Kisfiam szeretnéd kitiltatni magad innen,vagy saját magad kéred a politikai hsz-ed (18387) töröltetését innen ! A xar hőbörgéseddel húzzál a megfelelő topikba !
Tenyleg NEM lesz iden nyaron "felujitva" (nagyjabol megturkalva, stb.) a hianyzo Dombovar - Kaposvar szakasza a 41-esnek? Igazak a hirek, vagy mit lehet tudni az ugyrol, konkretan? Na es ha valoban nem lesz felujitas folytatas, akkor ennek mi az oka? (Hodos -ra kell tan meg 3 alluljaro es 8 lift, vagy?)
Ilyenkor, amikor ezek a hazug di..nok un. "sajtotajoekoztatas"-t tartanak a Kaposvari MAV allomason, akkor nincs olyan odavalosi polgar, aki rajuk kerdezne (gondolom azert a vegen csak lehet kerdeseket is feltenni, nem?!), hogy MI A FENEERT marad el a tovabbi "gyagyas, de azert megis valami fele ..." vonali felujitas? Vagy ha netan valaki fel is teszi, akkor vagy nem valaszolnak, vagy kiteroen (szep napunk van, haja jaj, stb...)?
A hulyesegekre (8 szintes fold alatti Stuttgart Hbf.-szeru Kaposvar-i EU-s "vasuti forditokorong" uj vasutallomas tervezesere, stb.) Szitanak es David -nak is van penze (jo, nyilvan haveri, rokkoni cegek terveztek, es KOZPENZ-bol, stb....), de ertelmes dolgokra (pl. Bate - Dombovar befejezese, stb....) meg nem jut????
Ezek nagyon betegek! (Az igeretuk meg NEM jelent semmit, sajnos....)
Az állomásokon mindenképpen kell kapirgálni, mert akkor a jelenleginél is nagyobb foskazlak lennének. Igaz ha kizár mindent, akkor igazán mmegcsinálhatnák úgy mint a múlt nyáron rendbetett szakaszt....
nincs ebben semi meglepő, tekintve, hogy a szakaszt a máv-belsős selejtes fkg csinálná...
...illetve azért vágányzár lesz, 2 állomás kapirgálása miatt bő 2 hónapig megint lehet pótlóbuszozni, mert bár a tehervonatoknak előbb vissza akarják adni a pályát, az utasokat a start is leszarja - a szerelvénymeneteivel ellentétben...
...és persze menetrendi hatás nem lesz semmi, mert Csoma-Szabadi bejárati jelzői között semmi nem fog felgyorsítani 60-ról 100-ra...
Viszont a kaposvári állomásépületet elkezdték elbarrikádozni, bontogatni. Érdekes, hogy pont péntek 13-ra esett a látványos kezdés. Hétfőn meg állítólag sajtótájékoztató is lesz róla.
A mai napon délelőtt 11 órakor Tapolcára érkezett Dunakesziről a 88-67 000 pályaszámú Fedélzeti Utasellátó Vándorkiállítás. Kiállításunk március 16-tól szeretettel várja majd az érdeklődőket a hét minden napján 12 és 16 óra között.
Az RCH taurus most megy vissza Dombóvár fele,kb. Kaposfő környékén van most,a Kinderdorci pedig valamikor az esti,éjjeli órákban jön vissza de ugye sötétben nem nagyon lehet jó képeket csinálni.
30-as vonallal hogyan állnak,befejezik a főszezonig?
Kaposvári állomásépület felújítása mikor kezdődik el?
41-es vonalon Dombóvár-Baté átépítésről tud valaki valamit?Lesz belőle valami,vagy nem?Ugyanis hallottam már olyat,hogy nem lesz.Illetve a Kaposvári intermodális baromságból nem lesz semmi állítólag.
Vágányzár megrendelésAlap adatok Menetrendi időszak: 2014/2015 Igénylő szervezet: Magyar Államvasutak Zrt. Beérkezés dátuma: 2014-11-18 08:54:48.427976 Iktatószám: 2014/17204/2 Eredeti érvényesség: 2014-12-14 00:00:00 - 2015-06-13 23:59:00 Kiutalt menetvonal(ak) zavarása nélkül: Igen Vonatok között: Nem Kapacitás korlátozás típusa: Évközi PV kapacitásigény Korlátozás oka: vágány építés, átépítés Módosítás oka: új igénylés vagy módosítás Felújítási, fejlesztési célú kapacitás igény: Nem Területi központ: Területi Igazgatóság Pécs Megjegyzés:
Állomási Technológia módosítása szükséges! Egy időben a 2014/13178, 17205, 17206 (Siófok - Szántód-Kőröshegy) Teljes kizárásos vágányzárral! Siófok-Teher pályaudvaron a XV. vágány bontása kézi kisgépes technológiával 1125+10 – 1129+10 szelvények között, valamint az 1110+60 – 1129+10 sz. között az Új második vágány építési munkái.
Feszültségmentesítés: Szakfelügyelet szükséges. Biztosítóberendezés: A pályaépítési munkát megelőző biztosítóberendezési kikapcsolás, kábelkiváltások, átterhelések, AS, AT próbák. Közös üzemeltetői és vállalkozói berendezés vizsgálat és annak dokumentálása. Vállalkozó szakági munkáit a Dunántúli Kft végzi. Üzemeltető részéről szakfelügyelet biztosítása szükséges. Sebességkorlátozás: nem lesz. Egyebek: FAL kocsik sínen járó kotrógép, TVG, FJ kocsi, dízelmozdony, Ks kocsi, DGKU. Tároló állomási vágányok: Siófok állomás VIII, XI, FKG tároló vágányai, Kereskedelmi pályaudvar I., III. és IV. vágányai. teherpályaudvar valamennyi használható vágánya.
Kivitelező: STRABAG Vasútépítő Kft.
Vágányzár megrendelésAlap adatokMenetrendi időszak:2014/2015Igénylő szervezet:Magyar Államvasutak Zrt.Beérkezés dátuma:2014-11-18 08:54:48.427976Iktatószám:2014/17204/2Eredeti érvényesség:2014-12-14 00:00:00 - 2015-06-13 23:59:00Kiutalt menetvonal(ak) zavarása nélkül:IgenVonatok között:NemKapacitás korlátozás típusa:Évközi PV kapacitásigényKorlátozás oka:vágány építés, átépítésMódosítás oka:új igénylés vagy módosításFelújítási, fejlesztési célú kapacitás igény:NemTerületi központ:Területi Igazgatóság PécsMegjegyzés:Állomási Technológia módosítása szükséges! Egy időben a 2014/13178, 17205, 17206 (Siófok - Szántód-Kőröshegy) Teljes kizárásos vágányzárral! Siófok-Teher pályaudvaron a XV. vágány bontása kézi kisgépes technológiával 1125+10 – 1129+10 szelvények között, valamint az 1110+60 – 1129+10 sz. között az Új második vágány építési munkái.
Feszültségmentesítés: Szakfelügyelet szükséges. Biztosítóberendezés: A pályaépítési munkát megelőző biztosítóberendezési kikapcsolás, kábelkiváltások, átterhelések, AS, AT próbák. Közös üzemeltetői és vállalkozói berendezés vizsgálat és annak dokumentálása. Vállalkozó szakági munkáit a Dunántúli Kft végzi. Üzemeltető részéről szakfelügyelet biztosítása szükséges. Sebességkorlátozás: nem lesz. Egyebek: FAL kocsik sínen járó kotrógép, TVG, FJ kocsi, dízelmozdony, Ks kocsi, DGKU. Tároló állomási vágányok: Siófok állomás VIII, XI, FKG tároló vágányai, Kereskedelmi pályaudvar I., III. és IV. vágányai. teherpályaudvar valamennyi használható vágánya.
Tabon vannak deponálva az átépülő 30-as vonalból kinyert betonaljak, ezeket nem építhetik be esetleg arra a szakaszra? Vagy azok Tabtól délre lesznek beépítve?