Keresés

Részletes keresés

Sir Balambér Creative Commons License 2005.08.10 0 0 77
Azért nem olyan fekete az az ördög, mint ameilyennek festik. Részemről semmi baj sincs úgy álltalában semmiféle privatizációval. Attól leszek görcsös hogy már megint azok privatizálnak akik eccer már felosztották tesvériesen a zállami vagyont. Hol "spontán" hol "eredeti" módszerekkel, de látványosan jól jöttek ki belőle.


"A Malév belső feljegyzéséből - amelyet Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és az ÁPV Rt is megkapott - kiderül, hogy a társaság 2003-ban és 2004-ben összesen 10 milliárd forintos állami tőke-injekciót kapott, ami egyáltalán nem jelenik meg a vételárban. Ezen kívül a 5-6 milliárd forint található a Malév számláján, valamint a 2005-ös terv 100 millió forint adózás előtti eredményt tartalmaz, azaz a Malév jelenleg is képes kitermelni a lízingelt légiflotta éves díját. A képviselő azt is megemlítette, hogy a privatizáció során a Malév tulajdonában lévő 2db Boeing 767-es és 4db CRJ repülőgép (amelyek értéke 74 millió dollár, azaz közelítőleg 15 milliárd forint) is a vevőé lesz. "
Előzmény: Derek (73)
szani Creative Commons License 2005.08.10 0 0 76

Azért nem annyira szűntek meg a légifolyosók

 

pedig én úgy hallottam, hogy igen

Előzmény: tuutuu (69)
Fidélia Creative Commons License 2005.08.10 0 0 75

tőlem nyugodtan hehézhetsz.

de gondolom az mindenkinek érdeke,hogy ne áron alul értékesítsen az állam bármit is(?)

Előzmény: Profán Béni (72)
Indián Creative Commons License 2005.08.10 0 0 74
A Pilóta fórumon olvashacc eleget Herr Metesről... :-)
Előzmény: Profán Béni (72)
Derek Creative Commons License 2005.08.10 0 0 73
azt levonhatod a 39 milliardnyi adosagbol es akkor meg marad 33.
Előzmény: Sir Balambér (71)
Profán Béni Creative Commons License 2005.08.10 0 0 72

Hehe.

 

"A Jobbik Magyarországért Mozgalom szerint az egyik legdinamikusabban fejlődő iparágnak, a légi közlekedésnek a privatizációja egy újabb lépcső Magyarország gyarmatosításában. A Gyurcsány-Kóka páros mindent megtesz azért, hogy a nemzeti tulajdont képező, három légi közlekedési szereplőt minél előbb idegen kézbe juttassa...

Metes György, a Jobbik Közlekedési Kabinet elnöke"

 

Úgy is, mint "Metes György, "a Magyar Légiforgalmi Szolgálatok Szakszervezetének (MLSzSz) elnöke".

 

Madarat tolláról, Fideszt szakszis kapcsolatairól.



Előzmény: Fidélia (60)
Sir Balambér Creative Commons License 2005.08.10 0 0 71
Meg azt a kb. 6 milliárdnyi kp-t is ami a mlévnál van.
Előzmény: egyenlítő (70)
egyenlítő Creative Commons License 2005.08.10 0 0 70
Ahhoz a 2 budai lakáshoz tessék még hozzáadni a teljes adósságállományt, és néhány milliárd kötelező beruházást.  Benne van a kiírásban, csak nem kellett volna olyan korán belefáradni az olvasásba :-)
tuutuu Creative Commons License 2005.08.10 0 0 69

Üdv!

Hááát... Kedves, attó függ, mit értünk légifolyosó alatt, mer' ollan mostanság már nem naon' van a polgári repülésben...

 

Azért a fölöttem röpülő vasak elég koherensen mennek az egyik, meg a másik irányba, ami körösztbe megy, azt meg bizony katonák hajtják.

A délszláv balhék idején tetszett a körpályán röpülő, még hajnalban szabad szemmel is látszott rajta a radartorony.

Azért nem annyira szűntek meg a légifolyosók, csak könnyebb sárkánnyal röpködni.

Előzmény: Indián (58)
Derek Creative Commons License 2005.08.10 0 0 68
Volt egy nagyon jo jarat az Atlanta Budapest Delta Malev kozos uzemeltetesu, igaz Delta geppel az nekem idealis volt,mert New Orleansbol atlanta 1 ora 20 pec repulout.Csak sajnos az megszunt. Marmint az nekem nagyon jo volt.Igaz nem a legmodernebb gep volt .
Előzmény: pbence2345 (67)
pbence2345 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 67
Igen. A Malév a tengerentúli járatokkal a point-to-point utasokra épít, ill. a bud-i átszállásra, és nem a new yorkira. Hiába drága a járat, és jó load factorral is üzemel, csak a 185 székkel szinte lehetetlen a gazdaságos üzemelés.
Előzmény: Derek (66)
Derek Creative Commons License 2005.08.10 0 0 66

"Ez nem mérvadó privatizációs kérdésben"

 

De mervado nalam,hogy melyik tarsasaggal utazom. Nem mondom ,ha New Yorkban elnek.,vagy Torontoban akkor nem bannam a kozvetlen jarat miatt a malev jaratot,hogy valamivel dragabb, de en mashonnan utazom oda fel es igy mar nem mindegy.

Igy mar szempont melyik repuloteren kell atszallnom es az ar is jobban.es jobban szeretem ha ilyen minneapolis , Memphis meretu repterek legyenek, vagy ha mar nagy akkor a washington dulles.

Előzmény: pbence2345 (64)
pbence2345 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 65

Még annyit, hogy itt a nagy vagyonelherdálással, meg kótyavetyéléssel vagdalózók árulják már el,h miért nem adták el a Malévet már évekkel ezelőtt???

Sőt, miért vásárolt vissza egy veszteséges vállalatot az orbán-kormány???????

pbence2345 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 64

Ez nem mérvadó privatizációs kérdésben. Ettől még veszteséget termel.

Ill. lehet, hgoy máskor vagy más vonalon a Malév meg olcsóbb,mint versenytársai.

Előzmény: Derek (55)
Derek Creative Commons License 2005.08.10 0 0 63

" én sosem repültem, de, akik már repültek, azt mondják, a malévvel ne!"

 

 

En eleg sokat repultem es szeretek malevval repulni, de egy tengerentuli repules ha a malev a transzatlanti jarat akkor dragabb.De szivesen utazom veluk ha europan belul kell menni es a Fokker gepeik ulesei sokkal kenyelmesebbek a turista osztalyon mint a mas tarsasagoke. De az ujabb Boeing 737-esekben is.Szelesebbek mint a normal turista ulesek.legutob bilyenekkel mentem haza Frankfurtbol illetve Parizsbol.

Es a malev gepeken meg eleg jo a kiszolgalas.De azt minden tarsasag egyre jobban visszafogja.

Előzmény: hotorpe (59)
G.B.Bejja Creative Commons License 2005.08.10 0 0 61
Én sem tudom, de szeretném !
Előzmény: Indián (58)
Fidélia Creative Commons License 2005.08.10 0 0 60

 

A Malév szakszervezetei ellenzik a privatizációt  addToShelf("20050608malevpriv","A Malév szakszervezetei ellenzik a privatizációt","/gazdasag/20050608malevpriv.aspx");

2005. június 08. 17:57

A Malév dolgozóit reprezentáló hat érdekképviselet kifogásolja azt, hogy az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. (ÁPV) nem vonja be a szakszervezet képviselőit a privatizációs folyamatba, továbbá szerintük a légitársaság a jelenlegi formájában a privatizációra alkalmatlan.

A hat szakszervezet által szerdán kiadott közlemény szerint "a Malév Rt. több ezer dolgozóját képviselő szakszervezetek el akarják kerülni, hogy fillérekért herdálják el a magyar nemzeti légitársaságot. Elfogadhatatlan a munkavállalók számára az a tény, hogy a tulajdonos a nyertes pályázótól ellenértékként elfogadná a Malév meglévő vagyonelemeinek értékesítéséből befolyó bevételt is, amely magában is több tízmilliárd forint".

A közlemény hangsúlyozta: "... Az érdekképviseletek elszomorítónak tartják, hogy a pályázók nagy részének magyarországi segítői között szerepelnek a korábbi menedzsment "sikertelen tagjai, illetve vezető tisztségviselői". ....A Malév szakszervezeteinek határozott álláspontja szerint a légitársaság a jelenlegi formájában privatizációra alkalmatlan." Eladása csak egy szűk érdekcsoportnak lehet érdeke - olvasható a szakszervezetek közleményében. "Céljaink közösek a jelenlegi menedzsmenttel, akik élvezik a Malév munkavállalóinak bizalmát és támogatását. ... mindaddig, amíg a vállalat jó úton halad a Malév és  munkavállalóinak közös jövője érdekében."

Oravecz Péter, a Malév tulajdonosi jogait gyakorló Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. (ÁPV) kommunikációs igazgatója elmondta: "Az ÁPV Rt. megfontolt, körültekintő és minden elemre kiterjedő szakmai döntést hoz, amiben a vételár a döntés egy eleme lesz". A kommunikációs igazgató szerint korai még nyilatkozni  a vételárról, hiszen a tárgyalások folynak és az ajánlatok még meg sem születtek. Arra a megállapításra, miszerint a Malév meglévő vagyonelemeinek értékesítéséből befolyó bevételt fogadná el a részvények ellenértékeként a nyertes pályázótól, a kommunikációs igazgató azt mondta: a befolyó bevétel a Malév gazdálkodását javítja, a cég veszteségeit csökkenti. A légitársaság szakszervezetei folyamatosan kapnak tájékoztatást a privatizáció helyzetéről - tette hozzá az ÁPV Rt. kommunikációs igazgatója. 

Az MTI úgy tudja, hogy szakszervezeti képviselők konzorciuma is pályázik, de ezt egy magát megnevezni nem kívánó szakszervezeti vezető határozottan cáfolta. Az MTI a Malév szakszervezeteitől úgy értesült, hogy a mintegy 3200 dolgozót foglalkoztató Malév hat érdekképviseletének az alkalmazottak 60 százaléka a tagja.

 

Hvg.

hotorpe Creative Commons License 2005.08.10 0 0 59
én sem okos, sem szagértő nem vagyok, csak azt tudom, hogy épppen eleget fizettem adómból, hogy mások repülhessenek, a malév vezetők mindig a pénzüknél voltak, én sosem repültem, de, akik már repültek, azt mondják, a malévvel ne!
Előzmény: Indián (53)
Indián Creative Commons License 2005.08.10 0 0 58
Hááát... Kedves, attó függ, mit értünk légifolyosó alatt, mer' ollan mostanság már nem naon' van a polgári repülésben... de langyos... :-)
Előzmény: Törölt nick (57)
Fidélia Creative Commons License 2005.08.10 0 0 56
köszi de most éppen nem fáj a fogam:-))
Előzmény: Ki(vagyok)_én (49)
Derek Creative Commons License 2005.08.10 0 0 55

"Adott egy légitársaság. Lízindelt géppark, két saját tulajdonú B767-200-al, amik rendkívül rossz adottságok (185-ös székezés) tengerentúli járatokra milliárdos veszteséget termel évente. "

 

En egyszer utaztam veluk,ugy hogy a New York Budapest es vissza jaratra a malevvel,de 30 szazalekkal dragabb volt mint ha Northwest KLM-mel mentem volna amsterdami atszallassal. Raadasul utalom a JFK-t az egyik legvacakabb repter az USA-ban.Azota se.Inkabb atszallok Amsterdamban ,vagy Frankfurtban

 

Előzmény: pbence2345 (44)
Fidélia Creative Commons License 2005.08.10 0 0 54
ugyan hagyjad kedves Indi, az index eszével nem érdemes vitatkozni:o)
Előzmény: Indián (53)
Indián Creative Commons License 2005.08.10 0 0 53
Ezt azé' nem kéne, a Kartácsnő legalább elismerte, hogy szakvéleményre vár...

Megmondhatod Te is, mi a valódi érték egy légitársaságban? - ha m᧠ollan okos vagyol... :-)
Előzmény: hotorpe (50)
sul Creative Commons License 2005.08.10 0 0 52
Én is melletted vagyok.
Előzmény: Fidélia (48)
kestengo Creative Commons License 2005.08.10 0 0 51
Ab vevő aki valószínű egy "komálós" csoport......megveszi bagóért...ozt visszabérelteti....ozt amit érdemes lenyúl...ozt lelép mint qrva a sezlonyról!
hotorpe Creative Commons License 2005.08.10 0 0 50
sok vagy te egyedül is, túlsúlyos butaságból meg demagógiából
Előzmény: Fidélia (48)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2005.08.10 0 0 49
Mingyá' nyit a szentkirályi...
Előzmény: Fidélia (48)
Fidélia Creative Commons License 2005.08.10 0 0 48
akkor nincs más hátra még  hoznom kell néhány embert:-)))
Előzmény: Ki(vagyok)_én (46)
hotorpe Creative Commons License 2005.08.10 0 0 47
arrogáns tóni megint hazudott egy méreteset, dehát ezen már nem csodálkozunk
Előzmény: Edward Prendick (43)
Ki(vagyok)_én Creative Commons License 2005.08.10 0 0 46

Vagy 3-n vagytok.

Filipnek ez legalább 1000.)))

Előzmény: Fidélia (45)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!