Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.05 0 1 115647

Olvasd el mégegyszer mit írt!

Előzmény: _nyunyuka (115646)
_nyunyuka Creative Commons License 2024.07.05 -1 0 115646

Igen, volt! Írja is, két kocsi lezárva! 

Előzmény: 1047 005-2 (115642)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.05 0 1 115642

"a Nyugati pályaudvar kényelmes urai nem voltak hajlandók több kocsit adni rá azzal a kifogással, hogy „niiiincs kocsiii”"

 

 

Az általad "a Nyugati pályaudvar kényelmes urai"-nak nevezett Munkavállalók nem dönthetnek a kérdésben.!

 

 

 

"hogy „niiiincs kocsiii”"

 

 

Miért?Volt?

Előzmény: H_CS (115639)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.07.05 -1 5 115641

Eredmény akkor lesz, ha az érintett munkavállalók anyagilag érdekeltek lesznek abban, hogy szolgáltassanak. A számonkéréshez viszont alájuk is kell tenni az infrastruktúrát, az eszközöket és a szervezeti hátteret valamilyen minimális szinten. Amire az állam nem hajlandó, mert egy vasat se akar adni működtetésre, ha nem nagyon muszáj. 

Előzmény: H_CS (115640)
H_CS Creative Commons License 2024.07.05 -4 2 115640

fedvény: „Kb. 80 utas maradt a peronon a Nyugatiban…”

 

1. Nyilván megint kényelmesek voltak az urak.

2. Nem kifogásokat akarok, az eredményt! Értik! Különben mehetnek vissza a nyúzóba!

Előzmény: H_CS (115639)
H_CS Creative Commons License 2024.07.05 -3 1 115639

Mai IC 716: Kb. 80 utas a peronon a Nyugatiban, mert két kocsi lezárva, a másik kettőt pedig egy bejelentetlen csoport lefoglalta magának. Kalauz jelezte a problémát, de a Nyugati pályaudvar kényelmes urai nem voltak hajlandók több kocsit adni rá azzal a kifogással, hogy „niiiincs kocsiii”.

Tapasztalatok alapján az egy órával későbbin is hasonló helyzet lesz. Kevesebb kocsi+az előző vonatról lemaradt utasok.

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.07.05 -1 0 115638

A Kökiről 18h41-kor indult IR vonat 23h körül ért be Szolnokra.

Előzmény: koller andor (115637)
koller andor Creative Commons License 2024.07.05 0 0 115637

Tegnap este a nyíri IC-k meg az IR vonatok (valamint néhány zónázó , amik nem fértek be Ceglédre) Pilis , Albertirsa és Ceglédbercel-Cserőn állomásokon várakoztak néhány tehervonat társaságában. Én a 736-al mentem és mindegyik említett állomáson csak egy szabad vágány volt. Tekeregtünk is rendesen. Hol a helyes , hol a helytelen vágányt használva. Lett is 10' késés Ceglédig , de ez semmi ahhoz képest . amit a szolnoki-debreceni.... stb...  utasoknak kellett elszenvedniük.

Előzmény: csíkos-háTTú (115636)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.07.05 -1 0 115636

Tegnap este:

A köki-ről 18h41-kot pontosan induló, agyonra terhelt Cívis IR 21h-kor még Abonyban sem volt!

Oka (állítólag): a vonat előtt a vágányzárba kiengedtek valami tehervonatot, ami fekve maradt a nyíltvonalon, és a maradék biztbert is tönkre vágta állítólag.

Szombaton vonatoznom kellene Szolnok Kispest vonalon, majd meglátom mi lesz... Sok jóra nem számítok.

Abymot Creative Commons License 2024.07.05 -1 0 115635

A jövő évi tervezet szerint a 128-as menetrendjén még azt is elrontják, amit nem kellene: a Püspökladányból 19 óra után induló 37711-es  (péntek kivételével) utolsó vonat eddig nem várt (most sem vár) keresztre, hanem a csak péntekenként közlekedő 37758 ütem előtt indul Szeghalomból, és fordított kereszt volt (van) Füzesgyarmaton.

 

A tervezet szerint viszont decembertől ütemben fog indulni a pénteki 37758, és emiatt a 37711 fog Biharnagybajomban 10 percen át keresztre várni - péntek kivételével a hét többi napján teljesen feleslegesen.

 

Nem hogy fordított kereszt lenne, mint eddig, és a Püspökladány felől jövő naponta közlekedő 37711-es vonatot vinnék végig várakozás nélkül (így 20:45 helyett 20:35-kor érkezne Szeghalomba), és a pénteki 37758 indulna inkább Szeghalomból 10 perccel korábban (19:32 helyett 19:22-kor).

 

Érdemes a 127-es menetrendjét is megnézni, eddig Gyomáról a vonatok a Budapest felől érkező IC-hez csatlakozva óra:15-kor indultak, most hogy este két csatlakozást összehozzanak Szeghalomban (azt hiszem ezeknél itt rácsatolják a Püspökladány felől érkező motort), azért óra:15 helyett óra:50-kor fognak indulni Gyomáról. Úgyhogy ha valaki esetleg Budapest felől délután erre utazna, az várhat Gyomán 40 percet. (Gondolom külön mv. nem jut, aki külön bevinné a Püspökladány felől érkező motort Szeghalomból Vésztőre).

Előzmény: ron89 (115626)
CorsairS Creative Commons License 2024.07.04 0 0 115634

Kitérőket szednek ki megszűnt állomásoknál.

Előzmény: shadoe (115633)
shadoe Creative Commons License 2024.07.04 0 1 115633

Ezt a 145-ösön már el is játszották, számomra megjegyezhetetlen már a menetrend, hiszen ugrott a 2 órás ütem.

Most egy hónapra pótlóbuszozás van - a pálya jobbik felén kéthetes -, nem tudom, mit gányolnak a pályával,  de a pótlóbuszok ablakából nézve két hét alatt jóformán a semmit láttam, ellenben sok helyen az egészet felveri a gaz. Kerekdombnál például méteres gazok vannak, és így akar vonat járni jövő héttől arrafelé.

Egy nyamvadt gyomirtásra nem volt eszük hetek alatt... 

Előzmény: ron89 (115626)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.04 0 1 115632

"Érdekelne, hogy most hogy újabb 9 gépet vettek lízingbe, azokkal mi lesz a terv."

 

 

Majd járnak a társaikkal (182) Ausztriába,meg "nagyterhelésű" személyszállítóvonatokkal Csaba meg Miskolc fele.

 

 

 

"Vajon elkezdenek végre típusoltatni a 140-re is, "

 

 

Nem,nincs gazdasági racionalitása.Legrossszabb esetben is a 9 Dórémi beállása a + 5 db TRAXX-ot tudná biztosítani a gépfordulóhoz.

 

 

 

"majd tényleg csak valamikor a 2030-as években fog ez felmerülni, ha egyáltalán?"

 

 

Nem fog.

Előzmény: AKF996 (115630)
AKF996 Creative Commons License 2024.07.04 0 2 115631

"Inkább ne építsék meg újra Városföld és Kkfháza között."

 

Ott is át kellene építeni azt a 100-as pályát. 

 

"valamint megfelelő vontatójárműveket rakni a vonatokra"

 

A 431 219,228 és stb társaik bizonyára megfelelő vontatójárműveknek tűnnek, még úgy az elkövetkező 10 évben is.

Előzmény: 1047 005-2 (115629)
AKF996 Creative Commons License 2024.07.04 -2 0 115630

"A nyári menetrend előtt gyakran láttam Traxxot a szegedi IC-k élén."

 

Igen, épp ezt mondtam én is: a napi (szükséges) vontatójármű-állomány egyharmada volt 480 a legjobb esetben, az az maximum 3 gép naponta. Majdhogynem csepp a tengerben, mert amúgy 8 kellene minimum - és ezzel együtt elkezdeni leszedegetni végre az ótvar szegedi 431-eseket a hibridek éléről. De ehelyett, mint mondtam, ezt a napi 3 darabos Traxx-fordát kezdték el kiszedegetni már jóval a nyári menetrend előtt, mostanra meg már természetesen nem maradt semmi. A józan ésszel is teljesen ellentétes folyamatok.

 

"Nem kizárólag  csak azt de észrevehető mennyiségben volt."

Erős túlzás, inkább pont úgy mondanám hogy nem kizárólag csak szilik voltak, a v43-tengerben volt egy-két 480-szigetecske is analógia inkább helytálló ide. Bizonyára észrevehető mennyiségnek tekinthető - bár ez relatív - csak ez sajnos vajmi kevés, ha 60 éves kohószökevényekről van szó a mindennapi fővonali IC-forgalomban.

 

"Most a Dunatól keletre elvétve látni csak modern gépet"

Azért a 100-ason most is lehet látni jónéhány EuroSprintert, beleértve 470-eseket és 182-eseket is.

+ a nyíregyieknek ott vannak még a 630-asok is, amikből ide természetesen szintén nem jut fordatervezeti szinteken.

 

Érdekelne, hogy most hogy újabb 9 gépet vettek lízingbe, azokkal mi lesz a terv. Vajon elkezdenek végre típusoltatni a 140-re is, vagy majd tényleg csak valamikor a 2030-as években fog ez felmerülni, ha egyáltalán?

Előzmény: M41 2180 (115610)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 115629

Inkább ne építsék meg újra Városföld és Kkfháza között.

 

 

Az az alatti részt miért hagyhatják el?

Előzmény: H_CS (115627)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.07.04 -1 1 115628

Tudod a Mávnak 4+1  ellensége van. Illetve már sajnos van új ellensége is annak személynek a  nem lehet a nevét leírni.(jön cenzúra)..aki nagyon sok jó szakembert embert kirúgatott a Máv-tól,

 

 

Előzmény: Arkimbz (115623)
H_CS Creative Commons License 2024.07.04 -1 2 115627

Lehet mínuszolni, de ha V0 lesz, meg két autógyár a szegedi vonal mentén, előbb-utóbb kénytelenek lesznek legalább Ceglédtől Kiskunfélegyházáig megépíteni a második vágányt.

Előzmény: H_CS (115624)
ron89 Creative Commons License 2024.07.03 0 1 115626

Még a decemberi menetrendváltás környékén volt itt szó a 128-as vonal menetrendjéről. A VPE honlapján a jövő évi tervezet szerint, decembertől hozzá lesz butítva a menetrend a már lassan 1 éves 50-es sebességkorlátozáshoz P.ladány és Szeghalom között.

Most 63 és 61 perc, a keresztrevárás plusz idejét levonva a tiszta menetidő 58 perc. Ez decembertől 67 és 77 ! perc lesz, a tiszta menetidő pedig 67 perc. A keresztek átkerülnek Biharnagybajomba, és csak a Ladányból induló fog várni 10 percet, a Szeghalomról jövő azonnal megy tovább. 

 

Ráadásul még a csatlakozásokra is többet kell várni Debrecen felől Szeghalom felé. Most a Cívis érkezik óra 10-kor, személy indul 14-kor, decembertől ez 11 és 28 lesz, azaz összességében Szeghalomra 30! perccel később érkezik meg az utas mint eddig! Visszafelé ''csak'' 9 perccel lesz hosszabb az út, az még szódával elmegy.

Budapest felől/felé már eddig is elég sokat kellett várni 31 és 30 percet, ez módosul 32-re és 40-re.

 

Sajnos azoknak lett igazuk, akik azt mondták, hogy nem lesz itt semmilyen karbantartás, hanem majd igazodik a széteső pályához a menetrend.

1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.03 0 3 115625

Vagy elég lenne visszaállítani a pályát az engedélyezett sebességére a teljes útvonalon valamint megfelelő vontatójárműveket rakni a vonatokra.

Előzmény: H_CS (115624)
H_CS Creative Commons License 2024.07.03 -2 0 115624

Az első nagykőrösi keresztig,utána meg tovább egész nap Kőbánya-Kispesttől--Szatymazig.

 

Ez azt jelenti, hogy a rendszer nem tartalmaz kellő tartalékot.

Mit lehet csinálni?

1. sebességemelés

2. állomásvégektől kifelé részben második vágány

Ebből tessék választani, és adni pénzt rá.

Előzmény: 1047 005-2 (115621)
Arkimbz Creative Commons License 2024.07.02 0 1 115623

Felsővezetékhiba Rákos és Rákoshegy között, egy masszív 4 km hosszú szakaszon.

Keletiből a 20-as sülyiek és a 45-ös kátaiak lemondva, zóna nincs megállítva.

 

14:20 kimarad

14:50 30 perc késés

15:20 kimarad, idejében jön a 14:50

15:56-kor Maglódon utasok ledobva

16:06-kor halad egy zóna, de az nem áll meg

16:16-kor, 20 perc után végül a második zóna elviszi a két órás gyömrői lyukat

16:19-kor, blokkra jön a pontos 15:50

 

Egy utasbarát szolgáltatónál ezt az újabb, rémisztő esetet elrettentő példaként tanítják.

 

 

Az üzemi érdekekhez és értelmetlen döntésekhez hozzászokott, szerencsétlen utasok pedig nálunk már csak magukban káromkodnak...

 

sssey Creative Commons License 2024.07.02 0 1 115622

benbe

 

Aki úgy dönt, hogy 300 utas két perce többet ér, mint 50 utas 58 perce, az viselje is el a szidást!

 

Van 50 átszálló utas a kiskunhalasi vonalról a páratlan szegedi IC-re?

 

Másrészről ha valóban nincs akkor szabad vágány Kiskunfélegyházán (késés nélkül 2 áthaladó, 2 induló, 1 érkező és talán 1 tartózkodó szerelvény 5 vágányon és ha jól látom, van 10 perced, hogy mindent átszervezz utasokat tartalmazó vonatokkal), akkor csak akkor tudod a páratlan IC-t bejáratni, ha kiment a Halas-Kecskemét vonat. Azaz nem 2 perc, hanem alapból 8-10 perc a páratlan IC-nek és legalább 5 perc a páros IC-nek. És innen kezdve késik minden szembejövő is.

 

sssey

 

Előzmény: benbe (115618)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.02 -1 0 115621

Az első nagykőrösi keresztig,utána meg tovább egész nap Kőbánya-Kispesttől--Szatymazig.

Előzmény: benbe (115620)
benbe Creative Commons License 2024.07.02 -1 0 115620

300*2>50*58?

Előzmény: 1047 005-2 (115619)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.02 -2 0 115619

Az a 300 utas az sokkal több.

Előzmény: benbe (115618)
benbe Creative Commons License 2024.07.02 -1 1 115618

Aki úgy dönt, hogy 300 utas két perce többet ér, mint 50 utas 58 perce, az viselje is el a szidást!

Előzmény: exvérmezö15 (115617)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.07.02 0 1 115617

Hidd el ez átlag utast nem érdekli csak az 1 órával később érkezik a cél állomásra az aki tovább utazott volna. És szidja ..nem irom le az kit mert megint bünti lesz..

Előzmény: 1047 005-2 (115616)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.07.01 -1 0 115616

Mintha késett volna rendesen az a halasi vonat.

 

 

Vajon mennyi szabad peronos vágánya volt a pókban?

Előzmény: exvérmezö15 (115615)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.07.01 -1 2 115615

Hát csak "gratulálni" tudók a Kiskunfélegyházi állomás és vonal irányitó munkájához .Aki késő vonat (Kiskunhalas felől) elött 2 perccel elküldi a Szegedi Ic -t Pest felé. Igaz utas barát viselkedés volt ...pacsit nekik...

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!