Keresés

Részletes keresés

ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.21 0 0 9268

Ezt én is figyeltem.

 

Még amikor azezredforduló után volt az Audi dominancia, akkor is komoylabbvolt a verseny, mert egyfelől Az audi jellemzőentöbb autót indított - esetleg még privátoknak is adott - amik versenyezhettek egymással, másfelől azért ott voltak félgyári (Caddilac, Panoz-Ford, Dallara-Chrysler, Courage-Peugeot), vagy nagyon profi amatőrök ill. az ACO is igyekezett összehozni a mezőnyt - lásd asszem volt Pesca pole is - ill. ott azért a privátok (Dome, Zytek, Courage) mégiscsak egyszabályrendszren belül voltak. 

 

Ez a mostani végtelenül gyenge volt, még a 93-asnál is gyengébb. 

Előzmény: JarnoTrulli (9262)
F1mre Creative Commons License 2018.06.20 0 0 9267

A stintenkénti körmaximalizálást idénre vezették be? Csak LM24-en volt, vagy az egész szezonban?

 

Amikor meghallottam a kommentátoroktól, sokat csökkent az érdeklődésem... 

Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.20 0 0 9266

Olyan túl sok hétvégéje nincs a WEC-nek, ahogy túl sok dupla FIA világbajnok sem, nem hinném, hogy kiszállna, de ki tudja.

Előzmény: JarnoTrulli (9265)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9265

engem az sem lepne meg, ha innentől Alo, lelépne a WEC-ből. Elérte elsőre amit akart. max. ráfogja arra, hogy mégsem tudja összeegyeztetni a két szériát és túlságosan zsúfolt a programja. 

Bár lehet rámegy arra is, hogy egy másik FIA sorozatban legyen VB

Innentől úgyis az Indy500 érdekli 

Előzmény: Generic Jingle (9263)
toto92 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9264

Sőt, szerintem a 2020-as Le Mans-i 24 óráson is a mostani szabályok lesznek életben, mivel az új szabályok 2020-ra vannak dátumozva, és ugye a szezon mindig az azévi 24 órás után kezdődik.

 

Vagy autót cserélnek szezon közepén, mint az IRL a '96-97-es "szuperszezonjában".

Előzmény: Generic Jingle (9263)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9263

És milyen szopó, hogy pont most van a szuperszezon, Alonsoval két 24 órást is meg lehet nyeretni, mire VB lesz a Tojóval.

Előzmény: JarnoTrulli (9261)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9262

ja, meg kihagytam hogy ez a topiknál is feltűnő

Emlékszem, volt olyan 24 órás  néhány éve, amikor még éjszaka is kommenteltünk itt, most meg az egész 24 óra benne van egy 30 hsz/oldal ablakban 

Előzmény: ka_TARZI_s (9244)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9261

ugyanígy vagyok én is

Toyota szerintem bele se adott mindent, minek is, hiszen nincs rivális. Legalább az Alonso show lényegi része letudva. Persze mit tehet ő róla, hogy ilyen a WEC

Előzmény: ka_TARZI_s (9256)
tyler-durden Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9260

na megtaláltam. az uccsó kört 6 perc alatt kell teljesíteni, utána körbüntetéseket kapnak, aztán 15 perc után kizárják. megállni nem lehet az utolsó körben.

Előzmény: toto92 (9259)
toto92 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9259

Emlékeim szerint csak akkor értékelnek valakit ha leintették. Hogy meddig várnak rá az jó kérdés, tippre azt mondom hogy amíg a győztes körbe nem ér a tiszteletkörén, de a pontos válaszhoz fel kellene túrni a szabálykönyvet.

Előzmény: tyler-durden (9258)
tyler-durden Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9258

Mi a szabály arra, hogyha valaki mondjuk 10 körrel vezet, de nem tud átmenni a célvonalon a 24 óra leteltekor? Akkor ki nyer? Az, aki a második legtöbb kört tette meg és átmegy? Mondjuk tegyük fel, hogy tegnap a két Toyota az utolsó sikánban összeütközik, és a Rebelliont leintik. Mennyi ideje van valamelyik Toyotának, hogy összeszedje magát és átevickéljen a célvonalon? Meddig várnak rá?

atiwrc Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9257

Ha igaz amit az Eurosportos kommentátorok mondtak DPI-t nem fognak a wec-be vezeteni.

Nekem kifejezetetten bejött ahogy a Porsche és a Ford gyepálta egymást a GT kategóriában.

ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9256

Amióta az eszemet tudom ez alemansi 24 órás érdekelt legkevésbé.

 

Asszem a következő sem lesz a legvárósabb.

 

Szvsz már most be kellett volna hozni a DPi-t.

Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9255

Nekik is bejött.

Előzmény: Oh Well (9254)
Oh Well Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9254

Hát be is jött nekik, nem?

 

Amúgy vicces volt a hentes-Porsche. :)

Előzmény: Generic Jingle (9253)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9253

Alonso gyorsan ment. Kb. ennyi.

Előzmény: Oh Well (9252)
Oh Well Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9252

Történt valami az éjszaka?

F1mre Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9251

Jövőre meg még egyet? 

Előzmény: Generic Jingle (9248)
F1racingteam Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9250

Jó, hát kicsit hülyén néz ki, hogy a Toyota megnyerheti a versenyt egyedüli gyári csapatként, de azért arról már nem ők tehetnek, hogy lelépett az Audi is, meg a Porsche is.

Ha helyes a felirat, akkor 1 kör az SMP hátránya.Ez azért itt Le Mans-ban eléggé szoros lehet ha megint beüt valami a Toyotánál.Márpedig miért ne ütne be valami, amikor ők tolták a legbonyolultabb, legösszetettebb autót a pályára?

Nem feltétlenül temetném még az idei versenyt.Maximum az róható fel a Toyotának, ha mindenáron Alonsoval akarják megnyeretni a versenyt.Erre mondjuk van esély.Ez jobban szúrná a szememet, mint az, hogy gyakorlatilag ellenfél nélkül lehozhatják 1-2-be.

Igor Castillo de Muerte Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9249

Állítólag 24'-től jönnek a hidrogénes autók. Nem fejtették ki, hogy hidrogéncellás, vagy belső égésű motorokról volt szó, de érdekes lehet egy tankolás:) Állítólag 200 baros nyomáson kell tárolni...

Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9248

Szerintem most váltják be a hűségpontokat: Audi lelépett, Porsche lelépett, ők maradtak, kapnak egy győzelmet. Bár én drukkolok egy nem Tojó győzelemnek.

Előzmény: tyler-durden (9247)
tyler-durden Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9247

Nem alsagos adminisztrativ eszkozokkel biztositani a Toyota erofolenyet? Ennyire eros a hibrid lobbi? Miert felnek, hogy kiderul, hogy nem a leghatekonyabb? Ez az idei Le Mans kizarolag arrol szol nekunk nezoknek, hogy ne a Toyota nyerjen. Pedig megerdemelnek. Csak nem iden. Es nem igy.

ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9246

Szvsz ez elég *** reklám.

 

Amúgy a rajtot néztem, az első fél órát meg nemrég belekukkantottam mi az állás - bár van ugye LT is.

Előzmény: Generic Jingle (9245)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9245

Nagyon arra megy ki az egész, hogy Alonso nyerjen, kell a reklám a sorozatnak. :-(

Előzmény: ka_TARZI_s (9244)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9244

Ez a 24 órás a legérdektelenebb 24 órás amitótaa követem a versenyt. (bő negyed század).

 

Örülnék, ha nem jönne össze a Toyonak.

 

Lotterer amúgy majdnem eljött elsőnek az elején, koccantak is a Toyoval.

Oh Well Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9243
toto92 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9242

Nem reklámként, de egy hónapra 5 euró az Eurosport Player, ha technikai akadály nincs akk szerintem simán megéri.

Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9241

"The 24 Hours of Le Mans..." Ez a videó már nem érhető el Le Mans Endurance Management szerzői jogi követelése miatt.

Előzmény: F1racingteam (9239)
like.no.other Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9240

Köszi! :) Közben már kifizettem a WEC futamért a díjat az applikációban, egész jól működő megoldás. 

Előzmény: F1racingteam (9239)
F1racingteam Creative Commons License 2018.06.16 0 1 9239
Előzmény: Oh Well (9238)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!