Tavaly októberben jártam a cégnél fuvarban, 3-as mérlegkapuról látni a mozdonyokat. Volt egy nagyon megtört gép,Bobó vagy Zetor lehetett. (szét volt nyilva az oldala,mintha felhasították volna)
Én sem sértődtem meg, ez a "aki az xyz-t pontosan tudja, nem mond igazat", szavajárásom.
Nagy a káosz az iparvasutaknál, a cégek gyakran cserélnek tulajt és koncepciót, gyakran csak, mint több tíz tonnányi felesleges nyűgként tekintenek a mozdonyokra. És huss, összevágják.
De előfordul az ellentétje is, a semmiből előkerülnek rég eltűntnek hitt mozdonyok.
Mielőtt félreérted, nem fikázás vagy leszőlás volt! Eléggé kiterjedt az adatbázisod mindenre kiterjedően, így nem is várható el, hogy minden naprakész legyen.
Én annak is nagyon örülök, hogy van egyáltalán! :-)
2016-ban voltam ott összeírni őket. Azóta is próbálom aktualizálni a listát, jelenleg kb 16 darab lehet meg fizikailag, ebből kilenc üzemképes, hét leállítva.
Amúgy az országban kb 35 mozdony van meg összesen, ezekből 5 bontásra vár, 11 üzemképtelen, 17 üzemel, és kettő műszaki emlék.
A26 022-ről vannak esetleg további képei valakinek? A legjobb az volna, ha a nyolcvanas (esetleg hetvenes) években készült képeket láthatnék, mert egy modellt szeretnék átfestetni, ami szintén szoknya nélküli, valamint a gyári színezése gyakorlatilag megegyezik az előbbi képen látható 022-ével. Ha az eredeti gép úgy nézett ki a nyolcvanas években is, mint az előzmény posztban szereplő képen, akkor azt hiszem, megvolna a tökéletes alany. :)