km-t mutat az óra. Még elég jól működik. Másik. 10 éve vettem egy német gyártású, de nomane flexet, akkor 10000 Ft-ért. Egy lakásfelújítást és két építkezést csínált végig. Nem érzem gyengébbnek, elromlani még nerm romlott el. A 3000 Ft-os kínai flexek meg ha 5 vágát kibírnak, örülhetsz. Sok kínai termékes tapasztalat után kijelenthetem, nem a drága a drága feltétlenül, hanem az olcsó.
Sok a használhatatlan rom a kínaiak között. Igazából egy kínai 125-ös robogó kb. 7-800 USD , míg egy japán kb. 5-6000 USD. Ehhez képest kell ELVÁRNI IS TŐLÜK !
Meg fog hibásodni, ez fix.
De ha olyan helyen veszed, ahol garis szerviz, szervizkönyv, számla stb. véd, akkor nem lesz nagy bajod. Fateromé már 3800 km -t ment, két apró, és ingyen javított hibával.
Szóval:
- csak szervizkönyvvel - leellenőrzött és nem szóbeli garanciával - csak számlásan vegyél.
Nagy bajod így nem lehet, és ennyiért nem kapsz hasonlót sem.