Keresés

Részletes keresés

exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.15 0 0 88
Éspedig milyen nyomvonallal? (végállomástól - végállomásig)
Előzmény: csufi.rulez (87)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.10.15 0 0 87

Szerinted jó ötlet lenne a Fogarasi úti Tesco-ig meghosszabbítani (esetleg onnan tovább a Stadionokig) és így új életet lehelni bele?

Előzmény: alexejevics (83)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.10.15 0 0 86
Pontosabban ugyanaz az ipari, a 1443.
Előzmény: csufi.rulez (85)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.10.15 0 0 85

Még egy ipari a környékről...

 

csufi.rulez Creative Commons License 2006.10.15 0 0 84

Megfelel? :-)

 

De úgyis vissza kell mennem a terepre, mert a régi gépemmel készültek a képek, a mostanival is szeretnék...

 

 

Előzmény: alexejevics (83)
alexejevics Creative Commons License 2006.10.15 0 0 83
Jó képek, de az elsőnél igazán megvárhattad volna azt az iparit:-)
Előzmény: csufi.rulez (82)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.10.15 0 0 82

Kicsit felhoznám a topikot... egyik kedvenc viszonylatom, (nagyon) sajnálatos módon elveszett sín lett ez is...

Pedig szvsz egyáltalán nem lenne butaság legalább a BNV idején időszakos járatként üzemeltetni. Lehet, hogy naívan hangzik, de talán az sem lenne rossz ötlet, ha a Fogarasi tesco-ig meghosszíbbítanák a vonalát.

 

 

 

 

 

r_tamas Creative Commons License 2006.07.24 0 0 81
Ja ez borzalmas, hogy eddig jutott.  :-(((
Előzmény: alexejevics (80)
alexejevics Creative Commons License 2006.07.24 0 0 80
Jártam ma arrafelé... a Déli bejárat megállót jelenleg romák lakják. Egyébként szánalmas állapotban van az egész:-((((
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.11 0 0 79

Köszi

kár, hogy villamosokkal már nem fotózhattam

Előzmény: r_tamas (78)
r_tamas Creative Commons License 2006.06.11 0 0 78
Jók a képek :-)
Előzmény: UV 3800 (77)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.11 0 0 77

Király (mármint a régi állapot)

Nekem ilyen régen is most fotóm van (oldal eleje)
Előzmény: r_tamas (75)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.11 0 0 76

Kismocsár:-)

Előzmény: r_tamas (75)
r_tamas Creative Commons License 2006.06.11 0 0 75

Hogy egy kis élet legyen ebben a topikban:

 

Egy ilyen volt / ilyen lett kép:

 

 

 1996 -->  2005
Előzmény: UV 3800 (74)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.09 0 0 74
Mivan, innen mindenki szabadságra ment ???
UV 3800 Creative Commons License 2006.05.31 0 0 73
alexejevics Creative Commons License 2006.05.28 0 0 72
Mármint a 29-esé? Persze, hogy érdekel!
Előzmény: r_tamas (71)
r_tamas Creative Commons License 2006.05.27 0 0 71

OFF

 

     " Kellene nekem is egy ehhez hasonlóan vázlatos, pont az ilyen ábrák miatt. "

     Ha érdekel az alábbi térkép akkor küldj egy mailt ide dokidoki@freemail.hu

    

ON

Előzmény: alexejevics (69)
r_tamas Creative Commons License 2006.05.27 0 0 70

OFF

 

Az alábbihoz hasonló vaktérképeket pl: a http://maps.google.com/maps  vagy a

http://www.utvonalterv.hu/ weboldalon találhatsz.

 

( A térképrészeket printscreen gomb és 2db paint progi segítségével és sok, sok

türelemmel össze lehet rakni az egyész budapest térképet. Így egy nagy JPG kép lesz. )

 

ON

Előzmény: alexejevics (69)
alexejevics Creative Commons License 2006.05.27 0 0 69
Fú, honnan van az alap-Budapest térkép? Kellene nekem is egy ehhez hasonlóan vázlatos, pont az ilyen ábrák miatt.
Előzmény: r_tamas (68)
r_tamas Creative Commons License 2006.05.26 0 0 68
alexejevics Creative Commons License 2006.05.25 0 0 67

"Hát biztos sok, de elvégre az utasok érdekét kell(ene) nézni ..."

 

Meg itt messze nem csak a BKV-ról van szó, hanem magáról Budapestről is. Egy ilyen kaliberű városnak presztízskérdés kell, legyen, hogy a nemzetközi vásárközpontja és annak környezete milyen állapotban van. Meg az is, hogy ne egy fullratömött csuklós buszjárattal lehessen csak eljutni oda, hanem normálisan, akár több útvonalon is (ld. 29+29Y), a lehető legkevesebb átszállással elérhető legyen a BNV.

Előzmény: UV 3800 (66)
UV 3800 Creative Commons License 2006.05.25 0 0 66

Gondold el hányszor 185 Ft-ot vennél ki a legjobb kávé zsebéből!

Hát biztos sok, de elvégre az utasok érdekét kell(ene) nézni ...

Előzmény: Sinbiciklis (65)
Sinbiciklis Creative Commons License 2006.05.25 0 0 65
Na, épp ez az! Gondold el hányszor 185 Ft-ot vennél ki a legjobb kávé zsebéből!
Előzmény: UV 3800 (64)
UV 3800 Creative Commons License 2006.05.24 0 0 64
Na ezeaz, hogy egy csomó mindenhez csatlakozik. És a tuja egyébként is több utast képes elvinni, mint egy busz, és ráadásul átszállás nélkül a város közepébe lehet(ne) vele eljutni.
Előzmény: alexejevics (59)
alexejevics Creative Commons License 2006.05.23 0 0 63
Hát akkor pláne...
Előzmény: r_tamas (62)
r_tamas Creative Commons License 2006.05.22 0 0 62

 ... míg a 29-29Y páros a (2-es metrón kívül) a 4-6-oshoz, a 7-es buszcsaládhoz, a 24-es, 37-es és a 28-as villamoshoz...


Az egyik legfontosabb kimaradt az 1 / 1A  villamos a felsorolásból (bocsi)  :-))

Előzmény: alexejevics (59)
kozlekedokozeg Creative Commons License 2006.05.22 0 0 61
Na ja hálanekem aki egy kicsikét éppen ellene van a 29-esnek. Vagy ha nem is épp ellene de legalább is erős kétségeim vannak. Na és persze bármi szép érv előkerül, hogy milyen jó lenne, a kedves anyacég még mindig ott van mint probléma...
Előzmény: alexejevics (60)
alexejevics Creative Commons License 2006.05.22 0 0 60
Ja és örülök, hogy végre beindult a topik!
alexejevics Creative Commons License 2006.05.22 0 0 59

"Na akkor most elő kéne találni valami honlapot amin látszik mennyi kiállítás van ott... most nincs hangulatom keresni, de szerintem nem jönne elő annyi alkalom, hogy igazán indokolt lenne a vonal visszaállítása, ha van több kiállítás akkor azért hozzá kell tenni hogy nem mindegyik vonz akkora tömeget mint egy BNV és ezek lehet, hogy nem igényelnék annyira a 29-est."

 

Ez rendben van, de azért azt ne felejtsd el, hogy ha ott valami kiállítás van, akkor aztán nyomul a tömeg ezerrel, és úgy ki van tömve a 100-as, hogy csak na. Ezen kívül a 100-as csak a 2-es metróhoz csatlakozik, míg a 29-29Y páros a (2-es metrón kívül) a 4-6-oshoz, a 7-es buszcsaládhoz, a 24-es, 37-es és a 28-as villamoshoz. Tehát a kihasználtsággal nem lenne probléma, amennyiben időszakos járat volna a 29-es. Ráadásul a 29-esnek alig van önálló pályaszakasza, gondolj bele, csak a hurkot kellene rendesen karbantartani, a többit a 37-es rendszeresen használja. Ami az EXPO-nak is elemi érdeke, hiszen azért nem mind1, hogy milyen környezetbe érkezik a vendég... s ebből az is jól látszik, hogy bizony keményen rá is lehetne sózni a fenntartókra a karbantartási költség egy részét is akár.

Előzmény: kozlekedokozeg (56)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!