Keresés

Részletes keresés

M63,012 Creative Commons License 2023.09.08 -1 2 20226
Előzmény: róbertke (20224)
M63,012 Creative Commons License 2023.09.08 -1 2 20225

Nem rossz kis gépek voltak ezek! ;-)

 

https://www.bundesbahnzeit.de/seite.php?id=608

Előzmény: róbertke (20224)
róbertke Creative Commons License 2023.09.06 -1 3 20224

Talán közös kedvencünk 1:1 eredeti gyári fekete-fehér fotója, még LAD 5 -ként. 

Előzmény: M63,012 (20217)
M63,012 Creative Commons License 2023.09.05 -1 1 20223

Köszi. ;-)

Előzmény: JaniBAU (20222)
JaniBAU Creative Commons License 2023.09.05 0 1 20222

Csillagos 5-ös!

Nagyon Perfekt!

Üdv,JB

Előzmény: M63,012 (20220)
M63,012 Creative Commons License 2023.09.05 -1 4 20221

Ez meg - ha úgy tetszik 😉 - csak egy egyszerű Póker lehet talán:

 

Előzmény: M63,012 (20220)
M63,012 Creative Commons License 2023.09.05 -1 4 20220

Köszönöm szépen, de ezek csak az “újbeszerzésű” modelljeim, a színsorhoz legalább öt lap dukálna; mint pl. ez egész jó sor lenne, talán már egy Royal Flush (érdemes megfigyelni a francia kocsik gyárilag eltérő pályaszámát):

 

Előzmény: JaniBAU (20219)
JaniBAU Creative Commons License 2023.09.05 0 1 20219

Szin-sor,Ón nyert! :D

Előzmény: M63,012 (20218)
M63,012 Creative Commons License 2023.09.05 -1 5 20218

Egy kis ”régi” Piko:

 


Előzmény: M63,012 (20217)
M63,012 Creative Commons License 2023.09.03 -1 5 20217

Régi ”vasak” H0-ban, kicsit feltupírozva:

 

Conrail Creative Commons License 2023.08.03 0 4 20216

Előzmény: Conrail (20215)
Conrail Creative Commons License 2023.08.03 0 5 20215

Tillig 76795 SNCB BP 105175 "P" 

M Tom Creative Commons License 2023.07.12 0 0 20214

Ma is szép még ez a Klein MB szerszám.

Előzmény: róbertke (20191)
nazareth Creative Commons License 2023.06.08 0 0 20213

Na, örülök, hogy az MTB is belevágott a technológiába. 

Előzmény: erprobungsfurt (20212)
erprobungsfurt Creative Commons License 2023.06.08 0 0 20212

A TT-s ABbmot-hoz már maratott ablakrácsokat adott az MTB és nem volt drágább, mint a H0-s.

Előzmény: nazareth (20205)
IP2000 Creative Commons License 2023.06.06 0 0 20211

Jól emlékszel van. ... https://youtu.be/Lmt3njymSKY

Előzmény: róbertke (20207)
IP2000 Creative Commons License 2023.06.06 0 0 20210

A méretének megfelelő működésre képes.  :-) 

Köszönöm! Szeretem az apró saját készítésű modelleket. 

Előzmény: nazareth (20206)
nazareth Creative Commons License 2023.06.06 0 0 20209

Akkor sem, és most sem azt mondtam, hogy a vékonyabb rács a képzeleted terméke, hanem azt, hogy nem célszerű egy kisszériás "kézműves" cég termékét egy MTB-hez hasonlítani.

 

Nincs itt semmi harag, csak körtét a körtéhez... (bár az MTB elég különös körte, az már igaz :) 

Előzmény: dave_dömper (20208)
dave_dömper Creative Commons License 2023.06.06 -1 0 20208

"Biztosan meg lehetett volna csinálni vékonyabb ráccsal, komolyabb fröccsöntő technológiával, vagy

 rézmaratva is. Annak megfelelő áron. Vagy Kínában. De ez MTB, aki Európában, relatíve kis 

 példányszámban gyárt többnyire rétegmodelleket, ennek megfelelően nem a legkorszerűbb

 technológiával..."

 

Biztosan. Ámde, amire hivatkoztam is, az egyáltalán nem a képzelet terméke, de létező - gyártott termék

volt valamikor. Jó néhány év előtt Szombarhelyen Bedőcs Tamás (cégnevén BYGModell) már megcsinált

efféle madárvédő - gallytörő rácsozítot, igaz nem pontosan a H0 ABbmot - Bbmot - frontra, de H0 Szilire.

 

Nagyon eltalálta a valósághoz igazán közelálló, függőleges rúdméreteket és a keretet is egyaránt. Igaz,

nem egy MTB méretű cég, hanem egy valóban kisszériás céget képviselt, de a termék ettől függetlenül valóban szép látványt nyújtott és nyujt ma is. Még - ha egyszer - már kitárgyaltuk is ezt valamikor. Ám,

ha valami osszat tettem, kérlek légy elnéző velem szemben. Mint írtam is, nem a puszta kötözködés volt

a szándékom, csak éppenséggel, valóban (amint írtam is) nagyon eltalált a képen látható modell és ez valahogy kilógott a látványból. Semmi egyéb.

Előzmény: nazareth (20205)
róbertke Creative Commons License 2023.06.06 0 0 20207

Mintha volna a You Tube csatornán egy fekete-fehér (Filmhiradós) filmecske a kisvasútról ...... 

Előzmény: IP2000 (20204)
nazareth Creative Commons License 2023.06.06 0 0 20206

...már amennyire egy T építési nagyságú modell működőképes. :)

 

Egyébként gratulálok, nagyon aranyos bolhacirkusz, le a kalappal :)

Előzmény: IP2000 (20204)
nazareth Creative Commons License 2023.06.06 0 0 20205

Emlékeim szerint ezt a kört már lefutottuk a modell megjelenése idején is (akkor mintha kisszériásokat hoztál volna fel példának) Biztosan meg lehetett volna csinálni vékonyabb ráccsal, komolyabb fröccsöntő technológiával, vagy rézmaratva is. Annak megfelelő áron. Vagy Kínában. De ez MTB, aki Európában, relatíve kis példányszámban gyárt többnyire rétegmodelleket, ennek megfelelően nem a legkorszerűbb technológiával...

Előzmény: dave_dömper (20202)
IP2000 Creative Commons License 2023.06.05 0 5 20204

A gyermekkorom kertivasútjának tartozékai látszanak a képen. A modell a kb. SPUR 1-es kisvasútnak megfelelő 1:15 léptékű kivitele. Valójában T méretarányú működő képes modell.

 

Előzmény: diginewl (20198)
V42 531 Creative Commons License 2023.06.05 0 0 20203

 Az pedig már a szombathelyi Egyesületet illeti dícsérettel.

Előzmény: Geronimoo (20200)
dave_dömper Creative Commons License 2023.06.05 -4 1 20202

Valóban gyönyörű látvány. Nem szeretnék ünneprontó lenni, mert igazán hitelesnek tűnik és ráadásul -

75 éves lévén, anno eleget utaztam, elsősorban a MÁV Bbmot és BBbmot dízel-motorkocsijával-motor-párjáal vontatott gyors,- sebes,- és személy - vonataival, még az 1960-as, 70-es években és mindig a motorkocsiban foglaltam helyet (Budapest - Pécs, Pécs - Szombathely és Pécs - Szeged - Békéscsaba,

illetve a Balaton expressz szerelvényeken. Mégis, látva a MTB ABbmot-Bbmot modelljeit, mindig csak

egy dolgon tudok kiakadni, ez pedig nem más, mint a madárvédó - gallytörő rács nem is kissé vastag függőleges oszlopainak látványa, amelytől, elképzelésem szerint, ha valóban ilyen bumfordi lett volna,

a metorvezető szinte alig-alig látott volna ki a szélvédőn. Persze ez korántsem a modellező hibája, de

a gyártó, MTB -é. Igazából, nem is nagyon értem, hogy miért nem lehetett volna egy kissé hitelesebb- slankabb, függőleges, madárvédő - gallytörrő rácsozattal ellátni ezeket az egyébként igazán gyönyörű

és mindenlépp hiánypótlóan épített - kiadott és valóban magyar eredetin alapuló modelleket. Elnézést.

Előzmény: V42 531 (20192)
gyurma024 Creative Commons License 2023.06.05 0 1 20201

 

egy kis off

 

valakinek........ egy igazi különlegesség! apróért!

 

a gyűjtemény ékes darabja lehet ez

 

érdemes a linkre kattintani és a termék leírását amit az eladó irt érdemes mindenképpen elolvasni! 

 

 

https://www.jofogas.hu/pest/Piko_ACME_60339_CD_151_Banan_modellvasut_mozdony_hasznalt_elado_139036848.htm

 

 

kihagyhatatlan !!

 

Na igy nézik az ember madárnak!

Geronimoo Creative Commons License 2023.06.05 0 0 20200

Nem csak a jarmuvek elkepesztoen elethuek hanem a taj, a vagany kornyezete is.

Előzmény: V42 531 (20194)
nazareth Creative Commons License 2023.06.05 0 0 20199

A kerekei alapján T-s lehet... 

Előzmény: IP2000 (20196)
diginewl Creative Commons License 2023.06.05 0 0 20198

A kép becsapós, mert a szék, és a háttér próbál minket félrevezetni. Ami nagyjából elárulhatja a méretarányt az az asztalra tett terítő cérnájának öltései.

A babaházban a babák játszanak a maguk Spur0-ás vagonjával, azaz ez a kocsi maximum N méretarány, vagy annál kisebb, a mi világunkban.

Előzmény: IP2000 (20196)
kavicsasínen Creative Commons License 2023.06.05 0 0 20197

Előzmény: IP2000 (20196)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!