Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BruMi16 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 23885

Szia,

 

Nekem kb pont egy éve lett a küszöb megcsináltatva, nem mondom, h tökéletesre, de elmegy. Mivel 4 réteg van összesen, így azért nem kis meló.

Pár egyéb aprósággal - mint kerékjáratok, tűzfal, egyik hátsó ív lakatolás + alvázvédő - került a mutatvány 550e Ft-ba (+ teljes fényezés).

De hozzátette a lakatos, hogy ez volt az első és utolsó ilyen autó, amit elvállalt:) Ennyiért legalábbis biztos nem menne bele újra.

 

Nekem egyébként kb 7 éve van meg, 600 euróért vettem itthon. Most a lakatolás előtt pedig majdnem 4 évet állt.

Most is garázsban pihen, kb havonta 1x van használva. Mivel dízel, így az élményfaktor némileg korlátozott, de azért szeretem.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23874)
raider Creative Commons License 2021.08.16 0 0 23884

Itt a gond az autó korával van, a legfiatalabb 605 is 22 éves. Emiatt nem gondolom egy újabb autó megvételét feltétlenül hülyeségnek (még akkor is, ha sok esetben nehezebben vagy drágábban javíthatóak).

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23883)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.08.14 0 0 23883

Nagyon nagy elnezest kerek. 

én magamhoz ertetem az autot. 1300 euroert vettem. 2008 ban. elotte 2004 ben 45000 Slovak koronaert ami kb 1400 euro atszamolva                                

vettem hozza 2 drb motor, automatavaltoval xmbelatol 300 vagy 400 euroert. meg mindig nem vagyok 4000 euronal.

olaj  fek es egyeb csere. az van minden autoban van.

 

már nagyon sokszor mondtam. lehet nem itt. vannak autoszerelok es auto alkatresz cserelok. 

bmw x6 csak alap dolgok  5000 6000 EZER euro akkar milyen szerviz,a tulaj az tulaj.

nem erthet hozza, de mivel x6 van, fizethet akkar mennyit.

 

 

raider Creative Commons License 2021.08.11 0 0 23882

Befektetésnek biztosan nem jó, viszont használni és vezetni marhára, ami pedig az alkatrészellátást illeti, az általános kopóalkatrészek azért még beszerezhetők, és meg kell bontásra venni 1-2 autót. Amit egyébként a PSA művel alkatrészellátás címszó alatt, az szégyen és gyalázat.

Előzmény: capa (23881)
capa Creative Commons License 2021.08.11 0 0 23881

A másik oldala dolognak, és erre utaltál Te is, hogy addig rendben van, hogy 20e EUR valami, de ha használod is évi 5-10e km-t, és ráadásul ritka a típus, ill. kvázi beszerezhetetlen az alkatrész hozzá, ami sajnos jellemző a PSA-kra :-( ,  akkor azért 10 év alatt simán rákölthetsz annyit (évi átlagban mondjuk "csak" 1000 EUR-t), hogy a mostani "magas" ár is éppen csak fedezi az akkori árának a jelenértéké-t + az azóta elvégzett szervizelések költségét.

Előzmény: raider (23880)
raider Creative Commons License 2021.08.11 0 0 23880

Szerintem a 605 sohasem lesz kult-autó, azt gondolom, ezt jól érzed, bár Dél-Amerikában más egy kicsit a modell státusza. Mondjuk azt sajnáltam, amikor t16Attila eladta a 405t16-ot a németnek, abban biztos voltam, hogy később sokkal többet fog érni az az autó.

Előzmény: capa (23879)
capa Creative Commons License 2021.08.11 0 0 23879

Persze lehet, hogy csak azért érzem így, mert savanyú szőlő :-) hisz' nincs már meg a 605-ös.

Előzmény: capa (23878)
capa Creative Commons License 2021.08.11 0 0 23878

SZVSZ nem lesz jelenértékben 20e EUR a 605-ös, még a leginkább kívánatos PRV V6 24V-s változatban sem, hacsak nem extrém keveset futott. Ha erre lett volna esély, ez már bekövetkezett volna vagy legalábbis látnánk az előjelét. Azt nem mondom, hogy nem lesz drágább idővel, de nem annyival. Ma talán ez a csúcs, de ez messze nem átlagos futásteljesítményű: https://www.autowereld.nl/x/x/x-33666121/details.html

Nem mindegyik típust kapják fel, és ez nem a típus kvalitásaival van összhangban, hanem a nosztalgiafaktorral - legalábbis ez a véleményem :-) Amelyiknek már fiatalkorában nagy volt a rajongótábora, ill. amelyikben (akár az alaptípusban) sokan ültek gyerekként, annak ment, vagy megy fel az elmúlt 10 évben az ára. Persze azon belül is a csúcsmodellek viszik a prímet. A 605-ös nem volt ilyen sikersztori, keveseknek adatott meg, hogy kiélvezzék, és jóleső nosztalgiával gondoljanak vissza rá.

Két példa, ami a 605-öshöz közel van, és amelyiknek figyelemmel kísértem az elmúlt húsz évét:

405 Mi16: 2014-ben volt a piac az alján, sok volt eladó 1000-2000 EUR-ért. Én is akkor adtam el az enyémet T16-os motorral, alig többért. Aztán megugrott. Ma - képről - normálisnak mondható Mi16-os nincs 6000 EUR alatt, de a zöm simán 7000-8000 EUR, és akkor még a spéci Le Mans-okról ne is bezséljünk. 405 T16 dettó: 6-7000 EUR-ért lehetett venni, ma valamirevalót nem kínálnak 15e EUR alatt. Nyilvánvaló hogy miért, azon kívül, hogy egy tanítanivalóan jó autó volt: az az Európában eladott 2,5 millió 405-ös megágyazott annak, hogy most tömegesen vágyjanak az akkor megérintettek az akkori csúcsmodellekre.  

Citroën CX GTI Turbo - 8000-10000 EUR-ért már lehet kapni, persze amiben nagyon kevés km van, annak 20e EUR fölött van a kínálati ára, de én most az átlagos használatú autókra gondolok. Pedig igazán különleges, régebbi is, és mégis "csak" ezen a szinten van, nyilván 15-20 éve ezek is voltak 2-3000 EUR-os autók, de a különbség nem olyan nagy, mint pl. a MI16-osok esetében.    

 

 

Előzmény: raider (23877)
raider Creative Commons License 2021.08.11 0 0 23877

Az a 20e € sincs köszönőviszonyban azzal, amennyit ráköltött az ember, de nem is nagyon akarom eladni. Én egyébként 2001-ben vettem, és 10800 német márkáért (200 márkát tudtam alkudni :D ), de az csak a kezdet volt. A német márka nem is bírta addig, amíg az autóm :))))

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23876)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.08.10 0 0 23876

2008 ban kb ennyiert vetted meg az egesz autot. átszámolva 455 000 FT. 

a mai erteke azert már joval tobb. mobile. de mar 4000 5000 euro alatt nincs is, csak a selejt.

Még 5 év és akkár 20 000 euro is lehet az ára  

Előzmény: raider (23875)
raider Creative Commons License 2021.08.10 0 0 23875

Másfél év volt, mert a lakatos eléggé rapszodikusan dolgozott rajta, de összességében jó munkát végzett. Összesen kb. 350e ft volt, de ebben voltak más (igaz kisebb, de elég c@patós) javítások is.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23874)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.08.10 0 0 23874

Raider idö vagy penzben volt nehezebb.

Ha nekem is kellene küszöb, kis infot. Mire számitsak vagy kozulunk barki is

 

Ja, kivancsi lennek

 

Kinnek van meg es miotta a pezso 605-éje.

kis nostalgia

 

 

 

Előzmény: raider (23872)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2021.08.09 0 0 23873

Udv mindenkinek

Olvason, azert még páran nem valunk meg a 605 tol.

/Oldman sem szeretett volna/Őszinte részvétem a családnak

Nekem is még meg van, igaz pihen. eszmei érték es piaci értéke is már nem ott jár mikor megvettem.

 

 

raider Creative Commons License 2021.08.06 0 0 23872

Hamarosan lesz rá alkalom reményeim szerint, de várhatóan ősszel, egyelőre falun van garázsban.

Előzmény: capa (23871)
capa Creative Commons License 2021.08.06 0 0 23871

Szia raider!

 

Bár szomorú az apropó, aminek kapcsán felhoztad, azért hadd gratuláljak Neked ahhoz, hogy újra harcra kész a PRV V6 24V-d!

Szívesen megnézném egyszer (megint)!

 

üdv,

capa 

Előzmény: raider (23870)
raider Creative Commons License 2021.08.04 0 0 23870

Egyébként azt is sajnálom, hogy végre elkészült a küszöböm (dolgozott vele a lakatos rendesen, és főleg igen sokáig) és levizsgáztattam az autót, és sajnos nem tudom már neki megmutatni.

raider Creative Commons License 2021.08.04 0 0 23869

Köszönöm a részvétnyilvánítást, továbbítom a család felé.

capa Creative Commons License 2021.08.04 0 0 23868

Részvétem a családnak!

Előzmény: nebancsa_605_sri (23867)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2021.08.04 0 0 23867

Szegény, nagyon sajnálom. Megnyugvást kívánok neki! 

Előzmény: raider (23866)
raider Creative Commons License 2021.08.02 0 0 23866

Szomorú hírt kell közölnöm a tisztelt tagokkal, sajnos Oldman kolléga nemrég elhunyt. Egy igazi jó barátot és hű 605-ös tulajdonost tisztelhettem benne, aki mindig minden kérdésben tudott akár praktikus tanáccsal, akár jó ötletekkel szolgálni. Remélem most már az égi autópályán tolja a szekeret, ahol ingyen van a nafta és kevés a trafipax.

Janesz74 Creative Commons License 2021.05.15 0 0 23865

Sziasztok! Peugeot 605 benzin eladó autót keresek sötétebb színben! Kicsi az esély rá de megpróbálom itt is!  

C3licaTunR Creative Commons License 2020.11.01 0 0 23864

Köszönöm szépen!

szintszabályozásról: elöl-hátul két hurkás Rubena légrugók, aluminiumból esztergált befogókkal, elöl röviditett 607 telókon, hátul a rugók helyére beillesztve. Hátsó rugózás mintha gyári lenne még magas állásban is, elöl viszont keményítve is vannak a telók és ha gyárias magasságon használom akkor nagyon feszes (ezen talán alakítok a késöbbiekben). Csomagtartóba van egy kis kompresszor+két levegötartály összesen 31literrel ami 9.5Bar-ig tölt és 7-nél újra bekapcsol. emelés-süllyesztés megy távirányítóról is... Beltérben a fel-le kapcsolókat meg úgy oldottam meg hogy hátul nekem tekerös ablakos, ezért fogtam egy szép váltó körüli fabetétet ami 4x elektromos ablakos és onnan így a "két hátsó ablak" a fel-le gomb, külön elsö-külön hátsó tengelynek. Digitális kijelzök meg a kézifek melletti "rejtett" fachban találhatóak. 

Mindezt egy 607böl vettem már, de sok mindent magamnak alakítottam, új csöcsatlakozókkal, csövekkel stb.

raider Creative Commons License 2020.10.25 0 0 23863

Nekem is tetszik, nagyon szép az autó. Szintszabályozásról valamit nem akarsz bevallani? :D

Előzmény: C3licaTunR (23861)
capa Creative Commons License 2020.10.25 0 0 23862

A matricák szerintem izlesesek. Szép a gép! Külön gratulálok a találkozókon való részvétel miatt. üdv, capa

Előzmény: C3licaTunR (23861)
C3licaTunR Creative Commons License 2020.10.24 0 0 23861

igen, ez fura, még franciául is V12-t mond, nem szelepet.. :)

 

Rég jártam itt.. üdv mindenkinek,

ha sikerül, beillesztek egy-két gépet az öregemrööl :) ´19be voltam vele Monthléry-be (párizstól 20km-re délre) 130 éves peugeot talin, ünnepelték azt is hogy a 605 30éves.... össz-vissz hárman voltunk, egy nagyon szép kevés kmres S1 bézs belsös V6, meg egy kék S2 24V 225/65-16 gumikon, olyan volt mint egy tank :) egyébként rengeteg 304-404-205-309-405 volt jelen. 

a matt festés a tali elött készült két nappal, a "heckblende" xmbela-tól van, rendesen ki volt fakulva a narancssárga rész, kapott egy piros fóliát és csak a találkozó erejére raktam fel, anélkül használom és S2 lámpákkal, airride is rendesen müködik, pedig használtam vettem egy 607böl, 2-3évesen, én meg már lassan 2 éve építettem be, 1x-2x voltak gondok vele hogy eresztett, ilyenekre fel voltam készülve.

2 hete is volt egy találkozó itthon, arról is rakok fel képet, idén már felmatricáztam az autót. ìzlések és pofonok, én szeretem. két részes 17es alufelni is készül a gyári 15"-s speedlineból.

 

Franciába készült egy videó is, itt megtekinthetöö: https://www.youtube.com/watch?v=tGzFtPyH8UE 

 

Előzmény: raider (23859)
farkasnadrág Creative Commons License 2020.10.13 0 0 23860

Üdv!

 

Keresek 605 2.5 TD/V6 manuális váltót, / MG5T / akár hibásat is. 70 883 5345.

raider Creative Commons License 2020.10.07 0 0 23859

A magyar szinkronban ha megfigyelitek, 12 szelepről beszél Daniel (szépen duruzsol a 12 szelep), gondolom, valaki már látott 605-öt. :)

Előzmény: capa (23857)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.10.07 0 0 23858

Nem te tehetsz róla, egyszerűen megfogyatkoztunk.

 

Érdekes hogy meghagyták így a 605-öst, csak mellékszereplő volt, ott a taxi volt a lényeg.

Meg mintha úgy rémlene a filmben kabriósították a 605-öst :)

Előzmény: capa (23857)
capa Creative Commons License 2020.10.05 0 0 23857

Hú nem akartam megölni a topikot :-/

 

Most találtam valami érdekeset. Láttátok már a Taxi 2 605-ösét (nindzsa!) "élőben"?

https://youtu.be/94W4bepP5Pw

 

A jó öreg ES9J4! :-) A V12 másik fele meg a csomagtartóban lapul bizonyára :-D

Nem semmi az múzeumban az odavezető út sem: mindenhol szebbnél szebb régi Peugeot-k sorakoznak.

capa Creative Commons License 2020.07.11 0 0 23856

Kb. 10%-kal kevesebb (kb.11,5 l/100 km) városi használat mellett, a tankolások szerint. Azért az is érdekes, és ezt megírtam a kappás fórumban is, hogy egy kvázi csúcsmodellben, ami ráadásul turbós is, nincs fogyasztásmérő, olajhőfok-, olajszintmérő műszer. Nincs tempomat sem. Jó nagy klímapanel, nagy LCD kijelzővel, ami kiírja a problémákat is (pl. nyitott ajtó), viszont van, ja, meg töltési feszültség mérő műszer is. Italiano! :)

Igen, a C6-os már 5,5 éve megvan, szerintem nem problémás típus alapból, még a 2.7 HDI-vel sem, de 260e km-nél belefutottam egy hengerfejtömítés cserébe (szerencsére csak ez kellett, és nem hengerfej repedés volt, vagy ilyesmi), aminek a következménye egy hosszú szervizelés lett, mert a hónapokra nyúló készre szerelés után nem volt meg benne a kraft, azt nyomozgatták (végül porlasztócsúcs csere segített), aztán a sok állásban pl. tönkrement a fékszervó is, amit jódarabig szintén nem értettek, hogy miért, és elektronikai vonalon keresték a hibát. Én csak ajánlani tudom a C6-ost, de akkor inkább már a 3.0 HDi-vel vagy a 2.2-es dízellel (benzinest 6 év alatt egyszer láttam hirdetni Mo.-n).

Előzmény: raider (23855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!