Keresés

Részletes keresés

Nerdy Creative Commons License 2016.12.03 0 1 89

megoldódott, visszavették,  soha többé ED!

Előzmény: Nerdy (87)
Nerdy Creative Commons License 2016.12.01 0 0 88

lemaradt:

természetesen nem adtak hozzá magyar nyelvű leírást, és amikor 2 óra múlva visszavittük, mert rossz volt, azt mondták,h ogy miért nem kértünk

nekem kell kérni??????

micsoda? nem nekik kötelességük adni a termék mellé????????

 

Előzmény: Nerdy (87)
Nerdy Creative Commons License 2016.12.01 0 0 87

szia, nekem is nagy gondom van az ED-vel, kérlek mondd el, hogy a honalpon hol lehet megnézni, hogy a hibás tv-t mikor vittékbe   a márkaszervízbe, mert még azt sem akarják megmondani, hogy egyáltalán melyikbe vitték

elérni őket szinte lehetetlen, ha meg véletlenül siketül, akkor nem tudnak semmi értelmes felvilágosítást adni, vagy nem is akarnak, összevissza beszélnek

ha ez az ügy megoldódik, soha többé be nem tesszük a lábunkat ebbe az üzletből átalakult webáruháznak nevezett ....ba

Előzmény: csiga05 (82)
Kunci77 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 86

Látom nem csak én jártam így :(

Előzmény: Fülig Jimmy 8 (84)
Kunci77 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 85

Nov. 25-én rendeltem egy szárítógépet házhoz szállítással. Én marha online ki is fizettem. A kiszállításnál direkt nem az 1 munkanapost kértem (miszerint ugye hétfőn hozniuk kellett volna) hanem a szerdai napot adtam meg és telefonos értesítést kértem. Tegnap egész nap vártuk a futárt. Este 9 körül írtam egy e-mailt, hogy helló mi van a géppel de persze válasz nem jött. Ma nagy nehezen sikerült beszélni az ügyfélszolgálatossal bár azon kívül, hogy jól felidegesített más értelme nem volt. Azt mondja, hogy igen látja, hogy tegnap kellett volna hozni de még csomagszáma sincs (ergo a futár cég még nem is tudja, hogy hoznia kéne). A törökbálinti raktárból fogják szállítani de, hogy mikor lövése sincs. Erre mondtam, ha ott van a raktárban elmegyek én érte. Közli, hogy ott én nem vehetem át. WTF? Mi az, hogy valamit ami gyakorlatilag már az enyém nem hozhatok el? Igazából nekik is egyszerűbb lenne, hiszen gondolom a Royal Sprint nem ingyen szállítja majd a cuccot. Természetesen ugyanaz a gép mai napig rendelhető 1 munkanapos kiszállítással. Kíváncsi volnék ha ma  rendelnék más néven akkor azt kihoznák-e holnap.
Értem én, hogy karácsony előtti őrület, sok megrendelés stb. ezért a megadott napon nem, csak 1-2 nappal később tudnak szállítani de erről miért nem tudnak egy nyamvadt e-mailt vagy sms-t küldeni illetve azt megmondani, hogy ha a tegnapi fuvarba nem fért bele (pedig már előző pénteken tudták, hogy szerdán vinni kéne) akkor mégis mikor akarják feladni a csomagot?

Fülig Jimmy 8 Creative Commons License 2016.12.01 0 2 84

Véleményem szerint az Extreme Digital trehány, nem törődöm, hazudozó, az ügyfeleit semmibe vevő webáruház. Megrendelésem házhoz szállítására 4 munkanap múlva került volna sor. Az adott nap külön lefoglalásra került. Erről a dátumról külön visszaigazoló emailt is küldtek. Szabadnapot intéztem magamnak. A kiszállítás napján emailben kellett volna kapnom egy csomagszámot, mely alapján a futárszolgálatnál lehet érdeklődi a csomag sorsáról. A kérdéses napon 11:00-kor a honlapjukon még mindig "a csomag összekészítés alatt" visszajelzés állt. Se csomagszám, se email, se telefon, se semmi.

Felhívtam az ED ügyfélszolgát, aki azt a tájékoztatást adta, hogy a futárszolgálat nem hajlandó átvenni tőlük az árut, merthogy a futárszolgálat el van csúszva, a raktáruk megtelt és nem tudnak több árut fogadni. Felhívtam a futárszolgát is, aki viszont azt állította, hogy ők nincsenek csúszásban, az extreme digital az, aki nem adja ki nekik a csomagot. Újabb telefon az ED ügyfélszolgának, aki változatlanul azt állítja, nem ők a hunyók, a csomag csak arra vár, hogy végre valaki elszállítsa. Ősi magyar játék, az egymásra mutogatás. Egyértelmű lett, hogy valaki, vagy az ED, vagy a futárszolgálat folyékonyan hazudik az ügyben. A következő telefon már az ED panaszkezelésének ment. Ahol végre elismerték, hogy a megnövekedett rendelésszám miatt az ED az, aki nem képes időre kiadni a csomagot. Tehát 4 munkanap nem volt elég az ED-nek, hogy szállításra átadjanak egy amúgy raktáron lévő árut.

Összefoglalva, az ED ügyfélszolgák gátlástalanul hazudoztak, a saját cégük hibáját igyekeztek rákenni a futárszolgálatra. A tavalyi év "ország boltja" cím büszke tulajdonosának még arra sem futotta, hogy egy nyamvadt emailt küldjön, hogy ne várjam hiába egész nap a csomagot, mert úgysem fog jönni. A dátumfoglalásról pedig cinikusan közölték, hogy az csak tájékoztató jellegű. Ez talán a legnagyobb arcátlanságuk az ügyben. Hiszen mi értelme van a dátum foglalásnak, ha egyáltalán nem biztos, hogy aznap megkapja az ügyfél a terméket? Csak annyi, hogy az ember a munkahelyén egy szabadnapot tök fölöslegesen kikér. Aztán az ED egészet elintézi egy "elnézést kérekkel". Hogy mikor kapom meg az árut? Hát azt nem tudják. Majd egyszer. Hogy akkor legyen az új időpont, amikor otthon is vagyok? Hát abban nem tudnak segíteni. Az eredeti időponton (ami az ő hibájukból nem teljesült) már nem tudnak változtatni. Majd lesz ahogy lesz. Nem tudják. Egyáltalán semmit sem tudnak. Jelenleg tehát fogalmam sincs, mi lesz a megrendelésem sorsa. Érdemi tájékoztatást nem képesek adni. És ez az "ország boltja"… akinek még egy automatikus email sem fér bele. Hadd várjon az ügyfél egész nap otthon, hogy másra se tudja felhasználni a fölöslegesen kivett szabadnapját. Ha már volt olyan bolond, hogy az ED-nél vásároljon. Na így rendeljetek bármit is az ED-től fix dátumot lefoglalva.

tomika999 Creative Commons License 2016.11.29 0 1 83

Én laptopot akartam venni öcsémnek, de nem sikerült hála...
Bementem Székesfehérvári üzletükbe, hogy 10 havi 0% os thm el elhozzak egy gépet, nagy értékű lett volna 300 ezerről volt szó.
Hát elsőnek is meg kivántam tekinteni de ki se hozták a gépet elkezdték az ügyintézést hálisten a hölygike nem tudta ezt véghezvinni, folyton másik hibákra hivatkozott, hogy nincs fedezet a kártyámon stb stb... Mondtam nekik hogy akkor hozzák ki mutassák meg kifizetem egyben. Kihoztak egy kibontott gépet amit már összefogdostak ezt visszaküldtem. Kihoztak mégegyet amit előttem bontott ki rendben is volt. Fizetnék kártyával matat a készülékkel folyton elutasított a terminál. Meguntam.. 5 percre volt a média markt bementem leemeltem a polcról a bontatlan gépet beálltam a kasszába érintettem a kártyám pinkód beüt és elfogadva, hölgyike itt kedves volt a vevőszolgálat egyből segített.

Ennek ellenére visszamentem az ED-be külső vinyót venni pár hónappal később, hazavittem a látszólag bontatlan kütyüt egyből csatlakoztattam is a géphez de működni nem volt hajlandó. még aznap visszavittem nem is akarták a 3 napos cserét egyből szervízbe akarták küldeni.. a vége itt is az lett mondjuk 20 perc kiabálás után, hogy visszaadták a pénzt és átmentem a Médiába :D ugyanazt a típust vettem 300 forinttal drágábban de nem őszültem bele...

vicc a cég.

csiga05 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 82

Az Extreme digitalnál januárban vásároltam  egy Coolpad Porto telefont, 2 év garanciával. Október 5-én lefagyott, és se kép, se hang, csak a fekete kijelző... Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol felajánlották, hogy a "garanciafutár" szolgáltatásuk keretében elszállítják a telefonom, és megjavíttatják. Október 7-ére ígérték, de 10-én végre jött a futár és elszállította a készüléket. Honlapjuk szerint 14-én került a márkaszervízbe, garanciális javításra, nyitott szervízügyként viszont október 18.-a óta jegyzik. A múlt hét eleje óta folyamatosan próbálok érdeklődni emailen és telefonon, de ennek semmi eredménye. Telefonon beszélni velük  szinte lehetetlen, csak azt hallom folyamatosan, hogy minden munkatársuk foglalt, és hogy megnövekedett a várakozási idő. Ha sikerül az ügyfélszolgálattal telefonon beszélni, akkor kedvesen megígérik, hogy felhívják a szervízt, érdeklődnek a javítás felől, és holnap emailben tájékoztatni fognak. Természetesen semmit sem küldenek, csak rutinosan le akarnak rázni. Az elküldött 4db levelemből, pedig csak egyre válaszoltak. Semmitmondó válasz most hétfőn, " valószínűleg a hét folyamán" megjavítja a telefont a szervíz. Az elküldött leveleimre küldött, automatikus visszaigazolo leveleik sorszáma alapján, napi 702 db ügyfélszolgálatos, és köztük gondolom reklamáló levelet kapnak !!  A garancia ennél a cégnél semmit sem ér !! Most csütörtök este van és semmi... A garanciális javítás, időhúzás meddig tarthat ? Mit tegyek ?

1kém Creative Commons License 2016.10.15 0 0 81

Extreme Digital

 

A múlt héten online rendeltem műszaki cikkeket, online hitel igénybe vételével. Elküldtem a megrendelést, a hiteligénylést, hamarosan jött is a válasz, az előzetes hitelbírálat szerint megkapom a hitelt, ezzel együtt küldték a szerződést is, általuk aláírva. Furának tartottam, hogy el kell(?) fogadnom a másolatot, tőlem meg eredeti aláírást kérnek, de postáztam a csomagot. (505,- Ft.)

Vártam, vártam, aztán kaptam egy emailt, hogy hiányos a visszaküldött anyag, mert az átvételi elismervényt nem írtam alá. Nem értettem, hiszen a cucc még a boltban van….. Telefon: nincs semmi tennivalóm, csak írjam alá, küldjem vissza postán (újabb 500,- forintért), mert csak akkor kapom meg a hitelt, ha igazolom, hogy az árut átvettem. Na de nem vettem át! Az nem baj stb. stb., csak küldjem a levelet, a futárszolgálat majd egy saját átvételi elismervény írat velem alá. Na én visszamondtam a megrendelést! Nem tudom, hogy a bolt vagy a bank, vagy mindkettő hunyó ebben a dologban, de nekem ez a vásárlók megtévesztése kategória!

Pipa vagyok, mert örültem, hogy nem kell a városba utaznom, nem kell azon gondolkozni, hogy viszem haza tömegközlekedéssel az árukat, ez egy vevő barát lehetőségnek tűnt. Többnyire utána nézek dolgoknak, de az meg sem fordult a fejemben, hogy ilyet kérnek! Rendeltem már neten nem is egyszer, semmi gond nem volt. Ha előre kellett fizetnem fizettem, amikor megkaptam az árut azt az aláírásommal igazoltam, de legtöbbször a futárnak az áru átvételekor fizettem és természetesen aláírtam az elismervényt!

Jól megjártam, mert így lecsúsztam egy másik bolt kedvezményes ajánlatáról, ott közben ott lejárt az akció. Kezdhetem elölről :(

Van valakinek tudomása arról, hogy minden online hiteles vásárlás így működik?

Pityu... Creative Commons License 2016.09.11 0 0 80

Na most én is parkoló pályára kerültem,rendeltem egy fagyasztót meg egy egeret,mind a kettő meg jött egyiket egyik nap másikat másik nap küldték,de nem ez a gond a fagyasztó rendben van,de az egér hát le hidaltam semmi konkrét adat se méretről se vezeték hosszról nem volt feltüntetve,2000Ft b került ki hozzák ,ki bontom erre egy kicsi egér,meg vagy 30centi vezeték azt hittem hanyatt vágódok,mivel nem laptophoz rendeltem.Nos már napok óta próbálom őket elérni telefonon lehetetlen,emailben meg csak a hülyeséget küldik,küldjem vissza saját pénzemen és majd ők vissza adják a pénzt de ha én egy 2000Ft os egeret mondjuk 1000 forintért vissza küldök az már nem éri meg,pláne,hogy hallottam vissza sem utaltak sokaknak pénzt,nos gondoltam cserét próbálok de csak emailben tudok nekik írni mert az ügyfélszolgálat csak zenél "nem is értem miért is van".Nos írtam nekik,hogy az egeret becserélném egy másikra ami elvileg lehetne,olyan hogy küldik viszik,de majd gondolom hétfőn válaszolnak ha válaszolnak.Jó szar lett ez a cég régen több telefonszám is volt és el lehetett őket érni.

Degeczi Creative Commons License 2016.09.09 0 0 79

Ilyet nem "feltételezünk", hanem megnézünk - ha csak hónapok múlva lesz szükség a készülékre, akkor méginkább. A forgalmazó kötelessége mellékelni, ettől még alapvetően fontos meggyőződni róla (ahogy egy zebrára sem lépsz le szétnézés nélkül, hiába van ott elsőbbséged)

 

Másrészt nem igazán érthető, miért mindenáron a szervizzel akarod fölvenni a kapcsolatot?

Az számodra csak egy lehetőség: elsődlegesen a forgalmazó kötelessége a javíttatás, éppúgy jelentheted be náluk is a hibát/javítási igényt. Márpedig feléjük nyilván tudod igazolni a vásárlás tényét, a többi nem kell érdekeljen

(más kérdés, h konkrét határidőt nem ír elő rendelet a javíttatásra, csak "törekedni kell a mielőbbi elhárításra"...)

Előzmény: Remus10 (78)
Remus10 Creative Commons License 2016.09.09 0 0 78

Degeczi,

 

látom sikerült megragadnod a mondandóm lényegét...

 

Nem azt kifogásoltam, hogy elfelejtették mellékelni a gar. jegyet, ez egyszerű hiba, amit bárki elkövethet. A problémám az ügyfélkezelésükkel van, azzal, hogy ha már elkövetnek egy hibát, próbálják meg a lehető legrövidebb időn belül kijavítani.

 

Az, hogy egy hónapja nem képesek pótolni egy garjegyet, és így én nem tudom felvenni a kapcsolatot a szervizzel, az nem normális dolog.

 

Ami pedig a felelősség elkenésére irányuló megjegyzésedet illeti, a szállító/szolgáltató jogszabályi kötelezettsége a gar. jegyet kitöltve átadni a vevőnek vagy hozzácsomagolni a termékhez, így a vevő alapos okkal feltételezheti, hogy az ott is van a nagy kupac papírcsomagban.

Egyébként épp lakáscsere kellős közepén álltam, az új, akkor még lakatlan helyre bepakoltam az összes rendelt műszaki és egyéb cikket (köztük ezt a hűtőt is), és csak a beköltözéskor bontottam ki azokat.

Előzmény: Degeczi (77)
Degeczi Creative Commons License 2016.09.09 -1 0 77

Sokminden miatt lehet szidni őket, de egy nagyértékű berendezésnél éppúgy a saját hibád is, h nem győzödsz meg ennyire alapvető dologról rögtön a kiszállítás után.

Előzmény: Remus10 (76)
Remus10 Creative Commons License 2016.09.09 0 0 76

Sziasztok,

 

idén áprilisban válároltam az EXTREME DIGITAL-től egy hűtőszekrényt, amelyhez nem mellékeltek garancia jegyet. A hűtő nyáron meghibásodott, akkor szembesültem vele, hogy hiányzik a gar.jegy.

Elmentem a székesfehérvári idodájukba, ahogy az ügyintéző a szemem láttára írta meg és küldte el a levelet a közbpinti ügyfélszolgálatnak, amiben kérte a hiányző garancia jegy pótlását. 

Semmi válasz nem érkezett, 2 hét utás sokadik próbálkozás után sikerült elérnem az ügyfélszolgálatukat, ahol szóban és írásban is biztosítottak róla, hogy bekérik a beszállítótól és kipostázzák nekem. Ez másfél hete történt, de semmi nem érkezett tőlük, az ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen.

 

Mindez azt jelenti, hogy kb. egy hónapja a 30 fokos melegben élünk hűtőszekrény nélkül.

 

Gondoljátok meg, hogy rendeltek-e bármit is ettől a cégtől, mert probléma esetén ilyen nehézségekkel kerül szembe a VEVŐ.

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.26 0 0 75

Sziasztok!

Az utóbbi három vásárlásom náluk:

Vezeték nélküli billentyűzet, amit vissza vittem pár nap múlva mert nem működött,és kértem egy drágábbat helyette.

Pár nap elteltével szintén bedöglött, amit szintén vissza vittem, és elküldték szervizbe kicsit több mint 1 hónap múlva kész lett...

Ez után jött a porszívó, ez most romlott el, ezt a jövő héten viszem vissza.

És most szerdán jött meg a hagyományos mobiltelefon(olcsó 7000ft) amit kibontás után üzembe helyeztem,ekkor láttam meg, hogy a kijelző valószínű megtört,mert tiszta folyadékkristály volt, vagy valami ilyesmi. Gyorsan vissza vittem, hogy 72 órán belül legyek(mert ugye ezen belül a hibást szó nélkül ki kell cserélni),de közölték elküldik bevizsgálni,mert ezt én is okozhattam a nem megfelelő hátlap levétellel. :) Mondtam, hogy ki se találja, és adjon újat. Adott ujjat, de hozzá tette, hogy ez lehetett ettől függetlenül az én hibám, de elnézik mert fontosabb a vevő. Ezt ki kell hangsúlyozni? Nyakon vágtam volna legszívesebben, de ennél többre értékelem magamat. :) JA és azt is hozzá tette, hogy alá írtam, hogy sértetlenül átvettem a szállítótól. Igen alá, de azt nem, hogy összeszerelés után, és üzembehelyezés után is hibátlan volt, mert azt már nem köteles megvárni a sofőr! :)

 

bestia7 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 74

Üdv, csatlakoznék az előttem szólókhoz. 2016 júli 20.-án érkezett a garanciafutár a webáruházból megrendelt mobilért amelyet meghibásodás miatt szervizbe küldtem. Júli 28.-án érkezett meg a márkaszervizbe az extrem szervizkövetése szerint!!!! Érdeklődni szerettem volna telefonon ( augusztus 23.napján)de csak annyit mondtak amit én is látok. NYITOTT SZERVIZÜGY,na már itt felment a pumpa. Kérdeztem hogy miért nem lehet megtekinteni a márkaszervizek listáját a honlapon,válasz már dolgoznak a hibán mert tudják hogy ott aztán semmit nem látsz....Kértem hogy adják meg a márkaszerviz számát:AZT SEM TUDJÁK!!! Fogalmuk sincs hogy az Ő szavaikat idézzem. Akkor most csak várjak türelemmel???? Tényleg gyorsabb lett volna az ügyintézés ha rögtön a márkaszervizhez fordulok. Talán...

Atti_old Creative Commons License 2016.03.23 0 0 73

Mindenki nagy ívben kerülje el. Ügyfélszolgálat egy nagy nulla, érdemi információt valóban nem tudnak adni. Soha ilyen problémás vásárlásom nem volt még. Szerencsére nem drága dolog, inkább kukázom, mint visszamenjek oda. Az a hihetetlen, hogy üzleteket tudnak fenntartani. 

Zsombor István Nagy Creative Commons License 2016.03.21 0 0 72

Van egy sony xperia smart band készülékem amit az e-digitalnál vettem 2015 novemberében. Szerintete küldjem el a ony szakszervizbe, vagy előbb beszéljek az extremedigitállal. ja és én nem kaptam külön semmi féle jütállást, csak egy számla van és ennyi. A terméket online rendeltem.

Wolfi1970 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 71

Üdv,

 

Lehet, hogy jó áron dolgozik és sok ügyfele van, de az ügyfél kezelése probléma esetén egy nagy 0!

 

Karácsony előtt vásárolt telefon nem ismerte fel a sim kártyát (dual simest levakitották, hogy szolgáltató adja el, gondolom valamit elrontottak a "vakitáskor")

 

Ha probléma van tényleg egyből a szakszervizbe kell küldeni, ne hozzájuk, mert ők szerelgetik 2 hétig..majd ha nem alakul elküldik a szakszervizbe és onnan számít a 30 nap a javításra, amikor odaérkezik!

 

Persze nekem összevissza beszéltek..kb 2 hete jeleztem a vezetőségnek a kérdéseimet szóra se méltattak!

 

Hát én ezekkel soha többet nem állok szóba!

Alfa Hold Creative Commons License 2016.01.04 0 0 70

december 10-i rendelés, sehol semmi!

érdeklődő üzenetkre nem válaszolnak,

a rendelés összekészítés alatt státuszról visszakerült beszerzés alatt-ra.

 

Soha többet ettől a szar társaságtól!!!!

Előzmény: Vata967 (69)
Vata967 Creative Commons License 2015.12.08 0 1 69

Megerôsitve. November 21-én rendeltem, mai napig semi (áru persze online utalással kifizetve). Honlapjukon délelôttönként 2 délutánonként 3 napot irnak, két hete változatlanul. Ügyfélszolgálat egy nagy nulla, érdemi információt nem tudnak adni, felettest nem tudnak adni, egyáltalán az volt az érzésem, csak azért vannak, mert erre kötelezi ôket valami jogszabály.

Mindenki kerülje el nagy ívben ezt a szemét céget!

Előzmény: simonovits (68)
simonovits Creative Commons License 2015.11.26 0 0 68

Hazudnak, lopnak, csalnak, nem szállítanak, teljes a káosz.

Degeczi Creative Commons License 2015.07.22 0 0 67

Nyugi: webshopos vásárlásnál az átvételtől számítva 14 napon belül bármikor elállhatsz a vásárlástól! Akár van vmi objektív oka, akár csak nem tetszik...

(az pedig nagyon nem valószínű, h nyaggatástól gyorsabban dolgozna a beszállítójuk...)

Előzmény: Kurucz Tamás (66)
Kurucz Tamás Creative Commons License 2015.07.22 0 0 66

Udvozletem! Elore is elnezest az ekezet nelkuli irasert angol billentyuzetrol irok! 

A kerdesem az lenne, hogy jun.19.-en rendeltem egy fejhallgatot ettol a csodas cegtol sajnos en is utolag talaltam ra erre az oldalra! Szoval a rendelesem azert is esett ide mert ez volt ahol leghamarabb megerkezik igy megrendeltem es hetfo delutan fel is hivtam oket,hogy jelenleg hol tartozkodik a csomag. A valasz erre 22-en erkezik be es utana kuldik az altalam megadott pontra(pick pack pont) es csutortokre vagy pentekre meg is erkezik! Johiszemuen leraktam megkoszontem az informaciot. Ma nezem a weblapukat es meg mindig azt irja,hogy beszerzes alatt van de mar sajnos nem tudom felhivni oket! A kerdesem az lenne,hogy megeri zaklatni oket gyorsul a munkamenetuk? Es egy kicsit elterobb kerdes de amikor megerkezik a pontra az elottem irok miatt fellepett bennem a gyanu, hogy hibas vagy barmifele kirakat termeket kapok ezert szeretnem atnezni a helszinen kiprobalni. Erre van e lehetosegem? Mihamarabbi valaszotokat elore is koszonom!!

Marianna29 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 65

Május 12.-én rendeltem az Extreme Digital webáruházból egy trambulint 45990 ft-ért a gyerekeknek gyermeknapra. A trambulint egy nappal korábban hozták a kért szállítási időnél 15.-én, hibás volt, a hálója több helyen lyukas az egyik lábtartó vasról hiányzott a menet. Szerintem már valaki más visszaküldte. Innen indult a kálvária, mi 15.-én jeleztük a hibákat. E-mailben ígérték elszállítás után azonnal cserélik. Elszállítani nem tudták csak napok múlva, először olyan kocsit küldtek amibe bele sem fért, így 26.-ig kellett várni, hogy elvigyék. Majd kiderült mégsem cserélik ki 72 órában, meg kell várni a vizsgálatot. Június elejére végre bevizsgálták, 3.-án jött egy levél, hogy visszafizetik az árát vagy levásárolhatom. Én kértem, hogy cseréljék ki nem szórakozásból rendeltem, hanem a gyerekek türelmetlenül várják, és közben már a gyereknap is elmúlt. Erre a válasz kicserélik, de rá kell fizetnem 14000 ft-ot, mert közben 60000 ft-ra emelkedett az ára.közöltem én 46-ért vettem nem adok többet, erre a válasz akkor nem cserélik ki. A csere és a bevizsgálás összesen egy hónapig tartott, 72 óra helyett! Miután jogi lépéseket tettünk és ezt e-mailben jeleztem nekik, egyből lett cseretermék az eredeti akciós áron amit másnap ki is szállítottak! Azért írtam le az esetet, hogy ne hagyja más se magát hülyének nézni és gondolja meg hogy vásárol-e egy ilyen áruházból! 

feketeV Creative Commons License 2015.05.14 0 0 64

Egy a vezetőség részéről felajánlott alternatív megoldással de sikerült végére érnem.

Nyomott áron volt akkor náluk a termék amit választottam és csak náluk " volt" készleten,máshol 6-10 nap lett volna a rendeléstől számítva és jóval magasabb áron. 

Részemről a tanulság, a mindennapi élethez szükséges dolgokat egy bizonyos összeg felett a neten csak utánvéttel szabad vásárolni! Facebook csapatuk segítségét is szeretném kiemelni,számomra tőlük nagyobb és gyorsabb segítséget kaptam mint a telefonos ügyfélszolgálattól valaha is,Köszönöm ezt itt is még egyszer nekik.

Szálka nem marad bennem , vagyis csak egy pici de majd betokosodik az is :)

teherelosztószív Creative Commons License 2015.05.08 0 0 63

Ott cseszted el, hogy nem neten rendelted. Azonnal visszküldtem volna mint a huzat.

Egyébként jogilag ezt is vissza kell vegyék, ez 100% hibás teljesités, igy a megkötött szerződéstől elállni szintén lehetőséged van.

 

Sajnos amit mostanában művelnek digitalék, annak egyfajta tarolás szaga van, amikor nem édekes semmi, analfabéta alkalmazottak minimálbér+2ft-ért..még utoljára szétverjük a paicot mielőtt felszívódunk, kivonulunk, nevet váltunk.

 

Botrányos a webáruházuk működése is, mégis sorra nyomják az akciókat, reklámba tolják a lét, miközben a tuloldalt alig van áru, botrányos kiszolgálás, botrányos weboldal, pontatlan, hibás, nem működik, stb

 

Utolsó az edigital lenne, ahol hűtőt vennék.De lehet, hogy utolsó utáni.  

 

Ez eleve komoly "bizalmi" termék, mert "javíthatatlan". Pontosabban senki nem fog gázt lefejteni, kompresszort -vagy bármit- cserélni, gázzal újratölteni, más meg egy hűtőben szinte nincs is.

 

Tehát akár garindőn belül elromlás esetén is jön a bohózat, a több hónapos, féléves cirkusz, hitegetés, hazudozás, addig meg nincs hűtő.  Garidő+1 nap esetén pedig 99.99%, hogy lehet menni a boltba másikért, mert bármiféle kétes tákolásnál olcsóbb és biztosabb ismét egy újat kifizetni.Sajnos.

 

Még egy lapostévé vagy memóriamodul is javíthatóbb, mint pont a hűtőszekrény.

 

Előzmény: feketeV (62)
feketeV Creative Commons License 2015.05.04 0 0 62

2015.04.18-án rendeltem a Sugár áruházban lévő üzletükben egy LG GSL325PVCV típusú hűtőszekrényt. melyet ott helyben ki is fizettem, e helyett 04.21 –én egy LG GSL325PVCVD –t kaptam házhoz, nem nem csak a D betű az eltérés sajnos teljesen más termék.

A garancia jegy tévesen kitöltve :Tipus GSL325POM170 

A hibás teljesítést  és az érvényes garancia megkérdőjelezhetőségét azonnal jeleztem,próbálták az üzletben a futárra kenni :(de ö azt hozta amit átadtak neki,persze válasz levélben megoldás sosincs, mindig a türelmem kérik.Türelmes és nyugodt voltam mint egy herélt ló,de a türelmem mára már elfogyott :)) Felajánlották hogy vissza utalnak 30 ropit ha megtartom a hűtőt amit ők szállítottak nekem,persze ez már csak a kitöltött garancia papír miatt is elfogadhatatlan volt számomra.Kaptam egy kiemelt ügyintézőt közben,mely annyira kiemelt a többiek közül hogy ma is épp szabadságon van,érdekes a kiemelt ügyintézés fogalma náluk sajnos.Ennyi idő alatt ami változás történt hogy végre átírták az oldalon a rendelhető termék nevét a raktáron lévő termék nevére!Naponta hívogattam őket,nem azt kaptam amit rendeltem, gari intézése,raktárkészlet,problémám jeleztem emailban is többször előrébb nem jutottam.Holnap jön vissza a kiemelt "ügyintéző" a szabadságáról és még most is a türelmem kérik :)) miért kérnek olyat ami már nincs ? :) hisz én is így jártam náluk,vagyis mégse,lehet nálam a már nincs nem felel meg a valóságnak........ 

Megdöbbentő hozzá állás tapasztalható részükről az általuk Hibás vásárlási teljesítés probléma megoldásában.

Úgy érzem jogilag és erkölcsileg is Becsaptak,kár ért engem mely stabil magyar forintokban is kifejezhető,nem beszélve hogy elszállították a régi kedvenc kis hűtőmet még aznap,és itt van egy általam nem vásárolt termék melyet használatba nem vehetek.

Találó a név kezdete Extreme,gondolom a tulajdonos csoport nem így képzeli el a név jelentését mint én.

Azt hiszem még firkálnom kell majd ide hisz holnap jön meg a pihiröl a "kiemelt ügyintézőm"és történik majd valami...

deledula Creative Commons License 2015.02.28 0 0 61

Az E-digital munkatársainak hozzáértéséről: Épp le kell cserélnem a telefonomat, s mivel van egy olyan bankkártyám, amivel náluk 7 százalék kedvezménnyel vásárolhatok és az általam preferált Samsung Alpha pont 15 százalékos akcióban van most, ezért foglakoztam vele, hogy esetleg ott vásárolom. Bár előzetesen a neten már alaposan tájékozódtam, úgy gondoltam nem baj, ha beszélek egy szakemberrel is. Megkérdeztem a munkatárstól, hogy vajon melyik tűnik jobb döntésnek, az S5 vagy az Alpha. Azzal kezdte, hogy az Alpa elég megbízható közép kategóriás készülék... :-D 

Végül osztottam szoroztam és az összesen 22 százalék kedvezmény ellenére így is 30 ezer forinttal drágább lett volna, mint a webáruházban, ahol végül megrendeltem. Két év garival, magyar menüvel, komplett gyári csomagban, számlával.

 

halkergető Creative Commons License 2015.02.28 0 0 60

Üdv. a T. eDigital vásárlóknak!

 

Kár, hogy nem a vásárlás előtt bukkantam rá erre a topikra. A bejegyzések olvastán valószínű elkerültem volna őket, és eszem ágában sem lett volna bármit is vásárolni.

 

Gyanútlan vevőként vettem tőlük egy gépkocsi akkumulátorhoz használatos töltőt. Az első használatkor (február 2.- án) kiderült, hogy a töltést jelző indikátor mutatója mozdulatlanul áll, nem működik, tehát a töltöttség állapota az alapján nem állapítható meg.

Miután 3 napon belül voltam, kértem a cserét.

Az ügyfélszolgálati munkatárs másnapra, vagy harmadnapra ígérte a futárt. A futár nem jött! Az ötödik napon újabb telefon, a hetedik napon jött a futár és elvitte a rossz szerkentyűt.

 

Többszöri telefon és kétszeri email után a mai napon a futár meghozta a csere-készüléket. Alapos okom van feltételezni, hogy ugyanazt a rossz apparátot küldték vissza. A hibája ugyanaz, és az első alkalommal küldött készülék dobozán lévő sérülés is fellelhető a most küldött dobozon.

 

Most itt állok, ugyanazzal a rossz szerkezettel.

 

Meg tudná valaki mondani, hogy hol van ennek a cégnek a központja?

Mert a honlapukon nem találom a címüket, az ügyfélszolgálat pedig nem hajlandó megmondani!

 

Ugyanis vissza szándékozom vinni a hibás terméküket, és hozzávágni a vezérigazgatójuk, vagy a kereskedelmi igazgatójuk asztalához, egy zacskó fekália kíséretében. (Ezzel ugyan bukom a vételárat, de 8.000 Ft-ot hajlandó vagyok ezért áldozni.)

 

Előre is köszönet a kért információért!

 

Üdv.!

hk

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!