Keresés

Részletes keresés

LTL-924 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 25584
Az oldalt álló ikarus 415-ös rendszámát lehet tudni?
Előzmény: hella22 (25582)
kzx526 Creative Commons License 2019.08.18 0 1 25583
Sziasztok!
Van valakinek infója arról, hogy a holnap üzemelő soproni 13P járaton milyen típusú járművek várhatók?
hella22 Creative Commons License 2019.08.17 -1 2 25582

A Rába teherautó, hátulján daruval  :(  :(  :(  

norbee601 Creative Commons License 2019.08.10 -1 5 25581

Sziasztok!  

 

Van valakinek olyan győri buszos fotója, ahol a csinos vörös lány vezet? :D

 

(aki legtöbbször City buszon van :D )

norbee601 Creative Commons License 2019.08.01 -1 1 25580
Érdekesek a Blaguss új MAN jei, szinte mindig nyitott motorterrel pihen 1-2 az 5-os portanal amig várnak a hazaindulokra.... Melegszenek?
KZX003 Creative Commons License 2019.08.01 -1 3 25579

Új helyis fotókkal frissült a gyoribuszok.hu!

lobbanórotor Creative Commons License 2019.07.19 0 1 25578

Ja, úgy érthető, köszi. 

Előzmény: KZX003 (25577)
KZX003 Creative Commons License 2019.07.19 0 1 25577

Tartalékok voltak.

Előzmény: lobbanórotor (25576)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.07.18 0 2 25576

A LYL-736/737 még nem voltak "túl öregek" az audizáshoz? Idén lesznek 8 évesek, bár az is igaz, hogy abból a szériából nem mindegyik az Audi-járatokon kezdett - itt van például a 736 a szegedi járatról, még újkorában. 

Előzmény: KZX003 (25575)
KZX003 Creative Commons License 2019.07.18 -1 4 25575

Elosztották az Audi szerződéses járatokról felszabaduló buszokat.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 0 1 25574

Jegylyukasztó!

Előzmény: M63 010 (25573)
M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 -1 1 25573

Győrben, ami nekem, Szombathelyiként, durva, az a hagyományos jegyjukasztó! :(

M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 0 1 25572

Szombathely egy fokkal jobb, ott az állomány ca fele Credo.

Előzmény: UTorn (25556)
M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 25571

Bakonyszentlászlóig van hivatásforgalom! Ha nem 60-nal menne a síkvidéki szakaszon, hanem 80-nal, meg lenne órás ütem, akkor utas is több lenne azon a részen.

Előzmény: trizs77 (25560)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.07.16 0 0 25570

Mostanában kezdtem érdeklődni a buszok iránt még csak körvonalozódnak a dolgok

Előzmény: UTorn (25556)
FHÉV Creative Commons License 2019.07.15 0 0 25569

MYR-752 váltotta HDY-063-at (előtte IKC-356-ot) a fertőszentmiklósi fordán.

MYR-754 váltotta KXY-490-et a pusztacsaládin.

MNY-925 váltotta KYV-310-et Kapuváron.

Előzmény: FKU-911 (25548)
siófoki35 Creative Commons License 2019.07.15 -1 0 25568

Másik ilyen vonal amit így lenne érdemes közlekedtetni, az az Eger-Szilvásvárad. Nem tudom, a Frigyládák elbírják-e azt az emelkedőt ami ott van, de klassz lenne olyannal. Vagy klasszik Dácsia/Bobó és kéttengelyes kocsik. 

Előzmény: trizs77 (25560)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.15 0 1 25567

Egy kollégától (vásárhely) csupa jót hallottam felőlük.

De egy ember véleménye nem lehet általánosítható.

 

Előzmény: Alexander Pistoletov (25566)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.07.14 0 1 25566

Ha jól tudom, a leosztás a következő:

 

NJV-815 - Gyula

NJV-816 RHU-692 - Hódmezővásárhely

NJV-817 - Hódmezővásárhely

NJV-818 - Szentes

NJV-819 - Makó

 

2015-ös gyártmányúak, az év decemberében vették őket állományba.

Előzmény: trizs77 (25564)
LTL-924 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25565
Igen.
Előzmény: trizs77 (25564)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -2 1 25564

Vásárhelyen dolgozik helyi kivitelű ISUZU midi, a DAKK állományában.

1 vagy 2 db.

De máshol nem tudok róla.

 

Új ?

 

 

Előzmény: LTL-924 (25563)
LTL-924 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25563
Nem tudom én is csak hozzámtartozómtól tudom. Ha minden igaz énykk-s
Előzmény: trizs77 (25562)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -1 1 25562

Hol ?

Magán kézben ?

 

Előzmény: LTL-924 (25561)
LTL-924 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25561
Valaki tudja hogy Győrben miért vannak isuzu buszok?
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -1 0 25560

Nem .

Sokakkal ellentétben nincsenek érzelmein vonalakkal szemben.

 

Azon kívül nálam a 11-es, sohasem szerepelt feleslegesként semmilyen listán.

 

A Győr - Győrasszonyfa vagy esetleg a Győr-Veszprémvarsány szakaszt, mindenképpen meg kell tartani közszolgáltatásban.

Sőt fejleszteni kell.

 

Ugyanakkor a Vvarsány - Veszprém szakaszt kivenném a közszolgáltatásból és átadnám nosztalgia üzemnek.

Napi 2 pár vonat, laza, nosztalgikus menetrenddel, kocsikkal, mozdonyokkal, a kirándulók, turisták igényeire szabva, őhozzájuk alkalmazkodva.

 

 

Előzmény: norbee601 (25559)
norbee601 Creative Commons License 2019.07.12 0 3 25559
Személyes fájó pont ugye, hogy az a vonal megmaradt :D
Előzmény: trizs77 (25558)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.12 -2 0 25558

Már Győrből is Jenbacher jár a BZ helyett. :-))

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Annak a 15-25 utasnak kényelmesebb.

 

 

Előzmény: schlumberger (25557)
schlumberger Creative Commons License 2019.07.12 0 0 25557

Vonat meg Veszprembe is jár Flirt a Delibol, többi vonat is Traxx és halberstadti, elfogadható.

 

Már Győrből is Jenbacher jár a BZ helyett. :-)

 

 

Előzmény: norbee601 (25554)
UTorn Creative Commons License 2019.07.11 -3 3 25556

Még nagyon fiatal lehetsz :)

 

Tudod Veszprém buszközlekedésébe a város már méregsok pénzt tesz bele, annyi a lényeg, hogy ezért szuper ott minden, jó szép új buszok, hangos utastájékoztatás, ami Bkv-hoz hasonló ( nem véletlen ugye :) ) . És ezt a helyi járatot a városi cég a V-busz Kft üzemelteti. 

 

Itt nálunk "OT-Pusztaszeren" tehát Sopronban és nagytesójában Győrben , pedig nem hogy a 2 város saját céget csinálna, hanem még ezt a jelenlegi Énykk s szolgáltatást is alig kívánja megfizetni, amibe sokkal kevesebb pénzt kell beletenni, mint hogyha saját céggel csinálnának. Bár ugye nyilván ez 2 külön város és Sopronban kicsivel jobbak a körülmények, többet szánnak erre, bár ugye kevesebb jármű kisebb flotta, könnyebb megszervezni, mint Győrnél. De lényegében teljesen mindegy egyébként és tényleg max papír adatok alapján jobb tán Sopron, de összvissz itt is már régi nagyrészt kiöregedett Ikarusok, meg pár tizen éves Credo rohangál. Több ilyen város van itt környékúnkön, pl Szombathely és Egerszeg helyzete is ilyen szar :). Mondjuk Szombathelyen nem csodálkozom, csoda hogy nem csak 260/280 asból áll ottan az a helyi járat. 

 

A vasút az meg egy teljesen más világ. Másik cég. Köze nincs a buszhoz. A mi területünkön Gysev van, nyugati gondolkodással rendelkező cég. Veszprém területén meg a MÁV van , ami talán a világ legtrógerebb cége.

Előzmény: BuszosBobby (25553)
UTorn Creative Commons License 2019.07.11 -2 2 25555

Ez igaz ,de a kettő dolognak köze nem volt egymáshoz. Ezzel azt írtam le hogy a vezetőségnél nem értenek a szakmájukhoz. Ez csak két példa volt. A 2 dologot nem próbáltam összefüggésbe hozni.

Előzmény: trizs77 (25552)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!