Nem ajánlom őket, és akkor még finoman fogalmaztam. Elcseszték a számlát és az ügyről tudomást sem vettek.
Többszöri megkeresésre: "A problémát továbbítom a pénzügyi osztálynak" Eredmény: sablon e-mail válaszok jöttek, miszerint ők nem változtatnak a számlán.
Egy normális cég ha hibát vét, akkor azt kijavítja és elnézést kér. Ezeknek csak addig voltam fontos, míg a pénzt elutaltam.
Ja és ha azt írják egy termék mellé, hogy van raktáron, annak ne higgyetek. Az egyik ügyintéző simán bemondta a telefonba, hogy már rég nincs raktáron, amit előző nap rendeltem...
Keressetek egy normál céget, mely rendelkezik magyarországi IRODÁVAL ahova mehettek reklamálni.
Hat en is csak rendeles utan nezek utana a dolgoknak.
Irhattak volna nyugodtan, hogy Magyar Posta hozza, mert akkor leszarom, hogy az otthoni cimemre megy, mert ha nem vagyok ott, bedobnak egy ertesitot es elballagok, este atveszem. Ez az elonye meg van a Postanak a futarcegekkel szemben.
A nappali tartozkodasom most egy zoldmezos beruhazas, aminek ugyan van mar postacime, de meg egyik GPS adatbazis nem boldogul a az utcaval es a hazszammal, igy irtam a cimhez egy koritest, hogy egy fix pontol hogy talal ide a futar. Mas csomagkuldoknel erre van lehetoseg, itt nem sok volt. Azt is beleirtam, hogy hivjon fel telefonon elotte. Lehet, hogy megbeszelesen vagyok, lehet, hogy valamerre mashol.
Na kivancsi vagyok, hogy a postas bajlodni fog-e ezekkel.
Köszönöm hogy megosztotta véleményét a fórumozókkal.
Sajnálom, hogy rendelése nem elvárásainak megfelelően zajlott le.
A szállítással kapcsolatosan kérem engedje meg, hogy további információkkal szolgáljak.
A termékeink házhozszállításához terméktől függően igénybevehető expressz, standard, speciális vagy gazdaságos szállítás.
Mindegyik szállítást futárszogálat végzi.Az Ön által leírt félreértés abból adódhat, hogy a standard magyarországi kiszállítását, a Magyar Posta végzi, de a termék francia raktárunkból a Bpost futárszolgálattal indul el.
A szállítási formák mindegyike nyomonkövethető a gazdaságos szállítási mód kivételével. Vásárlóinkat emailben tájékoztatjuk a termék raktárunkból történő elindulását követően. Ebben az emailben megadjuk Önnek a csomagszámot is. Tehát a tájékoztatás a termék érkezéséről minden esetben megtörténik, ezután Ön már nyomon tudja követni a kiszállítás állását.
Örömmel állok rendelkezésére, kedves Ditke2011, amennyiben bármilyen kérdése vagy további felvetése lenne a velemeny_hu@pixmania.com email címen.
Senkinek nem ajánlom a pixmaniat, megbízhatatlanok és tojnak a vásárlókra.
A honlapon nem valós információkat adnak meg a szállításról, például végig mindenhol "futárszolgálat"-ról írnak, és gondosan eltitkolják, hogy valójában a magyar postára bízzák a csomagokat, ami vagy kiszállítja a cuccot, vagy nem.
Az én esetemben meg sem póbálták kiszállítani.
Kifizettem a nem kevés házhozszállítási díjat, és ennek ellenére nekem kéne a csomag után nyomozni, és szaladgálni.
Ezek után természetesen az egész társaságban nem bízom, csak mazochisták rendeljenek túlük.
Sajnálattal értesültem róla, hogy egy régebbi rendelésével problémái adódtak.
Ön a gazdaságos szállítási módunkat vette igénybe rendelése során.
A gazdaságos szállítási mód nem nyomonkövethető, ezért olcsóbb :)
Az átlagos szállítási határidő a csomag szállítóvállalatnak történt átadásától számítottan 10 munkanap.
Amennyiben a 14. munkanap után sem érkezik meg a csomag, úgy egy szállítói kivizsgálás keretében a terméket elveszettnek tekintjük.
Ezt követően az ügyfél kérésétől függően a terméket újraküldjük vagy visszatérítjük.
Nyilván a kettő együtt nem működik :)
Bizonyára Ön is tapasztalta karácsonyt megelőzően, kedves Sz0tyi, hogy az időjárás nagyon zord volt egész Európában. Az időjárási viszonyok és ebből eredő repülőtér és útlezárások valamennyi európai szállítócég munkáját megnehezítették, így sajnos rengeteg szállítási késés volt. A csomagja késedelmes szállításáért ezúton is szíves elnézését kérem cégünk nevében.
Kérem forduljon hozzám bizalommal amennyiben további kérdései lennének a velemeny_hu@pixmania.com email címen.
Október végén rendeltem tőlük. Hosszas levelezés után elismerték, a csomagom elveszett. A csomag egyáltalán nem volt nyomon követhető. December 21-én kaptam egy mail-t miszerint elutalták a pénzem. December 27-én a megítélésem szerint karácsonyra időben megrendelt egér megérkezett. De akkor már minek? A pénzt persze nem utalták át.
A Csomagot a központtól a BPostinternationa hozta, az oldalukon folyamatosan lehetett követni, hogy merre jár. Mondjuk elég offline volt, 4-5 órával az esemény után került fel a változás.
Mikor beérkezett Magyarországra, kapott egy helyi kódot, amivel utána az MPL oldalán lehetett követni. Ott mondjuk inkább 6-8 órás frissítéssel (Gyakorlatilag a csomagot ma 10:45-kor vettem át és kb. 4 órával később került fel a rendszerbe az átvétel.)
Ettől eltekintve:
Határidőt tartották, mivel feladás péntek, érkezés szerda, ha csak napot nézek is belefér a 4 munkanapba.
A csomagoláson más feladó volt feltüntetve, gondolom biztonsági okokból.
A csomagolás kivül-belül sértetlen volt.
A termék mind esztétikailag, mind működésileg rendben van, sőt, az oldalon nem jelölték, de tud magyarul is...
Szóval a magam és kollégám nevében egyaránt mondhatom, hogy bár nem egy gyorspósta, mert tartják a határidőt (igazából a csomagküldő tartja...) de rendben ment a vásárlás.
Tekintve az előző panaszosok hozzászólásait, különösebben nem fogom ajánlani, csak akkor ha az ott meghírdetett eszköz ára ezt indokolhatja.
Én túra GPS-t vettem, csak szállítással+bónuszkód: ~44600Ft
Ugyan ez Mo.-n, értemenős utiköltséges: 52900Ft+utiköltség (kb. 1000-1500Ft)
Persze mondhatjuk, hogy gari meg stb. Személyes tapasztalatom, hogy 100 eszközből 1 lesz ami gari idő környékén megy tönkre és simán lehet, hogy nem tudod elvinni. (Régebben videokarim gar. lejárat előtt 2 nappal KO, vizsgaidőszak, majd 2 héttel később tudtam bemenni... sorry)
Szóval ha szállítással van 5e+ különbség érdemes meggondolni.
Úgy látom a véleményezések időről időre átmennek termék tulajdonság elemzésre. Mind1
Kolégám 2 hete rendelt egy túra GPS-t, 1. nap rendelés - 2. nap fizetés - 4.nap értesítés, hogy a csomag a futárnál van 6. nap átvétel
Gyakorlatilag 2 nap alatt megérkezett a csomag.
Az már megint más kérdés, hogy 2-3 napig ülnek rajta. Nem szabad elfelejteni, hogy Európában több tízmillió ember számára elrhető a szolgáltatásuk, és biztos vannak olyan országok, területek, ahol nagyobb számban élnek a lehetőséggel.
Tekintve hogy únió van, valóban elegendő az úniós normáknak - kiállító cég székhelye szerinti ország előírásainak megfelelni, beleértve, hogy a célország nyelvén is fel kell tüntetni a feliratokat.
Az e-számla - amit az oldalról le lehet tölteni és ki lehet nyomtatni - elfogadott dolog (mellesleg környezetbarát...), és sok esetben kaptam már kézbe nyomtatott számlát is, alján a felirattal, miszerint pecsét és aláírás nélkül is érvényes.
A garancia kényes téma, én 1-1 terméknél utánakérdeznék a Mo.-i szerviznél, ha van. Előfordul, hogy belefutunk egy korekt helyi "erőbe".
Jelenleg én is csomagot várok a Pix-től, a megadott csomagszámmal a lentebb már leírt (http://http://www.bpostinternational.com) weboldalon, angol nyelven követhető a csomag helyzete. Ez ad némi nyugalmat.
Jelenleg 3. munkanap estéjén vagyunk, elvileg hétfőn meg kéne érkezzen, de ha szerdáig ideér, akkor tartották a határidőt.
A személyiigazolvány szempontjából egy lent idézett levélben olvasható volt, hogy a személyig. számot és a fotót ki lehet takarni. Akkor mi ez a lázadás?
A saját rendelésemről pár nap múlva írok. Remélem pozitívat. :)
Ja, megnézem akkor majd ezt a régi rendelést. Mindenesetre a Nikon szervízt, itt ezt a magyarországit, felgívtam, és ők azt mondták, hogy elvileg 2 év garancia van, de ha eu-s a garim, az csak egy év, ill ha kint vettem, az is csak egy év. De a Pixmaniával még nem vettem fel a kapcsolatot. Sajnos nem annyira mindegy, mertlegalább egy olyan 40ezer FT-ba fog kerülni a javíttatás, ha az itthoni szervízbe viszem el. (Hamarosan elemgyek árajánlatért.)
Amúgy köszi az infókat... Sajnos elég hülye vagyok ezekhez a dolgokhoz, nem is igazán értek mindent.
probakepp bedobtam a kosarba egy nikon d3000-et. arra azt irja hogy 2 ev a gari. persze nem tom regen mennyi volt (meg ugye lehet venni kiterjesztett garit is pluszba).
megneztem a garis felteleket is. nem teljesen ertem meg azert van ott par trukk. mi van akkor ha ok 2 evet irnak de a gyartoi gari az csak 1 ev. mert azt irjak hogy ok csak a gyartoi gariba javitanak azon tul nem (nyilvan ok is csak bekuldik). az is trukkos ha ugy minositik hogy nem garancialis (marmint a gyarto), mert akkor kell fizetni (a postan tul) adminisztracios koltseget. ki tudja mennyit. meg ugye ha ezt vitatod es nem akarod kiperkalni, akkor is hatranyba vagy mert naluk a cucc. eleg erdekes.
az oke hogy azt becsomagoltak melle, de a pixmani rendelesn vagy szamlan nincs ott a 2 ev? mert ha igen akkor nyilvan hozzajuk kene menni. mas kerdes hogy hogyan. ha meg nikon eu-s akkor az itthon necces, meg akkor is ha lenne ra garid. mert ugye itt nem annyira szivlelik ha masutt koltod a penzed aztan hozzajuk viszed a lomokat ingye (=gariba) javitani. de van ra mar lehetoseg csak kellenek hozza mindenfele papirok.
Na és akkor hogy is van ez, a garancia érvényesítéssel? Érdekelnének a tapasztalatok. Másfél éve vettem fényképezőgépet, komolyat, és most van valami baja, úgyhogy jól gyünne a garancia érvényesítése...
Sziasztok! Szeretnék valami jót is írni. Megrendeltem a termékemet a pixmaniatól és még aznap elutaltam a pénzt. Másnap néztem a státuszt és az átutalás elfogadva,készítik a csomagomat. Másnap reggel néztem és már a dhl-nél volt a csomagom. 10 napos kiszállítást kértem és a 7.munkanapon megérkezett a termék. Nem mondom hogy rendelnék tőlük biztonsággal a továbbiakban,de most meg vagyok elégedve maximálisan.
Kiváncsi leszek, hogy a fogyasztóvédelem mit lép. Hiszen itt alattam írta valaki, hogy nem Magyar számlát ad a pixmánia. Jah és te is írtad, hogy azt mondták neked, hogy a devizautalás miatt lassú. Tönkreteszik a Magyar piacot úgy, hogy nem vonatkozik a Magyar törvény rájuk.
Akit érkel, ill. a Pixmániával kapcsolatos észrevétele, akár pozitív, akár negatív tapasztala van, már a Facebook közösség oldalán is megoszthatja, de tájékozódás céljából is figyelemre méltó az oldal:
Aláírás és bélyegző már Magyarországon sem kell néhány éve. Civilizált országokban pedig valószinűleg több tíz éve.
A számla a kibocsátó ország szabályainak kell megfeleljen, azaz ha Franciaországban vásárolsz akkor francia számlát kapsz, Németorszgában németet és így tovább. Ez akkor is így volt amikor Magyarországon még kötelező volt a bélyegző és aláírás.