Egy bizonyos felsőoktatási intézmény óráján volt róla szó, hogy egy bizonyos narancs párosba került anno utasszámláló, ami az utasterhelést a súly alapján mérte, kvázi villamosos knorr.
tudtommal már csak az alábbi forgalmi számok klasszikok, mindegyikük csak csúcsidei: hétfő-csütörtök 1/F32, F34, F35, F36, F39 de délután csak F32, F35 közlekedik
péntek 1/F33, F34, F35, F36, F38 de délután csak F33, F38 közlekedik
Baross áramátalakítóban karbantartás miatt kikapcsolás van éjszakánként. A kikapcsolás a menetrendi üzem után kezdődik, ezért csak a kocsiszíni menetekre van kihatással. Van ez a cserebere a 17-41 között, továbbá érintett a körút, ami az 1-esen kerül, meg a rendesen Magdolna utcánál visszafogók az Asztalosnál lévő vágánykapcsolatot használják.
Ismét valami variálás van: a 17-es egész napos Tátrái Barossból kiadva; a kelenföldiek pedig a 41-esen jelentek meg a barossosak helyett, tegnap még két szerelvény, ma már három. Így most hétköznap is három kocsiszín adja a 41-est. Ez most miért, és ideiglenes vagy tartós?