segítségre volna szükségen. Jár ide, vagy tudtok ajánlani Ikarus szerelőt aki helyszínre is tud(hajlandó) jönni? Minden előjel nélkül fogta magát és és nem indul a vas, mintha az indítómotornak nem adna áramot (pedig korábban pöcröffre indult). Kertben áll, ahol a helyén még a fagyok előtt vízvezetéket kellene fektetni ezért sürgős volna újra mozgóképes állapotába hozni.
Azt én is hallottam. Nagyon jók voltak ott ezek ahol voltak. Ez az örökös busz pakolgatások az országban, semmi logika nincs benne. Az aktuális elvtársaknak jár ezekért egy fekete pont.
Vagy csoportosítsunk típusok szerint vagy szín alapján de ennek így semmi értelme. Amikor kezdődött a Volán vállalatok privatizációja túl szép lett volna már akkor az értelemszerű elrendezés.
Kutya nem nézegeti a vázakat. Múltkor is bejött valami apróságra egy első blikkre szép állapotú offtopik gép, aztán gyakorlatilag nem is volt alja. Selejtezésről addig szó sem volt, fiatalabb volt mint az Ikarusok.
Egyébként ennek kapcsán jegyezném meg hogy a selejtezések szempontjai is finoman szólva megkérdőjelezhetőek. Még mindig (!) megbízhatóan működő, jól teljesítő Ikarusokat szórnak ki "fentről" amiket a sofőrjeik is szeretnek, miközben az állandóan lepusztuló, letiltogató, széthulló svéd acélokat horror pénzekért tartják üzemben. Hiába fele annyi idősek, rakás szarok.
Tudnék olyat mutatni hidd el. Mert aminek van gazdája, olyan aki vigyáz rá és a többi annak nincs lerugdosva a kocsija. Ez ez Aranybusz esetében is így volt attól kezdve, hogy Szentendrére került és felújították x éve. Aztán a cég tartalékot csinált belőle pedig akkor a 11-es úton a legüzembiztosabb szóló busz volt, a műszaki meghibásodás miatt részben teljesített vagy kimaradt járatok ennél a kocsinál voltak a legkevésbé jelen. És oda jutott a végére a történet, hogy már a telepről se merték kihozni a legvégén. Szeged már úgy vitte el, hogy másodjára vissza kellett érte jönniük mert még elindítani se tudták elsőnek Fóton. Az "Aranyévei" eltűntek már.