Haverom E91-ében (N47D20C) hátsó lengéscsillapítót kell cserélni,mert elfolyt az olaj belőle.
Az lenne a kérdésem,hogy ti milyen márkát javasoltok ill. melyik az ami a gyári minőséggel egyenértékű avagy vetekszik vele? (ültetni, sportosabbá tenni nem akarja!)
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem megoldani egy problémát? Elvileg ha jól olvastam kis "programozást" igényel a dolog. A navim egy rossz térkép DVD után minden indításnál azt írja "Head unit not programmed correctly". Ha kinyomom utána minden működik tökéletesen, csak elég zavaró ez a jelenség. Resetálva volt már, de nem történt semmi. 2007-es e90 CCC (M-ASK). Továbbá azt valahogy be lehet állítani, hogy a kör helyzetjelző "daylight"-ként műkődjön automata módban? Van egy opció, hogy daylight running light, de az csak simán felkapcsolja a tompítottat napközben is. Köszi a válaszokat előre is.
Urak, mi az utolsó, minimum 2 literes E90, amit meg lehet venni benzines motorral, azaz nem közvetlen befecskendezéses? Lehetséges, hogy facelift után már minden az...?
Nekem - garancia után - a szerelő lecserélte ATE-ra. Nem bírta a 325i-t az autópályán, elkezdte fékezésnél rázni a kormányt. Ezután Brembot tetettem be, mert az előző off autómnál a Brembo sport jobb volt, mint az eredeti. Az se jött be. Végül vettem eredeti BMW-t, szürke dobozos, hologrammosat. Tökéletes volt, élettartama végéig simán fékezett. Utána már nem is kísérleteztem, csak az eredeti.
2011-es 325 IX-hez keresek 3,07-es áttételű első differenciálművet. Tud valaki eladót? A használtautós oldalon nyilván van 1 bontós, aki hirdet ilyet, de gyakorlatilag 2 hónapja csak hiteget, hogy majd lesz...
carbiker42@gmail.com a mailem, nem mindig nézek fórumot.
Én úgy tudtam, az öntő üzem Landshut-ban van, ott gyártják a féktárcsákat - de mindegy is tuajdonképp :))
Az összes ismertebb fékalkatrész gyártó leírja magáról, hogy ő beszállít a BMW-nek (meg az Audinak, Mercinek, etc) szóval valamelyik biztosan igaz! :DDD
Ez csak a berlini gyár honlapja amit linkeltem, amúgy 14 ország 30 telephelyén folyik gyártás vagy összeszerelés..
De tőlem aztán nem kizárt hogy vesznek is tárcsát.
Akkor csak nekem volt 2x is pechem nem gyári féktárcsával.
Mindkét alkalommal a deformálódás volt a baj, rövid idő elteltével olyat ütöttek, hogy cserélni kellett őket így végülis többe lett, mint ha egyből gyárit vettem volna. Azóta nem kockáztatok. Örülök, ha másnak nem ilyen negatív tapasztalatai vannak.
Tárcsának gyári beszállító Zimmermann, betétnek Textar. De szállít a BMW-nek az ATE, Brembo, Jurid is. Gyárit felesleges venned, hacsak nem szeretnél egy rányomott BMW logoért pénzt kidobni.
Hátsó féktárcsa csere előtt állok. Azt szeretném kérdezni, hogy ti milyen márkájú tárcsát javasoljátok ami legközelebb áll a gyárihoz esetleg vele azonos?
Mivel már régi a bejegyzés, lehet már meg is oldottad a problémát. Csak egy gondolat jutott eszembe. Biztosan vízgőz az? Nem inkább turbó gond, netán befecskendezés?
Gyanús, hogy a vízkörben látszólag minden rendben van.
Ha közben közben megjavítottad, megoszthatnád velünk.:-)
Lehet, hogy azért jobb ha beakasztom a reteszt a kéziféknél, mert akkor mivel nem feszíti a kötelet, ezért a csavarhúzóval könnyebben tudom a tekerni a "körmös " állítót? ( nem hinném )
Vagy ilyenkor miután beállítottam a körmös csavarral a megfelelő pofatávolságot a dobtól és visszaállítom a feszítést, így lesz a legnagyobb a pofa felfekvő felülete?
Vagy ez a retesz funkció csak arra jó, hogy pl. könnyebben tudom levenni a dobot/tárcsát egy javításnál, cserénél?
A kéziféken szeretnék állítani. Szétszedtem a dobokat, kipucoltam, megcsiszolgattam a pofákat, zsírtalanítottam stb.
Láttam, hogy az egyik kerékcsavar lyukon be tudom állítani a pofákat. Viszont láttam és olvastam is ,hogy a kézifék karnál csavarhúzóval kell a "szerviz reteszt" is akasztani.
Mi ennek a szerepe? Gondolom a bovden feszítés, lazítás, de szeretném pontosan tudni, hogy mit is csinál és miért kell.