Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lajos Papp Creative Commons License 2017.03.14 0 0 8863

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy Lupo 3l típushoz tudnátok mondani hozzáértő jó szerelőt, aki a váltójához is ért? Akár Budapest környékén, akár Hajdú-Bihar megyében.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Marvelhun Creative Commons License 2017.03.10 0 0 8862

Sziasztok!

 

Segitseget szeretnék kérni. 1.2, 3L automata, indítás utan 5 perccel gázadásnál, valamint fékezésnél előjön egy leginkább elektronikus bugashoz tudnam hasonlítani hang, vagy ciripeléshez. ezután folyamatosan csinálja, de már csak akkor ha gázt adok, fékezésnél abbahagyja (legtöbbször) volt már valakinek tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Eddig két szerelőnél voltam, de egyik se tudott sajnos hasznosat mondani.. 

 

köszönöm a válaszokat!

Soma953 Creative Commons License 2017.03.08 0 0 8861

Szevasztok!

Új vagyok a csapatban és szeretnék segítséget kérni tőletek.1999-es 1.7 SDI- m van és keresek hozzá elektromos kapcsolási rajzot. Sajnos sok gondom van vele apró hibák de igen zavaróak. Szeretném átadni a lányomnak aki nem egy szerelő tipus ezért hiba mentesen szeretném átadni. Előre is köszönöm.

Facsepp Creative Commons License 2017.03.06 0 0 8860

1.0 Lupo-nál, ha a központi zár, ha nem működik, akkor mit érdemes megnézni?

Előtte szorult (nem zár, visszaugrott a kinyitószár), de már nem működik sehogy sem.

A központi zár kompresszorával érdemes kezdeni?

Mi merre található?

Facsepp Creative Commons License 2017.02.22 0 0 8859

A 999ccm-es modernebb MPi motoros az kb. 2000 (nyár) évjárattól Euro 4, előtte Euro 2-nek veszik.

Előzmény: 208D (8857)
lacikirulupo Creative Commons License 2017.01.27 0 0 8858

Üdvözletem a hozzáértőknek.

Lenne pár kérdésem 3L ügyben,néhány dolog hiányzik a páromnak belőle.

 

Kicsit nehéz a kormány esetleg sima lupoból lehet-e beletenni kormányszervót.

Van-e elektromos előkészítés elektromos ablaknak illetve központi zárnak ?

 

Volna egy alkatrészautó hozzá kintről amiből ezeket átpakolnám...

 

Köszi Laci

 

 

208D Creative Commons License 2017.01.23 0 0 8857

1000 cm3 négyhengeres három ajtós benzines 2001-es évjáratú Lupo EURO 2 vagy 3 lehet?

Előzmény: norbee601 (8828)
208D Creative Commons License 2017.01.23 0 0 8856

"Okos" akkusarúk vannak a Lupoban, a csavarjuk függőlegesen meghúzható. Ez a megoldás viszont azt eredményezi, hogy néhány levétel után a  csavar tövig behúzva sem szorítja rá a sarút az akku pólusaira. Én ezt úgy oldottam meg, hogy vékony úgynevezett trombitalemezt szorítottam az akku pólusa és a sarú közé.

Buhera megoldásnak tűnik, de működik ősz óta.

Előzmény: Iszák7 (8833)
tulsi Creative Commons License 2017.01.07 0 0 8855

Nekem is volt ilyen tapasztalatom. Mindent felújítottunk és utána is csattanósan, rángatva váltott. A végén az oldotta meg, hogy a fogaskerekek közti közgyűrűket cserélték ki . Utána kafa lett a váltás.

Előzmény: Erik Palfi (8804)
Accord96 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 8854

Sziasztok. B.U.É.K.

 

 

 Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy kormol a 3 l em és nem tudom az okát, mi okozhatja?

 

Köszi a válaszokat.

 

Üdv

 

MS85 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 8853

Sziasztok!

 

Karácsonyra a családba került egy Lupo, amivel a feleségem jár dolgozni. 

 

Lenne egy kérdésem/problémám, hátha valakivel előfordult már. A jobbos ajtó kivágódik, nem "akad meg", ha jól tudom ez az ajtóhatároló problémája. 

A balos ajtó pedig mintha "lötyögne", nyitás/ zárás közben függőlegesen is mozog kissé. A csavart kivettem a határolóból és azt láttam, hogy az alján lekopott a menet. Ma vettem hozzá egy újat, beletettem, de az ajtó még mindig lóg. Mi lehet az oka?

 

Köszönöm előre is.

 

Egyébként meglepően nagyautós kisautó ez (a második sor ülésig).

 

Üdv. 

pegasusferi Creative Commons License 2016.12.30 0 0 8852

Turbónyomás hiánya is okozhatja.

Előzmény: csip84 (8851)
csip84 Creative Commons License 2016.12.26 0 0 8851

Sziasztok!

 

Az lenne a problémám,  ha bemelegszik a kis 3L em, megyek 60-70-90 el  nyomom a gázt és nem kezd el húzni , vissza is vált de hiába. Nagyon idegesìtő!! Mi lehet a hiba oka?!

 

Köszönöm 

 

Accord96 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 8850

Szia Devike!

 

Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot! algran8@gmail.com

 

István

Előzmény: Iszák7 (8833)
Accord96 Creative Commons License 2016.12.12 0 0 8849

Szia, engem is érdekelne a technik..... :D  és akinek van 3L je az írjon már rám, a váltót mennyiért állítják be?

 

István

Előzmény: Törölt nick (8841)
drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.12.10 0 0 8848

Sziasztok!

 

Eladó 4db gyári hibátlan Lupo 3L magnesium felni Michelin E3B 155/65R14-es 8000km-t futott gumikkal.

A komplett szett ára 65.000,-Ft.

30/5718919

peter_ho Creative Commons License 2016.12.09 0 0 8847

üdvw

 

3L 4 sebesség két fogaskerekét keresem reménytelenül ....... valakinek a kezébe akadhatna otthon :D

 

Erik Palfi Creative Commons License 2016.12.02 0 0 8846

Szia nekünk a szélzajt a turbo nyomócsövén lévő lyuk jelentete!

 

 

Előzmény: szutsb (8147)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.30 0 0 8845

Hi,

 

automata után állítós. Jól lett összerakva a mechanika a fékdobon belül?

 

Ha igen, néhányszor meghúzva a kézifékkart, elvileg rá kell állítania magát.

 

Egyébként a két ülés közötti középkonzolt felemelve a kézifékkar tövében a bowden végén van egy állítócsavar.

 

De csak óvatosan, mert ha ott állítasz, lehet időközben az automatika is ráállít és fogni fog a fék a kézifékkar kiengedett állapotában is.

Előzmény: kullancs_ (8844)
kullancs_ Creative Commons License 2016.11.27 0 0 8844

hátsó fékdob-fékpofa csere volt de a kézifék bowden-t hogyan tudom megfeszíteni mert még mindig "fent" fog....

norbee601 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 8843
Világításkapcsoló.
Előzmény: Facsepp (8842)
Facsepp Creative Commons License 2016.11.26 0 0 8842

Mi mehetett tönkre, ha a tompított és a távolsági fényszóró se ég, a fénykürt viszont jó? Hol kell keresni a hibát?

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.22 0 0 8841

Hi,

 

pü ment...

Előzmény: kullancs_ (8839)
yo8 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 8840

Szia! Engem lehet érdekelne. Mennyi lenne a postaköltség vidékre, kerékkulcs is benne van a szettben? 

Előzmény: MattM325 (8827)
kullancs_ Creative Commons License 2016.11.21 -1 0 8839

Köszi, írnél az email címemre, lenne kérdésem még...

Előzmény: Törölt nick (8838)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.20 0 0 8838

Hi,

 

Michael Huwe

 

huwe.m@web.de

 

Én angolul kommunikáltam vele.

Előzmény: kullancs_ (8837)
kullancs_ Creative Commons License 2016.11.18 -2 0 8837

Hali

 

  engem érdekelne a német elérhetőség...

Előzmény: Törölt nick (8836)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.18 0 1 8836

 

Hi,

 

tegnap elmaradtak a képek...

 

Sandor Clegane Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8835
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8834

Sziasztok,

 

gondoltam megosztom veletek hogy sikerült megoldást találni az idővel tönkremenő kuplung munkahenger javítására.

Az a tapasztalat, hogy néhány év múlva a munkahenger jeladó része kikopik s egy idő után már nem lehetséges az alapbeállítás elvégzése.

 

Egy darabig még lehet találni olyan beállítási pontot ahol a munkahenger még működik de előbb vagy utóbb végleg tönkremegy.

Az esetek 90% - ban a munkahengernek mechanikusan semmi baja, hanem a munkahenger végén lévő jeladó, amely történetesen egy potencióméter romlik el.

 

Az ellenállás réteget a fém érintkező lekoptatja s onnantól kezdve az nem tud stabil jelet szolgáltatni a computer - nek.

 

Sajnos úgy néz ki hogy a munkahenger gyártását leállították s már csak a meglévő, többnyire külföldi készletekből lehet vásárolni amíg az teljesen ki nem fogy.

 

Az ár folyamatosan emelkedik, jelenleg kb. 380Eur azaz kb. 110 - 120kHuf az ára, s ez idővel csak több lesz.

Ahogy említettem, elsősorban a jeladó megy tönkre de ez külön nem vásárolható.

 

A problémát már többen felismerték, többek között az egyik német 3L tulajdonos vállalkozó kedvű és kísérletező srác is aki már talált egy megoldást.

A jeladót kiváltotta egy hall sensorral.

 

Felvettem a sráccal a kapcsolatot és időközben magam is elvégeztem a módosítást a saját autómon.

 

- alapbeállítás lefutott teljesen problémamentesen

- az a tapasztalat hogy az autó sokkal finomabban vált mint az előtt

- némi javulás érzékelhető a gyorsulásban mert a sebességváltással együttjáró kuplungolás gyorsabb lett

- a hall sensorra a gyártó az adatlap alapján egy millió kapcsolást garantál, míg ez az eredeti potis megoldással csak százezer volt

 

Az átalakításhoz szükség van a szenzorra, egy köztes adapter tengelyre és egy VW / Hirschmann adapter kábelre ha nem akarjuk módosítani az eredeti kábelköteget, elektromos csatlakozást.

 

Ezzel a hall sensorral 1:1 - ben ki lehet váltani az eredeti jeladót és a tönkrement kupplung munkahengerbe újra életet lehet lehelni.

A karakterisztikája szinte megegyezik az eredetivel, 60 fok elfordulás 0,5 -- 4,5V /lineáris.

 

Annyi a probléma vele hogy kereskedelmi forgalomban nem kapható, de az említett srác talált rá beszerzési forrást.

Limitált mennyiségben megvásárolható nála, de kérésre az átalakítást is vállalja.

 

Ha érdekel valakit, jelezze, s szívesen megosztom az elérhetőségét.

Addig is itt van néhány kép az én átalakításomról.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!