Keresés

Részletes keresés

zárfényexpressz Creative Commons License 2024.01.09 0 0 38448

Jó, de akkor tessék követekzetesnek lenni, ne menjen be egy se.

 

Ha nincs minden vonathoz megfelelő csatlakozás, akkor a maradékon meg még kevesebben lesznek. Nincs ezekben az időpontokban olyan járat, ami be tudna fordulni a vasútállomáshoz? Olyan hatalmas költség- és időtöbbletet okoz?

A kis zsákfalukba nagyritkán betérő járatokon talán többen utaznak? 

 

 

Előzmény: HEM-869 (38445)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.09 -1 1 38447

Hogyan muzsikálnak a CREDO csuklósok Borsodban ?

bodrostomi Creative Commons License 2024.01.08 0 1 38446

A vonatra/vonatról sem szállnak fel/le egy alkalommal 30-40-en még Barcikán sem. De az ok-okozatot már nem fogjuk megfejteni.

Előzmény: HEM-869 (38445)
HEM-869 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 38445

Tapasztaltból mondom felesleges lenne több járat a vasútállomásra, mivel jelenlegi járatok sincsenek kihasználva. A menetrend váltásig heti szinten 48 járat közlekedett a vasútállomásra és a heti utasszám nem érte el a 100 főt. Pedig jó  időpontban közlekedtek a járatok. A kihasznált járat fogalmát össze tévesztik az emberek azzal, hogy látnak a buszon 5-6 embert. Több járat indításához járatoként legalább30-40 fő utas kéne, az már egy jól kihasznált járat lenne, de az sosem lesz már. Mindegy milyen menetrend van  világ megváltozott kényelmesebbek az emberek és 90% kocsival jár az állomásra. A legtöbb ember aki a közösségi médiában pofázik hogy több busz járat kéne, legalább 10 éve nem utazott tömegközlekedési járművel. Tegnap jöttem 16:55 rudolftelepi járattal ami vasútállomás betérővel közlekedik január 1.-től, 15-en szálltak le a vonatról, egy ember jött a busszal, 14 kocsival ment. Nincs miről beszélni.

Előzmény: zárfényexpressz (38441)
Suti_Vagyok Creative Commons License 2024.01.07 0 1 38444

Az egyik facebookos csoportban volt erről téma, de ott egy úr azt állította, hogy nem fognak az elkerülőn közlekedni volánbusz járatok. Ennek hitelességét nem tudom, nem is kezelem tényként.
Az Expressz járatok amik barcikáról indulnak nem mennek be a Szent Flórián Térre, így eleinte én is azt gondoltam, ha kész lesz ők repülnek tovább Múcsony felé, onnan meg a 260-as útra, de még lehet, hogy így lesz, ez még a jövő zenéje.

A probléma (ami nem a voláné), hogy hiába Expressz és hiába közlekednek így lassan 3 éve ezek a buszok, a mai napig verik a leszállásjelzőt Sajószentpéteren és ordibálnak a sofőrrel, meg magyarázzák, hogy nincs olyan busz, ami nem állna meg Sajószentpéteren.. (személyes tapasztalat sajnos..)

Előzmény: NickUser (38443)
NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38443

Akkor én tévedtem és mégis vannak ilyen jaratok is. Szerintem is ezek akkor mehetnének akár az új elkerülőn is.

Előzmény: dorogi garázs (38442)
dorogi garázs Creative Commons License 2024.01.07 0 2 38442

Pedig a menetrendet átnézve(3765-ös vonal) irányonként oda-vissza tanítási munkanapon van 6-6 olyan járat, amely Miskolc-Kazincbarcika, illetve Kazincbarcika-Miskolc között sehol nem áll meg. Így azok nyugodtan mehetnének az új elkerülőn. Gondolom ezáltal a menetidő is rövidülne.

Előzmény: NickUser (38440)
zárfényexpressz Creative Commons License 2024.01.07 0 3 38441

Ahhoz azonban, hogy a kazincbarcikai vasútállomás a város irányából megfelelően legyen kiszolgálva, sem politikai akarat, sem pénz nem kell. Csak egy kis odafigyelés, szervezés. Az tényleg vicc kategória, hogy az a néhány, ami bejár oda csak különböző tarifával vehető igénybe. 

 

 

NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38440

Bár közlekednek arrafelé gyorsjáratok, de Sajószentpéter szerintem egy eléggé fontos kisváros, így lehet, hogy a gyorsjáratok továbbra is meg fognak ott állni. Így nem tudom, hogy a buszok fogják-e alkalmazni az új elkerülőt...

Előzmény: trizs77 (38439)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.07 0 1 38439

A Sajószentpéteri elkerülő ezt jól vagy rosszul fogja példázni.

a forgalom egy része - aki jó úton akarnak autózni - majd arra megy.

A forgalom másik fele marad a régi 26-os úton.

 

a sajószentpéteri új elkerülő úton jár majd menetrendszerinti volán autóbusz ?

NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38438

Úgy értem, hogy lehet, hogy sokan inkább normális úton szeretnének kocsikázni, mint új buszon utazni. Így ha normális út VAGY új busz közül kéne választani, akkor sajna lehet, hogy az első opció győzne. :(

Előzmény: trizs77 (38436)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38437

Az autópályák használatában az autóbuszok aránya kb. 1%. körüli.

Nem a buszoknak, a buszok miatt épülnek autópályák.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38436

Rossz hasonlat.

 

autópályán nem vagy alig járnak olyan elővárosi buszok melyek megálló kiosztásai 2-3 km-sek.

Előzmény: NickUser (38435)
NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38435

Harmadik választási lehetőség: Ennyi és ennyi km autópálya és autóút épülne vagy újulna meg. 

Na akkor mennyien szavaztak volna az új buszokra!? :D

Előzmény: trizs77 (38434)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.07 -2 0 38434

Pénz és politikai akarat kérdése.

Ha a pénzügyminiszter rábólint, akkor valamelyik fő politikus a zászlajára tűzheti, hisz szavazat szerző téma.

 

Kazincbarcikától Tiszaújvárosig kiépítve biztosan nem jön ki 200 milliárdból.

Vigyázni kell a nyilvános kommunikációval.

Ez inkább a jót teszünk nekünk ha akarjátok ha nem kategória.

Burkoltan de ki kell zárni a döntésből a szavazókat.

 

Ha a Dél-Alföldön (Csongrád és Békés megyében) tartottak volna egy népszavazást arról, hogy:

Kedves választók van 80 milliárdunk.

Ebből :

 - Lecseréljük Csongrád és Békés megye összes autóbuszát új buszra ?

vagy

 - Építsünk egy Tram-Traint Hódmezővásárhely és Szeged közé ?

 

Akkor szerinted a választó polgárok hány %-a szavazott volna a TT-re ?

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ha Kazincbarcika - Miskolc és Tiszaújváros - Miskolc között ma közlekedő helyközi buszok felének kiváltására  egy TT a megoldás,  akkor a választóknak nem szabad nyíltan azt kommunikálni, hogy az összegből a teljes BAZ megyei és a teljes Szabolcs megyei autóbusz park is lecserélhető új buszra.

Pedig igaz.

Előzmény: TorzónBorzAlom (38433)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.01.06 0 3 38433

Volt terv a Tújváros-(Miskolc É-D villamosvonal)-Kbarcika TT-re.

Előzmény: trizs77 (38432)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.06 -1 5 38432

Barcikáról Miskolcra - munkanapon - van 90 db busz és van 12 db vonat.

Irányonként.

 

Ki lehet váltani a buszok kb. felét ahogy Vásárhely-Szeged között is tették.

Ott is 83 busz volt hétköznaponként és irányonként.

Megépítették a Tram-Traint és ma már csak 38 db = 45% maradt, busz megy a két város között naponta és irányonként.

2022-re elkészült és kijött 80 milliárd magyar királyi forintból.

 

Ezt Barcikán is meg lehet csinálni.

A városban fentről a Munkás utcától kell építeni 4 km villamos vonalat, ami lent csatlakozik a 92-es vasútvonalba, végig megy azon és Miskolcon meg be a belvárosba a villanyrendőrig.

 

Az egész kijön kb. 150 milliárdból és 5-6 év alatt kész lesz.

Másnaptól min. napi 40 helyközi busz Barcika és Miskolc között leállítható lesz.

 

NickUser Creative Commons License 2024.01.06 0 0 38431

Kiegészítés: Sőt, most munkanap délután a helyi járatok közlekednek oda, minden más esetben a helyközi járatok.

Helyin csak helyi, helyközin csak helyközi tarifa.

Hétvégén ráadásul csak néhány indulása van most is a helyköziknek, ami az állomást érinti.

Előzmény: NickUser (38430)
NickUser Creative Commons License 2024.01.06 0 0 38430

Az a gond, hogy nem minden vonathoz van busz és szinte mindig 2 perc van a vonatról buszra történő átszállásra.

Ha Barcikára mentem egyszer-kétszer, akkor vagy nem használtam, vagy nem is közlekedett abban az órában.

Meg én még tudok relatíve sokat gyalogolni.

Előzmény: zárfényexpressz (38429)
zárfényexpressz Creative Commons License 2024.01.06 0 3 38429

Az ilyen járatok egészen addig teljesen komolyanvehetetlenek, amíg:

  • nincs minden vonatra rá- és elhordás, azonos időnként, azonos útvonalon (legalább a városon belül);
  • amíg nincs a két mód megfelelően összehangolva: ha a vonat vagy a busz késik, és a másik nem várja be.

Elég, ha csak néhány vonathoz nincs busz vagy néhány busz egszer-kétszer nem várja be a vonatot, nagyon hamar megrendül a bizalom, és inkább máshogy fogják megoldani az állomásra való kijutást. 

Előzmény: Racilaci (38410)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 38428

Arról lehet tudni, hogy

 

 

Igen.

A városi önkormányzat illetékes ez ügyben.

Előzmény: lesence (38426)
Isubusz Creative Commons License 2024.01.05 0 0 38427

Miskolcon egyedül NTL-979 van távolsági tartalék busz. Ha egyszerre több távolsági busz javít, akkor fordáról kell leszedni Intourot, mert kényelmesebb, mintha egy ARC menne Debrecenbe/Salgótarjánba.

Előzmény: okokseok2 (38425)
lesence Creative Commons License 2024.01.05 0 0 38426

Tisztelt Fórumtársak!

 

Arról lehet tudni, hogy az egykori mezőkövesdi autóbusz-állomás épületét miként kívánják hasznosítani a későbbiekben, illetve terveznek esetleg területrendezést a közvetlen környezetében?

okokseok2 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 38425

Mi történik Miskolcon az elmúlt napokban, hetekben, hogy több távolsági fordán is a tizenéves NRL és NTL-es fehér intourok járnak?

Amelyek egyébként fix fordás járművek. (Kisgyőr, Megyaszó, stb)

Ennyire rossz a helyzet?

HEM-869 Creative Commons License 2023.12.29 0 2 38424

A vasútállomásra a legjobban kihasznált járat a vasárnap 16:15-kor induló volt, gyakran tíz fő felett volt az utas szám. Amúgy az átlag össz utasszám napi 20-25 fő körül mozgott. De szinte mindegyik járat pótolva van helyközi járattal. Herbolya felé pedig reggel nem kell aggódni mivel. reggel lesz Mályinka - Herbolya, valamint Herbolya - Szuhakálló járat is. Az említett zubogyi csuklós pedig a Vájár útra fog menni reggel. Alapvetően nem rossz a koncepció, hétvégén kevesebb járat megy Herbolyára, de két óránként el lehet majd jutni ráadásul csuklósbuszokkal nagy részt. Ami pedig a miérteket illeti, a helyi közlekedés eddig évi 10 millió volt, a volán most 20-ra akarta felemelni. A városnak erre ennyi pénze nem volt, ezért az átalakítás. 

Előzmény: Suti_Vagyok (38411)
Komlósfecskés Creative Commons License 2023.12.29 0 1 38423

A másik nagy kérdés, hogy ez az iskolás járat, vagy az ormosi bányaüzem műszakbeosztása szerint, hetenként változó műszakban munkanapokon közlekedő? :)

Előzmény: btbtbtbt (38422)
btbtbtbt Creative Commons License 2023.12.29 0 2 38422

Igen, igen, ott a pont, Varbóc!

 

Az LVN-609-es Kiskretyó elődje.

Talán veterán fórumozók meg tudják mondani, hogy Ormosbánya, vagy Barcika volt-e a honos telephelye.

 

Előzmény: M62,306 (38420)
gabesz919_II Creative Commons License 2023.12.28 0 0 38421

FKE-793 átkerült Mátészalkáról Sátoraljaújhelyre? Az utas pont hu Sárospatak környékén mutatja.

M62,306 Creative Commons License 2023.12.27 0 1 38420

Varbóc, ahová a Credo (vagy bármi más műanyag vacak) már csak hétvégén jár?

Előzmény: btbtbtbt (38419)
btbtbtbt Creative Commons License 2023.12.27 0 6 38419

Boldog Kétünnepközt a Tisztelt Lakóknak!

 

Bodros kollégát ki kell zárnom a játékból, mert neki már elcsacsogtam a megoldást, de hátha a többieket is lázba hozza az aprófalvas kérdéskör.

 

 

Csodás jelenet ebből a videóból https://filmhiradokonline.hu/watch.php?id=22579

Ikarus 211 forgolódik egy apró faluban, kérdésem az lenne, melyik távoli rokon járgányt lehetne itt fotózni forda szerint és melyik napokon?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!