Kösz a segítséget! Tényleg laikus vagyok, mert nem vagyok rászorulva hogy ilyeneket tudjak. Hozzám a router, mint írtam, telepítő cd nélkül és egy A4-es oldalnyi manuállal érkezett, ami az általad linkelt cucc százada. Azért nem vagyok varázsló, hogy a szarból várat építsek. :)
Nemtudod véletlenül, hogy hogyan töröljek ki egy portot?(amit a nyomtatónak csináltam a manuál szerint - LPR)
Hát, te tényleg "lajikus emberke" vagy... a szolgáltatód nevét legalább tudod? (Azokra gondolok, akik havonta küldik a számlát az internethozzáférésért).
Van egy smc2804wbrp-g routerem, amiben van nyomtató port. Szeretném,ha működne, de magától nem észlelem a nyomtatót, pedig csatlakoztatva van. Sajnos a dobozból kimaradt a cd, és a neten sem találok driver-t, csak firmware-t. Olvastam angol fórumot, ahol pontosan a nyomtató port gyengeségét róják fel ennek a routernek. Érdekes, hogy összerakás után egyből működött, semmit nem kellett csinálnom vele(van egy asztali gép kábellel és egy laptop wifivel csatlakoztatva). De a nyomtatót az istennek se tudom megcsinálni.
Mit tanácsoltok?Cseréljem ki, vagy működni fog? Fontos lenne a nyomtatóport része.
Szervusz Takoca. nagyon szepen koszonom a segitseget. minden marhara jol sikerult, ha bar egy kicsit kinlodtam a router bejutasaval, vegul is mindent osszehoztam. mindenkinek koszonom a segitseget.
Arrol van szo hogy radio hullamon keresztul kapom a netet mac adreszes a bejelentkezes a szolgaltatohoz, hogy hogy hivjak azt nem tudom.koszike a segitseget.
Csak egy kérdés: a "padios netmodem" az ugyanaz mint a "radios netrouterip"? Tudnád egy kicsit percízebben megfogalmazni, hogy mi az a készülék, amiről szó van?
Szerintem vedd meg a routert és olvasd el a leírását. (Egyébként én meg nem értek a csövek illesztéséhez, ezért víz és gázszerelési munkákhoz szakembert hívok. Tehát vagy utánaolvasol, tanulsz ezerrel, vagy szkembert hívsz. Vagy találsz egy végtelenül türelmes embert a fórumon, aki egy képlékeny kérdésre pontos választ ad.)