Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soldier1024 Creative Commons License 2023.03.13 0 0 12763

Köszönöm, a saját szemrevételezős módszerekkel nem sikerült kiderítenem. Csomagtérben nem találtam sehol. A gépkönyv írja h. a hatótáv kijelzésnél nyomjam 4 mp-ig a kormányon az OK gombot, de nek történik semmi. Lehet, hogy az a fulldigitális műszerfalra vonatkozik, az enyém meg a 2 analóg szélen + középen digitális kicsi. Na mindegy.

 

A "Segélyhívás funkció korlátozva. Szervíz!" hibajelenség még 2023-ban is aktuális? Állítólag 2020-ban azt mar javítottak a vw-nél.

Előzmény: atuc (12762)
atuc Creative Commons License 2023.03.05 0 0 12762

Az alvázszámról egy márkakereskedés napra pontosan megmondja a gyártási dátumot. (Tizedik karakter csak a modellév.)

A motorkód (ha van nyomtatott szervizkönyv), akkor a második oldal matricáján, ha nincs, akkor ugyanaz a csomagtér alja környékén, ha az sincs, akkor a típustáblán valamelyik oszlopon az alvázszámra merőlegesen. De ezen csak az első három karakter lesz rajta.

Megtalálható még a vezérmüszíj műanyag fedelén is. 

Egyébként mit ír a forgalmi? (A 110 KW az inkább 150 lóerő mint 149.) 

Előzmény: soldier1024 (12761)
soldier1024 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 12761

Sziasztok. Honnan derül ki hogy 2022-es vagy 2023-as modellévű egy adott gyártmány? Motorkódot hol lehet megtalálni? Mert az autóhoz adott szállítón van ugyan motorazonosító szám, de az nem motorkód és így az eleje se egyezik magával a motorkóddal. A használatijában írnak több 2.0 dízelt is, elvileg forgalmi alapján 149 LE, de ahhoz írt motorkód se egyértelmű.

Köszönöm előre is.

ras1 Creative Commons License 2022.12.24 0 0 12760

A másikat kicseréltettem,elég sz.pos volt .szeretem az autot,meg amugy is ugy vagyok vele,ha nem hagyom lepukkanni akkor meghálálja.szoval lemennek az ünnepek kicseréltetem azt is.

köszönöm a segitséget

BOLDOG KARÁCSONYT!

 

Előzmény: Ervin 1 (12759)
Ervin 1 Creative Commons License 2022.12.23 0 0 12759

10-ből 9-szer az a hibás, ha melegedési gond van, nem a fő termosztát. Egyébként nem túl drága (kb 10e) és cserélni is sokkal könnyebb mint a másikat.

Előzmény: ras1 (12758)
ras1 Creative Commons License 2022.12.23 0 0 12758

akkor most azt is cserélnem kell?

ha kicseréltetem ,várhatok javulást vagy igy az ünnepekre csak szorom a pénzt?

 

Előzmény: Ervin 1 (12757)
Ervin 1 Creative Commons License 2022.12.22 0 0 12757

Szia!

A DSG termosztátja.

Előzmény: ras1 (12756)
ras1 Creative Commons License 2022.12.22 0 0 12756

Sziasztok.

vw passat b7 cffb motorkodú,dsg váltos,nagyon lassan melegszik fel.tegnap kicseréltettem benne a termosztátot ,de igy sem melegszik fel hamarabb, mi lehet a baja?

 

 

 

ezt cserélték.

mica-r Creative Commons License 2022.12.14 0 0 12755

Márkaszerviz sosem olcsó

Előzmény: Octi19 (12754)
Octi19 Creative Commons License 2022.12.14 0 0 12754

...most kaptam árajánlatot egy 2018-as Passat (2.0 TDI, DSG) 120 ezres szervizére, plusz DSG olajcserére, és hát ez most fájt egy kicsit... 291 ezer Ft. Nem semmi!

Fishor Creative Commons License 2022.11.23 0 0 12753

Sziasztok!

 

2000-es lépcsőshátú passat jó ajtóteleszkóppal feltolja a csomagtartófedelet? Jelenleg, csak megáll ahova felnyitom, de nem tolja fel. Vettem 2 új Stabilus gázrugót, de azzal is ugyanez van. Vagy akinek feltolja, milyen gázrugó van benne?

 

Üdv: Fishor 

atuc Creative Commons License 2022.11.21 0 0 12752

Diag kell, de valószínű megszakított regenerálásról van szó.

Meg kell nézni a megszakított regenerálások számát, ha túl sok, át kell gondolni a felhasználási módot.

Sűrű városi közlekedésre, dugóban állásra, semelyik részecskeszűrős autó sem alkalmas.

Előzmény: Törölt nick (12748)
MB 124-250d Creative Commons License 2022.11.20 0 0 12751

Gyanús,hogy a SCR-el van vmi. Leállítás előtt a pillanatnyi alapjárati átlagfogyasztás 0.6-0.7L/h körül van,vagy magasabb? Ha magasabb üzemmeleg motornál,illetve a fordulat is enyhén emelkedett 1000rpm kb,akkor bizony a regenerálás zajlik. Sok a rövid városi táv,kevés országút vagy a tempós autópálya. Másik,hogy az adblue folyadék lehet régóta áll benne. Jó lenne,ha évente legalább egyszer ha a teljes betöltött adblue mennyiség átfordulna rajta,vagy ha keveset jársz vele akkor nem lehet nem kellene teljes feltöltést csinálni,max félig és mindig frisset bele.

Maga a regenerálás nem hiba, a modern dízelek természetes velejárója. Érdemes városban rövidebb távokon ha dsg-s akkor sport módban közlekedni,manuálnál pedig max 3.sebességig megoldani a városi közlekedést.

 

Előzmény: Törölt nick (12748)
mica-r Creative Commons License 2022.11.12 0 0 12750

Valami hőmérséklet jel lehet a tettes, de biztosat nem lehet mondani mérés nélkül. Vagy vezérlőegység. Stb

 

Előzmény: Törölt nick (12748)
mica-r Creative Commons License 2022.11.12 0 0 12749

Ilyet látni-hallani kell. 

Előzmény: 4x4.. (12747)
Törölt nick Creative Commons License 2022.11.12 0 0 12748

2017-es Passat B8-asnál hibajelenség: Motor leállítása után beindul a hűtőventillátor és eszeveszettül pörög..

víz 90 fokos rivid táv után és hosszú táv után is csinálja de nem rendszeresen..

PL utolsó alkalom: Gyújtás kikapcs le van zárva az autó 10 perc után beindul a ventillátor.. Ajtó kinyitása után pedig leáll.. visszacsukom az ajtót újra elindul a venti.. 

10-15 perc után leáll aksi már alig bírja..

 

Hol keressem a hibát? Előfordult ez már valakinél?

 

Köszi a segítséget! Üdv. K.

4x4.. Creative Commons License 2022.11.07 0 0 12747

Üdv mindenkinek 

Adott egy 2007 es b6 os 2.0 pd passat 6 os dsg a probléma a váltó. Be teszem p be vagy d be és visitó hangot ad ha gázt adok d ben magasabb fordulaton el indul egy nagy dübbenés után.Gép volt rajta hibát nem hoz találkozott valaki mar ilyennel?

Mi lehet a probléma?

mica-r Creative Commons License 2022.10.22 0 0 12746

Esetleg a hirdető német, az alkatrész valami olcsó távol keleti lesz inkább.

Előzmény: BSzabee (12745)
BSzabee Creative Commons License 2022.10.22 0 0 12745

Nem tudom, de hasonlóak az árak....ez pl német:

 

https://www.ebay.com/itm/184244771277?hash=item2ae5d819cd:g:drAAAOSwjQtejfYy

Előzmény: mica-r (12744)
mica-r Creative Commons License 2022.10.22 0 0 12744

Milyen gyártmány? Gyanúsan olcsó

Előzmény: BSzabee (12743)
BSzabee Creative Commons License 2022.10.22 0 0 12743

Üdv.

 

 

Nálam a jelenséget a vezérműtengely bütykének kopása okozta, feltehetőleg kenési elégtelenség miatt, a szelep nem nyit ki rendesen az elektronika rákompenzál, rángat mint állat.

Nálam az első hengernél 6mm hiányzott és a hidrotőkét is beverte. A kettes hengernél kisebb a kopás, a többinél jelentéktelen.

Én is cseréltem mindent is mire kiderült a hiba oka.. A vezérműtengely szett csere megoldott a dolgot ideiglenesen, de már megint kezd a rángatást...(3 év után) Gondolom kenési elégtelenség okozza a rendellenes kopást, de erre nincs még ötletem...

 

A jelenség a szelepfedél levételével könnyen beazonosítható ha ez okozza nálad....

 

A szett az Ebayen kb 80.

 

Ha valakinek volna ötlete, tapasztalata kérem ne tartsa magában.

 

Köszönöm.

Előzmény: ViktorGyémántPassat (12741)
p.zsolti Creative Commons License 2022.09.10 0 0 12742

Sziasztok.

B7-es Passatom csinál néha olyat, hogy a távirányító nem nyitja az ajtókat. Ha csak a csomagtartót nyitom, az működik, de az ajtókat nem nyitja. Eddig kulccsal bírtam nyitni ilyenkor, de mostmár azzal sem bírom. Aztán sokadik próbálkozás után nagy nehezen kinyitja. Elem csere sem segít.

Találkozott már vki ilyesmivel?

ViktorGyémántPassat Creative Commons License 2022.09.08 0 0 12741

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. Egy 2006-os PDTDI Passat  (BMP-motorkód, DSG váltó) büszke tulajdonosa vagyok.

Na már most az átkozottnál jelentkezett egy olyan hibajelenség, hogy az egész motor haladás közben körülbelül 2000-res fordulatig, gázadásra ráz, de úgy mintha szét akarna esni a kocsi (halálfélelmem van :)). 2000-res fordulat felett pedig kisimul. A hibát P-be és üresbe is produkálja. 

Na már most, motortartó bakok ellenőrizve, elvileg jók (amúgy én cseréltettem őket), PD-elemek cserélve (ez is megér egy misét elvittem beméretni és azt állapították meg a szakműhelyben, hogy annyira szarok, hogy mért értéket sem produkál)-240 000 Ft, üzemanyagszűrő új, de az előző is újszerü volt. Kövi lépés váltó le, hátha kettőstömegü, hát nem volt megszorulva stb. lácott már, hogy viharvert, de nem volt egyértelmű, hogy az okozza, de nyílván a váltó levétele után már csere (300 000 km van a kocsiban és gyári volt még)-200 000 Ft baráti áron. Vezérlés átnézve, hátha megnyúlt, de jó, balansztengely jó (célszerszámmal nézve). Tegyük hozzá, hogy a turbót is cseréltem már és nem gyilkolom a kocsit. Elvileg kb. 1000 km-el mindez előtt még a részecskeszűrő regenerálódásáért felelős szenzort is cseréltük (hibakódos volt, egyből cserélve lett).

A kocsiban amúgy nincs tárolt hiba, a szerelőm és én is az összeszerelést követően is az eredeti hibát észleltük szóval a szerelési hibát kizárhatjuk.

Viszont ami probléma, hogy most úgy állunk, hogy kicsit megállt a tudomány (meg a kassza is eléggé kifogyott). 

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy bárkinél volt e hasonló hiba és, hogy mi volt ott a meghibásodás oka.

Továbbá bármiféle tippet szívesen fogadunk (tudom, hogy nehéz a távszerelés, de most már nagyon ki van az a bizonyos szerszámom a gyémánttal)

Segítségeteket köszönöm!

atuc Creative Commons License 2022.09.05 0 0 12740

Ja, szétszereléskor valószínűleg jócskán megsérül az a perem, amit a bilincs összefog az alu hűtővízcsővel. Ezért sem nagyon lehet utána visszaszerelni azt amit kiszedtél. Mindenesetre használj összeszereléskor szilikonzsírt.

 

Előzmény: atuc (12739)
atuc Creative Commons License 2022.09.05 0 0 12739

Nem tudod kitakarítani.

Előzmény: fefe03 (12738)
fefe03 Creative Commons License 2022.09.04 0 0 12738

Sajnos ma nem volt időm foglalkozni az autóval.

Azt akarom kérdezni, hogy próbálkozzak kitakarítani a radiátort, vagy felejtsem el és rendeljek rögtön egyet? Mi a véleményed?

Előzmény: atuc (12737)
atuc Creative Commons License 2022.09.03 0 0 12737

Ott fordul meg a víz.

Sajnos a soha nem cserélt (vagy összekevert) fagyálló által okozott belső korrózió a motorban, apró részcskékkel rakja tele a mátrixot.

Ha kiszeded, majd látod milyen vékonyak a hűtővíz járatok a radiátorban. 

Előzmény: fefe03 (12736)
fefe03 Creative Commons License 2022.09.03 0 0 12736

Szia!

Köszi a válaszod! Holnap ki fogom szedni a radiátort.

Igaz, nem értem, hogy van ez az egész! Pont csak a jobb oldala dugult el a radiátornak, vagy mi?

Előzmény: atuc (12735)
atuc Creative Commons License 2022.09.03 0 0 12735

Pontosan az lesz a hiba.

Előzmény: fefe03 (12734)
fefe03 Creative Commons License 2022.09.03 0 0 12734

Sziasztok!

Passat b6 duál klímás, jobb oldalon csak hideg levegőt hajlandó fújni!

V159-es motor kétszer kiszedve, potméter ellenőrizve!

Lehetséges az, hogy a fűtőradiátor el van dugulva és azért nem fúj jobbra meleget? Mennyi ennek az esélye? Másra már nem tudok gondolni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!