Egy nagyon nem tonna donna hölgyet 1x vittem. Úgy nem valami füge. Nem ugrik olyan nagyot. Ez inkább egy személyes motor. Én pl többek között ezért vettem ezt. Csomagok, teli tank, utas. Nagyon lomha lesz.
2008 vagy utánit vegyél. Kb ennyi. 4-6l között eszik kipuftól függően. Nekem 5-5.6l, 5.5 átlag, mert nem tartósan megyek vele sokat. Elég egyszerű motor, teszi a dolgát. 2012-es blokkja már más. Sokat lehet erről írni. Nekem radi sapka csere volt, amúgy csak a szokásos. Gumi, lánc stb. Olajat 5-6000 között kap, jobb a béke.
Megmaradt egy gyári Kawa légszűrőm, bontatlan csomagban, érintetlen. Nem tudom, hogy most mennyibe kerül, de 2013-ban még 12e volt. Amennyiben valaki megkívánta, egy baráti összegért cserébe átveheti Budakalászon, ha ír privátban.
Er6 vásárláson töröm a fejem! Tudnátok pár dolgot írni a motorról? Gondolok itt a fogyasztásra, fenntartási költségre, utassal való motorozásra, esetleges hibákra! N-est szeretnék! Előre is köszönöm!
Szerintem azért az elég nagy konstrukciós hiba lenne, ha egy szar műanyag gyűrűre bíznák a bazi erős acél rugó ellentartását, nem? De valóban töröttnek tűnik az a műanyag. Megnéztem az enyémet, az nem így néz ki, körben végig megvan a műanyag gyűrű.
Kérdéssel fordulnék Felétek. Az 1 napja használtan vásárolt motoromon (ER-6F) ezt a hibát véltem felfedezni már amennyiben ez hiba, de én attól tartok h az. A hátsó rugónál van egy műanyag gyűrű ami ketté van törve. Én azt gondolom, h annak az a feladata, h arra feküdjön fel a rugó. Lefényképeztem, ha van egy kis időtök légyszi nézzetek rá és mondjatok véleményt.
Köszönöm a valaszt. Végül megvettem mert tetszett. Szerintem jó árban vettem ugyhogy ha kesöbb nem is jön be akkor eladom majd. Mivel meg kezdö vagyok ezert lehet lesz egy jopar motorom amig azt mondom hogy na igen ez nekem valo. A manualt a tegnap atolvastam es ott 1500km -ert ir bejaratasnak. Most van benne egye 3000km. Persze nem fogok en nyelgazzal menni. Most azon vagyok dilemmaba hogy vegyek e még plusz két év garanciát a gépre vagy pedig hagyjam a francba. Mert ha veszek garanciat akkor ugye itthon nem cserelhetem az olajat. Namost en egy szezonba olyan 15.000 km ert tervezek menni vele az meg 2-3 olajcsere. Svedben lakom es itt egy olajcsereert elkernek 50ezer ft-ot munkadijba. Egy olyan valamiert ami max fel ora es en is meg tudnam csinalni. Ugyanakkor kerdes elö jöhet e valami gubanc a motoron 2 ev alatt az 30.000km ha jol szamolok. Marmint olyan amit amugy garanciaban cserelnenek.
1-6-12-18-24-30-36.000km. Jellemzően 12.000-esek a karbantartások. Pl az olaj, de vannak megadva adatok években, 1-2-4 év. Az elején igen igen kiemeli a manual, hogy ha igaz a km-ed akkor ott még jó sokáig nem szabad hajtani.
Hát nekem ennyit nem érne meg hiába alig használt és alig van benne Km. Szelephézag 42.000-ként, de senki nem lő le ha 30.000-nél ránézem sőt. Enyém 7 éves lesz júniusban, nem régen vettem, különösebben nincs baja. Szelepezni hamarosan kell, 32.000km-nél járok. Ha ezt veszed már az őj blokkosat kapod, annál lehet, hogy mások az intervallumok nem tudom. Nálunk pl olaj,szűrő 12.000km-es téma, de sztem kevesen vannak akik túl engedik a jól megszokott 6000-en. Én sem fogom. Amúgy ha érdekel, nekem is mesélték, 120.000km-t futott első blokkos példány már azért csipegeti az olajat.
Er6n vásárlásán töröm a fejem. Kezdő motoros vagyok (125oseim voltak jogsi nelkul).
Egyik ismerősömnek van egy 2014es modellje 3000km ment vele szervizben volt most áprilisban olaj fekolaj csere. Szép állapotban van nem sokat ment vele. 1.400.000et kér érte. Ez abs változat, ad hozzá egy mini rendszamtabla tartót (a gyárit amúgy is cseréltem volna), egy lakatot és egy ponyvat. Ez az ár mennyire reális?
Kérdésem lenne még hogy milyen nagyobb szervizek jönnek majd? Ilyen hogy lánc és hajtás csere mikor van? Szelepek ellenőrzése? A kocsikat a családban én szervizelem van érdeklődésem ezen a téren.
Amúgy melóba jaros motornak lesz napi 100km (oda vissza).
Én ezt mondom régen rossz ha keret problémák vannak. A vételáron és névre íráson túl kell pár száz ezer tartalék. Előző motornál ki volt minden számolva, itt nem. Nincs is gond, aggodalom mi lesz mennyi. Fel kell szívni magad és úgy vásárolni. 1x kell jót venni.
Szerintem egyről igen.. legutoljára mikor hívta haverom, azt mondta jobb lenne ha mi intéznénk a papírokat.. de már lényegtelen. A pénz kerete akkor sem lett volna elég 860 ba lett volna a motor + az autó út!
Hát de ezt mondtam, papírosan kaptad volna meg. Mindent intézett volna a fazon. Ugyan arról van itt szó? Mert ez holt ellentétes azzal amit én tudtam, sztem nem egyről van itt szó.
Ez a fazon vissza is hívott, megyek e meg kellenek e képek mit mutasson bármi.
Zölddel az a gond hogy : Zöld! :) na de inkább az hogy lejárt külföldi papiros haza se hozhatom lábon csak futoval igy egy ut hogy megnézem hogy kell e aztán majd még egy futót bérelt autózás.... az ürge telóban már azt közölte nem foglalkozik a forgalomba helyezéssel.. oldjuk meg mi.. reg adó müszaki stb mnden paíros szar 120 e Ft ha azt hozzádobom a motor árához + a 2 kocsi út akkor már nem is éri az árát nekünk az a motor, annyit meg nem engedett volna az árból hogy mi is jol járjunk vele. Amit elhoztunk , a tárcsák épek talán jövőre kell betéteket cserélni idei szezont elfutja amit írsz lábtartó nem mondanám kopottnak .. a hátsó gumija ami a határon van..
Találtam egy videót, ülést levette, ott egy csatlakozó, nekem is ott van megtalaltam. Oda megy a sz.gép kiolvas minden szrt, akkor módosítani is tud, tehát tekerni ennyi. Legyen tekert ha amúgy rendben van, de azzal pl meg van ölve a szelep ellenőrzés intervalluma, nem olcsó nem kis meló. Amire az van írva 20.000km annak nem kopott a féktárcsa, a lábtartó stb. Vagy alig kopott. Olasz is leht jó, de ugyan úgy rossz. Alapvetően megbízható motorok ezek. Hahu-n nézd meg az összes ern-t km óra ügyileg. A régiek mind közel 30.000-et futottak, vicc... kell egy kis rálátás meg szerencse.
Én még most is tudnám mit hozzak el vannak jó vételek, de tudom az ár limitedet. Ebből kiindulva csak a zöld b.csabai jöhet szóba megtekintés után.
Nekem pl annyira jóra sikerült a voksom tenni, hogy a féktárcsákon kopás nem mutatható ki, a lábtartón meg csak ha nagyon azt akarom hinni. Mázli! Ja meg a szalonoz papír, adatbázis adatok lekérve stb stb. Ja meg ismerni a korabbi 2 tulajt sem hátrány. Az 1. Rám köszönt neten.
Ez még a havernak a vétele volt. Én még keresgetem.. Mire gondolsz , ami érdekes lehet? Am sajnos mindegyikben benne van a lutri ha használtat vesz az ember. Ha olaszból behozott azt is tekergetik a km órát kint is itthon is évjárattal állapottal ugyan ugy játszadoznak..
igen hahu. km órában 21e de kapott egy uj 2009 es blokkot amibe azóta 12e km et hajtottak bele 700 ba hoztuk el magyar 2 tulajos friss műszakis de lesz mit cserélgetni rajta. motorikusan jó!
Jövő héten lesz időpontom. Sajnos a kapcsolatnak családi gondjai vannak, tragédia a jó szó rá, lehet úgy intézem ahogy mindenki más, azaz lassan...
De nem érdekel. Ahogy tudom intézem.