Keresés

Részletes keresés

CsLacc Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89288

Úgy nézem lecsapták. Nekem volt ilyenem facca cucc!

Előzmény: skalp (89284)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89287

Jóvanna, nekem is ólomos motorom van, tudom mit beszélsz :-))

De azért kell a kondi - mert az első pár fagyizás után erősen nincs kedvem még mozogni se' :-((

Pár kis hullámon kiegyenlítem a mozgást térdből-csípőből - aztán 20 méter után elveszem a gázt, mert olyan jó leülni - és lassan átbóklászni rajtuk...

:-((

NNa, ehhez kell a kondi... Meg a kormit tartani se olyan egyszerű 200 km-en keresztül, pl egy mopedrally-n

Előzmény: ronya1 (89286)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89286

nem tudsz gyúrni rá

én se nem vagyok kicsi se nem vagyok egyszálbél, de ha 45 fokban megdől a motor álló helyben vagy nagyon lassú menetben többségében már nem lehet megfogni

ha 45 alá megy akkor meg kb mindig leér a kormány

cibálhatod a gázt nem fog felállni mint a kisebbek

 

nekem anno a gyerek be volt tanítva hogy ha dől a motor egy bizonyos szint után akkor ugrás van, régen jó sokat csatangoltunk ketten, volt amikor ilyen tizenpár évesen emelgette le rólam a motort :))

Előzmény: Mistral1 (89285)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89285

Vagy gyúrni kicsit... Én is elkezdtem - legalábbis már átgondoltam.. . az erőnléti edzéseket... 

Előzmény: Popohun (89283)
skalp Creative Commons License 2019.01.22 0 1 89284
Popohun Creative Commons License 2019.01.22 -1 0 89283

Terepre kisebb motor kell.

 

Az én képességeimhez mindenképp :-)

Előzmény: Mistral1 (89281)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89282

Tény hogy nekem sem tetszik jobban mint egy bütykös gumi,de utazáshoz ez fut a legsimábban és nem is kopik annyira,tehát költséghatékonyabb.

Viszont van másik kerékszet ami várja a durvább gumit.

Előzmény: Mistral1 (89281)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89281

Megszentszégtelenítitek ezeket a Zendurokat azokkal a gumikkal meg a sok aszfalttal ... :-)))))))

 

(vagy, lehet, nektek már megjött az eszetek ...)

Előzmény: Popohun (89280)
Popohun Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89280

Erre a célra + utas nálam most egy transalp lett befogva.

Azon is már csak utcai gumi van-lesz.

 

Előzmény: Lonesome Rider (89279)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89279

Nem azért mondtam.:))))))))

Én meg hosszú aszfaltos földes út nélküli szentségtöréseket szoktam elkövetni,ráadásként egy utca gumi van a motoron elcsúfítás végett:)))

Előzmény: Popohun (89278)
Popohun Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89278

Jól van na :-)

Igazad van, csak azért mondtam mert én sokat használtam aszfalton is.

Nekem olyan mindenes volt.

 

Bár a 2017-es tripen az aszfaltos csoport is ment többször nagyon rossz úton, murván, megoldható volt, különösebb probléma nélkül. Oda egyébként max egy erős kartervédő elég lesz az ABS verziónak is.

 

 

Előzmény: Lonesome Rider (89268)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89277

Semmi baj.Nem akartam beépíteni most csak eszembe jutott.

Megyek néhány dolgot elintézni aztán gondoltam hátha rendet raktál a garázsba:))

Majd megoldjuk.

Előzmény: Mistral1 (89276)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89276

:-(

Nem, nem oxi, de tegnap nem jött össze...

Ma előbányáészom - és megírom neked, hogy hol van, hogy legközelebb tudsz szólni, hol keressem...

Előzmény: Lonesome Rider (89275)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89275

Oxi.

Előzmény: Mistral1 (89274)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89274

Nem tudom, meg kellene keresni - de holnapra nem ígérem :-((

 

Előzmény: Lonesome Rider (89267)
Shevinon Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89273

Szia,

 

nem néztem utána a dolgoknak. Valahol egyszer találtam 5 cm-es ültető szettet, de csak ABS nélküli változathoz árulták. Ebből arra következtetek, hogy a hátsó futómű csak a "kutyacsont"-hosszában tér el. Ergo hátulra elég az ABS nélküli változat "kutyacsont"-ját megvenni.

 

Az első futóműnél viszont teljesen más a teleszkóp mérete, kialakítása. Kevés hosszabb rugót beletenni, mert azzal csak azt éred el, hogy hamarabb összeérnek a rugó menetei. Elöl az ABS nélküli változat teleszkópját kell megvenned. A futómű geometria változás veszélye ettől függetlenül fenn áll.

 

Lehet jobban jársz, ha veszel egy masszív, fém esetleg kompozit blokkvédőt és már annyira nem is fog zavarni, ha leér.

 

Üdv:

Shevinon

Előzmény: kerikari (89246)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89272

De közuton viszont olyan jó tud lenni az a szélvédő:)))100-110-120.és mosoly.Míg az idom nélkülin vicsor.

Előzmény: Lonesome Rider (89271)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 1 89271

1VJ.vagy TT.

Ezek gyárilag olyanok

 

Előzmény: ronya1 (89270)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89270

nekem az endúrózás az olyan bálnatúra féle dolog, szóval menjünk földutakon erre-arra és ha épp nincs út 100-1000m akkor valahogy küzdjük le

ami ettől "terepesebb" az szerintem nem endúrózás, az valami más de ha maradunk az endúró szónál akkor hard endúró

amúgy a 3aj tank és fejidom nélkül már-már triál motor :))))

ha lenne egy vékonyabb-könnyebb fejidom valmi hajlékonyabb és/vagy erősebb anyagból és egy műanyag tank egész jó lenne 

pl a honda 24 literes tankja alig volt nehezebb mint a gyári 10 literes

 

Előzmény: Lonesome Rider (89261)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89269

a papíros XTZ660 már csak 300eFt :) nem tudom, hogy lesz-e ennél olcsóbb :) ha indul, ennyit lehet megér és tavaszig össze is lehet rakni. Ezt utána nem kell félteni :D

 

ma beraktam az új gyertyát, de hát amit láttam azt lehet nem kellet volna :D minek teker valaki szigetelőszalagot a gyertyára?? főleg ha rá is olvad?? 

Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89268

Aszfaltra is.De nem oda.

A rossz minőségű út az ahol elemében van.

Az aszfalton elmegy a GoldWing is.

Előzmény: Popohun (89265)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89267

Dénes!

Ígértél nekem annó egy olajtartájt a kipufkönyökért cserébe.

Valszeg holnap megyek Szegedre.

Meg van még ez a kacat?

mojoska Creative Commons License 2019.01.21 0 1 89266

Az ABS nagyon jó dolog, különösen motoron. Az viszont fontos, hogy kikapcsolható legyen.

Előzmény: ronya1 (89255)
Popohun Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89265

Szia,

 

Nekem ABS nélküli volt.

Sokat gondolkodtam amíg megvolt, hogy lejjeb ültetem, mert nem ért le a lábam és ha elkezd dőlni (lábad egy kicsi, tényleg kicsi gödörbe lép) nem is lehet megtartani a magas súlypont és méretes tömeg miatt.

Ez miatt terepen néha szenvedősebb volt nekem mint amit csak maga a tömeg indokolt volna.

 

Az alap hasmagasság még az ABS verziónak is akkora mint a sima XT660R verzióé (ott a blokk alatt vitték el a kiput) azzal is sokan elmászkálnak a terepen, főleg földúton.

 

Ha tényleg nem Taki túra a terv akkor nem biztos hogy megéri emelni, főleg ha nem vagy 190 cm hosszú lábakkal. Magabiztosabb leszel ha rendesen leér a lábad.

 

Először inkább költs jó terepes gumira és gyakorolj. Földútra teljesen elég lesz a hasmagasság. Ha meg durvább dolgokat szeretnél vele csinálni akkor hamar rájössz majd hogy oda dögnehéz.

 

Túraenduró: alapvetően útra tervezet: aszfalt, földút, stb. ott jó elvan, meg lehet pakolni, hosszú távon elmegy.

 

Ha mindenáron sok pénzt akarsz rá elkölteni akkor beszélj velük:

https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z-otr/

 

Itt mindent megoldanak, csak bírjad euróval :-), kérdés megéri-e

Előzmény: kerikari (89246)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89264

Haát, én sem vagyok már olyan bohó mint fiatalkoromban...

 

A tavalyi belga-angol túra nagyon szuper volt - az aszfalt ellenére, és egy centi homok sem volt alattam... (na jó, az a 2 óra ótópálya' 90-100-zal Augsburg előtt - az nem :-)

 

Vannak sokkal jobb túramotorok a Tenerénél, vannak sokkal jobb andurók is - de egyben a kettő - na erre az egyik legjobb választás a miénk! Mert az aszfalton is bármikor benne lehet a kisürdüng a Zember seggibe', hogy letérjen a kijárt útról :-)  És a motorban is benne van "bugi".  Ezért imádom!!

 

POnt arra akarom használni a mocit, amire való! :-))) Kezd benőni a fejem lágya...

(erre a minap megkeres Gabesz, hogy viszket már neki is "kis" homokra... :-))

(ejj, az a tavalyi túra a kalocsai Dunához, az vmi nagyon jó volt!!)

Előzmény: Lonesome Rider (89263)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 1 89263

Az biztos hogy ezekkel a nagy súlyos motorokkal van egy határ amit már elég nehéz túlszárnyalni,ha az ember szeretné még gyorsabbá tenni a köreit.

A könnyű enduroval meg ,nem is fárad el,ügyesebben is navigál stb.

Hidd el hatalmas különbség van a 3aj lámparendszer nélküli motorosásában minha fent van az a 10kiló ott elől.

A TT megint ég meg föld ahogy viselkedik terepen.

Más villaszög,más rugózóelem,váz,üléspozíció,direkt hajtás gumiszilent nélkül....

Nem mindegy.

A Tenere meg Tenere jó mindenre kényelmesen csak a maga módján.

Előzmény: Mistral1 (89262)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89262

SZtiv, B+, neked megint igazad van... :-))

Ez a megfogalmazás nekem soha nem jutott eszembe, de tökéletesen találó! Rám meg főleg :-(

SZerencse, hogy csak egyféle talaj van errefelé, ezért ilyen nagy a pofám - lehet, normális, "rendes", tagolt terepviszonyok között már nekem is lenne egy drz-TT turkálni, mint Bucho-Csokinak.

Meg, még a nagy Taki is szerzett egy kis 50-est hardozni...

(meg Ronya is, bár ő kicsit más okokból :-(

Előzmény: Lonesome Rider (89261)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89261

Nincs azzal baj.Én nem azért mondtam hogy"miért hiányzik az 5cm)....de endurozni nem ez való.Ez A bol B be visz el bárhol,vagyis nehezebb terepen is akár.

Ezt nem értik sokan.

 

Olyan mintha venne valaki egy krosszmotort aztán nyomatná a közutat meg az autópályát vele.Persze naponta 5-600km-t.

Végül megállapítaná hogy ez szar.

Előzmény: ronya1 (89255)
dobosbal Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89260

Szia B.Lajos! Van egy eladó XT Tenerém. Ha gondolod, írj!

kovari.balazs1975@gmail.com

Előzmény: B.Lajos8 (89238)
Hadvezér Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89259

Tourance Next.

Előzmény: Drunx (89257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!