Belerakod, majd azt tapasztalod, hogy elfüstölt az összes égőd........
Az égők összteljesítménye a fesz szabályozó (világítás ágon), ha valahol kevesebb az ellenállat megemelkedik a fesz, kibasz 1-2 égőt, még kevesebb az ellenállat , mégnagyobb a fesz, mégtöbb égő kimegy..... 22-es csapdája.
Maradj a hagyományos égőknél, és mániákusan ellenőrizd, hogy világít e az összes(beleértve a rendszám megvilágítást is)
Sziasztok! Adott egy majdnem Keeway Generic Cracker robogóm. Mivel rengetekszer torkollik éjszakába a motorozás szeretnék bele Led-es izzót amivel jobban látnék. Valaki tett már hasonlóba ilyet? És ha igen milyet? ba20d foglalata van 12v 35/35w a gyárija ami benne van. Segítséget előre is köszi!
Ismeritek a Benelli-Keeway Márkakereskedést és Szervizt Sárváron? www.peterpalko.com a webes elérhetőségük. Szerintem aki Vas megyei, számolhat velük új motor vásárlása vagy szerelés tekintetében.
Tudna valaki tanácsot adni abban, hogy hogyan tudom kicserélni a főtengely szimeringet egy keeway hurricane 50 2t-n? Vagy minden képpen szerelőhöz vigyem? Ha igen akkor tud valaki ajánlani egy megbízható szerelőt aki esetleg el is tudja szállítani a motort.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Nem rég vásároltam egy keeway hurricane 50 2t-t. Nem volt működő képes, de ismertem a motort, így tudtam hogy üzemanyag problémája van. Kicseréltem a benzincsapot, benzin illetve levegő szűrőt, visszacsapó szelepet, karburátort (cpi), gyertyát.A karburátor beszerelésekor feltünt hogy a suber elég nehezen mozog benne. Össze szerelés után, nem indult. Először nem kapott üzemanyagot. Le vettem a benzincsap vákuum csövét és "megszívtam" ekkor jött belőle a benzin. Majd kivettem a levegő szűrőt és a szűrő házon lévő lyukat kézzel befogtam. Erre be indúlt, de teljesen felpörgött és semmilyen állítással sem esett lejebb a fordulat. Le kötöttem az autómata szivatót, de akkor sem változott a fordulatszám. A végén a levegő szűrő házból folyni kezdett a benzin! Van esetleg valakinek valami ötlete mi lehet a gond?
A visszajuttatásról viszont nem én szóltam. Amikor levettem az enyémről, akkor arra jutottam, hogy abban a kis vacakban van egy visszacsapó szelep és csak egy irányban van áramlás. Úgy véltem, hogy a kipufogó felé áramlik levegő, ( a kipufogás áramlása szívja) ezzel hígul a kipufogó gáz, így éri el a környezetvédelmi célt. Ezzel lehet vitatkozni, hogy mennyire hasznos. Amikor levettem, itt nálunk egy másik kereskedésben megkérdeztem - elméleti síkon -, hogy mennyire jár garancia vesztéssel egy ilyen szerkezet eltávolítása. Azt mondták, hogy levehetem és valami hasonlót mondtak a működéséről.
Érdekesség képpen írom, hogy a keeway goccia 4t 50ccm motoromon nem rég kérdeztem ,hogy a kipufogóból kijövő kisebb cső mire való.
Írták, hogy környezetvédelmi szerepe van, avagy a kipufogó gáz bizonyos részét vissza juttatja a levegő szűrőbe avagy a levegő csőbe.
A mai napon darabokra lett szedve a motor. Kiderült, hogy az állítólagos visszavezetés nem a levegő szűrőhöz meg...
Első utja egy membrán lemezes kis alkatrészbe megy utánna egy henger alakú szivaccsal bélelt úgynevezett légtisztitóba. Majd innen bele megy a motor vázába. Aminek nem tudom mi értelme van. A vázon lévő apró lyukakból hallani is lehet, hogy a kipufogó nyomja bele a gázt.
Sajnos még a mai napig nem sikerült rájönnöm egy hibára a keeway goccia 4t 50ccm motoromon.
Viszonylag Full gázon kb 15-18 km után cicergő, fura zörgő hangot hallatt a motor. Ami full gázon fel erősödik majd elkezd lassúlni a motor..
Ha a gázt vissza veszem halkul a jelenség.
Cseréltem a motoron már új kuplung, varriátor, szíj, olaj, magasabb hőértékű gyertya, légszűrőt de még mindig megadja magát 15 km után. Ha a hiba után leállítom pihenni 10 percet. Elmullik a cicergő hang de ujra jelenkezik 2-3 km után.
Sziasztok van egy KEEWAY Flash 50 robogónk. Egyszer menet közben leállt azóta nem indul nem boldogulok vele.Benzin a porlasztóig eljut porlasztó tisztítva autómat hideg indító új vákuumcső cserélve.Szikra van gyertya nem benzines eddig jutottak.Kérlek segítsetek.
Nekem Goccia 2t van és az első pár száz km után levettem a visszavezetést (cső és szelep) A csonkot ledugóztam. Menet teljesítményben, fogyasztásban semmi eltérést nem tapasztaltam. Ennek a megoldásnak környezetvédelmi szerepe van.
Kellemes vasárnapot mindenkinek. Robogó vásárlás előtt állok, a legjobb
ár/érték arányú gép a Keeway cityblade 125. Elég sokat kerestem de egy videón túl nem találtam érdemi infót. Általánosságban a Keeway (Kína) motor/robogóról sok rosszat olvasni. Gondoltam itt a fórumon van olyan akinek van tapasztalata akár ezzel vagy más hasonló keewayal kapcsolatában, és segítene azzal, hogy megosztja velem. Milyen a minőség mennyire szervíz igényes stb...
32km menne hétköznapokon munka és vissza csak város, helyenként 2 fő (gyerek hazafelé)
Amúgy 20-on sok évet nagymotoroztam és mindig magam szereltem.
Rengeteg alkatrészem van eladó Keeway 50cm2 motorhoz. Kuplung, Kuplungharang, Főtengely, Henger 50cm2 , Hengerfej, Dugattyú, Karburátor ( Mikuni, illetve egy Naraku Performance Racing PHVA 17,5mm-es karburátor, Naraku Performance Sport variátorszett (CPI / Keeway - 16mm), Sport kipufogó, Gyári Variátor. Ha érdekel valami szívesen küldök képet. Ár megegyezés.
Sziasztok! Nagyon hasznos ez a fórum és tanúságosakat lehet olvasni.
Segítséget szeretnék kérni a következőben: Vettem egy 2014-es Keeway goccia 50ccm 4t motort. A gyári kipufogóból még egy kisebb cső kivezetés van vissza a motor alá.
Kérdésem, hogy a kipufogógáz visszavezetését érdemes e kikötni, avagy változik e teljesítmény emelkedés a kipufogógáz visszavezetés megszüntetésével.
Új kipufogókon néztem, hogy nincs is rajtuk a vissza vezető cső csak a gyári kipun. Esetleg kipufogó csere után mik a további teendők ? Kell valamit állítani vagy ledugózni?
Csatolok egy képet amin a kipufogó gàz van vissza vezetve.