Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Janesz74 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 23729

Köszönöm de úgy látom csak szerelő lesz a vége!

Előzmény: Kugler Kábel (23728)
Kugler Kábel Creative Commons License 2019.05.08 0 0 23728

A trafó négy bemenete   (a sorrendet nem tudom)

 

test (esetleg valamilyen kondenzátoron keresztül)

+12 Volt

1 - 4 henger vezérlő impulzus

2 - 3 henger vezérlő impulzus

Ha két henger nem megy akkor valószínűleg az egyik vezérlő impulzus hiányzik.

A típust nem ismerem. Vagy valamilyen erősítő modulból vagy közvetlenül az ECU-ból jönnek ezek az impulzusok.

Előzmény: Janesz74 (23727)
Janesz74 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 23727

Sziasztok! Lenne egy gyújtásproblémám a 605-ös gépnél remélem tud valaki segíteni! A hengerfej oldalára fel van csavarozva a gyújtásmodul amiből a 4 darab gyertyakábel jön ki de alul csatlakozik bele három vastagabb vezeték és egy vékony! Sárga fekete piros és egy vékony fekete ami nekem valahonnan kijött nem találom a helyét! 2 hengerem nem megy nem tudom mennyire játszik közre ez az egy szál vezeték! Köszönöm ha valaki tud segíteni!

xmbela Creative Commons License 2019.05.08 0 0 23726

Van.

Előzmény: Milko2014 (23725)
Milko2014 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 23725

Sziasztok! 

 

2.0i RGX motorhoz keresnék bontott turbófeltöltőt!

 

Üdv!

raider Creative Commons License 2019.05.05 0 0 23724

Simán megérné megvenni, és sofőrszolgálatban használni itthon védett személyek szállítására: nem kelt feltűnést, és a védelmi szinthez képest nagyon olcsó.

Előzmény: capa (23723)
capa Creative Commons License 2019.05.04 0 0 23723
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.04.24 0 0 23722

Amennyiben sebességfüggő a szervód akkor egy ilyet keress , nálad az évjárat alapján nem bal oldalt van hanem jobb oldalt.

 

Ha nem tudod hogy sebességfüggő a szervó akkor a szivattyútól a csövezést kövesd végig, és ha nincs ilyen alkatrészed akkor nem sebességfüggő a kormányzásod. 

Előzmény: Róbert Halász (23721)
Róbert Halász Creative Commons License 2019.04.24 0 0 23721
Én nem tudom pontosan, édesapám beszélt veled :) ő nem fórumozik :D
Előzmény: xmbela (23720)
xmbela Creative Commons License 2019.04.23 0 0 23720

Az volt az infó, hogy lehet, hogy van. ;-)

Előzmény: Róbert Halász (23718)
raider Creative Commons License 2019.04.23 0 0 23719

Sebességfüggő a szervó?

Előzmény: Róbert Halász (23718)
Róbert Halász Creative Commons License 2019.04.23 0 0 23718
Üdv mélyen tisztelt cartársak!

1993-as, 2.1td 605-ünkön elment a kormányszervó. Cseréltünk szervó szivattyút, a helyzet ugyan az maradt. Azt az infót kaptuk, hogy a bal kerékjárati ívben valahol van egy elektromos ketyere, ami okozhatja ezt, de mi a doblemez levétele után egy relén kívül mást nem találtunk ott. Kérdésem az volna, hogy ha van ilyen elektromos alkatrész, akkor az pontosan micsoda, és hol található?

Válaszaitokat előre is köszönöm,
Robi.
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23717

Ezt értem, én arra írtam, hogy nem csoda, hogyha sikerül beindítani és lehúzod a csatit, akkor kód nélkül is beindul utána. ;-) 

Előzmény: alligator 605 (23716)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23716

Nekem elötte vacakolt valamelyik érzékelö és akarmikor percekig csipogot és villogot a piros égö volt olyan is hogy egyszerre vilagitot a piros és a zöld is

Előzmény: FeZ_ (23715)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23715

Nem annyira csoda, ahogy korábban írtam, ez ilyen. :-)

 

Előzmény: alligator 605 (23714)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23714

Üdv mindenkinek. A C1C variácio nem segitett de a motor beinditása után lehuztam a csatlakozot a kod panelröl és láss csodát azota beindul kod nélkül is.Jelzem nincs vissza dugva a kod panelre.

Előzmény: raider (23713)
raider Creative Commons License 2019.04.16 0 0 23713

A panelen van egy C gomb (jó esetben), a C1C a 'C'-'1'-'C' egymás utáni lenyomását jelenti.

Előzmény: alligator 605 (23712)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 23712

Szia  probáltam de mi az a C1C kod vagy hol találom

Előzmény: FeZ_ (23711)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.15 0 0 23711

Annak kell(ene) lennie.

Előzmény: alligator 605 (23710)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.14 0 0 23710

Üdv FeZ. Engem érdekelne,hogy ez a leirás érvényes-e egy 605 2,5td dieselre is? 

Előzmény: FeZ_ (23706)
Nagy Erka Creative Commons License 2019.04.13 0 0 23709

Üdv mindenkinek! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Ma jó napom volt sikerült átírni a kódot! Remélem még pár évig nem kell több milás  fapados kocsit vezetnem! 😘😍

Nagy Erka Creative Commons License 2019.04.12 0 0 23708

Szia! HA EZ BEJÖN IMÁBA FOGLALOM A NEVED! 😍😍😍

Előzmény: nebancsa_605_sri (23707)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.04.12 0 0 23707

Van mód arra is hogy az indításgátlót autómatára is lehet állítani. Ennek az a lényege, hogy amikor távirányítóval nyitod az autót, nem kell a kódot beírni. Ennek a beállításának a menetét a kézikönyvben találod a 70-ik oldalon.

http://peugeot605.com/letoltes/ujabb/kezikonyvS2.pdf

Előzmény: Nagy Erka (23705)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.11 0 0 23706

Gondolom a kódpanelen beadandó kódra gondolsz.

Ha még egyszer be tudnád indítani, akkor ha járó motornál a kódpanel csatlakozóját ha lehúzod és nem dugod vissza többet, akkor ezután már kód nélkül is elfog indulni. (csak vigyázni kell, nehogy vissza legyen dugva a kódpanel csatija)

Ez a legolcsóbb megoldás. A másik, hogy hozzáértővel ki kell szedetni a motorvezérlőből az immo-részt vagy kódot. Ez a drágább megoldás.

Esetleg rádugsz egy olyan motorvezérlőt, amelyik eredetileg kód nélküli volt. Ez is pénzbe kerül, hacsak nincsen otthon a polcon egy olyan motorvezérlőd.

 

Előzmény: Nagy Erka (23705)
Nagy Erka Creative Commons License 2019.04.11 0 0 23705

Mindenkinek szép napot!  1997-es 605 v6 benzines motorkódot szeretném töröltetni. Segítségeteket kérem. Most le lett véve az aksi így még be lehetett ütni a kódot, de már itthon áll és várja a csodát. 304149251

raider Creative Commons License 2019.03.03 0 0 23704

Lehet, hogy beázik a tár, az is lehet, hogy a nagy hideg nem tesz jót neki, mert nálam 10-15 perc után a meleg hatására rendbejön. Rendetlenkedik kezdetben a sebességmérés is.

Előzmény: C3licaTunR (23703)
C3licaTunR Creative Commons License 2019.02.11 0 0 23703

Nekem a kormànynàl az àtvezetökàbel szakadt el úgy hogy le is testelt ės szikràzott út közbe, nem volt kellemes, mėg a töltės làmpát is villogtatta 

XM topicban olvasom raider problėmáját a Cd-tärral kapcsolatban, sajnos nekem is ezt csinalja tavaly óta..

 

Üdv mindenkinek

capa Creative Commons License 2019.02.04 0 0 23702

Sziasztok!

 

Köszönöm az hozzászóllásokat, az ötleteket! Még alap hibafelderítést sem végeztem (pl. nem néztem meg az ülések alatti kábelezést vagy a a biztosítékot), ezt szeretném ma vagy holnap megejteni. Persze azt nem tudom, hogy ha sikerülne is orvosolni a hibát, attól még égne-e a visszajelző (nekem az rémlik, hogy igen, mert kell a kódtörlés is?!).

Feznek küldtem is egy emait.

 

üdv,

capa

Előzmény: nebancsa_605_sri (23701)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.02.04 0 0 23701

Próbáld meg az aksi sarukat levenni egy éjszakára, hátha elfelejti a hibát. Egy offos autóval jártam úgy hogy ott is hiba volt a légzsákvisszajelzőnél, lehetett diagnosztizálni, de a hibát nem engedte semelyik programmal törölni. Ott a vezérlőt kellett cserélni.

Előzmény: capa (23698)
raider Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23700

Nekem még a légzsákon van a visszajelző, nagyon ritkán hibát jelzett, főleg szélsőséges hőmérsékletek esetén volt jellemző, de nem tudtam konkrétan semmihez sem kötni. Nekem csak vezetőoldali légzsákom van.

Előzmény: capa (23698)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!