10% a szervizköltségből alapból jár mindenhol.De ahogy írod,igazad van megpróbálom a szervizköltségeket lentebb húzni.Tehát ne 10% legyen hanem min.20% na majd ha oda kerülök jelzem hogy alakult.
Köszi.Jelenleg a NISSAN Centrum adná 100-al olcsóbban,de azért nem utazok fel Pestre.Miskolci vagyok.Esetleg még megpróbálom az első szervizt belealkudni.
Új vagyok a fórumon és szeretném kérdezni Acenta felszereltséggel és technológia csomaggal DIG-T 140 manuális váltós autót ki vett,és milyen árban jött ki.Jelenleg Miskolci kereskedés 6.500.000ft nál állt meg.Ennél kevesebbre lehet valahol számítani? 200.000ft eltérésnél nem szaladgálok akár 3x az ország másik végébe.
udvözlök mindenkit, kerdesem lenne, hogyan tudom a fenyszorokat komplett kiszerelni? (nissan qashqaij10) valamint kell-e szukseges-e "no error can bus" ledet vennem? elöre is köszönöm a valaszokat.
Sziasztok. Nissa qashqai 2.0l benzines J10 motorral lenne olyan hibám, hogy alapjárat kicsit rázóssan megy. Fordulaton 1000 felett megszünik. Induláskor az erő gyengélkedik de fez is elmúlok ha van lendület. Olyan hangja van neki mintha kifújna a kipufogó még a katalizátor előtt, de nem találtam semmit. Onnan jön valami érdekes dübörgő kicsit csattogós hang.
Nem füstöl, nincs benzin szag, oxigén senzor hibát nem ír ki. Gyújtáskihagyás hibát ad be időszakossa, már cseréltem gyertyákat. A fogyasztása mintha városban magasabb lenne.
Valakinek valami ötlete?
Továbbra is vihető, annyi könnyítéssel, hogy ingyen :
Eredeti írásom:
Ide is megírom, hátha valaki szintén szépíteni akar a J10-es QQ belterén egy kicsit. (enyémek karcosak voltak, meg hámlottak..)
Rendeltem új, belső ajtófogantyúkat (fekete műanyag), de a derék kínaiak 2 db jobbost küldtek.. Kell valakinek? Pesten személyesen oda tudom adni Zuglóban az esti órákban.
A 55501-JD00A cikkszámot vidd magaddal, ha autósboltban keresel, de akkor már valószínűleg érdemes megnézetni a két másik (alsó-felső) lengőkart is, amelyek ehhez kapcsolódnak.
Üdv Mindenkinek. Egy kis segítséget kérnék. Vettem egy 2011-es Qashqait. A Rádió kijelzőt nappali fénynél nem láttam egyáltalán, így vettem használtan egy másikat. Be lett szerelve, túlságosan ezt sem látom. Viszont a kihangosítóm mikor telefonálok puffog. Ráadásul minden reggel újra kell párosítani a telefonnal. Napközben nem. Ki tudna adni valami tanácsot, mit tegyek?
Én is azt vettem észre, hogy pörgetni kell, bár én még 5000-ig el sem forgattam szerintem.. 4000-fölött már nincs tartalék, de addig nagyon jó. Nekem különben az a bajom a motorral, hogy rosszul használom. Megszoktam a dci-t, felváltottam 5-ösbe, aztán 60-től 130-ig mintha autómata lett volna. Ennél meg vissza kell váltogatni, na az az amit nekem nem megy.. :-)
Bár nekem egy Megane-ban, de 1.5dci-m volt. Semmi baj nem volt a hajtókar csapágyakkal. most 320e környékén van a kocsiban, még mindig hibátlan (kopp kopp). Használat függő, hogy mennyit bír a csapágy. Ha alacsony fordulaton terheled, akkor azzal kinyírod a motort (az 1.2-es benzineseknek is ez lesz a végük, inkább pörgessétek őket). Én úgy tudom, hogy csak az első 1.5dci-ben volt gyenge csapágy, amit először úgy orvosoltak, hogy az olajcsere periódust levitték 30e-ről 20e-re. Majd az újabb motorok már megerősített csapággyal készültek. Én 15-20e km-nél cseréltem olajat (1év, ahogy éppen kijött), és soha semmi gondom nem volt vele. Bármikor újra megvenném. Most is azt szerettem volna, de sokalltam a felárat (+ 800e lett volna...), meghát ott van az a fránya részecskeszűrő is...
Asszonypajtinak tetszik egy nissan qq. 1.5 dci nekem kicsit aggasztó, hogy rönyó blokk.
Amit gondot olvastam az a hajtókarcsapágyak....
Ha megvennénk akkor első dolog lenne biztonsági okból cserélni. +az alapok vezérlés, szíjak, olaj, szűrők.
Elmentük megnézutük az autót 144.000 km van benne osztrákból behozott 2010-es példány.
utolsó munkalap szerint 2016 végén 105.000 volt benne. 8 éve van egy tulajnál.
Korrektnek tűnik az autó....
A fék az ami nem tetszett. Áll egy fél éve mióta árulják....
Én rálépve a fékre a nagy semmit éreztem, majd a végén puhán elkezdett fogni.
Tárcsákra ránéztem nem tűnnek agyon kopottnak.
Ez ilyen vagy nem így kellene fognia.
Audi, bmw esetén amit vezetek ott majd kifejelem az ablakot ha fékre lépek, ford esetén ez lágyabb, de itt a nissannál eléggé light volt....
Mire érdemes figyelni a tipus vásárlásakor?
Felénk nincs Nissan szervíz csak renault....mivel renault blokk gondolom be tudom vinni ide megnézetni a szervizbe elméletileg jelenleg egy csoport...nem?
Látom előkerült a gyorsulásos téma.Nekünk is 1.2 van .nem szokott vele gond lenni ,bátran engedni kell 4-5000-ig pörögni ezek már ilyenek...Tovább kell engedni mint a szívó benzinest úgy vettem észre .
Persze a régebbi 1.6 vagy az újabb 1.3 160 lovas tuti jobb,erősebb de drágább is...
Igen, nem a vilagbajnok a gyorsulasi versenyeken. De en most pl 6.1-es fogyasztassal jarok elovarosi kozlekedesben. nezd meg hogy mire hasznalod. Ha minden nap palyazol 100km-t ne ezt a motort valaszd. Akkor sem ha a Matraban vagy a Bakonyban elsz. De 150-el ez is tud menni...
A motoral kapcsolatban: szeretsz előzgetni, meg gyorsulgatni? Sietősen vezetsz? Mert ha igen akkor felejtsd el az 1.2-est. Nekem is az van, nagyon jó motor, jó a fogyasztása is, de ha sietni kell, akkor nagyon gyenge...
Kell neked az a sok extra? Mert nagy résza felesleges. Én inkább gyűjtenék hozzá, és újat vennék kevesebb extrával... (mint tettem is)
A Vitarát itt sokal leszólják, nekem mondjuk tesztik, de ha Suzuki, akkor csakis S Cross..