Utasként nem találkoztam több problémával, sőt. Van konnektor, van vizuális utastájékoztató. Amit igaz gondnak látok, hogy a WC-k nem lettek érdemben felújítva. Tudom, rengeteg pénz, de szerintem az egész vizesblokkot mindenestől (!) ki kellet volna cserélni. A másik amit hiányolok, az ülés huzatok cseréje, valamikor valahol ezt úgy csinálták, hogy egy járművön komplett csere, a levett, de még használhatókból pedig lehetett javítani, vagy egy rosszabb állapotút garnitúrában cserélni.
A sok kopogó lapos kerék pedig, szerintem, nincs összefüggésben a "korszerűsítéssel".
"Hány db emeletes motorvonat hívható még le opciósan?"
0
"Összesen hány db Kiss motorvonat van Magyarországon, és azokból mennyi visz már utast?"
34 db-ot vett át a Megrendelő.
"Ha ezek beszerzésre kerülnének, úgy azokat felszivnák még az elővárosi nak nevezett vonalak?"
Fel.
"Létezik-e a típusnak olyan verziója, amiben az utastér ill ülések kialakitasa inkább közelebb áll egy hosszabb távú utazásra alkalmasabbnak, esetleg IC kategóriájú?"
Amit a Megrendelő kér.
"Ha igen, mely vonalakon lenne értelme kozlekedtetni azokat?"
Összesen hány db Kiss motorvonat van Magyarországon, és azokból mennyi visz már utast? Hány db emeletes motorvonat hívható még le opciósan? Ha ezek beszerzésre kerülnének, úgy azokat felszivnák még az elővárosi nak nevezett vonalak? Ha viszont már felesleg is képződne darabszám ügyben: Létezik-e a típusnak olyan verziója, amiben az utastér ill ülések kialakitasa inkább közelebb áll egy hosszabb távú utazásra alkalmasabbnak, esetleg IC kategóriájú? Ha igen, mely vonalakon lenne értelme kozlekedtetni azokat?
Amennyire én emlékszem, a Stadler is csak kínlódott Dunakeszin a Kissekkel. Abban az üzemben sok mindent meg kellett volna változtatni. De vannak itt olyanok, akik ezt közelebbről látták (és szenvedték).
Igen, nem is lehetett volna jobban leírnod, hogy az utasításokba - hogy lehet még több hülyeséget (még több pontot) beletenni a bekezdésekbe, természetesen a .......kollégák miatt.
Oké,remek .Alá másztál-mellé térdeltél stb...lemérted...éljen-éljen...Legtöbb esetben ,ha jelzi a vezér,hogy nagy a gond akkor kiveszi az irányító a járművet a fordából. A gép.diszp. meg elutalja esztergára.Ennyi.DE EZ NEM A JÁRMŰVEZETŐ DOLGA.Ő CSAK JELZI A PROBLÉMÁT!
De terjesszed föl ,hogy ez is legyen a járművezetők feladata ezen laposodások mérése!Boldogok lesznek,hogy két vonat között hasalnak a forgóvázak mellett-alatt!!!
"ha tényleg akkora a laposodás,hogy üzemveszélyes!" Ezek szerint, ha tudja, hogy a jármű üzemveszélyes, akkor is elviszi a vonatot, mert azzal mindent megtett, hogy beírta a hibát az üzemnaplóba?
Eddig minden olyan laposodást megtaláltam akna nélkül, amit hallani lehett (FLIRT, KISS). Ezt is lehetett (nem a korábbi hsz-ben említett jármű!) minimum egy fordulót megcsinált utasokkal, személyzettel, vonatvizsgálattal:
A kifogások és a hárítás nem oldanak meg semmit, mert a végén mehetünk viszza a balettba ugrálni.
Nem jó helyre telefonáltál.Nem az ő dolga,bejegyzi az üzemnaplóba,-legfeljebb jelzi az illetékesek felé ha tényleg akkora a laposodás,hogy üzemveszélyes!A másik,a mozd.vez. hogy nézze meg a laposodást??Alá bújik a vonatnak???Ahhoz akna kell és pont ott kell megállni ahol alaposodás van!Ehhez másik ember is kell.A laposodás mérése reszortos ,gépészeti diszpécser kell.
Királyfi, te még hiszel a mesékben? Volt eset, felhívtam a mozdonyvezetőt, hogy legalább a forduló állomáson nézzék meg, mert nagy a baj. Nem akarom végig mesélni, de ezek után sejthető
Miért van az, hogy a kékítést nem a régebbi példányokon kezdték? A 001-030 közöttiek közül még egy sem kékült be, a 031-060 közöttiek nagyobb része viszont már megújult.
Nem akarom a panasz iroda jelleget erőltetni, de a 040-es ma reggel határozottan lapos volt (C kocsi, egyes vég) és még most is vidáman jön megy. Gondolom, több alkalommal tartottak nála vonatvizsgálatot, sőt a nagyobb pályaudvarokon (Déli, Fehérvár) kocsivizsgáló fogadta és futtatta. Ez azért elég szomorú.
Tapasztalataim alapján a lap mérete kb 60-80mm lehet.