Keresés

Részletes keresés

Zsotikucó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 234
Annyira ,hogy ez a max., de a legtöbb vonalon már a 600m is túlhosszú
Előzmény: Levi12 (230)
1047 005-2 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 233
"Biztos,hogy lessz...Egyszer csak lessz.:D

Csak ha a múltnól indulok ki,akkor..."


2006.10.29.
Előzmény: tsy28 (229)
daniel81 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 232
Na ezt most nem értem!

Milyen gondokat és költségeket okozna, a 120 km/h-s teherforgalom?

Tegyük fel, h nekem vannak rá alkalmas kocsijaim és még mozdonyom is, de ósdi szabályok miatt az én vonatom is csak 100-as...

Azért a 100-ról 120 lépcső még sokat számíthat, de sajnos Te nem látsz benne fantáziát. Persze, hogyha ki tudod fejteni, h mi az a sok gond és költség ami ezzel a sebességnöveléssel járna, akkor talán én is belátnám, h nincs értelme...
Előzmény: czzf50 (228)
ROCOman Creative Commons License 2006.10.09 0 0 231

Alighanem igen.

Ha jól tudom 150 tengely, tengelyenként öt méter, azaz 750 méter az állomási vágányhosszak maximális befogadóképessége és ugye, egy tehervonatnak is meg kell állnia valahol.

 

Előzmény: Levi12 (230)
Levi12 Creative Commons License 2006.10.09 0 0 230
Sziasztok! Egy 800 méter hosszú tehervonat már hosszúnak számít?
tsy28 Creative Commons License 2006.10.09 0 0 229

Biztos,hogy lessz...Egyszer csak lessz.:D

Csak ha a múltnól indulok ki,akkor...

Anno győri vezérek közül csak öregek szereztek tau.vizsgát,és azok szépen lassan már a nyugdíj fele kacsingatnak... 

Előzmény: 1047 005-2 (227)
czzf50 Creative Commons License 2006.10.09 0 0 228
daniel81: Minek változtassunk rajta? Nem érünk el vele semmit, viszont jó sok gondot és költséget okoz(na). Van ennél fontosabb is.

PLACI: Elképzelni lehet, de attól még nem mennek annyival. Az ÖBB szívesen válaszol a kérdésekre. info-kukecc-railcargo-pont-at
Előzmény: daniel81 (219)
1047 005-2 Creative Commons License 2006.10.09 0 0 227
"Tudod te,hogy mikor volt ez elött utoljára tanfolyam tau-ra??

Ebből kiindúlva,nem hinném,hogy egyhamar lessz."


Pedig lesz.
Előzmény: tsy28 (196)
PLACI Creative Commons License 2006.10.09 0 0 226

Na, majd meglátjuk mi lessz ebből.

 

Hát majd meglátjuk.

Előzmény: toth_bela (221)
PLACI Creative Commons License 2006.10.09 0 0 225

A "DDm" kocsik nem kimondottan teherkocsik, ezek arra lettek legyártva, hogy személyszállító vonatokhoz kapcsolva autót szállítsanak, ennek megfelelö tulajdonságokkal rendelkezik (160 km/h, tárcsafék, fütési kábel, stb.), tehervonatban nem közlekednek.

 

Utánanéztem, személykocsi-pályaszáma van --> személykocsi --> igazad van.

Előzmény: czzf50 (209)
Zsotikucó Creative Commons License 2006.10.09 0 0 224
Csak a "féksúklyos" kérdésedben segítenék :

http://www.zolikom.hu/rendelet/fek/index.html

Látogass el ide , és a 4. Fejezettben valamint a hivatkozott VI. Függellékben választ fogsz vélhetően kapni.
Előzmény: daniel81 (219)
PLACI Creative Commons License 2006.10.09 0 0 223

Ne beszélj már zöldségeket. Az ÖBB kocsiparkjának 95 %-a rakottan csak 100-ra alkalmas. A kevés "ss" jelü kocsit pedig a DB irányába igyekeznek használni. Egy 120-as tehervonatnak a megfékezettsége is igencsak kiélezett, mondhatnám, sokszor nem sikerülne összehozni.

 

Én nem hinném, hogy ilyen "rosszul áll" az ÖBB, hogy csak kevés ss kocsija van. Még a MÁV-nak is rengeteg, eredetileg 120km/h-ra alkalmas teherkocsija van, más kérdés, hogy most alkalmas-e. De ebből kiindulva el tudom képzelni, hogy 120-szal tép a legtöbb tehervonat náluk.

Előzmény: czzf50 (209)
Zsotikucó Creative Commons License 2006.10.09 0 0 222
Szia ! Az a tapasztalatom, szinte az egész országban minden telephelyen találhatsz olyanokat akiket "küldeni akartak " taurus tipustanfolyamra, aztán "véletlenül" nem kellett menniük. Nem is értem ?
Előzmény: toth_bela (221)
toth_bela Creative Commons License 2006.10.08 0 0 221
OFF

Akkor viszont borul a debreceniek fordulója, ugyanis a Tiszát ők hordják oda-vissza. Akkor pedig ha az nincs, egy Gigant kiesik a személyordából.

ON

Záhonyban van laktanya, de egy vezér ha megcsinálja a tehervonatos uatat Záhonyig, plussz vissza a Tisza, na akkor az jó kis szoli, utána két nap pihenő. Régebben szó volt róla, hogy villamosítják a Záhony-Csap vonalat, aztán jönnek a Taurosok, beszéltem is néhány záhonyi vezérrel, akik mondták, hogy esetleg őket is kűldik Taurusra, de nem lett belőle semmi. Na, majd meglátjuk mi lessz ebből.
Előzmény: PLACI (195)
daniel81 Creative Commons License 2006.10.08 0 0 220
Egy kis érdekesség Belgiumból!
autószállítók
Remélem sikerült a linket berakni...

A "pályaszám-váltó" kocsit keressétek:)
Előzmény: czzf50 (209)
daniel81 Creative Commons License 2006.10.08 0 0 219
A második verzióra gondoltam;)
Holnap reggel megváltoztatod, ha szépen megkérlek? :)

Ezek a nagyobb sebességgel (140,160,200 km/h) közlekedő "tehervonatok" csak a saját vasútjukon ilyen gyorsak. Tudok a PIC-ről és arról, h a franciáknál fedett kocsikkal 200 km/h-val is mennek "tehervonatok".
Ezekről a vonatokról hol tudnék több információhoz jutni?

Teherkocsiknál, h jön ki a féksúly?

Köszönök minden infót!
Előzmény: czzf50 (214)
BszHÉV Creative Commons License 2006.10.08 0 0 218
OFF
Furcsa, de egy képen sem találtam magam a trains.hu albumban (bár annyira alaposan persze nem is kerestem).
Undor persze ott közlekedik :)
ON
Előzmény: _nyunyuka (217)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.10.08 0 0 217
Addig jó, amíg én előzöm meg őt és nem ő engem, mert így nem mászik bele egyetlen fotómba sem :-).
Előzmény: czzf50 (216)
czzf50 Creative Commons License 2006.10.08 0 0 216
Lassan megelözöd a N.Undort.....
Előzmény: _nyunyuka (215)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.10.08 0 0 215
Néha nem ártana az RK-táviratokat is nézegetni :-).
Előzmény: czzf50 (214)
czzf50 Creative Commons License 2006.10.08 0 0 214
Hol a vesszö? :-)

Igy érted?

"Hiába tudna bárki SS kocsikból összerakni egy vonatot nálunk, tudomásom szerint tehervonat vmax=100km/h."

Tehervonat van 120-as, 140-es is pl. a DB-nél, SNCF-nél.

Vagy így?

"Hiába tudna bárki SS kocsikból összerakni egy vonatot, nálunk tudomásom szerint tehervonat vmax=100km/h."

Jelenleg igen. De lehet rajta változtatni.
Előzmény: daniel81 (213)
daniel81 Creative Commons License 2006.10.08 0 0 213
Hiába tudna bárki SS kocsikból összerakni egy vonatot nálunk tudomásom szerint tehervonat vmax=100km/h.
Rosszul tudom?
Tehervonatoknál szépen hangzik, h mehet 100 (120)km/h-val, de a lassújelek miatt jóval lasabbak egy személyszállító vonatnál.
Korábban kell fékeznie, tovább tart átjutnia a lassújelen, rosszabb a gyorsulása.
Előzmény: czzf50 (209)
BszHÉV Creative Commons License 2006.10.07 0 0 212
Voltaképp bármikor. Hétköznap igen sűrű a menet, a honlapomon itt: http://benbevonat.uw.hu/gallery/map/index.html van egy térkép, ahol minden vonalat külön ki tudsz listázni. A 4-es vonal képei itt: http://benbevonat.uw.hu/gallery/map/m4.html találhatóak, itt látsz néhány teheres képet is időadattal, ebből jól lehet következtetni az esélyekre.
Zooldike topiktársat kérdezd még meg (ezt szerintem nem olvassa), Suzuki vonatokról ő tud többet mondani!
Előzmény: gadam15 (210)
Zsotikucó Creative Commons License 2006.10.07 0 0 211
Én is társulok a véleményedhez. Ennyire nem kellene álmodozni! 5 hozzászólás alatt elértetek 140-ig,mi lenne ha egy oldalon keresztül vitáznátok erről ?
Ezek akkor is tehervonatok lennének, és főleg a 100-as oldalban simán félreraknának az 1-2 "presztísz" IC-k elől.
Szerintem a megféketettség hiánya mindennapos lenne, így is !
Előzmény: czzf50 (209)
gadam15 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 210
Tanácsot kérnék: mikor érdemes Süttő és Lábatlan környékére(4) menni tehervonatot fotózni?
Van valakinek tapasztalata ebben?
czzf50 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 209
Ne beszélj már zöldségeket. Az ÖBB kocsiparkjának 95 %-a rakottan csak 100-ra alkalmas. A kevés "ss" jelü kocsit pedig a DB irányába igyekeznek használni. Egy 120-as tehervonatnak a megfékezettsége is igencsak kiélezett, mondhatnám, sokszor nem sikerülne összehozni.

A "DDm" kocsik nem kimondottan teherkocsik, ezek arra lettek legyártva, hogy személyszállító vonatokhoz kapcsolva autót szállítsanak, ennek megfelelö tulajdonságokkal rendelkezik (160 km/h, tárcsafék, fütési kábel, stb.), tehervonatban nem közlekednek.
Előzmény: PLACI (205)
Dash 9 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 208
Ahhhh! 'Be szép is lenne!
Előzmény: PLACI (207)
PLACI Creative Commons License 2006.10.06 0 0 207
Teljesen egyetértek, legyen a gyorsteher 120-as, és ne fogják meg!
Előzmény: Dash 9 (206)
Dash 9 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 206

Akkor ok. De nálunk sajna valamiért nem szeretik a tehervonatoknál a 100-as tempót! Pedig nem rossz erzés tehervonattal 100-al seperni! :-)

Ha pedig 120 lenne a sebesség, még az IC elől sem kellene félrerakni. De ehhez a forgalomnál is tudatosítani kellene, hogy úgy vigyék ezeket a vonatokat, hogy minél kevesebszer kelljen pl. vörös, vagy sárga jelző miatt lassítani.

Előzmény: PLACI (205)
PLACI Creative Commons License 2006.10.06 0 0 205
Szerintem igen, főleg, ha oszták kocsik. Akkor még 140-nel is bírnak menni. Ja, egyébként miközben mi küszködünk a 100-as tehervonatokkal, addig az osztrákoknak még 160-as teherkocsijuk is van (Autotransportwagen)!
Előzmény: Dash 9 (204)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!