Keresés

Részletes keresés

trebront Creative Commons License 2023.10.12 0 1 41317

igen, azt gondoltam, h nem az Akiem felé lesz többletkifizetés.

de pl. (elmaradt) új vectron vásárláshoz képest 10 évre végigszámolva ezt a lízinget már gondolom nem olyan kedvező a kép.

kamucégnem nem nevezném, de mégsem a felhasználó, hanem a railtours lizingeli, és innentől már lehet kavarni a leánycégek közti elszámolásokkal.

Előzmény: AKF996 (41315)
AKF996 Creative Commons License 2023.10.12 0 1 41316

Szerintem az se rossz, én inkább a formára gondoltam. Egyszerűen én még Tauruson (1016/1116/1216/182/183/ES64U2/470-en) nem láttam elrontott festési vagy matricázási séma variánst vagy színt, szó szerint szinte minden jól állt rajtuk. A Siemens ezzel a típussal valószínűleg olyat gurított anno az ezredfordulón - minden értelemben - amihez fogható nem nagyon van/lesz. 

Előzmény: talpfa (41311)
AKF996 Creative Commons License 2023.10.12 0 1 41315

Tekintve, hogy egy nemzetközileg is jegyzett külföldi (francia) tulajdonú cégről van szó, remélhetőleg joggal lehet feltételezni, hogy az éppen aktuális nyílt piaci szerződések szerint köttettek meg. Ez nem egy kínai/akármilyen fejlődő világbeli noname vállalat által, és egy külön erre a célra létrehozott kamucég "közvetítésével" megkötött üzlet volt (mint az általad említett "lélegeztetőgépeknél") amennyire tudom, szóval itt most szerintem kivételesen felesleges belelátni ebbe ilyen dolgokat. Csak egyszerűen a szükséghelyzet szülte, de attól még feltételezhetően piaci árakon, hiszen ha nem így lenne, az már valószínűleg feltűnt volna a lízingpiac szereplőinek is. (Ne feledjük, a lízingcégek között nagyon erős verseny van, így egy-egy nem szokványos üzlet vagy szerződés jó eséllyel azonnal fényre derülne legkésőbb általuk.)

 

Én személy szerint mindössze annyit tudok a szerződés részleteiről, hogy 10 év elteltével vételi opció van benne, ami egy logikus lépés mind a bérbeadó, mind a bérbevevő részéről, hiszen hosszútávú lízingszerződésről van szó. 

Előzmény: trebront (41313)
trebront Creative Commons License 2023.10.12 -1 1 41314

ezzel a s.kék-v.kék-fehér hármas színtervvel a teljes MÁV összekeverhető a České dráhy-val. szerintem

Előzmény: 1047 005-2 (41312)
trebront Creative Commons License 2023.10.12 -1 2 41313

az áráról lehet valamit tudni? és/vagy a lizingszerződés részleteiről?

nekünk kellett nagyon, ezért belefuthattak lélegeztetőgépes árakba is. csak "legyen valami" alapon.

azt vizsgálták, h a meglévő 470/480-ba mennyibe került volna a hiányzó ETCS2?

ha ezekre meg van a válasz, onnantól lehet "jó vétel", addig nekem csak "műszakilag jó döntés" (mert ugye alapból lopnak)

Előzmény: AKF996 (41310)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.10.12 0 1 41312

A szavaztatott másik,jobb (, a többség szerint).

Előzmény: talpfa (41311)
talpfa Creative Commons License 2023.10.12 -1 1 41311

Egyetértek...

Ez a matrica vagy színterv sokkal jobban áll nekik, mint az eredeti a "kék-sárga" festési változat.

Előzmény: AKF996 (41310)
AKF996 Creative Commons License 2023.10.12 0 2 41310

Azért én nagyon ritkán és régen dicsértem már a startot, de azt el kell ismerni, hogy

1, ezek a gépek nagyon jó vételek (vagyis egyelőre lízingek) lehetnek hosszú távon; végre egy értelmes és logikus döntés a részükről, még ha már csak az utolsó utáni szükséghelyzetből fakadó kényszer is vette rá a döntéshozókat;

2, ez az újfajta matrica séma rendesen jól néz ki rajtuk, a Taurus még mindig a No.1 gép formatervezés szempontjából (is)! 

Előzmény: tothgun modells (41309)
tothgun modells Creative Commons License 2023.10.12 0 2 41309

Üdvözletem!

 

Mai IC 617 élén...

Üdv, tothgun

Előzmény: tothgun modells (41295)
GaGe Creative Commons License 2023.10.12 0 4 41308

segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.10.11 0 0 41307

Egyrészt igazad van, a 36 óra az tartalmatlan időtöltés ezek szerint.

De azért na, sw ide, vagy oda, kN gomb, aztán írja magyarul is.

Másrészt akkor hogy járt vonatra?

Előzmény: 1047 005-2 (41305)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.10.11 0 1 41306

Felpezsdült a piac,újabb gépek (Hupac,MRCE) találtak más gazdára.

1047 005-2 Creative Commons License 2023.10.11 0 2 41305

"Nehéz kimagyarázni a kimagyarázhatatlant."

 

 

Ha olvasol,feltűnik,hogy a konkrét esetről nem írtam semmit!Nem véletlenül.

 

 

 

"Ráadásul az egy kapcsoló ami mindig kell,"

 

 

Mo-n,nem rég van megkövetelve és előfordulhat,hogy a delikvens soha nem használta a rendszert,majd több év után rákerül(t).( + Mo-n nem magától értetődő a zöld hurok megfelelő működése.)

 

 

 

"Ha én nem tudom, akkor mindig van olyan elérhető ember aki tudja."

 

 

Az egy Mo-n kívüli hely lehet.

 

 

 

 

"Aki ennyit sem tud, azt meg el kellene tiltani a jármű használatától, amíg meg nem kapja a szükséges típusismeretet..."

 

 

Kulcsszavak:Munkáltató,KTI,KAV!

 

 

Előzmény: Panzerbear (41304)
Panzerbear Creative Commons License 2023.10.11 -2 1 41304

Nehéz kimagyarázni a kimagyarázhatatlant. A probléma megoldását nyújtó kapcsoló nagyon jól látható helyen van, minden variánsnál, szoftverfüggetlenül. Ráadásul az egy kapcsoló ami mindig kell, szóval azt sem lehet mondani, hogy valami olyan dolog amit az ember elfelejt, mert valami szekrény rejti eldugva. 

Azon kívül meg ha valamit nem tudok, akkor megkérdezem. Ha én nem tudom, akkor mindig van olyan elérhető ember aki tudja... Ha semmi sem megy, akkor csinálok egy újraindítást, az csak 10 perc. És ez esetben minden kapcsolót alap állásba teszek, ami jelen esetben szintén megoldotta volna a problémát... 

Aki ennyit sem tud, azt meg el kellene tiltani a jármű használatától, amíg meg nem kapja a szükséges típusismeretet... 

Előzmény: 1047 005-2 (41303)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.10.11 0 1 41303

Annak aki napi szinten begyakorolta,napi szinten jár vele és nem magyarul használja kijelzőt.

 

 

Ráadásul a 182 565 és tsai nem egyeznek meg sem kivitelben,sem a mo-i szoftver beállításokban a 470-essel.!

Előzmény: Panzerbear (41301)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2023.10.11 0 1 41302

Az EVM követeli 40 km/h felett a légfék használatát akkor is, ha a vonat tudna megfelelő sebességre lassulni vagy megállni a következő jelző előtt visszatápláló fékezéssel.

Előzmény: Zsivany3 (41300)
Panzerbear Creative Commons License 2023.10.11 -2 0 41301

Ennél a típusnál pont nem szempont. Nem elrejtve vannak a funkciók display almenükben, hanem fizikai kapcsolók vannak, meg egy olyan diagnosztikai kijelző ami valóban ír ki hasznos tanácsokat.

Előzmény: 1047 005-2 (41299)
Zsivany3 Creative Commons License 2023.10.11 -1 0 41300

"A mo-i vonatbefolyásoló megoldás miatt nem vagy csak korlátozottan lehet kihasználni a visszatápláló képességét."

 

Ez engem bővebben is érdekelne. Tényleg emiatt van lekorlátozva, hogy ne zavarjon be? Vagy miért?

Előzmény: 1047 005-2 (41276)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.10.10 0 1 41299

Vannak,se megfelelő képzés,se megfelelő gyakorlat,se megfelelő szintentartás.

 

Vannak olyanok akik bő 10 éve nem is ültek a gépen, pedig a tanúsítványukban szerepel.

Előzmény: segélyvonókészülék (41297)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.10.10 0 1 41298

Látod...

Meg hát rábökünk a státusz gombra, és kiírja...

Ez nem a szili, hogy van egy segédüzemek jelzőlámpa, aztán bogarászd a kapcsolási rajzot, hogy mé' nem megy...

Előzmény: Panzerbear (41296)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.10.10 0 1 41297

Hagyjuk már kábét...

 

Ha valóban ez így történt, és tényleg negyven perc kellett csak emiatt, akkor elég nagy bajok vannak személyzetügyben...

Előzmény: FeNegyerek93 (41294)
Panzerbear Creative Commons License 2023.10.10 -2 0 41296

Már önmagában is ez elég kemény lenne, de ha mégis. Ilyen esetben nincs egy telefonszám amit fel lehet hívni?

Előzmény: FeNegyerek93 (41294)
tothgun modells Creative Commons License 2023.10.10 0 4 41295

Üdvözletem!

 

A mai IC 617-tel Karcagnál...

 

Üdv, tothgun

Előzmény: tothgun modells (41277)
FeNegyerek93 Creative Commons License 2023.10.10 0 0 41294

K.B. videójában szó volt arról, hogy a mozdonyvezető megfeledkezett erről a kapcsolóról és ezért állt a vonat.

Előzmény: segélyvonókészülék (41293)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.10.10 0 0 41293

Nem a Taurus halt meg, hanem az MRT kocsik nem adtak zöldhurkot. A gép fordult a saját fordulójára. 

 

Ha a kocsi nem ad zöld hurkot, azzal nem állunk negyven percet. Egy mozdulat egy kapcsolóval, és tudunk menni.

Előzmény: bodecsabi (41284)
Panzerbear Creative Commons License 2023.10.10 -2 0 41292

Bocs hogy ez így semmit sem ér. Mint írtam, ugyan azzal a vonattal, mozdonnyal simán lehet naponta 50-70% fogyasztáskülönbséget is produkálni...

Előzmény: Domi-V63-138 (41291)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2023.10.10 -1 1 41291

Bocs hogy EGY hsz alapján utána néztem, s nem pedig doktori disszertációt rittyentettem.

Főleg, hogy tegnap ment először bérmozdony, ma már szilivel megy az 560.

 

 

Egyébiránt a mérésekből az derül ki, hogy a legtöbb energiapocsékolást a fölösleges megállások, későn kezelt jelzők okozzák.

Előzmény: Panzerbear (41290)
Panzerbear Creative Commons License 2023.10.10 -3 1 41290

Látatlanban a megállások száma teljesen mindegy, mindig kell hogy legyen jó 10-20% visszatáplálás. Még tehervonatnál is. Hisz olyan nincs hogy nincs domborzat, vagy ne legyenek pontok ahol csökkenteni kell a sebességet.

 

A fogyasztási adatok összehasonlításhoz két kiragadott nap nagyon kevés. Sok egyforma vonat, több napon át begyűjtött adataival lehet valamit kezdeni. Már két mozdonyvezető között is lehet simán lehet 10% különbség, ha mindent majdnem ugyan úgy csinálnak. Egy késés miatt agresszív vezetési stílus meg akár 50-70% fogyasztásvövekedéssel is járhat. Ugyan azon vonat, ugyan azon szakasz és mozdonyvezető esetén.

Előzmény: Domi-V63-138 (41289)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2023.10.10 0 2 41289

Látatlanban azt írtam volna, hogy nem lehet jelentős eltérés a fogyasztási adatok között ugyan arra a vonatra vonatkozólag, hisz IC, tehát kevés helyen áll meg. R-Go kevesebb alkalma van a visszatáplálásra.

 

Azonban belenéztem a varázsgömbbe, és azt dobta ki, hogy a 10.09-i 560 az 44%-al fogyasztott többet a 10.02-i 560-nál (V63-050). Természetesen ugyan annyi kocsit húzott mindkettő mozdony, és az "esemény" miatt csak Su - KöKi között vizsgáltam mindkettőt.

Előzmény: tothgun modells (41275)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.10.10 0 0 41288

415. sorozat járművein hogy sikerült mégis?

Előzmény: 1047 005-2 (41276)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!