A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Az ADV tank két oldala össze van kötve egy külön csővel (amit képesek voltak a blokk fölött vinni, hogy izgalmas legyen kihúzni és berakni), a sima GS-nél ez nincs.
Filter van rajta (vagy ilyen a mikrofon karaktersztikája). Sehol nincs a gyártásban ilyen könyvtári csend, még a pneumatika sziszegését és a háttérzajokat is csak nagyon tompán hallani.
Az egy amerikai videó? Mert az egy másik piaci variáns. (Ajándék kábeleket úgy húsz éve nem tesz egyik gyártó sem a járműveibe. Ha valami be van kábelezve, az inkább ritka kivétel.)
Barátom fűzött kerekes motorjának leütötték a felnijét, megrogyott kicsit.
Tudtok olyan javítót mondani, akivel konkrét tapasztalat van fűzött kerék egyengetésével. Konkrétan a ráf pereme rogyott meg, a küllőkhöz nemigen kell nyúlni.
Szerintem semmikor, ugyanis ennek leírják a történetét...soha nem volt használva, így találták.:
1981-es gyártás, egy WalzWerk-Motorcycles nevű cég vette meg évekkel ezelőtt, akik ilyen öreg BMW-k átépítésével foglalkoznak, ezekhez vesznek több százas nagyságrendben öreg donorokat. Nagyon helyesen ezt a motort nem használták fel átépítésre, hanem csak "pihentették". Minen folyadékot újat kapott. Szerintem a száraz tárolásnak köszönhetően nem nagyon öregedtek el a gumi alkatrészei, kivétel az 1981-es gumiabroncsait, na azt azért lecserélném én is.
Igen, ami mutatsz, az a gyári, módosított. (nak tűnik számomra) Én egy ligával lejjebb játszok, az R még a csatlakozókban is kevesebb, azon csak kettő van. (-:
Ebay-ről rendeltem Hanzitól, szállítással pont annyi volt, amennyi itthon lett volna a gyári.
Ez annyival ügyesebb, hogy minkét oldalt lezárja, így az a néhány csepp sem kerül elő széthúzáskor.
Gondoltam én is megkezdem a szezont. Mindig tisztán rakom el a gépet télre. Nem használom sosem március előtt. ( tudom puding vok) most viszont nem mostam le ,nem ápoltam le. A mai kör kB 160km volt, volt benne minden ,földút, aszfalt, gát. A gép jól viselkedett semmi probléma. Mikor haza értem ,gondoltam letakarítom. Körbe néztem és meglepve vettem észre hogy a hátsóhajtás külső siemering enged. 2,5 éve teljesen fel volt újítva. Akkor most ez a bosszú hogy koszosan raktam le, gondolom. Szóval 59x75x8 ha jól látom. Tud valaki beszerzési lehetőséget?
Igen, jól látod! Az az egy még valóban az eredeti.
Fém alatt ezt érted ami ezen a képen is van igaz? A másik két csőnél már ilyenre van cserélve az apa oldalon (talán még Veres Pisti csinálta), de úgy rémlik a harmadik cső átmérője kisebb, ahhoz mintha kisebb méretű kéne.. ?!
Ha jól látom a második képen, még az eredeti a gyorscsatlakozó is, amiről az apa oldalon, a fehér vékonyka csövecske szokott letörni. Esetleg ha tanácsolhatom, akkor azokt is cseréld le, vagy a már módosított gyárira, vagy teljesen fém utángyártottra.