azért irok mert lenne egy autos magnom "blaupunkt cacapulco mp52" tegnap vettem haza hozttam a régit kivettem ezt berakttam és be is kapcsolt szolt is,beakarttam tolni a helyére valahogy kikapcsolodott és azotta nem tudom bekapcsolni.ha leveszem az áramot vissza rakom a cd részt hallom hogy megy de nem szol és a kijelzö se kapcsol be mi lehett a baja??Kérem segitsenek
Szerettem volna egy olyan lejátszót ami tud nagyobb trackekben gyorsabban tekerni, pl. úgy hogy hosszan lenyomva a tekerést begyorsít...
Ezt a primitív funkciót úgy láttam nem tudja senki implementálni úgyhogy úgy döntöttem veszek egy bluetoothos egységet és kinyomom rá a zenét, majd a telefonról ugratom a tracket ahogy akarom.
Erre most belefutottam abba a hibába, hogy a pioneer x360bt nem írja az eltelt időt ha bluetoothos lejátszási módban vagyok. Hihetetlen bosszantó, hogy veszek valamit ennyi pénzért és nem tudja.
Nem láttam a weblapjukon firmware frissítést úgyhogy kétséges, hogy van-e erre lehetőség, kinél lehetne sírni, hogy ugyan javítsák már ki ezt a hibát?
az lenne a kérdésem hogy van eggy 4 csatornás erősítőm az eggyik végfok zárlatos lett kiszedtem és igy lehet e használni úgyis csak 2
csatornát használnák hídba. Vagy mijen
végfokkal lehet helyettesíteni ezt(nem találok
sehol ilyet):toshiba A1941 0322
válaszokat előre is köszönöm.
A következő problémában kérnék tanácsot. Használok a kocsiban egy SONY XR-C4120-as rádiót. Mostanában azt játsza, hogy bekapcsoláskor minden funkció tökéletesen működik, csak éppen hang nincs. Kiszedtem a helyéről, megnéztem a csatlakozókat, de hibát nem találtam. Pár nap után raktam vissza és az első bekapcsolásnál hangja is volt. Aztán kikapcsoltam, majd ismét be és hang megint sehol. Ismét kivettem, majd pár nappal később vissza és megint működött. Tegnap éppen jó volt, de aztán ma ismét próbáltam és hang megint sehol! Eldobni nem szeretném, ugyan régi darab, de szép állapotban van, meg egy CD tárat is vezérel. Volna esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Ismeri valaki ezt a hangszórót? Elvileg Cerwin cega vmax, de ebből is van több fajta, ezt nem tudom pontosan, hogy melyik. Szerintetek hansználtan ebben a ládában mennyit érhet? Illetve milyen erősítővel lehetne a legjobbat kihozni belőle?
Autohifi gyűjteményem jó pár darabját ellopták! Hirtelen ami biztos: Szettek: Xetec Gravity (G6; T-26; X-2) Canton RS 2.160 Canton QS 2.16 (x2) Phase Evolution CFS 165.25 Phase Evolution PCS 165.20
Kicx Pro 6020
Morel Tempo 6
Erősítő: Phase RS2 Alpine MRV-F345
Magnat RX 44
DLS CA 40
KnuKonczept mKs Silver Plated (2db)
Ezek a leg számottevôek! Bárki hall valamit, legyen kedves szólni!!!!
Akarnák vásárolni egyenlőre otthoni célra 5.1 -es hifi rendszert... olyan subwoofer kéne hozzá amit később gond nélkül belehet szerelni autóba. Mire kell odafigyelni, milyen be-ki menetek szükségesek? Előre is Köszönöm!
Az antenna feliratú vezeték a motoros antennának ad +12V-os kapcsolójelet, amikor a fejegység be van kapcsolva. Ha nincs külön remote vagy amp remote (vagy ilyesmi) jelű, általában szintén kék színű kábel, akkor jó lesz ez is, mivel ugyanúgy viselkedik :)
(kivétel lenne pl egy olyan fejegység, ami tudja rögzíteni az útinformot - az pl. kikapcsolt állapotban is kint tartaná az antennát a jobb vétel esetében)
Könnyen lehet, hogy az az, ugyanis ez a kivezetés arra szolgált a régebbi kocsikon, hogy az antennában lévő motort feszültség alá helyezze, hogy a motoros antennát kitolja.
Úgy tudod lellenőrizni, hogy voltmérővel rámérsz erre a szálra, ha a rádió kikapcsolt állapotában nincs rajta feszültség, bekapcsolt állapotban pedig megjelenik rajta a 12 Volt, akkor ez a megfelelő szál az erősítő bekapcsolásához.
Sziasztok. Van egy Swift-em (2005 utáni), amiben a gyári fejegységet kicseréltem egy "mezei" MP3-as Cd-s fejegységre. Ehhez vettem egy ilyet ( http://autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_126&product_id=1199 ), ami működik is rendesen. (de ez mindegy is) Szóval a fejegységhez szeretnék csatlakoztatni egy aktív szubcsövet. RCA kábellel kompatibilis a cső is és a fejegység is. A csőnek szüksége van ugye egy + és egy test kábelre, ami tiszta sor. Tehát az 5 kábelből 4-et tudom, hogy hova kell kötni.
Viszont kell neki egy "Remote"=kék kábel is, hogy bekapcsoljon a cső, amikor a rádiót bekapcsolom ugye. Az lenne a kérdésem, hogy az ISO csatlakozóból/csatlakozón melyik helyre/kábelre kellene ezt a csőből jövő kék "Remote" kábelt bekötnöm? Van egy kék kábelem az ISO csatlakozón, amire alapból "Antenna" felirat van, ami szintén kék színű. Ez lenne az? Nem szeretnék semmilyen kábelt elvágni/megbontani fölöslegesen, vagy hibát elkövetni és elrontani akármit. A segítségeteket előre is köszönöm!
Tudna nekem segiteni valaki abban, hogy kepen levo csatlakozonak mi a neve?
Egy LG LAN-8660ek autoradio gps antennajanak a csatlakozoja lenne, de nem talalok hozza antennat.... Ha tudnam a csatlakozo nevet, egyszerubb lenne sokkal. :)
A Sony-nak jobb a megépítettsége, de nem támogatja a WAV-ot. A JVC többet tud szolgáltatásban. Hallgasd meg! A MM-ban van erre lehetőség. Aztán neked kell választanod.
Adott egy 4x50w autóspecifikus gyáribeípítésű CD-s fejegység amiben nincs lehetőség vonali bementere (mp3 ipod stb), vagy kialakítás túldrága.
Viszont külső 1dines lejátszó az kell a kocsiba, és a gyári zenéről a rádió is kell h működjön. Külső DVDmp3-n hangerő szabályzás megoldott, alacsony jelszintű kimenettel van ellátva.
Kérdés - Ha a gyári CD-t a külső erősítőn magas-jelszintre, a DVD-t alacsony jelre, majd a hang az erősítőn át kijut a kocsi hangszóróira ez így járható???
Nem feltétel h egyszerre szoljon a gyári feje. a külső DVDMP3, sőt felesleges is.
Kell esetleg kapcsoló autómatika ami a gyári és külső dvd között az power-t felváltva osztja ki a 12V tápot, vagy az erősítő képes egyszerre "hallgatni" ? (vagy a gyári vagy a dvd kapjon tápot)
Lehet hogy az akkud is gyengélkedik már, bár indításnál mindenképpen leesik az akku kapocsfeszültsége (az indítomotor által felvett párszáz amperocska miatt), de a 9V igen kevésnek tűnik nekem.... (Egyes tipusoknál pontosan ezért kapcsolja le a vezérlés a nagyobb, illetve érzékenyebb fogyasztókat, ahogy előttem jelezték)
Egy akkumulátor kereskedő egy terhelővillával pillanatok alatt megállapítja és ki is cseréli a megfáradt aksit.
Ez teljesen normális. Sőt némelyik autónál a fölösleges plusz fogyasztókat az indítózás alatt az autó teljesen áramtalanítja. (konkrétan a Volvo C70 lekapcsolja a rádió feszültségét a kapcsolt 12V-os ágon, a beltéri és külső világítást, stb.)
Én a helyedben úgy hagynám a dolgot, hacsak nem naponta többször indítózol...
Általában így működik. Próbáld a rádiót egy nagyáramú gyors diódán át táplálni, és a dióda után tegyél be egy nagy elkót. Ha leesik az akku feszültség indítózásnál, a dióda lezár és a kondi üzemben tartja a rádiót. Persze csak akkor, ha nem bömböl és van benne elég energia.
Segítséget kérnék egy problémára. Volt egy Pioneer lejátszóm az autóba. Úgy volt bekötve hogy gyújtás ráadásakor indult el, viszont mikor indítottam az autót akkor egy piilanatra leállt (kb 2mp-re) és utána ment. Most egy másik lejátszóm van és ennél is ugyan ez a helyzet, csak itt azért zavaró mert ez sokkal lassabban indul el az indítás után. Rámértem multiméterrel, és a kapcsoló fesz és a fix 12V-os fesz is leesik kb 9V-ra amíg indítózok. Valószínűleg azért kapcsol le egy pillanatra a lejátszó. Ez normális? Minden autónál ez van? Az aksim új, tehát azzal nincs baj.