Keresés

Részletes keresés

Abymot Creative Commons License 2021.03.16 0 0 4963

Persze ezek a számok azt is kifejezik, hogy a turizmus és az idegenforgalom akkor nem volt szempont, a kiváló érzékű Pap János, a Veszprém megyei pártbizottság első titkára le akarta csapoltatni a Balatont, hogy kukoricát lehessen termelni a helyén (talán erre is utaltak azzal, hogy az áthelyezendő felüljáróra csak néhány évig lenne szükség). A buszok aztán a későbbiekben Veszprém-Külsőn vagy csatlakoztak a Győr felől érkező vonatokhoz, vagy nem. És valami miatt mégiscsak fenntartották továbbra is a Győr-Zánka-Köveskál hétvégi közvetlen vonatot, de immár kerülő útvonalon, Csajágon át.

Előzmény: Dudari (4957)
jakyg Creative Commons License 2021.03.15 0 0 4962

Azt tudja valaki, hogy Zircen a 4. vágányt miért nem használják. Olyan szegény, mint amilyenek az első vágányok szoktak lenni. Mert aztán az 5., 6. ismét jó állapotú, használt vágányok.

Abymot Creative Commons License 2021.03.13 0 0 4961

Elvileg az volt a terv, hogy 2 órás ütem lesz a vonalon (egy délelőtti Győr-Veszprém vonat kivételével, ami továbbra is csak hétvégén közlekedne), Győr – Bakonyszentlászló viszonylatban megtartva a betétjáratokat is.

Előzmény: nagype106 (4960)
nagype106 Creative Commons License 2021.03.13 0 1 4960

Jó hír: a módosítás utáni szerelvényfordulóban rengeteg új vonatot találni 395xx számmal, ami nyílván a bakonyi vonal. :) Még a végén megvalósul a 2 órás ütem?

segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.02.14 0 1 4959

ami ugye nem ok, hanem következmény

 

 

Előzmény: névtelen (4958)
névtelen Creative Commons License 2021.02.13 -1 2 4958

Akkor is ment a duma, mint most.

Érdekes, hogy akkor gazdaságtalanságra hivatkoztak, ma viszont a "nincs utas" a divat (ami ugye nem ok, hanem következmény).

Előzmény: Dudari (4957)
Dudari Creative Commons License 2021.02.13 0 0 4957
paca664 Creative Commons License 2021.02.04 0 0 4956
Előzmény: Törölt nick (4953)
paca664 Creative Commons License 2021.02.04 0 0 4955

Nagyon köszi!

Előzmény: Törölt nick (4954)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.04 0 0 4954

*Hétfő és szerda. Bocsi. 

Előzmény: Törölt nick (4953)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.04 0 0 4953

Jelenleg hétfő és csütörtök. Reggel 8 előtt szokott indulni általában Veszprémből.

Előzmény: paca664 (4951)
riezaK Creative Commons License 2021.01.31 -1 0 4952

Mikor hogy van épp, teljesen random.

Előzmény: paca664 (4951)
paca664 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 4951

Vinyén milyen gyakran hozzák-viszik az Eas-okat? Ott is fát rakodnak.

Előzmény: segélyvonókészülék (4949)
alkotasu Creative Commons License 2021.01.18 -1 0 4950
segélyvonókészülék Creative Commons License 2020.11.16 0 0 4949

Jár, fát szoktak rakodni.

Előzmény: jakyg (4948)
jakyg Creative Commons License 2020.11.16 0 0 4948

Dudaron egy Dácia. Jár oda néha tehervonat? Mit hoz-visz?

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.12 0 0 4947

39519-es vonat Bakonyszentlászlón hétköznapokon még mindig vesz fel mellékkocsit vagy már csak keresztje van?

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.30 0 0 4946

Különvonat Dudarra: http://bakonyvasut.eu/

GA0425 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 4945

M41+Bhv mind.

Előzmény: KXM-037 (4943)
Nydqist Creative Commons License 2020.06.08 0 1 4944

39514 (Ind 11:21 Győr): a fűnyírózás előtt ez Csörgő + Bhv összeállítás volt.

Előzmény: KXM-037 (4943)
KXM-037 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 4943

Hali! 

 

Szombati napokon Bz, bhv-s, vagy jambi szerelvényből állnak az alábbi vonatok?

 

39514 (Ind 11:21 Győr)

 

39542(9:24 Győr) - 39545(13:20 Zirc) - 39546(14:14 B.szlászló) - 39543 (15:11 Zirc)

f_k Creative Commons License 2020.03.28 0 0 4942

1984

 

 

f_k Creative Commons License 2020.03.07 0 0 4941

https://adtplus.arcanum.hu/hu/view/VeszpremiNaplo_1999_05/?query=Dudari%20Vol%C3%A1n&pg=171&layout=s

 

1999-ben új külszini fejtés nyílt és onnan vasúton szállították a bauxitot Dudarról, ami Zirctől tovább már a Győr Veszprém vonalon került továbbításra:

 

alnibell Creative Commons License 2020.02.03 0 1 4940

Ezt mutatja 11-es vonal érintett szakaszának 1947-ben felvett ún. kézi hossz-szelvénye:

Előzmény: m98asmauser (4939)
m98asmauser Creative Commons License 2020.02.01 0 1 4939

A kofejtonel nem volt megallohej.az ott talalhato epuletromok a szocialis epuletek maradvanyi.robbantas elott az ablakokat bedeszkaztak,es valaki egy trombitaval adott hangjelzest.megallo vinye sandormajor es porvacsesznek volt.nalunk (XI orhaz) csak feketen allt meg a vonat.vizet hoztak inni,kuldtek valamit,jott haza anyam zircrol a boltbol.stb.A makadam ut sem ott ment ahol most van.Eloszor kezi allitasu sorompo volt

Kesobb lett tekeros ,kolompolt le eresztes kozben.az ut a sin bal oldalan haladt el a bakterhaz mogott,ha gyorbol megyunk veszpremnek.az alagut elott keresztezte az ut.kb 100.meterre. az orhaz meg 250 - 300 ra lehetett tole ,ha jol emlekszem.reg volt mar .

Alsotagozat otodikben koltoztunl el onnet.utannunk mar nem laktak az orhazat.

Megszunt a kofejto,azert szunt meg az orhaz is. Akkoriban kezdtek el jarni a dacsiak es eltunni a gozosok.ez 1972 korul volt.gyerekkent nem gondoltam ,hogy ezek a dolgok valaha fontosak lesznek nekem.

Előzmény: alnibell (4938)
alnibell Creative Commons License 2020.02.01 0 0 4938

Az nem a kőfejtő megállója volt? Terméskőből építve.

Előzmény: m98asmauser (4934)
smnks Creative Commons License 2020.01.31 0 0 4937

Köszi, habár pont az lett volna számomra érdekes, hogy konkrétan melyik év(ek)ben váltották a vonalon a 375 -ösöket a Dácsiák, ill. a kéttengelyes személykocsikat a négytengelyesek?

Előzmény: m98asmauser (4935)
zirtz Creative Commons License 2020.01.31 0 0 4936

A vonal centenáriumán, 1996-ban egy 324-es vontatott egy nosztalgia-szerelvényt Veszprémtől Veszprémvarsányig, igaz nem tudta az emelkedőt Veszprém-Eplény között leküzdeni, ezért egy Dacia-t csatoltak a szerelvényhez hátul és így egy tológéppel járták be a a Cuha-völgyi vonalat.

A gőzvontatás idején, a 60-as és 70-es években emlékezetem szerint 275-ös és 375-ös gépek vitték a személyvonatokat.

Előzmény: m98asmauser (4935)
m98asmauser Creative Commons License 2020.01.30 0 0 4935

Smnks 

A 424-es a pajaivek miatt sohasem jart a cuhavolgyeben

1974-ben meg jart gozos arra,talan meg 1976-ban is ,de nem eskuszom ra.

Előzmény: smnks (4920)
m98asmauser Creative Commons License 2020.01.30 0 0 4934

Sziasztok ! 

Egy keres !

Ha volna valakinek fotoja a

XI-es bakterhazrol ami a kofejto utani alagut utan allt jobbkezfelol,ha vinyebol megyunk porvacsesznekre ,feltolthetne ide. 

Ott telt a gyermekkorom egy jo resze .

Orommel toltene el.

Koszonom !

 Sziasztok !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!