Keresés

Részletes keresés

nicko Creative Commons License 2023.07.15 -11 0 21392

Tudom, de másik földrész ausztrál szponzorokat nem érdekelné.

Előzmény: JarnoTrulli (21391)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.15 0 0 21391

Nascarban biztos több a pénz mint az ausztráloknál. 

 

Előzmény: nicko (21390)
nicko Creative Commons License 2023.07.10 -11 0 21390

Egyébként nem tudok róla mint Scotty esetében, hogy Nascarozni akarna. SVG indul töb más bajnokságban (drift) is nem hiszem, hogy átakarna költözni más földrészre. De aztán kitudja..

Előzmény: JarnoTrulli (21386)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.09 0 0 21389

David Schumi milyen szép jelzőket kapott a társaitól a 2 nap során:

 

- vak (Preining)

- kibaszott idióta (Niederhauser). Ez szépen lement élő adásban is

- kis Engstler meg szóba se áll vele

 

És nem 1 baleset miatt kapta, hanem hárman külön-külön akadtak ki rá. Engstler kiesett miatta. Bár itt véleményes lehet, mert először Engstlert büntették, majd 2 órával később módosítottak és David lett a bűnös.

Ott állt meg a közelben:

 

 

 

Niederhausert ma lökte ki, itt elismerte ő rontott, de a kocsival se volt rendben valami szerinte :D 

 

Preining meg 2 mp-t bukott miatta, mert amikor forgás után jött vissza a pályára DS, majdnem telibetalálta

 

ha már Preining: majdnem kizárták, mert az SSR csapat (akik tavaly még Porschével mentek) feldobták, hogy lehet nem homologizált övvel ment, de elutasították. Érdekesség: amivel ma győzött, ezt a kocsit hajtották a Nürburgring 24 óráson is.

 

 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.09 0 1 21388

idén is a helyszínen követtem a szombati napot a Norisringen, és maradtam ugyanabban a szektorban

szerencsére a 32-33 fokos hőségből ott az Alpha Tribünnél semmit se érezni, mert jól véd az a felhúzott tető

Belépésnél konkrétan semmit se vetetnek ki a táskákból, csak belenéznek, meg a jegyet szkennelik. 

 

Kivetítő meg ott van velünk szemben. Viszont olyan rövid a pálya mindig van valami mozgás, így nagyon rálesni sincs ideje az embernek. 

 

Wittmann tábora a kő lelátón volt, meg laza volt a versenyző is. Mikor jöttek ki a boxból és felálltak a rajtrácsra, és mindenki készül ilyenkor, ő addig mint Castroneves felmászott a kerítésre és a dedikált sapkákat dobálta ki nekik

ő a helyi hős, pár km-re született Nürnbergtől.

 

 

viszont így élőben látni ezt az ADAC GT-t elég gyászos. Mármint maga a széria. Az autók mivel ugyanazok, itt is szépen szólnak :) Eddig is egyértelmű volt, hogy a DTM kinyírja őket az ADAC átvétellel pláne. Mióta GT3-as a DTM szinte minden erősebb csapat átjött és a versenyzők is. Bár néhány csapat kettős programot tol, de így is egy 10-11 autós az egész. 60 percre versenyzőcsere is kicsit értelmetlen.

Meg érdekes látni, hogy 2021 oktoberében DTM bajnokká avatták Götzöt itt, erre ADAC GT-ben indul. Miközben szezon elején hangoztatták hogy milyen besorolású versenyzők mehetnek ott. pl. Marciello részben ezért sincs itt. Bár ugyanebben a kocsiban indult Maini is, az indiai helyére jött Götz. Mert ugye ahol egyszerre van ADAC GT és DTM ott nem indulhat 1 versenyző 2 szériában ez szabály.

 

Classicot nagyon későre tették, ott csak az elejébe épphogy belenéztem de már el kellett jönnöm. 

 

DTM meg kevésbé volt olyan látványosan káoszos mint itt a tavalyi, de sok "adok kapok" ment. Összeérés, koccanás, megforgatás. Pálya jellege miatt nyilván, de ez inkább túraautós volt, mint GT-s. 

BMW-n meglepődtem, mert futam előtt mikor kiadták a BOP adatokat, ment a panasz, hogy az alapból nem BMW-nek kedvező pályán még nehezebb lesz nekik, aztán van der Linde és Rast nem így gondolta

 

Mai futamot már streamen néztem, de a BMW tényleg fura. Kapták még a szombati TOP3 miatt is a súlyokat, és ugyanaz ment mint szombaton csak Rast vezetésével. Táv közepére feltámadt a Porsche is így Preining győzött, de ilyen előzményekkel hogy vasárnap is 2 autóval a dobogóra kerültek nem semmi. 

Preining féle manőver Rast ellen érdekes, sokan követelnek neki büntetést. 

 

Olvastam, hogy az első futam után amikor majdnem összejött a van der Linde - Rast - van der Linde dobogó, majdnem egy fogadást is nyertek. Mert mindhármuk menedzsere ugyanaz, és ő mondta nekik, ha TOP3-ban lesznek valamikor akkor 1 hétre fizet nekik nyaralást, ők meg kinézték Mallorcát. Nem sok kellett volna ehhez.

 

Rast meg a hétvége után tényleg bánhatja hogy kihagyta Zandvoortot az E miatt. Látva, hogy azon a futamon is erős volt a BMW, a mostani 54 pontja mellé biztos gyűjtott volna 25-öt minimum a két nap alatt összesen ha nem többet. Azzal meg ott lenne a közvetlen élmezőnyben.

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.09 0 0 21387

Ezeknek a pályára betolakodó klímahisztis idiótáknak remélem pár gyomrost azért kiosztanak mikor félreviszik őket 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.04 0 0 21386

tényleg semmiben nem akarom kisebbíteni az érdemeit, mert elsőre nyert a legmagasabb osztályban, viszont ha itt folytatná, akkor számolni kell az oválokkal is :) 

roadon Ambrose is nagyon jó volt, de akkor volt 2 ilyen: Sonoma és Glen. 

 

persze azon is sok múlna hova szerződne

Előzmény: nicko (21385)
nicko Creative Commons License 2023.07.03 -11 0 21385

Gondolom a pályafutása itt fog folytatódni a jövőben. :) 

 

Van Gisbergen powers to maiden NASCAR victory 

https://www.supercars.com/news/championship/van-gisbergen-powers-to-maiden-nascar-victory/

Előzmény: NB2 (21384)
NB2 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 21384

ha már ott volt meg is nyerte :)

Előzmény: nicko (21383)
nicko Creative Commons License 2023.07.01 -6 0 21383
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.06.26 0 0 21382

Zandvoort nem volt rossz

A második futam jobb volt azért mint az első, igaz a győzelem egyiken sem volt kérdéses. 

Porschét rendesen "kibopozták" itt ez várható volt, de nekem az volt a furcsa, hogy a Mercedes csak Engellel kapott életre meg talán Stolzal a 3. helyével. Előző versenyen a 15-be alig jutottak, aztán szombaton mindent vittek, vasárnap meg egy fix 2. helyet buktak a rossz taktika miatt. Landgraf csapat által megint egy új csapat iratkozott fel a győztesek közé.

 

Audi is jó lett, Niderhausert rommá büntették itt, pedig sok pontot hozhatott volna. 

Costa jó volt beugróként de számítani is lehetett rá

 

Rastnak meg megérte az E-ben menni, ahol megint nem szerzett pontot és eddig se volt semmi esélye a bajnoki címre. Itt meg kihagyott egyszerre 2 futamot is, ahol a BMW jó is volt.

Aitken legalább 3. lett az IMSA futamán. 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.06.20 0 0 21381

olvasom, milyen érdekes volt a GT World Challenge Asia

 

a pályán 14. helyen leintett páros nyert, miután az előtte beért 13 autót megbüntették :D de a büntetéseket is a dobogós ceremónia után kezdték csak kiosztani

versenyen volt egy nagyobb baleset, ahol a versenyirányítás azt az utasítást adta, hogy a boxutcán haladjanak át amíg a pályát helyre nem hozzák. Ezt csak 4 tartotta be és a többiek mind 30 mp időbüntetést kaptak. Az elsőnek leintett egység a 30 mellé kapott egy 10-est is mert ők a pályát is levágták 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.28 0 0 21380

Porsche kupa lett itt ma. 1-2-3-4

Preininget értem hogy szomorú, simán nyert volna de büntették. 

 

Ha valaki azt mondja 1 hétvége után Perera, Engelhart nyeri a futamokat és Heinemann vezeti a bajnokságot tuti kiröhögtem volna

 

Jó lesz idén ez. Meg vannak csaták.

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.27 0 0 21379

kicsit úgy vagyok az első futam után így szezonkezdetnél, mint Kéri Laci bácsi minden választás estéjén: "nem értem"

 

Kvalin iszonyat gyenge volt az összes Mercedes, és  Schumi volt a leggyorsabb emberük az alvégen. Itt szerintem mindenki tudta lesz variálás a teljesítményekkel, és lett is, amit a súlyokkal értek el (Mercedes -15kg, Ferrari, Lambo +10 kg már a mai versenyre így mentek)

De itt a Mercedes főnöke se érti a teljesítményüket, mert a Ferrari, Lambo új autó, ott várható volt, hogy lesz változás ha élesben mennek, ő szerinte ennyivel gyorsabbak az új gépek.

De az, hogy versenyen ezek után se lettek semmivel jobbak elég fura. Csóri David, is addig volt a legjobb Mercis, amig el nem nézte azt a kanyart és rengeteget bukott, aztán a csapata a cseréknél intézett még egy büntetést is neki. De a többiek mintha ott se lettek volna. Bár ő is valami 15. helyről ment a susnyásba

 

Meg a nem értem faktor további részei: Perera simán nyert, úgy hogy a kiállásig több mp előnyt épített ki a szintén Lambos Bortolotti ellen. Uralta a mezőnyt. Valahogy fordítva várná az ember  (az már papírforma, hogy amíg ők a kiállásig 1-2-ben mentek addig a harmadik csapattársuk fényévekkel az utolsó helyen.) És ez a Lambos felállás már nem a Grassernél van hanem az SSR-nél, de kimondva is ők lettek a gyáriak. 

 

DTM újonc Heinemann felért a dobogóra. Utólag kijelenthető akkor csak megérte az a DTM Trophy ha ilyen versenyzőt neveltek ki ott. És szimulátoros világból került a valós versenyzésbe és ő tényleg ennek DTM neveldének a példája: GT4, DTM Trophy meg egy kis ADAC GT. Eddig úgy tűnik megérte bizalmat adni neki, pedig messze nem pénzes versenyző.

2009-ben már gokartosként abbahagyta anyagi okból, onnantól szimezett. Volt amikor ilyen bajnokságból kizárták mert azt hitték csal. Sok sok év után kezdett újra versenyezni, ekkor jött a GT4 lehetőség. Talán, ha Aitken esetnél nem kell a helyet visszaadni, akár Pererához is közelebb lett volna. Azért én se büntettem volna nekem tetszett a manőver.

 

Aitken meg hogy jó lesz a Ferrarival ez nem meglepő. Nem rossz versenyző és a Ferrari is jó. De a Ferrari megint tökön lőtte magát, mert Aitken kihagyja a holland fordulót IMSA szereplés miatt. Costa fogja helyettesíteni. 

 

Címvédő SvdL meg a mezőny végén kocsikázik. Neki legalább nem a boxban ment el a futama, ott már tényleg mindegy volt.

Bár a kvalit ráfogta Engelre, hogy feltartotta. Aztán a futamon is találkoztak. Azt mondta pont Engel a legnagyobb szószólója az eligazításokon, hogy hol kell helyet hagyni stb, erre szépen leterelte a futamon. Annyival lezárta a dolgot, hogy kérjen bocsánatot, vagy hozzon át neki egy sört. 

 

Cseréknél mennyi hiba volt.....több hiba volt a boxutcában, mint a pályán a versenyzők által. Manthey Porsche főleg bakikirály volt jó eredményt szúrtak el. 

És mennyi kieső, ebből technikai hibák. Aztán teszteltek itt előző héten, meg tegnap is volt egy össznépi hivatalos teszt. Elsőre  volt ennek "áldozata". Stolz már tegnap összetörte, és egy mára összetákolt kocsival korán ki is esett. 

 

Pirelli javaslata az volt, hogy érdemes tovább a pályán maradni, mert lassabban melegszenek a gumik, viszont tovább bírják versenytempóban. Erre pont az ellenkezője történt. Akik az elején cseréltek, jól jártak. Akik a határidő végéig kivártak ők estek vissza. Bortolotti fix 2. helyet bukott el. Perera szerencséje meg az volt, hogy már nagy előnye volt mikor cserélt. Heinemann meg ebből profitált mert így került Bortolotti, Aitken, Feller elé. Ő már a kvalis 7. hely után is boldog volt erre a futamon újoncként 2. 

 

Rast szépen csendben csak a legjobb BMW-s lett a legelső versenyén, pedig nem nekik fekszik ez a pálya.

 

Legjobb Mercedes 13. lett

 

Tévés/youtube közvetítés szerintem sokkal menőbb lett és teljesen látható a grafika is az a sárgás-feketés nagyobb külső. 

1 perccel a rajt előtt az a "Start your engines" tábla tuti valami USA koppintás, csak itt nem mondják, hanem egy csaj emelte a táblát :) 

 

azt viszont nem tudom mindenhol engedik e youtube-on mert sok anyázós komnentet olvastam hogy nem volt elérhető a stream egyes országokban

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.25 0 0 21378

Néhány változtatás:

 

  • TOP15 kap pontot (25-20-16-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2 -1), időmérő TOP3 pontozása változatlan, viszont a leggyorsabb körért már nem osztanak.
  • BMW kérésére marad a gyártói bajnokság is
  • csapatok közt is lesz verseny, a leggyorsabb boxkiállások alapján (3-2-1 pont)
  • időmérőn nem lesznek plusz súlyok, a futam után az új kiosztás a TOP3-nak a következő napra: 20-10-5 kg
  • csapatsorrendnél a 2020 előtti szabály érvényes + a büntetés érte 250.000 euró
  • DTM versenyző az adott hétvégén más bajnokságban nem mehet (ADAC GT-s ingázást akadályozzák meg)
  • verseny hetében tilos az adott pályán tesztelni, ahol hétvégén futamuk lenne
  • SRO féle teljesítmény kiegyenlítést legkésőbb az adott versenyhétvége előtt 1 héttel meg kell adni. Első három hétvégén lehet ezen módosítani szomat estig utólag.
  • idén már kapnak új gumikat is a pénteki szabadedzésekre, de az előző 2 hétvégi használtak is felrakhatók ugyanúgy
  • idén a 2 versenynapra 4 szett új gumikat akart az ADAC, 3 helyett, de a magasabb költségekre hivatkozva a csapatok tiltakoztak, így köztes megoldás született: 4 versenyen 4 (Oschersleben, Zandvoort, Sachsenring, Hockenheim) a többin 3 marad.
  • versenyek távja 60 perc +1 kör
  • sokat kritizált Indy rajt helyett marad a "klasszikus" repülőrajt. 
  • versenyen a TOP5 azzal a gumikkal rajtol, amivel a kvalin a legjobb idejüket futották. Ettől várnak kisebb kavarodást és eltérő stratégiát.
  • kötelező kiállásokat mostantól a 20. és 40. perc közt kell megoldani 
  • csapattársak már kiállhatnak egyszerre is a boxba (safety car, és a teljes pályás sárgás alatti cserék nem változtak tavalyhoz képest)
  • ADAC GT, és a Motogp-hez hasonlóan itt is lesznek hosszú körös büntetők. 50 km/h a sebesség. Így veszít a pályán 5 másodpercet.
  • minimálisra vett guminyomásból nem lett semmi, a csapatokkal való egyeztetés után

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.18 0 0 21377

csodálom, hogy a mezőny nem akad ki azon, amit a BMW csinál ezzel a második üléssel már hetek, sőt hónapok óta

Rég lejárt már a határidő amit kaptak, sőt a sokadik haladék is, 1 héttel vagyunk a szezonnyitó előtt és még mindig nem neveztek meg senkit ki vezet Wittmann mellett. 

 

Hab a tortán, hogy olyan versenyzőt próbálgatnak, aki nem éppen felel meg annak, amilyen követelményeket várnak a DTM-ben. 

Sandro Holzem nevű fiatal srác tesztelt a héten náluk. 1 szezon német GT4-es versenyzés van a háta mögött mindössze ahol 40. lett az összetettben (teljes szezonosként) előtte meg gokartozott. 

 

Oscherslebenben tesztelt sok csapat, ahol lesz a szezonnytó jövő héten. Holzem 3,3 mp-re maradt el az elsőtől, de az utolsó előtti is adott nek több mint 1 másodpercet. Wittmann meg 2 mp-t ad neki folyamatosan. Bár az utolsó etapot kihagyta ahol valamit javíthatott volna a köridőn de így is sok a lemaradás. 

Ha nem engedik indulni, akkor Gore fog vezetni állítólag.

 

Jó sokan voltak a pályán, Auer is úgy tűnik egészséges a sérülése után és a tempójából sem veszített.

 

Volt egy érdekesség: Vermeulen nem Ferrarival, hanem Audival körözött. Azért, mert a Ferrarik még nem érkeztek meg. Előző hétvégén Brands Hatch GTWC versenyen volt, és jelenleg a csapat központján Svájban vannak a kocsik. De km-t gyűjteni előszedtek neki egy Audit. 

 

1. Christian Engelhart (Toksport-WRT-Porsche) 1:21.603 (102 Rd.)
2. Lucas Auer (Winward-Mercedes) 1:21.950 (87)
3. David Schumacher (Winward-Mercedes) 1:22.072 (100)
4. Sheldon van der Linde (Schubert-BMW) 1:22.077 (116)
5. Mick Wishofer (Grasser-Lamborghini) 1:22.224 (74 )
6. Jusuf Owega (Landgraf-Mercedes) 1:22.391 (105)
7. Rene Rast (Schubert-BMW) 1:22.424 (111)
8. Clemens Schmid (Grasser-Lamborghini) 1:22.556 (99)
9. Thierry Vermeulen (GP-Elite-Audi) 1:22.613 (107)
10. Marco Wittmann (Project-1-BMW) 1:22.932 (96)
11. Sandro Holzem (Project-1-BMW) 1:24.987 (42)

nicko Creative Commons License 2023.05.14 -11 0 21376

Következő hétvégén Tasman verseny lesz, talán nem felejtem el. ;) 

https://www.supercars.com/videos/championship/tasmania-flashback-van-gisbergen-and-waters-go-to-war/

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.14 0 0 21375

Rossi legjobb eredményét érte el a GT Worldben :) 

Mai második futamon 2. lett a Rossi/Martin kettős. 

 

Elég vonatozós volt a verseny, lehet a BOP volt túlságosan jól belőve vagy nem tudom...

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.03 0 0 21374

Audi could end GT3 and other customer racing programmes after 2023


Audi is expected to shut down its customer racing division after the 2023 racing season, including its involvement in the DTM and other GT3 categories with the R8 LMS, Motorsport.com has learned.

 

https://www.motorsport.com/dtm/news/audi-could-end-gt3-and-other-customer-racing-programmes-after-2023/10464606/

 

amilyen nehézkesen indult be az idei évük valahol várható volt

partnercsapataik lesznek szarban rendesen

nicko Creative Commons License 2023.04.30 -11 0 21373

Itt a peca szezon, latszik simán elfelejtettem ezt is: 

ÁPRILIS 28-30 Bosch Power Tools Perth SuperSprint CARCO.com.au Raceway - Perth, WA

Előzmény: JarnoTrulli (21371)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.30 0 0 21372

ma: 14 körből az első 8 SC mögött telt. Eredetileg 12 körös lett volna de az első SC után raktak hozzá 2 kört. Mikor jött a restart, megint SC, így az első 8 kör így telt el...

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.29 0 0 21371

Norbi történelmi győzelme, és sehol senki?

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.25 0 0 21370

9 autó lesz ebben a World Tourban a portugál évnyitón :D

maga a mezőny több, 22 fő, mert a TCR Europe mezőnyben lesznek a World Tour indulók 

 

nem tudom mi értelme ennek

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.23 0 0 21369

Előző heti hivatalos teszten kipróbálták a pálya safarit. Japánban már bevett program ez a Super GT-ben, most próbálják itt is meghonosítani.

Ezen a próbán újságírók/médiamunkások vettek részt, mint utasok, meg persze ADAC emberei.

Cél ezzel is az lenne, hogy a rajongókat közelebb vigyék a szériához, de most szó szerint. Még a tesztelés fázisában vannak nincs konkrétum lesz e ebből valami végül. 

2019 végén amikor volt az a Dream Race hétvége a japánokkal közösen már látták ezt, de utána jött a COVID, lezárások és jegelték a projektet. Mostani DTM versenyigazgató Soppe, aki 4 éve is ebben a szerepben volt, ő is ott volt ezen Japánban. 

Biztonság a legfontosabb alapon a teszten külön eligazítás tartottak, és első körben a pálya jobb, a másodikban a bal oldalon mehettek az autók és közben fehér zászló volt lengetve. 

Versenyzőket nem zavarja. Engel tett hozzá annyit, hogy mehetne kicsivel gyorsabban a busz, mert olyan mintha állnának. Rast viccesen odamondta, hogy próbált a lehető legközelebb menni a buszhoz. Márkatársa van der Linde is szórakozott, busz mellett szinte megállt, aztán padlógázzal meglépett. 

 

https://www.motorsport-total.com/dtm/news/nach-spielberg-probe-adac-will-track-safari-als-fan-attraktion-in-der-dtm-23041702

 

 

ha már a japánok, megint felvetődött hogy a jövőben közösen csinálnak valamit, persze itt is messze még ez. 2028-29 környékén reálisabb. Február végén találkozott a két széria vezére Frankfurtban. Nyilván nem lesz ebből újra Class1 de pl. a GT300 az GT3-as kocsikkal megy most is. Elején a németek még terelték a témát, azt válaszolták az osztrák teszten a kérdésre miről tárgyaltak, csak annyit mondtak tanultak japánul. De már beszédesebbek. Biztosak benne, hogy nem lesz már külön DTM-re épített autó, mert a gyártók nem fognak csak miattuk kocsikat építeni. Viszont ha lehet versenyezni egy géppel IMSA-ban, Japánban és esetleg Ausztráliában is az már érdekesebb lehet. Tárgyalást a japánok kezdeményezték. Persze mind elmondja a zöld megoldást és a fenntarthaóság mantrát. Következő években biztosan nem mennek át elektromos irányba, de a jövő erre mutat. De akkor már nem 20+ autóval és 1 órás formátummal kell számolni szerinte.

 

+1 info:

 

Dovizioso már biztosan nem lesz BMW versenyző, elvetették a dolgot, de nem kizárt hogy az évben még tesztelni fog náluk.

Hivatalos teszten Gore és Muth osztozott az autón, valószínű köztük dől el az ülés sorsa. Amúgy rendesen elhúzzák a dolgot, pedig elvileg rég be kellett volna jelenteni ki vezet erre a tesztre se döntöttek. 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.13 0 0 21368

egy kommentjét idézve az ES oldalról:

 

"Sajnos van valami jogi vita a háttérben (nem itthon, hanem fent magasan), amit miatt nem írhatunk a WTCR-ről és az ETCR-ről (az eddig írt tartalmakat is levették), és még mindig nem kaptam megerősítést, hogy mi a helyzet a World Tourral."

Előzmény: toto92 (21348)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.13 0 0 21367

Mamba már a DTM-ben is megjelenik, Engel autóján. Csapattársa Owega pedig BWT színekben lesz. 

 

 

Grasser második ülése is elkelt: az osztrák Mick Wishofer lesz Schmid csapattársa. Teljes az osztrák felállás. Csapat, és a két versenyzői is hazai.  19 és 63-as számokkal fognak menni idén is, utalva a Lambo alapítási évére. Wishofer formaautókkal kezdte, a hazai F4-es szezonok után váltott az ADAC GT-be ahol 3 és fél szezont már lehúzott ott, 2 futamgyőzelemmel.  Lambo sem lesz új neki, mivel tavaly Freynél vezette az autót Lappalainennel megosztva.

Így már csak a BMW adós egy bejelentéssel. 

 

Hivatalos tesztet egy hétvégére tették az NLS3. futamával (21340-as kommentben van bővebben)

Azóta Abt csapat döntött, ők jönnek mindkét tesztnapra (Tomczyk lett az új sportigazgatójuk), ráadásul nekik abban is nehézséget okozott hogy NLS-ben Lamboval mennek. van der Linde társa Feller is tesztre jelentkezik, ő meg NLS-ben ment volna másik csapatnál. 

Attempto alakulata NLS-ben lehet. 

BMW-nél megosztották a napokat, ott van der Linde és Wittmann kihagyja az első napot, mert az ottani ROWE csapat versenyző nélkül maradna. Rast lesz egyetlen BMW-s tesztelő a szombati napon majd (ha esetleg végre lesz a Project1-nél a beígért versenyző akkor vele) 

Mercedesnél egyedül Engel tol dupla műszakot, többiek jönnek a tesztre. Kivéve a sérüléséből lábadozó Auert.

Porsche kimondva is, de a DTM-re készülnek rá igazán így az összes emberüket ide fogják irányítani. 

Lamborghini az egyetlen gyártó, ahol nem érintettek a versenyzők ebben a DTM teszt - NLS ütközésben, viszont Bortolottinak WEC versenye lesz

 

Hab a tortán, hogy állítólag a havazni is fog :D

 

https://www.motorsport-total.com/dtm/news/es-ist-aergerlich-welche-piloten-wegen-nls3-den-ersten-dtm-testtag-verpassen-23041201

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.11 0 0 21366

csak igaz lett az a másfél hónapja felröppent pletyka, hogy bővülhet a mezőny, ha az Attempto rendezi a költségvetést és kicsivel drágább utólagos nevezési költséget fizetve de a mezőnyben lehetnek idén is

 

+2 Audi a mezőnyben

 

Két csapat egyesülése tette ezt lehetővé a Tresor Competition és Orange1 Racing

Tresor Orange1 van néven indulnak a DTM-ben, és hozták a beígért versenyzőket is, Drudit és Niederhausert. 

Attempto csapat nagyon akarta ezt a DTM folytatást, de ugye az Audi körüli bizonytalanság érzékenyen érintette őket is, de nem adták fel így csak összejött az a pénz. 

 

Tehát 28 teljes szezonos autó lesz

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.04.11 0 0 21365

Eddig is gyanítható volt, de kedden végre bejelentették, hogy Michelisz Norbert 2023-ban is a Hyundai és a BRC Hyundai N Squadra Corse versenyzője marad, s a kvázi a WTCR helyére lépő TCR Világsorozatban áll rajthoz. A 2019-es világkupagyőztes a közösségi oldalán számolt be a fejleményekről:

 

„Örömmel osztom meg veletek, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan, 2023-ban is a Hyundai Motorsport pilótájaként, a BRC Hyundai N Squadra Corse színeiben versenyzem. Az autó, a csapat és a csapattárs a régi, a bajnokság viszont új. Az idén induló TCR World Tourban állunk rajthoz, ami rendkívül izgalmasnak ígérkezik. Jelenleg még sok az ismeretlen – az új pályák, az új gumik, a regionális TCR bajnokságokban induló ellenfelek –, így a végén az lesz a bajnok, aki a leggyorsabban alkalmazkodik mindehhez. Alig várom!”

 

https://formula.hu/parc-ferme/35259

nicko Creative Commons License 2023.04.07 -11 0 21364

A kettő nem ugyanaz! 

Mivel fizetünk tv csatornáikért (Arena4, Match4) így ez mezei + pénzlehúzás azoktól akiknél foghatóak a csatornák! Ez akkor lett volna korrekt ahogy a Supercarsnál is van. Ott Ausztráliából, Új-Zélandról nem lehetnek stream előfizetők, mert nekik ott van a tv közvetítés. 

Elöbb fizetek aud pénzben, mint ennek a Net4+nak. 

 

Előzmény: F1mre (21362)
toto92 Creative Commons License 2023.04.07 0 0 21363

A fordítottja nem igaz, azért mert valamiért fizetni kell, még nem lesz jó.

Előzmény: F1mre (21362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!