Nem tudom mennyire jársz ezzel jobban, de 130eft körül van hozzá a kettőstömegűs szett.Ergo, nem kell darabonként venni azt sem.
Sokan esküsznek az egytömegűsre, mások meg szidják. Gondokat okozhat a hajtásláncban, amiket majd nem hoznak összefüggésbe vele. A legfeltűnőbb jelensége, hogy zörög tőle a váltó. Persze lehet a rádiót hangosítani is. :P Ami a hátulütője, hogy darabokban nem vásárolható, így ha valamelyik részét cserélni kell, az egész szettet kell megvenni. Erre a lendkerékre csak a saját kuplungszerkezete és tárcsája szerelhető fel.
Sziasztok. Ezzel a szettel szeretném felújítani a kuplungot valamint a lendkerék is cserére szorul. Az, hogy a lendkerék nem kettős tömegű az okozhat-e később problémát? Vagy nyugodtan be lehet építeni ezt a szettet?Az-az igazság, hogy így valamivel jobban jönnék ki árban, mintha külön-külön venném meg.
Az a hibakód nem feltétlenül jelent valós telítettséget. Megeshet, hogy a nyomáskülönbség-szenzor kezd dögleni.
Az is kérdés, mennyit futott már az autó, meglehet nem a telítettség, hanem a számított korom/hamutartalom a magas, azt a regenerálás nem változtatja. Annak változtatásához azt kell neki hazudni, hogy a DPF cserélve lett. (ha az adott motorvezérlő engedi, akkor lehet kevesebbre is írni)
Vannak cégek amik hirdetik a dpf tisztítást (gugli elég sok találatot ad rá) és garanciát is adnak, de valamiért nem nagyon lehet a dologról hallani. Céges verdánál én simán cseréltetném az a biztos.
Ennyiből elég nehezen lehet leszűrni bármit is. Tudnál esetleg több részletet megosztani? pl.: honnan veszed, hogy "gyári hibából"?
Így elsőre, bármelyik EPH vezetéken csak akkor tud akkora áram folyni, hogy az bármit is meggyújtson, ha valami nem üzemszerűen működik. Az EPH vezetékek feladata pusztán annyi, hogy a különböző alkatrészeket, vagy részegységeket egyen potenciálra hozzák és így elkerüljék az elektro-korróziót és a statikus feltöltődésből adódó hibákat. Ezeken tervezetten egyáltalán nem folyik áram! Tehát a jelen esetben valahol zárlat következtében ez a vezeték lett a legkisebb ellenállású pont az áramkörben és ez felizzott. De ez nem a vezeték hibája.
...ha megosztod a részleteket, akkor talán többet is mondhatunk, de abból amit leírtál csak ennyi valószínűsíthető.
Ez úgy működik, hogy felbérel egy szakértőt, aki neki ad igazat (döntően ilyenkor annak van "igaza" aki fizeti). Ettől felbuzdulva perel. A PoHu felbérel két másik szakértőt, akik 100%, hogy a PoHu-nak adnak igazat. A bíróság vakarja a fejét, majd ők kirendelnek egy negyedik, mostmár független szakértőt, akinek elfogadják a véleményét. Ha ez a vélemény nem a panaszosnak ad igazat, akkor fizetheti a 4 szakértőt a teljes per és az ügyvédi költségeket is, valamikor évek múlva....
Nektek mi a véleményete, ha egy gyári hibából kifolyólag begyullad a motortér? Konkrétan a DSG váltó földelő kábelének szigetelése gyújtotta ki a levegő szűrő házat és még egy két dolgot.Sem az importőr Porsche Hungária Kft, se a gyár nem hajladó kivizsgálni.
Annak a normakönyv szerint munkaideje (nagyon ideális esetben) 2.9móra. Ezt kell szorozni az adott szerviz rezsióra díjával. Plusz a meglepetések, amik egy ilyen korú autónál előfordulhatnak.
Elméletileg az irányjelző is abban a csatlakozóban van, mint a többi, ettől függetlenül lehetséges, hogy nem teljesen vagy ferdén van rajta. Nézd meg, ott lesz valahol a lámpatest hátsó oldalán a csatlakozó!
Üdv. Tegnap kaptam vissza az autót vezérműszíj csere után. Reggel vettem észre hogy a jobb oldali világítás nem működik. Csak az index. Ködlámpa sem. Biztosíték jó. Égők jók. Létezik, hogy valamilyen kábelt nem dugtak vissza? És ezért nem világít a lámpa? A műszerfalon is sárgán világít a hibajelző, hogy valami gond van.
Áramtalanítva pláne nem nyitható. Mechanikusan működik a reteszelés, amíg a zárban lévő villanymotor nem fordítja tovább a reteszelőtárcsát, nem nyitható belülről sem.
Még annyit, hogy aki nekem adta a tanácsokat az ajtó javításához azt mondta első körben le kellene venni az akkusarut, úgy megpróbálni az ajtót a belső karral nyitni, hátha árammentesen nyitható az ajtó. Persze ez csak egy ötlet!
Nekem 2012-es Superb-m van. Én novemberben jártam vele, hasonlóan, de nálam a bal oldal lett teljesen halott. De szerencsére nálam nyitva maradt az ajtó. Utólag kiderült, hogy egyszerre három vezeték is el volt szakadva. Viszont ez a húzogatós dolog nem menne, mert az oszlopban egy csatlakozó szerű átvezetés van, ezt széthúzni nem lehet mert kiszereltem, de fix. Persze senki nem vállalta el simán, mindenki négy-öt hétre vállalta volna így én magam álltam neki megcsinálni. Mit mondjak nem volt egyszerű munka. A csatlakozótól az ajtó közepéig kicseréltem mind a három vezetéket. Ebből egy vastag piros volt egy vastagabb kék- meg valamilyen vékony csíkos, a harmadik valamilyen lila drót volt. Amikor végeztem vele természetesen nem működött semmi, jött a hibakeresés. Kiderült, hogy egy bizti is kiolvadt amikor a drótok, hol érintkeztek, hol meg nem.
A bizti cseréje után feléledt az ajtó! Látszott a műszerfalon, hogy kinyitottam, ment az ablak, meg zárt-nyitott az ajtó is illetve lehetett kezelni a másik ajtókat(majdnem mindet). Győzelem!- Legalább is ezt gondoltam. De kiderült, hogy a vezető mögötti ajtó még nem jó. Még nem látja a nyitását, nem zárja, nem működteti az alakot sem, viszont ha kinyitom felkapcsolja az ajtó alján a kis lámpát, meg az ajtóról kezeli a saját ablakát. A szerelők szerint valami komfort elektronika lehet.Ezért engem is érdekelne hol is van elhelyezve az a komfort elektronika!