Van itt minden, mint a moziban, Antares, Aurora, Polaris... Meg érdekes új viszonylatok (mint pl. Krakkó-Suwalki), majd meglátjuk ősszel mi is lesz belőle.
Erről a dologról mit lehet tudni, felturbózzák az összes éjszakai vonatot jobb kocsikkal és kevés megállókkal? Legalább fekvőket is főjavítanak hozzá Bydgoszcz-ban úgy, mint az IC-k kocsijait?
Augusztus 1-től 30-ig újra lesz vonat Zagórztól délre.Egy vonatpár közlekedik szombat-vasárnap Jaslóból Komancza állomásig (Lupkówig nem megy el, pedig időben beleférne, most 7 órát tölt el Komanczán a vonat). A Gdyniából jövő TLK-ról az új PR vonat nem ad csatlakozást, az észak felé menő vonathoz viszont 40 perces várakozáshoz igen.
A decemberi menetrendváltástól várhatóan 2 vonatpár is jár majd a Beszkidekbe, de a végállomás Zagórz helyett Sanok lesz. Az éjszakai vonat (ICN Antares - a jelenlegi Karpaty TLK utóda) ugyanazon az útvonalon jár mint a mai, viszont várhatóan lesz egy új nappali TLK Stróze-Tarnów útvonalon Wroclawba (Tarnówban csatlakozik egy Przemysl-Wroclaw vonathoz).
Igen. Ha beírod a gugli képkeresőbe, hogy "EU06 zlom", láthatod is - már ha akarod.
De ugyanígy vagy tíz éven át egyre jobban leromolva állt az EU07 001. Végre azt is rendbe rakták, bár asszem nem működőképes.
Akkor, ha jó helyre szálltál fel a vonatra, esetleg hallhattad élőben a hangjait is? A tc. szellőzőket, fogaskerekek zaját, a sorozat emblematikus ellenállás hűtő-süvöltését?
Ezt érdemes megsasolni, aki nagyjából vágja, hány Ampernél milyen fordulaton ordítanak a hűtőventilátorok, az sejtheti, mennyire lett ennek odapakolva:
Rzeszówba mergérkezett az első két SU160 (Pesa Gama), elsőként a Karpaty TLK-t veszik át, aztán haladnak Bialystok felé. Viszont az így kiváltott 754-es stabilizálja a Rzeszów-Bialystok/Zamosc fordát, így onnan kiesnek az SU46-osok (meg ha még van SU45, de szerintem ott már nincs üzemképes).
Bialystok-Elk/Suwalki felé már egy éve csak Búvár jár.