Minden, ami a vasúton belüli szakmai nézeteltérés, hogy máshol ne legyen annyi Off. Kérlek benneteket, tartsuk be az illemszabályokat és emberi hangnemet használjunk! A felmenők nem tehetnek semmiről!
Most komolyan! Mit jelent ez a hozzászólás? Nem írsz mögé tényt, de jól hangzik, demagóg szöveg. Ahogy a másik fórumban is reagáltam, dobálózol a mondataiddal.
vaki-nak: A két cég a közlekedési piac nem ugyanazon szeletéért harcol, különösen, hogy a szövetség kérdése is napirenden van.
Mellesleg lehetnek olyan ismeretek, tapasztalatok, amelyeket az egyik vezető a másik vállalatnál kamatoztathat, amelyekkel hasznosulhat.
A MÁV topicban már írtam, de gondoltam megkérdem itt is az illetékesektöl: hogy lehet, hogy a BKV igazgató Aba Botond a MÁV igazgatótanácsának is tagja?
Akkor ahogyan a Vasútmániás topicban ígértem kezdem a kérdésekkell, és várom az illetékes FELSŐVEZETŐ-i választ ! - Előre is KÖSZÖNÖM !
Nos akkor két konkrét kérdés:
1. Mikor, és hogyan tervezik az utasokat mielőbb megkérdezni a most érvényben levő menetrend hibáiról?
2. Milyen közlekedési koncepciójuk van a Budapest-Dunaújváros (40a-42) vonalra?
Az elővásori fejlesztés elér majd Dunaújvárosig?
Várom a konkrét válaszukat !
Tisztelettel:
Gerencsér Tamás
Dunaújváros
Vasmű út 25. 5/3
2400
(30)351-1005
E-mail:gertam@vipmail.hugertam@t-email.huvagygertam@gmail.com
A CÉG-nek és persze minden alkalmazottjának eredményekben gazdag, eseménymentes, nagyon-nagyon...
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK !geri
Hosszú álmaink s több mint félszázados szónoklatink után ugy látszik: elvégre "tennünk" is kellene valami nagyobbszerűt már, ha a nemzetek sorábul disztelenül kisodordatni nem akarunk. ...
... Ha nem egészen hasztalan munkát vittünk végbe, bő jutalmunkat már kinyernénk.
A mélyen tisztelt egybengyült országos Rendeknek
Pozsony január 25-dikén 1848.
legkisebb de leghűbb szolgája
Grof Széchenyi István
Előszó a "Javaslat a MAGYAR KÖZLEKEDÉSI ÜGY RENDEZÉSÉRÜL"-ból