Pécsen a sofőrnek 3 óra osztott pihenőideje van. Délután végez még egy Csurgó-Nagyatád-Csurgó járatpárt, 17.50 és 19.15 között Nagyatádon tud tankolni, mosatni.
Elvileg nem kapnak, mindegy, hogy ez a személyzet üldögél ott busz nélkül egész nap, vagy a tartalék szolgálat.
A buszok szépen sorban selejtezik magukat... Nomeg a nonszensz műszaki hozzáállás... Az LXM egy első fűtőmotor miatt áll hetek óta. Gyors google kereséssel találtam hozzá valót 37ezer forintért. A Volánbusz majd beszerzi kb 3x ennyiért, hetek alatt...
Ha jól tévedek, akkor a szentgyörgyi személyzet nap közben több lovat is megül, aminek épp pihenőideje van. A többi fordában is val'szeg ezért van kavarás - tankolás 'atádon, K.váron...
Kocsihiány van, ezért az RTR alszik Homokszentgyörgyön. Reggel bemegy vele az LXM-117 sofőre, átadja a fordaszemélyzetnek, este pedig visszacserélnek, és elvégzi a leálló járatot. Hétvégén az RTR nem fordás, így kinnt maradhat szentgyörgyön dolgozni.
Napi 540 km szorozva a 365 nappal az neked hogyan jött ki 120ezerre? Revízió 8 hetente, szemle illetve olajcsere 30-40ezrenként van egy új busznál. A Neoplannal pl az olajcsere 90ezer.
Éves szinten max 30 napot hagy ki, azt se teljesen, az utóbbi időben az a megoldás, hogy Kaposvárról kimegy egy busz Böhönyére, atveszi a járatot, este pedig ugyanott visszacserélnek.
Sziasztok! Az utóbbi időben nem látni E94-eseket közlekedni. Mivel a JSZP nem engedi lekérdezni egyiket se, ezért szeretném megkérdezni, hogy melyik példányok vannak még forgalomban? Köszönöm a válaszaitokat! További szép 7végét!