Tényleg nincs üzemanyagszűrő az AC után, de ha nagyon vágyol rá, be lehet építeni
Nekem is van +, ami fűthető, utólag beépített.
A szivattyú ~10000 km-t ment szesszel, eddig még nem döglött meg, egyszer kiszedem, állítólag a sarus érintkezéseket át kell forrasztani, az segít valamit, a kommutátor kopása lehet még hibaforrás.
Nem teszi tönkre az etanol az AC-t, ez egy rosszul rögzült tévhit olyanok fejében, akik nem is tudják, mi ez az üzemanyag (keverik az etanolt a metanollal).
Azt a szerelőt meg messzire kerüld, mert fingja sincs az autókról, amiket csinál. Ugyanis van benne benzinszűrő, méghozzá az is a tankon belül (van egy előszűrő
az AC pumpa előtt, és egy nagynyomású szűrő az AC pumpa mellett). A motorból pedig egyáltalán nem kerül vissza szennyeződés, ez a gond azoknál az autóknál
áll fenn, amik régebbiek, és a tankban gyűlhetett fel szennyeződés. Azoknál ajánlott üzemanyag szűrő csere az etanolozás elkezdése után.
Neharagudj de pont ez amit a gyárnak nemlehet elhinni , hogy mennyi a fogyasztás. Szinte egy auto se fogyaszt annyit amennyit a gyár megad. Nem reális amit az okosok az iroasztal mögött számologépel kiszámolnak,aztán mikor kimegy az auto az utcára szembetalálkozik a természet erejével és borul az egész. Én személyszerint soha nem halgatok a gyári adatokra, mert nem valosak.
( én uj auton nemnézem meg a fogyasztást,használton meg a KM órát mer egyiksem annyi amennyi )
Igaz hogy én nemismerem a Lupot hogy mit tud de elhiszem amit mondasz és ahogy mondtam haverom szokott nagyokat mondani ,pedig megfogattam már hogy nemalapozok a mondásaira mert utána mindik magyarázkodhatok.
Nemazért mondom de az enyém ha megszakadok akkorse eszik meg 6 litert Az enyém ha 9litert fogyasztana akkor már rég szétszedtem volna hogy mi a baja. A bmv motor lehet hogy korszerübb de szartsem ér !!!
Televan kibasszott elektronikával,mint sokmás auto amit én utálok és nemkéne semilyen elektronikás auto mert nemérnek semmit csak a duma megy roluk hogy mien jok. De ha beszarik akkor a gagyád is rámegy. Kérdezgess körbe hogy a wolsvágenek mennyit fogyasztanak.Egy diesel ha 7-8 liter felett eszik akkor ott gondok vannak. Meg azis beleszámit a fogyasztásba mint sokmás minden hogy nekem 1,9 motor huzkod egy 1 tonnás autot. Ha kisebb lenne a köbcenti nyilván nehezebb dolga lenne a motornak ezért többet fogyasztana. Ne csak azt nézd hogy mekkora a motor hanem aztis hogy mekkora az auto amibe van. Ja meg még azis, attol hogy korszerübb nemazt jelenti hogy kevesebbet fogyaszt.
Erröl enyit, mindenki azt hisz el amit akar, de ne csak haverod kocsiját nézd meg hanem kérdezgess körbe és utána mondj ilyeneket.
A te autód visszafelé termel ? Ne akarjátok megmagyarázni , hogy 3 litert meg anyám kinnya ! Akármilyen dizel megeszi a 6 literjét. a haverom 320-as bmw-je azt mondja 9 alatt nem áll meg és dizel ! Aztán a bmw korszerübb motor. Mint a te ezeréves wolsvágened! Vágod ?
Azt nemtom hogy másik autok mennyit fogyasztanak de az enyémmel tisztába vagyok hogy mennyit eszik.
Autopályán 120-nál eszik a legkevesebbet (akárhiszed akárnem ) 3,5L/100Km. Nem tuninggép de nemis buherált teljesen gyári. Jo beállitás kifogástalan motorikus állapot. ( én magam löttem be az adagolot) , járo motornál kicsit erre , kicsit arra , most jár szépen és kész.Pedig használtan vettem 4 éve van nálam de tökéletes gond még nemvolt vele. (Csak megemlitem haverom 2 Golfja 1,6 D 130-nál 3,9L/100KM)
De mindenki azt hisz amit akar, de én tudom hogy mittud az autom !!
130 nál egyetlen(ill2 de az végül is egynek számít)
autó bír 3,5 litert fogyasztani a VW Lupo/A2 3L TDI.
semmilyen másik autó nem!!
sem az AX 1,4D
sem az Arosa 1,7 SDI
sem a Toyota Prius Hibrid
Az 1,4 es TDI-k aminek még mindig kilóméterekkel jobb hatásfoka van egy 1,9 szívó dezsőnél 5 körül fogyasztanak ekkor legalábbis a mi Audi A2 enyit fogyaszt(ennél pedig nem sok kocsinak jobb a légellenállása).
Érdeklődnék hogy van egy 1995-ös Seat ibizám 1,9 D 47KW nem tisztán csak keverve lehet-e etanolt tankolni bele és ha lehet mien arányban javasolt keverni . (Vagy neméri meg ?) Nem fogyaszt sokat csak az árak magasak és azért van külömbség a kettö között .
Érdeklődni szeretnék, Van egy 2003-as évjáratu Daewoo Kalos-om 1.4 8V. Alakítatott-e már valaki közületek etanolosra ilyen autót, és mik a tapasztalatok fogyasztás, menetteljesítmény, hidegindítás terén. Erősen gondolkozom az átalakításon, de még kicsit bizonytalan vagyok. Olvasgattam olyanokat hogy valakinek brutálisan megemelkedett a fogyasztása, az üzemanyagrendszert tönkretette stb... A válaszokat előre is köszönöm!