Megnyílt a 100-as és a 120-as vonalak topikja (az alföldi vonalak (már csak a 80-as hiányzik)). Én, hogy ezeknek a topikoknak konkurenciát teremtsek, ezért ezennel megnyitom a Dunántúli fővonalak topikját.
Nem értem az összefüggést. Ha egy tehetségtelen fotóst elüt a vonat, akkor az mindenképp forgalmi fennakadást okoz, akár próbál tenni valamit a vezér, akár nem. Magad sem gondolhatod komolyan, hogy egy szerelvény elé lépő embert majd megment, hogy a mozdonyvezető megkezdi egy 700 méteres fékúttal rendelkező szerelvény megfékezését.
Szuper, akkor minden tőled telhetőt megtettél. Ha múlt időbe kerültek volna, az az ő problémájuk lett volna. Aki nem tud vigyázni magára, az ne menjen a vágányok közé.
Én például tisztában vagyok a jogaimmal és a kötelességeimmel is. És viselkedni is tudok. Úgyhogy ha egy ilyen lecsúszott kretén beszólna nekem, akkor udvariasan elmagyaráznám neki, hogy hová indulhat most azonnal. Ha pedig egy ujjal is hozzám érne, azonnal önvédelmet követnék el. :-) Azért tényleg mindennek a teleje, amit a vasút az elmúlt 150 évben elkövetett szolgáltatás címén. Simán BTK-kategória, azon belül is különös kegyetlenséggel elkövetett eset. :-)
Senki sem szeretne, valóban. Azonban a mozdonyvezető nem azért van ott, hogy az utasokat minősítse, vegzálja, és erre semmiféle jogosultsága nincs is. Arra viszont lenne, hogy tegyen meg mindent a menetrendszerű közlekedésért, de hát látjuk, mennyire él ezzel a jogával. :-)
És ezeket a "szabályokat" ki írta? Csak mert ha nem a rám vonatkozó törvényeket tartalmazó közjogi dokumentumok, akkor leszarom őket. Sajnálom, hogy kénytelen vagyok folyamatosan ilyen stílusban nyilatkozni, de hát a vasút kezdte az ő görénységeivel, én csak ugyanígy reagálok rájuk.
Akkor majd észreveszik, és visszafordulnak. Az ogrének ehhez semmi köze, és pláne semmiféle jogosultsága nincs arra, hogy bárkinek is megmondja, hogy merre mehet. Én pont leszarnám az ugatását.
Pedig joga és kötelessége megmondani hogy mit tehetsz és mit nem a vá. területén ha tetszik neked, ha nem.
Jó az mikor viselkedni nem tudnak a parasztok ,csak a jogaikkal vannak tisztába.
Tulajdonképpen a peron egy olyan üzemi terület, ami utasforgalomra meg van nyitva. Nem közterület, nem csinálhatsz azt ami tetszik, vonatkoznak rád betartandó szabályok.
A peron tudtommal még nem üzemi terület, bár szeretnék a vasutasok, ha az lenne, nem zavarnák őket azok a rohadt utasok.
Szerintem a legjobb megoldás az lenne, ha a vasútőr beállna a peron végéhez, ott ellenőrizhetné, hogy tényleg nem lép-e senki a vágányok közé. Ja tudom, kellemetlen ott a napon ácsorogni, akkor felőlem kereshet is más "munkahelyet", ha nem jó.
Ez is egetverő nagy baromság. Senki sem szeretne egy ilyen idióta miatt a rendőrségre, bíróságra mászkálni, az esetleges álmatlan éjszakákat nem is említve.
Füreden a lejáró villanygép előtt futkoztak át a váltókörzetben a fogyatékos idióták.
Az az ő dolguk. Ha elüti őket a gép, akkor így jártak. Te is próbálj a saját dolgoddal foglalkozni, bőven lenne mit jobban csinálni a vasútnál. Ott is van épp elég "fogyatékos idióta".
Nem ezért, hanem azért, mert vannak akik a peron vége felé indulnak, ahol nincs kijárat.
Akkor majd észreveszik, és visszafordulnak. Az ogrének ehhez semmi köze, és pláne semmiféle jogosultsága nincs arra, hogy bárkinek is megmondja, hogy merre mehet. Én pont leszarnám az ugatását.
Kik futkoztak mikor a váltókörzetben? Retróhétvégén fotósok?
Én sima retróhétvége néküli napokról beszélek, mikor ordibál az Ogre a normális, peronon tartózkodó utasokkal, akik épphogy csak leszálltak a voantról, nem szaladgálnak sehova.
Egyébként ha akkora igény van a páros oldalon egy kijáratra, miért nem lehetett az elmúlt évtiezdekben létrehozni ott egyet, és miért kell beletörődni, hogy a villamosítás után kb. 100 év múlva esedékes következő "nagyprojektig" még csak a szikrája sem merülhet fel ilyesminek (mint ahogy soha sehol máshol az országban)?
És ezt a vasútőrt nem lehetne átvezényelni mondjuk egy Debrecen-Mátészalka vagy egy Miskolc-Tornanádaska vonalra? Ott mondjuk kapna egy olyan pofont egy-két "Hééééllóóóóó"-zás után, hogy lerepülne a vonatról...
Balatonfüredre elég lenne a tipikus 50 kilós nő, a normális fehér bőrű nyaraló családokat ő is figyelmeztetni tudná kulturált stílusban.
Szegény fürdős vonatok... Idén volt csak 1 nap is, 15bperc késés alatt?? De inkább 40-60 az átlagos... Tragikus. Ismerősék is inkább átszállással utaztak Pestről.
Ez is egy volt az olyan peronok közül, melyeknek évtizedek óta létezett egy szabálytalan, de az utasok által gyakran használt megközelítési módja. Amióta Balatonfüreden több az állomási mozgás, azóta viszont ez fokozottan veszélyessé vált.
Köszi. Esetleg lehet tudni 18406 melyik szerelvényből fordul, honnan jön meg az a vonat? Mert akkor előbb felszállunk rá, már az előző járatában, hogy fixen legyen helyünk.