Keresés

Részletes keresés

mullerfoto Creative Commons License 2013.06.18 0 0 29

Helló

 

Peoguet V-clic em van az lenne a gondom vele hogy melegen nem pörög fel a motor csak alapjáraton röcsög aztán leál 1 óra mulva már felpörög gázhúzás után kb 20 mp mulva.

 

Mi lehet a probléma ?

A másik kérdésem hogy milyen motor van benne mien motorszámú nem találtam sehol.

 

Előre is köszönöm.....

 

ÜDV, Peti

balaz100 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 28

Azt fogom most már tenni.köszönöm

Előzmény: dube/1 (27)
dube/1 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 27

                                                     Szia!

   Ezek szerint terhelés nélkül kipörög, csak terhelve nincs erő benne?

   Miért nem jössz át a Keeway robogók index fórumára? Az sokkal pörgősebb, hamarabb kapsz ott segítséget!

   Üdv.: Béla

Előzmény: balaz100 (26)
balaz100 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 26

A karbit kifújtúk levegővel a pufót meg levettük és semmi változás ugyanolyan lassan megy. Esetleg más tipp?Előre is köszönöm válaszod

Üdv balaz100

 

 

Előzmény: dube/1 (21)
balaz100 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 25

Köszönöm a segítséged ! És köszi a tipped a másik fórummal kapcsolatba. Üdv:balaz 100

Előzmény: dube/1 (21)
dube/1 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 24

                                                     Szia!

            Neked is ajánlom, hogy gyere a Keeway Robogók index fórumára!

   Érdekes, hogy az eladók amikor vevő van az árura, akkor nem mondják, hogy ne vegye, mert silány minőségű a termék!

   Ez még kétütemű, vagy már négyütemű robogó? Mikor nem akar indulni a motor? Csak hosszabb állás után, vagy ha lehül, esetleg közvetlenül leállítás után sem? A választ a Keeway robogók és motorok index fórumára, vagy privátba kérem! Gondolom, hogy a Simsont is indítottad úgy, hogy a gyertyanyíláson keresztül egy kis benzint juttattál a hengerbe! Igaz, hogy a robogónál ez egy kicsit körülményesebb, de ezzel az eljárással a gyújtáshiba kizárható, amennyiben így indul a motor!

   Elektromos szivató: a járó motor által termelt vátóáram működteti. Alaphelyzetben szivat, s ahogy a beépített hőelem felfűt. egy termosztát segítségével lezár a szivató. Ha leállítod a motort: lehül a rendszer, s újra szivat indításkor

   Ékszíjnak is nevezik a variátor-szíjat, de azzal nem pótolható! Önmagát feszíti, 8,...,12ekm lefutása után cserélni kell, csak az eredeti méretű, s legalább olyan minőségű kerülhet a helyére!

   Üdv.: Béla

Előzmény: dravecz (22)
dravecz Creative Commons License 2013.03.12 0 0 23

A fotó lemaradt!

dravecz Creative Commons License 2013.03.12 0 0 22

Tiszteletem!

Két éve vettem egy Peda Wind elnevezésű robogót. Elég sok gondom van vele.

Télen képtelenség beindítani,van,hogy jobb időben sem indul.

A bolt ahol vettem csak azt mondogatják,hogy "ez ilyen" !

Szeretnék többet megtudni a motorról.

A karburátort a önműködő szivatójával végképp rejtéj a működése.

Ha nem indul a gyertya cserén túl nem sok mindent tudok tenni.

Simsonom betolom és már megy is. Főtengelyt cseréltem digattyút,gyűrűt,házat,szóval megcsinálok mindent de EZ A ROBOGÓ EGY MUMUS NEKEM.

Kérem segítsenek abban,hogy jobban megismerjem a gépem.

Karburátor működése?Önszivató mikor működik és meddig?

Blokk rajz,elektromos rajz sem ártana.

Mit tegyek ha nem indul? (benzin van, gyetya jó)

Köszönöm.

dellaci@citromail.hu

 

 

dube/1 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 21

   Eléggé mostoha gyermek ez a fórum; gyere a "Keeway robogósok fóruma" oldalra, az pörgősebb!

   Ha kipörög a motor, csak nem halad, akkor varió-hiba!

   Ha terhelve nem pörög ki magasabb fordulatra, akkor esetleg nem kap elég üzemanyagot, vagy eldugult a kipufogója.

   Ha terhelés nélkül sem tud kipörögni, akkor valószínű, hogy kevés kaját kap!

Előzmény: balaz100 (20)
balaz100 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 20

Sziasztok!

 

Van 1 50 ccm Torino sport kínai robogóm és van 1 olyan baj velle , hogy 60 km/h -ról lecvsökkent a sebesség 35km/h -ra.

Mi lehat a baj ?

Előre is köszönöm a válaszotokat.

Sheprd Creative Commons License 2012.06.08 0 0 19

Sziasztok,

 

A tanácsotokat kérném. Láttam ezeket a 125ccm robogókat (www.neco.be) és éppenséggel az ára és a kinézete nagyon megtetszett. De persze nem tudok róluk semmit, tesztet sem találtam..

 

Van valakinek bármi infója ezekről a robogókról? Gondolom kínában gyártják, de ez egyben azt is jelenti, hogy ócskavas?

 

Illetve havi cca 1000km-es használatra belemerjek vágni egy ilyenbe? Vagy ti mit ajánlanátok (márka, típus)?

Köszi előre is!

sniffí Creative Commons License 2012.05.31 0 0 18

            üdv

segítsétek ha tudtok. van egy 'jin lun' nevű 50ccm csodám jl139QMB blokkal szerelve ami apró darabokra darálta az ékszíját. Már egy hete keverek kavarok de nem tudja senki mekkora kell rá......./néhányat már fel is próbáltam.../

Lki1 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 17

Sziasztok!

A munkatársamnak van egy Ducar DJ250-es motorkerékpárja, és nem tudja,  hogy milyen motorolajat kell bele használni.

Négyütemű, soros kéthengeres, léghűtéses gépről van szó. Szerintetek minek a koppintása lehet?

üdv

 

L.

maranello79 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 16

Sziasztok!

 

Erről a tipusról szeretnék tapasztalatokat kérdezni.Van valakinek ilyen?

Motowell Crogen RS

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.09 0 0 15

Helósztok! Volna egykis problematikám. Adott egy 4t motorblokk (139QMB GY6). A probléma a következő:
Az önindító recseg,ropog nem akarja beindítani. A bendix nem illeszkedik rendesen,mert az a lyuk amibe a tengelyét beledugom elrepedt,és ovális alakú...
Gondoltam arra hogy felperselyezem házilag,csak ez jó megoldás? Vagy aluhegesztés,esetleg blokkfélcsere a megoldás(amit nagyon nem szeretnék)
A kérdés végülis az hogy teljes blokk szétszedés nélkül megoldható hogy újra pontos legyen a bendix furata?

uj tag Creative Commons License 2012.02.12 0 0 14

nagyobb henger nagyobb fuvóka! nekem 2 üteműm van azokat gyárilag 0,60-as fuvókával adják. sz@r is :))) szegény keverékkel elérik a gyári 2 literes fogyasztást. de melegszik is ! aztán 70-es henger meg egy nagyobb karbi meg egy 0,85-ös fuvóka meg egy rezonátor kipufogó, és alázom az apriliásokat a lámpánál:)))

visszatérve próbálkozz a karburátornál: nagyobb torok átmérő, nagyobb fuvóka, ha esetleg a gyujás elektronikád "leszabályozott"?

Előzmény: Olivér 87 (13)
Olivér 87 Creative Commons License 2012.01.06 0 0 13

Sziasztok !!!

Érdeklődnék hogy a Garelli Tiesse Four 50 4T robogomon most cseréltem hengert 80ccm-re (henger, dugattyu) a hengerfej meg a karbi az 50-es maradt.Olyan problémám van hogy kb. 65 Km/h-nál rángat, de sztenderen hibátlanul müködik csak terhelés alatt csinálja.Én arra gondolok hogy a hengerfej kicsi a 80-as hengerhez (szelepek).Az 50-es hengerel is ment 65-öt de nem volt vele gond. Probáltam állitani a benzin szinten is de semmi változás. A gyujtás és a gyertya jo.Erő van benne. Ötleteket kérnék hogy mi lehet a gond? Előre is köszönöm a válaszokat!!!!

lajos1971 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12

Eladnám Keeway Matrix 125 motoromat. A motórt 2007-ben vettem, 4600 km van benne, semmiféle sérülés nincs rajta, tavasszal kapot egy új akkut, illetve szintén tavasszal volt olajcserés.

Családos ember vagyok, így fölleg autóval közlekedünk, ezért nem sok értelme van a motor tárolásának, így inkább eladnám. Ha valakit érdekel szívessen válaszolok telefonra, emailra.

A gép rendszám nélküli, 50-es biztosítás van hozzá.

Irányár 165000 FT.

Tel.: 06-70-772-1699

Email.: szauerlajos@freemail.hu

 

Üdv mindenkinek. Lajos

 

 

SZAKy72 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 11
Üdv!

Eladó, két éve Magyaroszágon (Praktikerben) vásárolt,
pillanatnyilag üzemképtelen, kevesett használt (1600km), négyütemű,
nagytestű robogó! A jobb oldalán enyhén sérült. !!Nem törött!!
Ár-110e tel:06 20 231 1014
Mailban képet küldök......
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.07 0 0 10

Üdv mindenkinek!

 

Ha valakit érdekel alu hegesztés akkor írjon emailt.

emailem publikus.

http://www.simson.hu/index.php?mit1=adokveszek2&mit2=megtekint&mit3=adokveszek&hirdetesid=8329

mahrcs75 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 9

Sziasztok,

 

Teljesen amatőr kérdésem van: a 49 cm3-es robogókhoz kismotorokhoz kell műszaki, kötelező biztosítás, rendszám ? Vagy nem kell semmi ? Ilyet szándékozok vásárolni és hol ezt hol azt mondják. Illetve ugyanez 50 cm3-nél hogy néz ki ?

 

Köszi a segítségeteket !

fancsi motor Creative Commons License 2011.07.11 0 0 8

Mindenféle márkáju motorkerékpár , quad (ATV), elektromos bicikli, elektromos járművek, teljeskörű  javítását, tuningolását vállaljuk, továbbá Polimobil partnerszervízként az összes kínai moorkerékpár és egyébb járművek javításával, tuningolsával  alkatrész ellátással is foglalkozunk Pl: Rally, Diablo, D-Jay, Biotian, Power , Spy, Revenger, Nomad , Landrasse, HG 50, Taurus, Longija , Kimco, Keway , Monster,  Polic, Gh, BFB  stb

 

 2 TT-re és 4TT-re 70 -es hengerszett. 4 ütemüre : 70-es henger, dugó, csapszeg, gyűrűk zéger hengerfej, tömítésszett  munkadíjjal 48. 000 ft . További tuning lehetőségek : áttétel , kuplung , gyujtás , (CDI), 2TT- nél még karburátor, rezodob , szívómembrán stb. Aluminium , inox és egyébb fémek , műanyagok kiváló minőségű heggesztését, javítását végeszzük .

  

Web : www.fancsi-motor.hu Tel: 06309720320

 

Fáncsi György: 1039 Bp. Család u. 32.

 

Gépkocsivezető Creative Commons License 2010.05.24 0 0 7
talán ide illik amit kérdezni szeretnék:
a praktiker újság utolsó oldalán hirdetnek robbanómotoros kerékpár néven 35cm3 kétütemű motorral szerelt biciklit. (gondolom én, hogy kinai)
szerintetek megér 100ezer forintot?
Valakinek van esetleg ilyennel tapasztalata?

válaszokat előre is köszönöm
reseller Creative Commons License 2010.04.22 0 0 6
Törökbálinti Nyárköszöntő Robogós Találkozó

 

A rendezvény célja:

A környezetkímélő közlekedés, a kerékpáros, segédmotor-kerékpáros, és motoros sport népszerűsítése. A kétkerekű járművek használói közötti személyes kapcsoltok kialakítása, erősítése, a közlekedési kultúra fejlesztése. A közúti közlekedés új, a kétkerekű járművekre vonatkozó szabályainak megismertetése, a közlekedési tolerancia fejlesztése. A rendezvény nem titkolt célja az agglomeráció motorsportra is alkalmas természeti környezetének, Törökbálint városának, valamint az ott működő motoros cégeknek  a bemutatása.

 

A rendezvény ideje:     2010. június 5. szombat 14. 00-18. 00

 

A rendezvény helyszíne:

 Törökbálint KIKA- áruház előtti gépjárműparkoló területe

Szervezők:

- Törökbálint, Munkácsy Mihály Művelődési Ház

- Budaörs Városi Rendőrkapitányság

- RANG Autósiskola

 

Védnök:

-Törökbálint Város Önkormányzata

 

 

Előzetes program:

Előzetes regisztráció alapján internetes jelentkezés és fotópályázat a kétkerekűekről (MMMH)

 

KRESZ-TESZT Motoros ügyességi versenyek - pálya, lassulási szakasz, motortoló verseny

Cikázás a traffipaxok között

Motoros táncverseny

 

Moto-rock - karaoke vetélkedő

 

Javítsd meg! technikai vetélkedő

Motoros liba, ööö... labdakergetés :-) /foci, kapura rúgás/

 

Robogós szépségverseny

 

Elsősegélynyújtás

 

Motoros bemutatók /Mad Scooter Team, .../

 

Rendőrségi motoros bemutató

 

Ismert emberek futama (Frabato, Kiki, Berkes Gábor, Zentai Márk, ...)

 

Motorkerékpár szimulátor

Vigyázz magadra! - baleset-megelőzési dokumentumfilm

Zárókoncert (meglepetésvendég/ek)

Motoros kellékek, alkatrészek, tartozékok bemutatója, vására

Szabó Kuksi SE:

-minimotor bemutató,
-minimotorosok versenye
-versenyrobogók bemutatója
-motoros versenyszabályok-teszt

 

 

Tombola

Büfé

Nacsa Olcsi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 5
Sziasztok!


Robogó, kategóriaváltás miatt eladó. Érdeklődni privátban.

Baotian Peugeot viva city négyütemű. Új akkumulátor, görgők, ékszíj. Vezetett szervízkönyvvel, eredeti papírokkal. Tökéletes városi robogó, nem kistestű. Extra felni csíkok, matrica, ajándék bukósisakkal!

FELSZERELTSÉG
12 V rendszer, automata váltó, középsztender, lábtartó, tárcsafék.
EGYÉB INFORMÁCIÓ
Garázsban tartott, keveset futott, második tulajdonostól, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv.

Vételár:105.000 Ft
Évjárat:2007/10
Futott km:4.293 km


Olcsi
bohrer Creative Commons License 2008.07.30 0 0 4
Azt hinnénk hogy felújíthatóak, ill. a csapágy ilyesmi nem megy tönkre, mert az kemény anyag. Babettában lógtak a kerékcsapágyak 22 év után, a kerékagy is "kiszopósodott" vettem bele új USA Bearings fedőnevű csapágyakat gyanúsan olcsón, beragasztottam véglegesre a csapágyházba, a következő 22 évre.
3 hónap normál használat után a kerék úgy kotyog hogy belever a sárvédő pálcába.
Felxekben a csapágyból kiperegtek a golyók, fúrógépben is. Rövid használat után.
Viszont van akit látok KYMCO Agilyty-n járni régóta, Keeway 200-as endúró is van kollégának igaz nem mindennapi használatra.( utcán és csak óvatosan).

Persze mind Honda , Yamaha blokkos, esetleg ezek koppintása, de legtöbb eredeti honda motoros!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))
Láttam motovell kínai fost aminek a gazdáját meggyőzték hogy osztrák motor, Aprilia blokkal csak 280-ért az eredeti Aprilia meg 500 és gyakorlatilag ugyan azok, mondani sem kell ismerem a motorokat nem is úgy néz ki a minarelli blokk köze nincs hozzá, és 320-ért van pl : piaggio Fly olasz 3-év garival.
De a 125-ös Pitbike-ok szédítettek meg 120-ért jó ár lenne de ha csak 3 hónapig megy rábaszás.
pizo Creative Commons License 2008.07.30 0 0 3

Ja. És amikor lejár a garancia? Dobd el? Mert ahhoz képest drága. Illetve ugyanazt a silány minőségű alkatrészt teszik bele újra és újra.

 

Van egy 1984-es Honda MBX 80-asom. 75000 km-t mutat az óra. Még elég jól működik. Másik. 10 éve vettem egy német gyártású, de nomane flexet, akkor 10000 Ft-ért. Egy lakásfelújítást és két építkezést csínált végig. Nem érzem gyengébbnek, elromlani még nerm romlott el. A 3000 Ft-os kínai flexek meg ha 5 vágát kibírnak, örülhetsz. Sok kínai termékes tapasztalat után kijelenthetem, nem a drága a drága feltétlenül, hanem az olcsó.

 

Üdv. Zoli 

Előzmény: kutya. (2)
kutya. Creative Commons License 2008.07.30 0 0 2
Sok a használhatatlan rom a kínaiak között.
Igazából egy kínai 125-ös robogó kb. 7-800 USD , míg egy japán kb. 5-6000 USD. Ehhez képest kell ELVÁRNI IS TŐLÜK !

Meg fog hibásodni, ez fix.

De ha olyan helyen veszed, ahol garis szerviz, szervizkönyv, számla stb. véd, akkor nem lesz nagy bajod. Fateromé már 3800 km -t ment, két apró, és ingyen javított hibával.

Szóval:

- csak szervizkönyvvel
- leellenőrzött és nem szóbeli garanciával
- csak számlásan vegyél.

Nagy bajod így nem lehet, és ennyiért nem kapsz hasonlót sem.
Előzmény: bohrer (-)
vlevi Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1
"És melyik típusokat, márkákat kerüljük okvetlenül."
Szívesen ideírnám, hogy a kínaiakat, de hát ebbe a topikba mégsem illik ilyet írni :)

Előzmény: bohrer (-)
electrocar Creative Commons License 2008.07.30 0 0 0
0 hiba,mert nincs motorom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!