Köszönöm, a saját szemrevételezős módszerekkel nem sikerült kiderítenem. Csomagtérben nem találtam sehol. A gépkönyv írja h. a hatótáv kijelzésnél nyomjam 4 mp-ig a kormányon az OK gombot, de nek történik semmi. Lehet, hogy az a fulldigitális műszerfalra vonatkozik, az enyém meg a 2 analóg szélen + középen digitális kicsi. Na mindegy.
A "Segélyhívás funkció korlátozva. Szervíz!" hibajelenség még 2023-ban is aktuális? Állítólag 2020-ban azt mar javítottak a vw-nél.
Az alvázszámról egy márkakereskedés napra pontosan megmondja a gyártási dátumot. (Tizedik karakter csak a modellév.)
A motorkód (ha van nyomtatott szervizkönyv), akkor a második oldal matricáján, ha nincs, akkor ugyanaz a csomagtér alja környékén, ha az sincs, akkor a típustáblán valamelyik oszlopon az alvázszámra merőlegesen. De ezen csak az első három karakter lesz rajta.
Megtalálható még a vezérmüszíj műanyag fedelén is.
Egyébként mit ír a forgalmi? (A 110 KW az inkább 150 lóerő mint 149.)
Sziasztok. Honnan derül ki hogy 2022-es vagy 2023-as modellévű egy adott gyártmány? Motorkódot hol lehet megtalálni? Mert az autóhoz adott szállítón van ugyan motorazonosító szám, de az nem motorkód és így az eleje se egyezik magával a motorkóddal. A használatijában írnak több 2.0 dízelt is, elvileg forgalmi alapján 149 LE, de ahhoz írt motorkód se egyértelmű.
A másikat kicseréltettem,elég sz.pos volt .szeretem az autot,meg amugy is ugy vagyok vele,ha nem hagyom lepukkanni akkor meghálálja.szoval lemennek az ünnepek kicseréltetem azt is.
vw passat b7 cffb motorkodú,dsg váltos,nagyon lassan melegszik fel.tegnap kicseréltettem benne a termosztátot ,de igy sem melegszik fel hamarabb, mi lehet a baja?
...most kaptam árajánlatot egy 2018-as Passat (2.0 TDI, DSG) 120 ezres szervizére, plusz DSG olajcserére, és hát ez most fájt egy kicsit... 291 ezer Ft. Nem semmi!
2000-es lépcsőshátú passat jó ajtóteleszkóppal feltolja a csomagtartófedelet? Jelenleg, csak megáll ahova felnyitom, de nem tolja fel. Vettem 2 új Stabilus gázrugót, de azzal is ugyanez van. Vagy akinek feltolja, milyen gázrugó van benne?
Gyanús,hogy a SCR-el van vmi. Leállítás előtt a pillanatnyi alapjárati átlagfogyasztás 0.6-0.7L/h körül van,vagy magasabb? Ha magasabb üzemmeleg motornál,illetve a fordulat is enyhén emelkedett 1000rpm kb,akkor bizony a regenerálás zajlik. Sok a rövid városi táv,kevés országút vagy a tempós autópálya. Másik,hogy az adblue folyadék lehet régóta áll benne. Jó lenne,ha évente legalább egyszer ha a teljes betöltött adblue mennyiség átfordulna rajta,vagy ha keveset jársz vele akkor nem lehet nem kellene teljes feltöltést csinálni,max félig és mindig frisset bele.
Maga a regenerálás nem hiba, a modern dízelek természetes velejárója. Érdemes városban rövidebb távokon ha dsg-s akkor sport módban közlekedni,manuálnál pedig max 3.sebességig megoldani a városi közlekedést.
2017-es Passat B8-asnál hibajelenség: Motor leállítása után beindul a hűtőventillátor és eszeveszettül pörög..
víz 90 fokos rivid táv után és hosszú táv után is csinálja de nem rendszeresen..
PL utolsó alkalom: Gyújtás kikapcs le van zárva az autó 10 perc után beindul a ventillátor.. Ajtó kinyitása után pedig leáll.. visszacsukom az ajtót újra elindul a venti..
10-15 perc után leáll aksi már alig bírja..
Hol keressem a hibát? Előfordult ez már valakinél?
Adott egy 2007 es b6 os 2.0 pd passat 6 os dsg a probléma a váltó. Be teszem p be vagy d be és visitó hangot ad ha gázt adok d ben magasabb fordulaton el indul egy nagy dübbenés után.Gép volt rajta hibát nem hoz találkozott valaki mar ilyennel?
Nálam a jelenséget a vezérműtengely bütykének kopása okozta, feltehetőleg kenési elégtelenség miatt, a szelep nem nyit ki rendesen az elektronika rákompenzál, rángat mint állat.
Nálam az első hengernél 6mm hiányzott és a hidrotőkét is beverte. A kettes hengernél kisebb a kopás, a többinél jelentéktelen.
Én is cseréltem mindent is mire kiderült a hiba oka.. A vezérműtengely szett csere megoldott a dolgot ideiglenesen, de már megint kezd a rángatást...(3 év után) Gondolom kenési elégtelenség okozza a rendellenes kopást, de erre nincs még ötletem...
A jelenség a szelepfedél levételével könnyen beazonosítható ha ez okozza nálad....
A szett az Ebayen kb 80.
Ha valakinek volna ötlete, tapasztalata kérem ne tartsa magában.
B7-es Passatom csinál néha olyat, hogy a távirányító nem nyitja az ajtókat. Ha csak a csomagtartót nyitom, az működik, de az ajtókat nem nyitja. Eddig kulccsal bírtam nyitni ilyenkor, de mostmár azzal sem bírom. Aztán sokadik próbálkozás után nagy nehezen kinyitja. Elem csere sem segít.
Szeretnék segítséget kérni. Egy 2006-os PDTDI Passat (BMP-motorkód, DSG váltó) büszke tulajdonosa vagyok.
Na már most az átkozottnál jelentkezett egy olyan hibajelenség, hogy az egész motor haladás közben körülbelül 2000-res fordulatig, gázadásra ráz, de úgy mintha szét akarna esni a kocsi (halálfélelmem van :)). 2000-res fordulat felett pedig kisimul. A hibát P-be és üresbe is produkálja.
Na már most, motortartó bakok ellenőrizve, elvileg jók (amúgy én cseréltettem őket), PD-elemek cserélve (ez is megér egy misét elvittem beméretni és azt állapították meg a szakműhelyben, hogy annyira szarok, hogy mért értéket sem produkál)-240 000 Ft, üzemanyagszűrő új, de az előző is újszerü volt. Kövi lépés váltó le, hátha kettőstömegü, hát nem volt megszorulva stb. lácott már, hogy viharvert, de nem volt egyértelmű, hogy az okozza, de nyílván a váltó levétele után már csere (300 000 km van a kocsiban és gyári volt még)-200 000 Ft baráti áron. Vezérlés átnézve, hátha megnyúlt, de jó, balansztengely jó (célszerszámmal nézve). Tegyük hozzá, hogy a turbót is cseréltem már és nem gyilkolom a kocsit. Elvileg kb. 1000 km-el mindez előtt még a részecskeszűrő regenerálódásáért felelős szenzort is cseréltük (hibakódos volt, egyből cserélve lett).
A kocsiban amúgy nincs tárolt hiba, a szerelőm és én is az összeszerelést követően is az eredeti hibát észleltük szóval a szerelési hibát kizárhatjuk.
Viszont ami probléma, hogy most úgy állunk, hogy kicsit megállt a tudomány (meg a kassza is eléggé kifogyott).
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy bárkinél volt e hasonló hiba és, hogy mi volt ott a meghibásodás oka.
Továbbá bármiféle tippet szívesen fogadunk (tudom, hogy nehéz a távszerelés, de most már nagyon ki van az a bizonyos szerszámom a gyémánttal)
Ja, szétszereléskor valószínűleg jócskán megsérül az a perem, amit a bilincs összefog az alu hűtővízcsővel. Ezért sem nagyon lehet utána visszaszerelni azt amit kiszedtél. Mindenesetre használj összeszereléskor szilikonzsírt.